Hvis pakken indeholder kabler, så skal du være yderst uheldig eller sælger have emballeret dårligt, hvis de har taget skade.
Oftest har pakkerne har "forsvundne" pakker fået et par ekstra ture på sorteringsanlæggende, som sætter sine spor på papkasserne.
Det lyder dog mest til, at pakken er været henlagt hos tolden, og det er derfor kunne det tyde på, at pakken ikke er blevet sorteret unødvendigt.
#1 Som webshopejer, bør du også vide at en kunde der nægter modtagelse, er en dyr fonøjelse.
Da sælger vil få et gebyr, som nok er ret peberet, hvis det er sendt på fragtaftale.
Som #0 nævner er han ikke interesseret i at være til gene for sælger.
Jeg vil afvente svar fra sælger, og lave en aftale med ham, om pakken modtages og hvis der er defekter eller andet skade på indhold, så står han med problematikken.
Hvis der er skade på indholdet, så kan det jo lige så godt være sket, uden den havde været forsinket.
Sælger er heller ikke interesseret i at sende mere end højst nødvendigt og kan blot stoppe den nye produktion.
Hvis du vil have kompensation for den lange leveringstid, skal du aftale dette med sælger.
Du har som modtager ikke ret til kompensation uanset skader, leveringstid eller andet.
Hvis sælger vil have kompensation for leveringstiden skadet indhold osv., skal han lave en sag hos hans transportør, ikke Postnord.
Har du et link til de kabler, man bliver jo helt nysgerrig :-)
Hilsen en anden webshopejer.
--
I7 9700K - StrixZ390 - Strix RTX2070 - 32 GB G.Skill 3600 MHz - M.2 960 Evo 250GB - SSD 860 Evo 1TB - SSD 850 Evo 500GB - Evga 850W G2 - FD Define R5
--
Sidst redigeret 29-06-2020 18:01