Har betalt 3 regninger til NRGi, men har ikke adgang til regningen for 2. regning. Regningerne dækker perioderne:
1: 16.03.2018-30.04.2018
2: Ukendt
3: 01.05.2018-30.06.208
Afregningsperioden for regning 1. og 3. er i forlængelse af hinanden, så mistænker dobbelt betaling.
Under telefonisk kontakt med NRGi har jeg forhørt at de ikke må vise mig regningen fordi jeg ikke står som modtager. De kan dog bekræfte modtagelse af alle 3 indbetalinger fra min konto.
I forbindelse med flytning meldte jeg mig for sent til elselskabet og min udlejer fik regningen. De sendte mig regningen som jeg betalte, meldte mig til PBS og NRGi.
Efterfølgende fik jeg en regning fra NRGi på mit abonnement, og tilmeldte PBS igen. Så jeg havde 2 PBS aftaler igang. Deraf tror jeg den 2. regning er kommet op via PBS igennem min bank men uden jeg har fået en regning så jeg ikke kan se afregningsperiode mm.
Har forgæves spurgt udlejer om de kan sende sådan en regning til mig.
Pengene er selvfølgelig sure men det er mere princippet, kan man intet gøre?
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.