hvis den har virket i et par uger, så kan det sku ikke være dit problem hvis han ødelægger den.
du kan dog være sød at hjælpe ham med at fixe den.
--
Just my 50 cent
Det virker sådan, der er enormt mange stridigheder og en del mudderkastning mellem enkelte sælgere og købere. Umiddelbart ville jeg mene det er hans problem, da han jo nok har købt som ubeset og at du havde en velfungerende maskine.
--
P4 NW2 2.4GHz @ 3.4GHz | WaTaChilled | MSI 865G NEO2 |
1GB HyperX DUAL DDR400 | Audigy2 ZS | Megaworks THX 550D |
SONY 21" G500 |
Hvis han har haft den i et par uger nu, så er skylden jo ikke hos dig for det er jo ikke til og vide hvad han har lavet ved den i den tid han har haft den.
Men har ikke selv oplevet det
--
Du kan ikke lave noget idiotsikret, for idioter er utilregnlige
http://service.futuremark.com[...]
Tjae... Da du solgte den, så fungerede den vel 100%, og du har dels været fuldkommen ude af stand til at vide HVORNÅR den en dag vil gå i stykker...
At få pengene tilbage, eller få det byttet, når det går i stykker, går ind under fortrydelsesret og reklamation. Og dette er en service Butikker tilbyder, og det er den service man må undvære når man køber brugte genstande, hvilket jo netop er grunden til at tingene er væsentlig billigere når de er brugte... Nemlig at man trods alt løber en vis Risiko...
Såe... hvis den pludselig ikke virker, og du ærlig har fortalt det du ved om computerens tilstand, så er det bare ærgeligt for Køber... Han Løb en risiko, og denne gang kiksede det... Tough luck...
--
#0 Det må snart se i øjnene.. :(
--
|Soltek 75KAV|3x256MB PC133 SD-Ram|Duron [email protected]|HIS Radeon 9800XT|Segate 160GB|Thermaltake Xaser III(M. blå neon)| har selv prøvet det da jeg solgte min pda, og jeg skrev at den var i fin stand uden ridser og lign. og når har så får pdaen skriver han den er i rigtig dårlig stand, og forlanger at jeg sender ham 200 kr.
en uge efter prøver han at sælge den herinde, og han skriver den er i ny stand uden ridser.
sådan en fyr er bare for træls..
--
jakob wolff
Admin/Moderator på http://www.jakobwolff.1go.dk[...] Det eneste klage jeg har fået af fra en gut, der havde købt en hel pc af mig. Da han retablerede den (6 måneder efter han havde købt den) og ikke kunne finde windows-produkt-id'et ringede han til mig. Da jeg mig i Finland bad jeg ham om, at sende en mail som jeg så ville kigge på, når jeg kom hjem 14 dage efter. Jeg fik dog aldrig en mail fra ham...
--
Danmarks nye site om notebooks og tilbehør dertil - http://www.NoteBookWorld.dk[...] - åbner 1/6-4.