Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

LOUQE Kontaktinfo dilemma

Af Junior Supporter Gea200x | 11-04-2019 08:59 | 1843 visninger | 10 svar, hop til seneste
Hej Hol Jeg var en af dem som havde preordered et Ghost S1 kabinet fra Louqe. Jeg er dog kommet i en situation hvor mit kabinet er sendt retur til afsender(LOUQE) af UPS. Se billede for tracking historik. https://ibb.co[...] Hvorfor? Fordi det startede med at jeg fik tildelt et T&T til UPS fra LOUQE over mail. Den dag hvor UPS skulle levere til min adresse, var der ingen hjemme. Næste status på T&T var at den ville blive leveret til et access point så den kunne afhentes. Dette sker først 8 dage senere på T&T hvor den fortæller at pakken er klar til afhentning. Jeg fik desværre ikke tid til at hente den før 4 dage efter denne opdatering på T&T, og da jeg kommer derned, har de ikke pakken længere. De forklarer at de har sendt den tilbage 2 timer før jeg kommer derned, samt forklaring over Tlf med UPS, at den har ligget der i 10 dage. Jeg forklarer dem at den har ligget der i 4 dage iflg. T&T men bliver fortalt det er en reminder på den bliver sendt tilbage snart. Hvilket ikke fremgår, medmindre man søger udvidet information om T&T. Jeg er ikke blevet sat op med tlf nr. mail osv fra LOUQE til UPS da de har sendt pakken, så jeg har ikke kunne få "live" meddelser fra UPS. Lidt irriteret over at LOUQE ikke har videregivet info til UPS ang levering. Burde være standard. Jeg er også irriteret over at UPS har et så dårligt T&T site at de informationer er misvisende, og halvt opdateret så det gør det svært at hente sin pakke. Det er desuden forkerte byer/lokationer som UPS skriver med "Glostrup" da pickup pointet var i Valby mm.. Så det har ikke været helt nemt at gennemskue. Jeres hjælp her Mit problem er nu at jeg ikke kan komme i kontakt med LOUQE og få dem til at sende mit kabinet en gang til. Det er 9 dage siden i dag jeg sendte dem mails. Jeg har prøvet at kontakte dem på [email protected] og [email protected] Er der nogle som har haft succes med at komme i kontakt med dem? I så fald, hvordan gjorde i? Tak.
--
Sidst redigeret 11-04-2019 09:00
#1
Gea200x
Junior Supporter
11-04-2019 09:11

Rapporter til Admin
Ringede til UPS en gang mere for at høre hvor pakken var, og den er tilbageleveret til Afsender (Louqe) d. 3. Så de har modtaget pakken. Nu vil jeg bare gerne i kontakt med LOUQE så jeg kan få dem til at sende den igen.
--
#2
Martin_R
Giga Supporter
11-04-2019 09:16

Rapporter til Admin
Send dem en mail dagligt, det var den eneste måde at få kontakt med dem før jul. Kryds fingre for at Patrick svarer ;-) Ellers prøv at få fat i ham på discord/reddit
--
Sidst redigeret 11-04-2019 09:16
#3
Vannzu
Superbruger
11-04-2019 09:24

Rapporter til Admin
Ja, Louqe's a "ghost" når man prøver at kontakte dem, det er desværre ikke noget nyt. Lidt under 2 mdr. før de afsendte mit kabinet spurgte de efter mit tlf. nr. til brug ved afsendelse af min pakke, men det blev heller aldrig brugt. Jeg oplevede så at jeg fik besked fra UPS, at pakken var på vej - i denne mail var der et link til fuldmagt til at de måtte stille pakken på adressen, hvilket jeg udfyldte(fik den sendt til mine forældre, da jeg bor i lejlighed). Næste dag modtog jeg mine tophatte, men intet kabinet. Så jeg skrev naturligvis til Louqe for at få en forklaring. 3 dage senere får jeg en ny mail fra UPS med at en pakke er på vej, og det var så mit kabinet. 3 dage efter modtagelse af kabinettet får jeg svar fra Louqe som skriver, at de kan se alt skulle se ud til at være i orden af hvad han kan se... flot :-D Jeg havde modtaget alt d. 29/3-19, og heldigvis var alt som det skulle være, så jeg ikke skulle i kontakt med dem igen :-) Du har nok desværre gjort hvad du kunne.. Det hjælper i hvert fald ikke at rykke dem via deres Slack. Enten er de ekstremt underbemandet, eller så tager de det bare HELT roligt. Jeg tror på at de har haft RIGTIG travlt siden de gik igang, og de kan ikke rigtig følge med, og så sker der div. fejl ifølge dem selv.
--
Sidst redigeret 11-04-2019 09:27
#4
nuxx
Guru
11-04-2019 09:32

Rapporter til Admin
Ja deres distribution er i hvert fald endnu på amatørstadiet :) ...men det er jo nok delvist en effekt af at de faktisk foretager importen til Sverige/EU så vi slipper for toldbøvl... at de så er rimeligt sløve til at varetage det sidste led, samt kludrer i det er jo så irriterende.
--
Play: i7-9700K, Z390i Strix, GTX1070 Gaming X, 16GB@3ghz, Louqe Ghost S1, 1TB 970EVO, SF600, 34" AW3418DW 3440x1440@120Hz Work: 15.4" MBP Retina 2017
--
Sidst redigeret 11-04-2019 09:34
#5
Gea200x
Junior Supporter
11-04-2019 09:47

Rapporter til Admin
#2 Har sendt dem mails igen nu, samt prøvet via Facebook. Vil prøve sende dagligt. Jeg vil prøve discord også. #3 Er enig i hvad du skriver. Det er samme oplevelse jeg har haft, og samme konklusion mht. deres manglende info/support. #4 Ja det er perfekt for os med det bliver sendt fra sverige mht. toldbøvl. Men det er trist det skal gå galt i sidste ende...
--
Sidst redigeret 11-04-2019 09:48
#6
Vannzu
Superbruger
11-04-2019 09:52

Rapporter til Admin
#5 Man kan da kun håbe når de endelig svarer, at de har ordnet det hele, i stedet for, at de skal bruge evt. oplysninger og du så skal vente igen, igen.. :-(
--
Sidst redigeret 11-04-2019 09:53
#7
Gea200x
Junior Supporter
11-04-2019 09:56

Rapporter til Admin
#2 Er på deres Discord server nu. Hvilken kategori skal jeg spørge ind til mit problem for at få fat i rette vedkommende? Hvis du altså har brugt det selv og ved det. #6 Ja det håber jeg også. Så må jeg også bare ringe til UPS med det samme når jeg får et T&T og få tilføjet tlfnr/mail så jeg kan få opdatering på levering.
--
#8
Krogh
Gæst
11-04-2019 10:22

Rapporter til Admin
Lidt OT: Bare til info så der Ghost så småt begyndt at komme ud til retail fjernlagere, prisen er dog lidt højere end hvis man bestiller direkte på Louqe https://www.stratek.dk[...] https://www.dustin.dk[...] Mere hvis man ikke orker deres cirkus af kundeservice :O ...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
BabaMac
Giga Nørd
11-04-2019 10:49

Rapporter til Admin
https://ibb.co[...] Der har været/er en uoverensstemmele med leverandøren, jeg tolker det som noget der muligivis kunne have stået på over en længere periode inden man når til skridtet hvor man skfiter leverandør... Men måske lægger jeg for meget i det..
--
Retter gerne pins - Har du spørgsmål om reklamationsret eller andet relateret til forhandler/producent?
--
Sidst redigeret 11-04-2019 10:52
#10
Gea200x
Junior Supporter
11-04-2019 22:41

Rapporter til Admin
Jeg fik kontakt til dem i dag på mail, og det ser ud til at de sender det igen.
--

Opret svar til indlægget: LOUQE Kontaktinfo dilemma

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning