Tag en snak med supporten imorgen.
Der kan være mange årsager til dit problem og de har værktøjerne til at hjælpe dig.
Hvad ændrer du på routeren så det virker?
--
#1
Bare fx hvis jeg ændrer hvilken kanal wifi kører på, så går der lige 2 min. så kører det igen.
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
Har du scannet dit net for at se hvilken kanaler der er i brug der hvor du bor?
Er det kun på wifi at du har problemer eller gælder det også når du kører kablet?
--
#3
Hej Coff. Ja man kan scanne via Stofa web. Ser ud til kanal 1 er mindst brugt på 2.4GHz. Men tror ikke det har noget at gøre med det. Som sagt så påvirker det både wifi og kablet.
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
Der var nogle problemer med Stofa i århus omegn. De sendte en fælles mail rundt om at de havde lavet et fiks, det så ud til at virke. Desværre vidste han supporteren i tlf intet om dette.
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
Flere byer har vidst problemer med Stofa pt., noget med at centralen har haft strømnedbrud og fucker gevaldigt med services. Den er helt gal i Kolding også så vidt jeg har ladet mig orientere.
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#0 Ingen problemer i Horsens PT.
Frygter dog det kommer efter at have læst kommentarerne ovenover ^^
--
i7-8700K @ 3.7GHz // ASUS ROG STRIX Z730-E Gaming // MSI GTX1080 GAMING X // G.Skill TridentZ RGB DDR4-3200 16GB // Cooler Master Hyper 212 EVO