Hej HOL
Jeg sidder med en opgave som går ud på at få lavet nogle service- og vedligeholdsmanualer.
Men jeg har virkelig svært ved at finde ud af hvilket program der egner sig bedst til opgaven.
Manualerne indeholder meget forskellig information: tabeller, tekst, PDF'er som jeg selv laver (CAD-programmer) og PDF'er fra alle mulige andre kilder.
Indledningsvis brugte jeg Word, men fandt hurtigt ud af at håndteringen af vektorgrafik / PDF ikke fungerer.
Der skal laves flere manualer og nogle afsnit / kapitler er de samme i alle manualer - så det ville være fedt hvis man kan lave nogle skabeloner og genbruge dem.
Jeg har forsøgt mig med LaTeX (vi brugte det på Uni), men må erkende at det er alt for omstændigt. PDF'erne flyver rundt på siderne (jeg importerer både helsider og mindre illustrationer). Og har jeg en tabel, er jeg nødt til at lave den i Excel/Word, for ikke at skulle bruge al for lang tid i LaTeX - og disse tabeller flyver også rundt.
Findes der et program, som egner sig til opbygning af flere manualer, hvori nogle afsnit er gengangere (så hvis jeg opdatere en fil, så slår det igennem på alle 'master'-filer) og som også er god til vektorgrafik/PDF'ere?
Skal jeg over i noget InDesign?
Mvh Morten
--