Du fortæller ikke hvilken linie du har, hvilken udbyder, hvilket udstyr - og så forventer du at nogen skal hjælpe?
Det er vist en ommer :)
--
--
Jeg havde noget ála det samme da jeg ikke havde statisk IP.
http://portforward.com[...]
(PS. Vent med at sætte sådan en op indtil der er nogle andre ideer)
--
--
:-P #3 - det er da klart han spørger efter hvilken udbyder og udstyr? det er jo lidt svært at sige ret meget når man ikke ved hvilket udstyr du kører med.. Mange problemer er udstyrs/udbyder specifikke! Hvilken udbyder har du ? CyberCity, TDC, Tele2, Telia eller?
Hvilket abbonoment? Webspeed, stofanet, solo-bredbånd?
Hvilken router har du ? - har du forwarded nogle porte? kører du med firewall på din egen computer - hvis så har du så tilføjet dit/dine spil til allowed?
--
--
It's too bad that stupidity isn't painful
#4>
Ja, det fandt jeg ud af, men forskellen er jo at han ikke sagde hvad jeg skulle svare på..
Jeg har TDC, weebspeed. Jeg har en WGR614 netgear router,
og nej jeg har ikke forwarded nogle porte, fattede brik af det.
Ja, har min egen firewall, F-secure hvor både indgang og udgang er allowed.
--
--
Min E-mail:
[email protected]
www.lost.eu[...] genstart routeren.. plejer at virke... hvor hurtig forbindelse har du???
--
--
P5N-E SLI
E4300 @ 2,2GHz
8500GT
1Gb PC-6400
0,9Tb
Fredag den 1101/111/111
kan også sagtens være et usselt netkort, prøv evt et andet.
--
--
Jeg skrev da pænt at du ikke nævnte hverken udbyder eller udstyr - så jeg var nok ikke interesseret i at få svaret på hvornår du sidst har taget en tår mælk i køleskabet vel? ;)
--
--
#7>
HVordan? Har lavet et ss men 1 mbit her hos min mor.
#8> Nej, for det sker både på min bærbare og på min stationære.
#9> Troede du mente det ondt (;
--
--
Min E-mail:
[email protected]
www.lost.eu[...] prøv lige en ping.
har sakset denne fra en anden tråd...
ping ns.tele.dk -n 10
--
--
--`00´--
for at vide hvad dine pingtider ligger på...
start - > kør -> cmd -> enter -> ping ns.tele.dk -n 10 -> enter
skriv hvad dine min, max og gennemsnitlige pingtider er på
--
--
De ping tider ser helt normale ud... Har du prøvet at: resette din router? (altså på den knap der er på routeren..), haft strømmen fra router/modem, released/renewd din ipadresse (kan nogle gange være at den har et eller andet der "hænger" ved en ip..
--
--
It's too bad that stupidity isn't painful
hvor langt er dit kabel fra den nærmeste Switch eller router til din computer ?
--
--
6400 Sønderborg
There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't
#18 det har næppe noget med sagen at gøre da du i teorien kan have et netkabel på op til 100m uden loss...
--
--
#17>
Har resettet den flere gange, og det er ikke kun på denne her, det er også på min stationære (sider på min bærbare).
--
--
Min E-mail:
[email protected]
www.lost.eu[...] Lyder som noget med det trådløse? Kører du også trådløst på din stationær? Prøv at kør med kabel og se om det virker, så har vi nemlig udelukket alt andet end at det er det trådløse der ikke virker, hvis via. kabel virker :)
--
--
| ASUS P5N32-E | C2D Conroe E6600 | Corsair XMS2 2*1024MB | ASUS EN8800GTS-640MB | WD 2500YS | Antec TruePower 650W EC | Antec Nine Hundred |
Har du prøvet at tilslutte via. kabel direkte til dit modem?
--
--
| ASUS P5N32-E | C2D Conroe E6600 | Corsair XMS2 2*1024MB | ASUS EN8800GTS-640MB | WD 2500YS | Antec TruePower 650W EC | Antec Nine Hundred |
Hejsa
Sluk routeren i 5-30 min. så din udbyder ikke holder din linie aktiv med fejl på.
Tag adsl stikket af din router og reset routeren og sluk igen.
Isæt adsl stikket og tænd din router igen og vent nogle min. så har du en frisk router og forbindelse som virker.
mvh.
--
--
"I was unable to test full stability before the system failed"