jeg har fået afvide at jeg ikke kan få det hos mig :-(
--
Jeg ventede selv 4 uger, og ringede så til deres support.
Havde osse bestile 8mbit/512.
Support sagde først at det kunne jeg ikke få, for så bagefter at sig at det kunne jeg godt. Jeg skulle bare skifte fra adsl til freeway eller noget i den stil. Så ville de sætte nyt udstyr på en tdc central og jeg ville osse selv få nyt moden eller hva den hedder.
Hvis jeg ville dette ville der så gå .... DADA !!!! 4 uger igen :_(
Det gad jeg så ikke og overvejer nu om jeg skal bestille fullrate. Virker som om det er godt hos nogle og dårlig ping hos andre.
Men ring da til dem.
Jeg har tidligere være meget glade for dem da mit net i 2år nu har funket problem frit, men den sidst måned har jeg gået og vented i spænding ... for så bare at være helt til grin.
Jacob
--
Havde hørt noget om, tdc ikke ville give dem mere kobber, for de ukonkurrre tdc.
Da tele2 tager 380 for 8mbit
og tdc tager 700,- for 8mbit
--
"Jeg er officiel fan af "Black Hawk Down"-filmen. Hvert skud, som Delta styrken har affyret, kan retfærdiggøres!" kan retfærdig gøres
Jeg får min forbindelse på mandag.
Jeg skal nok vende tilbage med en update.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
Lyder godt Henrik
--
"Jeg er officiel fan af "Black Hawk Down"-filmen. Hvert skud, som Delta styrken har affyret, kan retfærdiggøres!" kan retfærdig gøres
Nå Henrik, hvad er din status?.
--
"Jeg er officiel fan af "Black Hawk Down"-filmen. Hvert skud, som Delta styrken har affyret, kan retfærdiggøres!" kan retfærdig gøres
#6 Han kan nok ikke svare da tele2 teknikker misforstod hans order seddel, og hev stikket på Henriks forbindelse
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death
The day the earth stood still traad.asp?fID=23&tID=174021#45
jeg havde også bestilt 8mbit efter jeg hvade snakket med kundeservice... 4 uger efter.. ringede jeg igen og fik at vide at centralen ikke kunne klare mere end det jeg har nu (1mbit)
--
Så har vi passeret den 16. oktober, hvor jeg gerne skulle få min nye forbindelse. Grundet arbejde og træning var jeg først hjemme lidt over kl. 10.00 i går aftes.
Lad testen begynde :)
Glæden blev dog kort, idet hverken fastnettelefon eller internet virkede. De havde begge lidt den stille død. Uanset, hvad jeg prøvede, kunne jeg ikke få liv i noget som helst.
Uden internet og telefon er det endvidere meget svært at komme i kontakt med Tele2, men nu sidder jeg igen på arbejde med en telefon ved hånden.
Meldingen fra Tele2 er, at de muligvis ikke har nået at få mig oprettet endnu, så jeg skulle lige give dem en dag eller to. Det gør jeg så.
En anden mulighed kan være, at ejendommens telefonkabel er blevet gravet over. De sidste mange dage har vores fortov nemlig været gravet op af Københavns Energi og det skulle ikke undre mig, hvis de i en pludselig aktiv sindstilstand havde valgt at grave alt over som de mødte på deres vej gennem asfalten.
Jeg må dog vente til efter arbejde med at tjekke op på de andre beboere om, hvorvidt de ej heller har telefon eller internet.
Jeg skal nok vende tilbage, når det kommer op at køre.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
Ja det er så typisk med tele2 den gang jeg fik dem gik der os hære langtid før jeg fik en mail fra den at den kunne lad sig gøre.. og efter min mening er tele2 noget af det meste ustabile jeg har kørt med.. har haft tdc (dyrt med stabil) og har nu cybercity og det er os 100% stabil og rimlig billigt
--
Jeg har aldrig haft større problemer med Tele2.
Deres internet og fastnettelefon har kørt upåklageligt hos mig.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
Jeg har oplevet fuldstændigt det samme som jcb i #2.
Bestilte opgradering til 8 mbit den 12. september, men intet skete.
Ringede til kundeservice igår 16. oktober for at høre hvordan landet lå, og fik så at vide at jeg ikke kunne få opgraderingen ... hvorefter medarbejderen efter ca. 30 sekunders opslag i systemer ændrede mening og fortalte mig at jeg godt kunne få opgraderingen, men at der nu var 8 til 10 ugers ventetid, så hun ville skrive mig op på en venteliste.
Afspurgt om min bestilling fra den 12. september, så skulle jeg blot se bort fra den "for de havde haft nogle problemer med bestillingssiden, så den sagde at folk kunne få 8 mbit selvom de ikke kunne".
Så er der blot at vente. Jeg er godt tilfreds med min nuværende 2 mbit linie hos dem, men 8 mbit tilbuddet er billigere (!) end den, og hvem kan ikke godt bruge 6 mbit mere i download? Jeg har firmabetalt internet, så jeg er ikke obs på om det sker lige nu og her med opgraderingen, men var det mine egne penge, var jeg blevet lidt sur over den lange ventetid og deres fjumren i det.
--
Bevar naturen - sylt et egern
http://uvorn.dk[...]
http://uvorn.dk[...] Da jeg snakkede med Tele2 support i dag, nævnte han intet om fejloplysninger omkring, hvem der kunne få 8 mbit.
Jeg har ej heller noget imod at vente lidt på opgraderingen (uden omkostning for mig naturligvis), hvis de har problemer med at få tilsluttet folk.
Det jeg er bekymret for, er, at jeg hverken har telefon eller internet. Det er som om, Tele2 har hevet stikket ud :(
Jeg er pt. rimelig afhæning af mit internet, idet en hel del bestyrelsesrabejde foregår via dette.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
Shit mand, har lige bestilt ADSL hos Tele2 og de skriver tilbage der er 10 ugers leveringstid....
Jeg havde håbet på en 4-5 uger.
--
De gange, jeg har snakket med dem, siger de at de teknikske problemer der inde.
Men tekniske support afd, kender intet til at der er problemer med deres 8mbit linjer
--
"Jeg er officiel fan af "Black Hawk Down"-filmen. Hvert skud, som Delta styrken har affyret, kan retfærdiggøres!" kan retfærdig gøres
Jeg fik lige talt med en supporter i går aftes.
De har åbenbart meget travlt hos Tele2, således de ikke har kunnet nå at få konverteret min linie på den lovede dato. Jeg står pt i kø i deres system og skulle i løbet af dagen få min forbindelse og fastnettelefon tilbage :)
Jeg melder tilbage, når dette sker.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
Fornemt Henrik
--
"Jeg er officiel fan af "Black Hawk Down"-filmen. Hvert skud, som Delta styrken har affyret, kan retfærdiggøres!" kan retfærdig gøres
Så har jeg igen været i kontakt med Tele2.
Denne gang fik jeg at vide, at forbindelsen skulle være ordnet fra Tele2s side. Jeg har dog stadig ikke internet og telefon, hvilket Tele2 også kunne konstatere ved deres fejlsøgning på min linie.
Ifølge Tele2 ligger problemet ude i den lokale central, hvor TDC åbenbart ikke har flyttet nogle kabler, som de skulle. Beskeden er givet videre til TDC, så jeg håber, det snart ordner sig.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
tak for infomationen.
Jeg ringet ind til dem idag.
Har også sagt jeg kan få dem.
Så jeg venter bare på at opgraderingen gør igennem
--
"Jeg er officiel fan af "Black Hawk Down"-filmen. Hvert skud, som Delta styrken har affyret, kan retfærdiggøres!" kan retfærdig gøres
Så blev det mandag og 1 uge efter, at jeg skulle have fået mit Freeway (telefon og 8mbit) abn. hos Tele2.
Inden jeg tog på arbejde i morges, var der stadig intet, som virkede. Jeg har derfor endnu engang været i telefonisk kontakt med Tele2, som denne gang kunne fortælle, at det hele burde være gået i orden.
Da jeg så spurgte til, hvorfor det stadig ikke virkede, svarede Tele2, at de måske havde lavet en lille fejl, idet jeg åbenbart står til at have både en 1mbit og en 8mbit forbindelse på samme tid, hvilket godt kunne skabe forvirring i systemet.
Der skulle nu være givet besked videre til nogen, som efter sigende skulle kunne løse mit problem.
Jeg lovede supporten, at jeg ville skælde ud igen i morgen, hvis mit internet og telefon ikke er oppe at køre.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
Så har jeg haft en TDC tekniker forbi. Han konstaterede, at jeg havde fået tildelt en ny linie (hvad det så end betyder) og at han ville få det til at virke i løbet af 10 min.
Ganske rigtig. I løbet af ingen tid var der hul igennem. Lys i dioden for ADSL i modemet og klartone i telefonrøret.
Jeg srater gladeligt computeren op, men jeg kan stadig ikke komme på internettet. Alt er tilsluttet korrekt og sat korret op i winXP.
Jeg ringede derfor igen til Tele2, som rigtig nok konstaterede, at der var hul igennem, men at de seneste dages bøvl med min linie kunne have givet problemer med deres teknik. Han ville derfor sende en besked til teknisk afdeling, som ville kigge på det hurtigst muligt.
Jeg er nu ved at være godt træt af Tele2 og håber virkelig, at internettet virker, når jeg kommer hjem fra arbejde.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
Jeg hører gerne fra andre, som har en fungerende 8mbit linie fra Tele2.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
Velkommen til Tele2 - jeg har også haft en masse bøvl med dem - har også fået breve fra advokater omkring inkasso - begge blev trukket tilbage...
Skal ALDRIG have dem mere... Jeg blev mødt af en af deres irriterende sælgere - han knyttede faktisk i, da jeg sagde "Jeg HAR haft Tele2 som udbyder" (ret surt), fedt...
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...]
Hader spambots... hahaha Tele2 er godt nok sørgelige. At folk finder sig i det der, fatter jeg ikke. Jeg har selv haft lidt problemer med CC's kundeservice på det sidste, men det er KLASSER under din historie :)
Faktisk var der en meget flink dame fra CC der ringede til mig igård og sagde min 8mbit Solo ville blive opgraderet til 20mbit gratis inden December (4700 Næstved). Tak for det CC :)
--
INTEL P4 2600mhz@3100mhz , 2 x 256 DDR3200, Soltek motherboard, Radeon9700 @ 372 mhz core, 2 x 60gb Seagate Fluid - RAID 0, 19" Samsung
har lige bestilt en 4mbit freeway forbindelse.... så må jeg se om de kan få det på centralen....
--
Nu reklamer de 20mbit hos tele2.
Nu har jeg ventet i 7uger 8mbit. uden at få dyt.
--
"Jeg er officiel fan af "Black Hawk Down"-filmen. Hvert skud, som Delta styrken har affyret, kan retfærdiggøres!" kan retfærdig gøres
Da jeg skulle skifte udbyder stod valget mellem tele2 og cc. Jeg valgte cc og fik min 8 mbit linje op at køre 2 uger efter og nu bliver jeg som sagt opgraderet (op) til 20 mbit i starten af 2007.
--
http://www.tohohteive.com[...]
Brug nu den søgefunktion.. Har ligeledes haft Tele2 og dem skal jeg ALDRIG have internet/fastnet ved igen. Tog ligeledes 2-3 måneder at få internet ved dem i tidernes morgen og noget tyder på at de endnu ikke har fået styr på deres bestillinger.
Kan kun anbefale folk ikke at vælge Tele2. For selvom det da kører ok NÅR det kører...så er det straks en anden sag når (ikke hvis) du først skal have fat i supporten eller opgradere produkter.
--
har fået afvide idag, ville gå ca 8 uger mere. På få min 8mbit linje.
--
"Jeg er officiel fan af "Black Hawk Down"-filmen. Hvert skud, som Delta styrken har affyret, kan retfærdiggøres!" kan retfærdig gøres
Så er min free way forbindelse kommet i hus, wehuu.
Siden Tele2 fik lokaliseret og nok så vigtigt udbedret mine problemer, har det hele kørt uden udfald.
Hastigheden er lidt vekslende, men jeg har næsten nået de 8mbit ved forsøg med download af nogle linuxdistributioner via torrent.
/Henrik
--
Impossibilia nulla est obligatio
Tillykke Henrik
--
"Jeg er officiel fan af "Black Hawk Down"-filmen. Hvert skud, som Delta styrken har affyret, kan retfærdiggøres!" kan retfærdig gøres