Hej Hol
Jeg var en af dem som havde preordered et Ghost S1 kabinet fra Louqe.
Jeg er dog kommet i en situation hvor mit kabinet er sendt retur til afsender(LOUQE) af UPS.
Se billede for tracking historik.
https://ibb.co[...]
Hvorfor?
Fordi det startede med at jeg fik tildelt et T&T til UPS fra LOUQE over mail.
Den dag hvor UPS skulle levere til min adresse, var der ingen hjemme. Næste status på T&T var at den ville blive leveret til et access point så den kunne afhentes. Dette sker først 8 dage senere på T&T hvor den fortæller at pakken er klar til afhentning.
Jeg fik desværre ikke tid til at hente den før 4 dage efter denne opdatering på T&T, og da jeg kommer derned, har de ikke pakken længere. De forklarer at de har sendt den tilbage 2 timer før jeg kommer derned, samt forklaring over Tlf med UPS, at den har ligget der i 10 dage.
Jeg forklarer dem at den har ligget der i 4 dage iflg. T&T men bliver fortalt det er en reminder på den bliver sendt tilbage snart. Hvilket ikke fremgår, medmindre man søger udvidet information om T&T.
Jeg er ikke blevet sat op med tlf nr. mail osv fra LOUQE til UPS da de har sendt pakken, så jeg har ikke kunne få "live" meddelser fra UPS.
Lidt irriteret over at LOUQE ikke har videregivet info til UPS ang levering. Burde være standard.
Jeg er også irriteret over at UPS har et så dårligt T&T site at de informationer er misvisende, og halvt opdateret så det gør det svært at hente sin pakke. Det er desuden forkerte byer/lokationer som UPS skriver med "Glostrup" da pickup pointet var i Valby mm.. Så det har ikke været helt nemt at gennemskue.
Jeres hjælp her
Mit problem er nu at jeg ikke kan komme i kontakt med LOUQE og få dem til at sende mit kabinet en gang til. Det er 9 dage siden i dag jeg sendte dem mails.
Jeg har prøvet at kontakte dem på
[email protected] og
[email protected]
Er der nogle som har haft succes med at komme i kontakt med dem? I så fald, hvordan gjorde i?
Tak.
--
Sidst redigeret 11-04-2019 09:00