det tager desværre så lang tid.
det skyldes at tdc står for tekniker besøg og det hele.
cc tager lige så lang tid
det er tdc's måde på at fortælle hvad de mener om en der har valgt en anden udbyder end tdc
--
Intel 2,66-3,6GHz|Abit IC7|1GB OCZ PC4200|Sapphire Radeon 9800 SE GOLD AiW|WD 36GB Raptor/250GB sata fluid|Sony DRU-500AX|Zalman|Audigy 2 ZS|Lepont SF-201T3-S|Aerogate I|Zippy|fUnc|MX500|Acer AL732TFT
Kan da svært forestille mig at jeg skal have teknikkerbesøg for at opgradere lidt upload (havde 512/128 ved dem før)
Så lang tid tager det jo heller ikke at bruge CC's boostcards.
--
#2 ups, mig der misforstod. jeg troede du skulle skifte udbyder, doh!!
nej, det burde gå ret hurtigt.
det gjorde det da jeg opgradere hod cc.
--
Intel 2,66-3,6GHz|Abit IC7|1GB OCZ PC4200|Sapphire Radeon 9800 SE GOLD AiW|WD 36GB Raptor/250GB sata fluid|Sony DRU-500AX|Zalman|Audigy 2 ZS|Lepont SF-201T3-S|Aerogate I|Zippy|fUnc|MX500|Acer AL732TFT
#0
lyder underligt - bindingsperioden kan være en lidt smart måde at få lidt flere penge i kassen ved at sikre sig at du ikke skifter ;) unfair men sådan er livet jo hehe
Grunden til at det tager så lang tid er måske at de vil samle så mange så muligt sammen før de andre hastigheden :/
#1
ehh tekniker besøg på ny hastighed ? næppe - det er rent administrativt og tager ikke mere end 5 mins og 6 klik med musen.
Desuden skal du ikke udtale dig om noget du ikke ved noget om, TDC må ikke forsinke en anden udbyder. Den sag har været hos Telestyrelsen flere gange og alle gange er den blevet afvist.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
#4 chill dude, my bad.
læste forkert
--
Intel 2,66-3,6GHz|Abit IC7|1GB OCZ PC4200|Sapphire Radeon 9800 SE GOLD AiW|WD 36GB Raptor/250GB sata fluid|Sony DRU-500AX|Zalman|Audigy 2 ZS|Lepont SF-201T3-S|Aerogate I|Zippy|fUnc|MX500|Acer AL732TFT
#0
Du kan jo også lade være med at tage imod det tilbud, så slipper du jo for alt det bøvl :)
#5
Puha og fy fy, ikke sige grimme ting om TDC :)
--
De aktuelle sikkerhedsindstillinger forhindrer, at ActiveX-objekter kan køres på denne side, Dette kan medføre, at siden ikke vises korrekt
#5
hehe hader bare når folk skriver den der type kommentar - specielt efter de sager der har været hvor det har været, i følge Telestyrelsen, CC/Tiscali og andre der piver lidt for meget :)
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
Mht opgradering af hastighed, var den forklaring jeg fik følgende:
Det tager så lang tid, fordi Tele2 skal bestille en tekniker til centralen, for at skifte ens hastighed. Dette var ikke kun ved en supporter, men ved flere jeg fik det at vide.
Det undre mig lidt, da CC og Tiscali sagtens kan gøre det. Men det må jo være noget at gøre med at Tele2 ikke har det fornødne udstyr.
Der stod inde på deres side, da jeg bestilte d. 10 marts (fra 1mbit til 2 mbit), at leveringstiden ville være 3 uger, men i min bekræftelses mail stod der 4 uger.
Dog fik jeg det klaret på 4 dage, fordi Tele2 igen havde skovlet i det. Efter at de havde haft smidt mig af nettet i 8 dage, havde jeg gjort klart for dem at jeg fortsat ønskede en 2 mbit, da jeg havde været boostet fra en 1mbit til 2 mbit pga klage over deres kundeservice. Hvade forresten kun fortalt dem 3 gange, at jeg ønskede den 2 mbit, og alligevel kunne de ikke finde ud af det.
Mht bindindsperiode....
Så synes jeg det er lidt mærkeligt det der står derinde og i deres betingelser.
Hvis man opgradere til deres almindelige listepriser, er der ingen yderlige bindingsperioder. Men de har jo gjort klart, at de nuværende priser er kommet for at blive.
Desuden - hvis man kigger betingelserne igennem i afsnit 4, så står der ikke noget bindingsperiode ved opgradering af linien.
--
Never get high on your own supplies!
Hey... Jeg har selv 512/128 hos TELE2, ville bare lige høre om der er nogen der kender det nr man skal ringe til for at få det lavet om, og om man skal have nogle papirer klar, eller bare siger ens navn og addresse og så ordener resten sig ??
--
42 kiks til de første 10 svar !!!
kan kontaktes på: [email protected] - på eget ansvar. Sry... Man gør det selvfølgelig online... Men hvor skal man trykke hvis man har det i forvejen ?? Hvis man går ind i tilmæld SKAL man oprette det, og det kan man jo ikk så godt når man har det i forvejen :-(
--
42 kiks til de første 10 svar !!!
kan kontaktes på: [email protected] - på eget ansvar. Det er da rart med udspil.
Tele2 har da imiste følge med udviklingen.
Telia stofa køre stadig med
Min månedspris FlexRate®* 50,00
Max månedspris FlexRate®** 300,00
Månedligt abonnement FlatRate 256/128 299,00
Månedligt abonnement FlatRate 768/128 425,00
--
Hvem er mest kriminel Microsoft eller Peter brixtofte.MicroSoft laver flere ulovlige handlinger end mig. Og jeg er så kriminel??. Har interesse i HW, så send en mail, hvis i har noget tilsalg.
Mailede dem min klagessang, det eneste de kunne svare var:
Du har ret i at en behandlingstid på 6 uger er meget. Vi vil dog foretage opgraderingen så hurtigt som muligt.
--