sku slem én :P du kunne også vælge at skrive inde på trustpilot
--
stupid says what?
Det sker desværre at systemerne fucker, også på større sider. At de så nødvendigvis har kaget i det efter at du har snakket med dem er dog ikke helt professionelt. Jeg vil dog opfordre, hvis du ikke allerede har gjort det, til at dele din oplevelse på Trustpilot.dk
--
www.playtek.dk[...] - spil, film og gadgets Der er lige et par stavebøffer
--
Deler lige på trustpilot så :)
De kunne idet mindste tilbyde mig rabat eller noget lign. :P
--
Jeg har (7,9,13) aldrig haft problemer med dem og har handlet der mange gange..
som med alt andet kan der være sket en fejl i systemet eller en menneskelig fejl.
ud over det har der også været helligdage i mellem som i dette tilfælde kan forskyde leveringsdagene lidt.
ingen grund til at hænge dem ud på trust... da dette er et enkeltstånde problem/fejl for dit vedkommende, altså du har ikke oplevet sådanne problemer med dem før.
--
Syntes også det er helt fair med helligdage etc.
Men når jeg bliver forskikret over livechat at de kommer Mandag, efter de allerede har lavet en fejl, og så det ikke kommer pisser mig lidt af ;) Som sagt, venter jeg i spænding lige nu på at der dumper en mail ind med en bekræftelse på det kan hentes..
--
hmmm... jeg har lige haft en lignende oplevelse med dem, dog uden at være i direkte kontakt med dem. Bestilte en Targus Chill Mat, og fik samme besked (1-3 dages ventetid whatever). Prøvede flere gange at ringe ind til dem, men endte altid i kø som nummer et indtil jeg gav op. Måtte vente 45min den ene gang!!!! Prøvede også mail, uden held. Helligdage eller ej - det ikke godt nok...
Har dog fået min vare efter 13(!) dage, mod de 1-3+levering de lover på deres hjemmeside. SUK!
--
Vision NB3550 15,6" (SSHD)
Har haft lignende oplevelse med en skærm jeg bestilte hos dem. Skrev så en mail da der ikke rigtig var sket noget efter 5 dage. Selvom den siger 1-3 dage på deres side. De svarer så ikke efter x antal dage. Jeg skriver så på deres facebook for at hænge dem lidt ud, og wupti - 2 timer efter modtager jeg en mail hvori der står at der er sket en fejl i deres system, og jeg vil modtage den inden 1-3 hverdage. Modtager 2 hverdage efter
Fair nok at der sker en fejl i deres system, men jeg synes godt nok ikke at det er fair at de først svarer på mail når jeg hænger dem ud på sociale medier.
Handler ikke hos dem igen, og kigger man på trustpilot er det ikke just gode anmeldelser de får
/ Jonas :-)
--
Grafik: Nvidia GeForce GT430
CPU: Intel-Core i5
Bundkort: Asrock H67M-GE B3 Revision
Kabinet: Cooler Master Elite 4630
#5 1+
Jeg har tværtimod gode oplevelser med f-computer. Der havde været en uoverensstemmelse med en laptop specifikationer efter jeg havde købt den, fik jeg slået 300 kroner af prisen.
--
#8 Jeg synes da du lige burde fremvise en butik (fra trustp..)som har eksisteret i 10-20+år og ikke har dårlig anmeldelser?
ergo er at alle butikker med så mange år på bagen har alle leveret en ikke tilfredstillende service før eller siden og det er et faktum, men har i den forbindelse også kunder som ikke har læst reglerne, betingelserne osv. godt nok til at forstå dem og derved har de bare skrevet lort på trust.. fordi det ikke er gået deres vej.
at skrive noget dårligt om en butik eller en person feks. pga. et enkeltstående tilfælde er ikke fair, men derfor kan man jo godt have sin egen holdning til denne butik/person uden at hænge ham/hende/den ud på nettet. (det er så min mening)
--
Well, så fik jeg dem heller ikke idag...
--
Føniks er jo også generelt bare dårlige? :P
--
I7 930 > 64Gb SSD OS - 254GB SSD Div. > 6 Gb Kingston Ram > Nvidia 690Gtx > 1000Watt Silverstone > Gigabyte 3DUR-X58 & Haf 932.
Har hørt fra ret mange de er gode, og de havde den bedste pris på headsetet, samt relativ gode trustpilot reviews..nårh..forhåbentligt kommer det imorgen så?..
--
når jeg har haft problemer med langsom bestilling plejer jeg at bede pænt om navnet på den person jeg får fat på i kundeservicen første gang, på den måde kan man holde personen ansvarlig for sine udtalelser når man møder en ny i telefonen næste gang som evt siger noget modsat, på den måde får man også en meget tættere kommunikation.
--
Alle steder jeg har prøvet at købe fra fjernlager er gået galt, og så fandt jeg varen et andet sted, og gav den smule mere. Det hele værd, og det er sidste gang jeg nogensinde køber noget der ikke er på lager :)
--
Amen...Men som sagt er det jeg blir mest sur over, at de siger 3 gange til mig at nu er de SIKERE på det kommer, og så kommer det ikke nogen af dagene..
--
Jeg undgår også altid fjernlager. Det går alt for ofte galt. Derudover går jeg normalt altid efter forhandlerer der har minimum 1000 anmeldeler på trustpilot og gerne 9+ i karaktergennemsnit hvis det er muligt. Så vil jeg hellere give nogle få % mere, for det betyder ikke nær så meget som en positiv oplevelse, og specielt hvis noget går galt efterfølgende.
Alle vil altid have nogle utilfredse kunder, og jeg er sikker på at nogle mennesker bare ikke er til at stille tilfredse, og det er også derfor jeg siger så mange anmeldelser og så bare kigger på snittet.
Jeg undgår til enhver tid Føniks, sharkgaming, game-station og proshop pga meget dårlige erfaringer.
--
Kvalitet koster, men skaber også oftest størst glæde. Det kan godt være dyrt at købe billigt.
Bestilte engang et kabinet hos føniks, det kom 3dage efter og det var helt fint men så var det gået i stykker inde i selve kabinettet. Sendte det tilbage i god til ventede i fucking 4 uger så afbestilte jeg det og købte et andet i biksen nede i byen, så ringer de 2 uger efter jeg havede bygget mit build og spurgte om jeg skulle have leveret det osv. De havede ikke styr på en skid...
--
Trarr/Sofus
Mail i profil
CPU: AMD 4100 FX 3.6 ghz/GPU: Asus GTX 560 ti/Ram: 8 GB Corsair ram/Mobo: Asus M5A 78L-M/PSU: Corsair CX500