Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

RMA hos proshop

Af Mega Supporter Martin.?.? | 31-01-2012 20:30 | 5322 visninger | 96 svar, hop til seneste
Hej ja jeg blev lige lidt gald,fik læst mine email,fra proshop i dag Har været ned i butikke i Viborg med et bundkort til RMA. Før de kan modtage et bundkort til rma,skal dem som modtager det,kigge ned i socket,og se at alt er i orden. Det skete også her,og alt var i orden. De sender det til århus,hvor de kigger på det. Så læser jeg min email. hvor de skriver jeg ikke har ret til RMA,da der er kommet kølepasta ned i socket på mit bundkort ??????????? hvordan kan det ske,da vi kigger ned i det sammen i Viborg fejler det ikke noget. Det er et bundkort til små 2200,- jeg sku ikke helt gørn bag ørene hvad andgår pcer,så jeg er lidt pis of. Nå men jeg må vist ned og tale lidt med dem.
--
Martin.v.r Bygger vandkølig for andre,tuner også vider Overclcok er min hobby en del af octeamdenmark holder til ved Viborg
#1
Lobber333
Semi Nørd
31-01-2012 20:32

Rapporter til Admin
Det stunt laver de fandme tit en af grundene jeg ALDRIG handler hos dem mere samme skete for mig og min onkel så det er slut og giv ikke op de snyder så meget det er til grin
--
#2
Denuush
Guru
31-01-2012 20:33

Rapporter til Admin
Ammen.... kølepasta ned i socket (pins)? Hvis i har gennemgået det sammen, inden det blev sendt afsted. så burde der ikke være nogen problemer. og come on.. du er jo ikke en eller anden random gut forfan'...
--
#3
Shtennek
Nørd
31-01-2012 20:36

Rapporter til Admin
Det lyder som rigtig ærketypisk proshop RMA håndtering. Har også hørt om flere der har sendt en (i perfekt stand) bundkort derind, hvor RMA ikke er mulig, da der lige pludselig er blevet bukket en masse pins i socket. Det er simpelthen for dårligt! Og rigtig svinsk af Proshop! Godt man ikke handler med dem mere, efter at have modtaget brugte vare...
--
Redaktør hos www.octeamdenmark.dk[...]
#4
mrKayne
Semi Supporter
31-01-2012 20:58

Rapporter til Admin
Kan du ikke få gutterne i Viborg til at ringe til Århus og sige de skal tage sig sammen, for der er intet galt?
--
#5
hekkel
Semibruger
31-01-2012 21:36

Rapporter til Admin
det er næmmere at vinde 7 rigtige i loto end en god RMA håndtering fra proshop.
--
ASUS SABERTOOTH 990FX, FX FX-8150, strømforsyning NZXT HALE90,kabinet NZXT Phantom,2X ASUS Radeon HD 6970 2GB GeIL Value4x4GB,2stk samsung P2770
#6
ToFFo
Guru
31-01-2012 21:47

Rapporter til Admin
Velkommen i klubben!!! For os som HADER Proshop og deres RMA. Deres RMA er elendig. De afviser alt for ofte RMA på især bundkort. Sendte et ASUS P6T Deluxe V2 ind til RMA. Det var bare dødt. Den klassiske ASUS fejl, hvor alting ser ud til at virke, men bundkortet bare ikke vil vågne. Jeg sætter den der plastic dims forsigtigt i socket, som intet fejler naturligvis, og sender ind. De skriver til mig dagen efter modtagelse, at der er bøjede ben i socket, og om de bare skal smide den i skraldespanden, så slap jeg for det bøvl... W----T----F
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#7
xH0ve
Ultrabruger
31-01-2012 21:55

Rapporter til Admin
ProShop er simpelthen det værste omgang lort.. I sin tid, da jeg købte en coolstander til min bærbare, fik jeg tilsendt 4x5850 Gfx (Og det var da de var helt nye), så vi snakker om en værdi af mange penge! Så dum som jeg var sendte jeg dem tilbage, og bedte om at få sendt min coolstander.. Mon om jeg fik et afslag på prisen eller noget, nej fandeme nej .. Jeg havde lige sendt en fejl levering af en værdi af 6000 måske, og hvad er takken?? Fuld pris.. - Oplevede så det samme med Komplett for ikke så lang tid siden (dog var det ikke så dyre ting, bare en forkert model af det bundkort jeg bestilte), og de endte op med at slå 25% af prisen! Hold dig til Komplett hvis du vil have en service af verdensklasse! Har handlet der lige siden, og er tilfreds HVER GANG!
--
#8
Wing Man
Semi Nørd
31-01-2012 21:57

Rapporter til Admin
Jeg har også oplevet det samme med en bundkort ved proshop. Handler der ikke mere
--
Den som ler sidst, tænker langsomst!
#9
hapsen
Maxibruger
31-01-2012 21:58

Rapporter til Admin
En ting er sikkert jeg kommer aldrig til at handle med proshop, da jeg syntes alt for mange der er utilfredse med dem.
--
connect dk5.SpeedGaming.pro:29090 join, og prøv de nye cs:go maps i css
#10
rasmuds
Supporter Aspirant
31-01-2012 22:11

Rapporter til Admin
trist,jeg har et dødt grafikkort til rma hos komplett,det er over 2 uger siden og status er stadig under behandling.
--
i5 2500k -gigabyte 560 ti oc -8gb ram-seasonic x 760-asrock z68 extreme3 gen3-150gb velociraptor 128gb crucial m4 ssd
#11
Lobber333
Semi Nørd
31-01-2012 22:13

Rapporter til Admin
#10 2 uger er nada det tager tid alle steder efter 1 månede kan du brokke dig
--
#12
skandshus
Supporter Aspirant
31-01-2012 22:13

Rapporter til Admin
Sæt en sag igang hos forbruger styrelsen.. jeg har en kørende lige p.t der har de sku sendt mit bundkort ud til en helt forkert adresse.. så den sag vinder jeg nok uden tvivl nu jo fordi den omtalte vare jo er "væk" :) men klø på, de har MANGE sager mod proshop
--
#13
rasmuds
Junior Supporter
31-01-2012 22:18

Rapporter til Admin
#11 tja ved godt det tager tid,har også tålmodighed. har også et bundkort sendt retur på fortrydelses retten til bj trading og 14 dage gammelt,de skrev det var ok efter modtagelsen men har ingen penge set endnu. anyway har handlet meget hos proshop,har aldrig haft en rma hos dem,men hvis deres rma stinker sådan må det være slut. syntes at en god netshop kendet på deres rma.
--
i5 2500k -gigabyte 560 ti oc -8gb ram-seasonic x 760-asrock z68 extreme3 gen3-150gb velociraptor 128gb crucial m4 ssd
#14
xabo
Semi Nørd
31-01-2012 22:55

Rapporter til Admin
Well.. Hvis man køber fra dem burde man tage billeder af det hele.. Så når de siger at der er et ben som er bøjedet, eller andet, så har du bevis på det modsatte.
--
#15
z0t4c
Supporter
31-01-2012 23:05

Rapporter til Admin
LOL, har haft 4 ting til rma hos proshop, og har fået pengene tilbage eller et nyt produkt uden problemer hvergang, både mus, lydkort, ekstern harddisk. Men så må jeg have opbrugt alt mit held ? :D
--
#16
Fonne
Elite Supporter
31-01-2012 23:10

Rapporter til Admin
Proshop er elendige til RMA - Selv haft et 5850 inde hos dem, forhåbenlig ALDRIG igen ...
--
#17
Dety
Mega Supporter
31-01-2012 23:11

Rapporter til Admin
# 7 - ELSKER Komplett, har handlet for 10.000 der inde og smider måske 3000 efter dem i den her måned for 2 måneder siden var jeg ude for et lille uheld, jeg bestilte 2 200mm red led fans til mit kabinet. jeg modtager pakken og der ligger 2 200mm blue led fans :( , ringer ind og siger der er noget galt med pakkem han tjekker så siger han højt GUD nej hvor robot har pakket forkert, ved du hvad , behold dem du har fået, så sender vi 2 nye red leds på vores regning , de sendte 2 nye med haste post . fik dem dagen efter fragt fri osv(: plus jeg måtte beholde de game
--
Live or Die
#18
Mr. Noware
Nørd
31-01-2012 23:11

Rapporter til Admin
Yup Proshop er det værste lort. De håndtere deres RMA sager som rent lort. Du sender din ting derind, de smøre lidt lort på og så KLASK lige tilbage i hovedet. tak for lort'
--
There is nothing cooler than being proud to love the things you love. - Day[9]
#19
hifreak
Mega Nørd
31-01-2012 23:13

Rapporter til Admin
Hmm.. stof til eftertanke. Hvor handler vi så nu er det Computersalg og Komplett?
--
#20
jonasrudjensen
Semibruger
31-01-2012 23:14

Rapporter til Admin
Jeg kan også anbefale Komplett! De har en service der siger spar 2! ;-) Jeg har også handlet der meget!
--
#21
Dety
Mega Supporter
31-01-2012 23:19

Rapporter til Admin
# 19 - jeg vil sige, det kommer virkelig an på hva du står og mangler, lad os sige et produkt er 50-100 kr billigere , det gir mig stadig ik lyst til at købe hos pro'shop , er osse rigtig stor fan af komplett gemmer alle kvits for dig i pdf og dokument
--
Live or Die
#22
Fonne
Elite Supporter
31-01-2012 23:21

Rapporter til Admin
#21: Det er trods alt normalt idag det med kviteringer, det kan du også ved Proshop.
--
#23
hifreak
Mega Nørd
31-01-2012 23:21

Rapporter til Admin
Jeg synes alene det de behandler folk på denne måde gør, at jeg ikke vil smide penge i den butik. Om jeg så skal give 50-100 kroner mere who cares!
--
#24
Dety
Mega Supporter
31-01-2012 23:23

Rapporter til Admin
# 23 - yup :) , er ligeglad om god service ska koste 100-200 kr :) ,
--
Live or Die
#25
las
Mega Supporter
31-01-2012 23:26

Rapporter til Admin
Og hvad så, jeg har sgu da oplevet lorte RMA mange steder inkl. Komplett Uanset hvilket firma man handler hos, er RMA sidste prioritet.. Hvis man kigger på trustpilot har ProShop da bedre rating end Komplett har. 8.9/10 vs 7.7/10 Jeg har ingen problemer haft med ProShop RMA ihvertfald.
--
#26
DaWeirdGuy
Superbruger
31-01-2012 23:28

Rapporter til Admin
Haha, min ven rasmus; han koebte en super fed baerbar derfra :D en msi gamer for ca. et aar siden... den startede ikke op, og det saa ud som om den var brugt; saa han sendte den tilbage, saa sagde proshop i en meddelse at han baerbar var blevet defekt fra koebers side af; og han fik smidt den baerbar i hovedet... han har den stadig... men dejlige baerbar den har et hd 5850 og en i7 720qm
--
#27
las
Mega Supporter
31-01-2012 23:31

Rapporter til Admin
#26 Så det du prøver at sige er. Du kender en der købte en dyr bærbar hos ProShop, der ikke virkede da han fik den? Men ProShop gad ikke gøre noget ved det, så han har stadig en defekt bærbar den dag i dag? Giver meget mening. Især når man har 14 dages returret og der er tale om DoA
--
#28
xH0ve
Ultrabruger
31-01-2012 23:32

Rapporter til Admin
#17 Ja, har lige smidt 4.500k efter dem her fra morgenen af! De er sgu noget så flinke, og deres service er jo bare topkvalitet! #10 & 13 Kan godt se at der er gået noget tid med dit GFX, men det er desværre ventetiden hos mange firmaer.. Men se det på den positive side.. De vil tage i mod den ;) Ang. retur, så kan de jo muligvis først komme ind på en af de sidste bankdage i denne måned.. Tror helt sikkert godt, at du kunne ha nået at få dem her sidst i Januar, men BJ Trading har nok bare været lidt dovne ;)
--
#29
Dety
Mega Supporter
31-01-2012 23:35

Rapporter til Admin
# 25 - angående trust pilot , den side , bruger jeg kun til at tjekke , nå fusker der her firma med ik at sende varene , fx. det med dårlig bedømmelse . folk som arbejde i et firma ska sagtens gå ind på siden privat og give den negativ tale (: for at fremhæve deres egen butik
--
Live or Die
#30
xH0ve
Ultrabruger
31-01-2012 23:36

Rapporter til Admin
#26 Hvis det ikke er hulens lang tid siden han købte den, så kan han jo vende spørgsmålet og sige til forhandleren om de kan bevise det er en fejl din ven selv har lavet.. Hvis de ikke kan det, så SKAL de tage den tilbage.. Ellers er det bare at klage indtil forbrugerstyrelsen og sig at de ikke kunne bevise at det var en fejl din ven har lavet.. Så skal de nok prøve at gøre noget ved det, når det en vare i en høj prisklasse :)
--
#31
las
Mega Supporter
31-01-2012 23:37

Rapporter til Admin
#29 Det tvivler jeg på proshop og andre sider har afsat ressourcer til, men det er da en sød tanke...
--
#32
xH0ve
Ultrabruger
31-01-2012 23:39

Rapporter til Admin
#29 Giver dig ret.. Også er der jo selvfølgelig også bare nogle useriøse folk, som giver lav rate selvom de har faktisk har fået en god service eller noget.. :)
--
#33
Jesp3r
Superbruger
31-01-2012 23:45

Rapporter til Admin
Jeg har haft tre sager hos komplett hvor jeg har fået elendig service, så bare fordi i har haft gode opleveler betyder det ikke de er bedre end andre på det punkt, jeg bruger dem ikke mere og køber hvor det er billigst. Mine 7970ere er fra tyskland og jeg gav 7000 inkl. porto, og de snakkede fint engelsk. Der gik to dage før jeg havde kortene. Det er hurtigere end komplett plejer at leverer, så regner med at købe fra tyskland fremover. Der er mange penge at spare !!
--
Rampage IV Extreme » i7 3960X » 16GB » 7970 CF » 240GB Vertex 3
#34
Dety
Mega Supporter
31-01-2012 23:46

Rapporter til Admin
# 31 - ellers er der folk som mig :) , har brug 10.000 kr super service der inde , føler ik jeg har brug for at skrive om det på thrustpilot, har forslået siden til flere af mine venner og ja folk her inde , ingen har mødt problemer , de få RMA sag der er har været hos 2 af dem , er de gået igennem som intet, sidder lig nu med et SteelSeries 5hv2 , hvor når jeg skruer op og ned så skratter det, snakket med dem om det , sender det end og de sender et nyt , da det er kendt problem , noget andet jeg elsker omkring Komplett, de går op i deres job, har stillet alverdens mest underlige , komplekse spørgsmål . jeg har ALTID fået svar, rigtige svar, og når man spørg dem, er der en ny platform på vej , så siger de yup Ivy , ved faktisk ik om proshop har nogen web chat?
--
Live or Die
#35
xH0ve
Ultrabruger
31-01-2012 23:47

Rapporter til Admin
#33 Synes nu ellers komplett er okay hurtige til at levere.. jeg bestilte hardware for 4.5k i dag (kl.9), og de ankommer til min adresse i mogen.. Såe jeg synes nu ikke der er noget i vejen med deres leveringstider ;)
--
#36
Dety
Mega Supporter
31-01-2012 23:47

Rapporter til Admin
# 33 - fortæl om din service og hvordan du tiltalt problemet
--
Live or Die
#37
Dety
Mega Supporter
31-01-2012 23:48

Rapporter til Admin
# 33 - du spare sikkert Moms x_X
--
Live or Die
#38
las
Mega Supporter
31-01-2012 23:49

Rapporter til Admin
#34 Hvis der virkelig var så dårlig RMA hos proshop, mon ikke deres trustpilot rating var elendig eftersom folk ville brokke sig helt vildt? Og den er jo netop bedre end Komplett's. 8.9/10 - Proshop 7.7/10 - Komplett Og proshop har endda over 5000 ratings. Taler vist for sig selv.. Bare fordi I ingen problemer har haft, betyder jo ikke at deres RMA er bedre, for der er masser der har haft dårlige erfaringer med Komplett's RMA.
--
#39
Fonne
Elite Supporter
31-01-2012 23:50

Rapporter til Admin
Af alle jeg kender gennem forskellige sites er der ikke en af dem der skriver på Trustpilot - De brokker sig på forums istedet for.
--
#40
Jesp3r
Superbruger
31-01-2012 23:51

Rapporter til Admin
#37 Hvad? Jeg købte som privat og gav 3545,- (helt præcis) for hvert kort. Bestilte dem hver for sig, da jeg fandt ud af et kort ikke var nok.
--
Rampage IV Extreme » i7 3960X » 16GB » 7970 CF » 240GB Vertex 3
#41
xH0ve
Monsterbruger
31-01-2012 23:52

Rapporter til Admin
Det aller fedeste jeg synes ved komplett er deres facebook side.. Nogle folk kommer med en forespørgsel på et kabinet, de måske ikke har i deres sortiment, og fandeme om de ikke de sender forespørgselen videre ind til deres indkøbsafdeling.. Jeg synes virkelig de op i deres kunder, hvor nogle andre firmaer måske bare havde skrevet: "Vi kan godt skaffe den hjem til dig, det bliver måske bare lige 300 kr dyrere"
--
#42
Denuush
Guru
31-01-2012 23:53

Rapporter til Admin
#38 Proshop var gode før de slog sig sammen med SHG. Så de ratings du ser på trustpilot, er lavet før, og ikke efter. størstedelen ihvertfald. Men man ka så sige .. ret pudsigt at alle proshop haters finder vej til HOL
--
#43
xH0ve
Monsterbruger
31-01-2012 23:55

Rapporter til Admin
#42 +1!
--
#44
Fonne
Elite Supporter
31-01-2012 23:58

Rapporter til Admin
Proshop har alligevel ejet SHG siden 2008 efter deres betalins standsning, så trods alt længe der har kørt samarbejde.
--
#45
Jesp3r
Superbruger
31-01-2012 23:59

Rapporter til Admin
Whatever, har selv dårlige erfaringer med komplett og kender mange der har fået dårlig service der. Jeg køber hvor det er billigst må jeg sige.
--
Rampage IV Extreme » i7 3960X » 16GB » 7970 CF » 240GB Vertex 3
#46
Denuush
Guru
31-01-2012 23:59

Rapporter til Admin
#44 http://assets.diylol.com[...] Jeg troede de slog sig sammen forrige år/starten af sidste år? Anyways, det er bare dte folk siger på hol.. så jeg er bare en slags copy+paste ting;)
--
#47
Fonne
Elite Supporter
01-02-2012 00:01

Rapporter til Admin
#46: De slog sig sammen under et navn, men at der har været ejerskab mellem de to sider går meget længere tilbage. Fra 2008: http://newz.dk[...]
--
#48
Denuush
Guru
01-02-2012 00:04

Rapporter til Admin
Så blev vi alle klogere.. Så omvæltningen fra SHG til Proshop skete officielt først i den tid jeg nævner, men partnerskabet går tilbage helt til 2008.. :) jeg nåede ikke at edit den tidlgiere besked, ville have indsat den her til dig Fonne: http://troll.me[...]
--
#49
Fonne
Elite Supporter
01-02-2012 00:07

Rapporter til Admin
Itbutikken blev købt af SHG, der blev købt af Proshop ... Proshop købte så SHG, samt PRC-Data ... Proshop blev så i 2010 opkøbt af Expert Danmark ... Der er ejet af en svensk koncern, eller er det norsk ... Der er ikke mange små tilbage :-)
--
#50
Fonne
Elite Supporter
01-02-2012 00:10

Rapporter til Admin
Eller dvs at Proshop har været ejet af Expert Danmark tilbage fra omkring 2007, det var bare de sidste 1/3 af aktierne de overtog i 2010 ... Så at butikkerne har ejet hinanden er intet nyt :-)
--
#51
Dety
Mega Supporter
01-02-2012 00:25

Rapporter til Admin
# 40 - prøv og lig moms til de køb og snak der efter (: "" #37 Hvad? Jeg købte som privat og gav 3545,- (helt præcis) for hvert kort. Bestilte dem hver for sig, da jeg fandt ud af et kort ikke var nok. "" stod der gave på pakken?, der lugter til at fusk her (: , 7970 http://www.edbpriser.dk[...] hey billigst 4000 kr , 3545/100=35,45kr gange med 25=886,25 kr, 3545+886,25= 4431,25 kr, men HEY det gir jo normal prisen på et 7970 , du har noget du ska forsvare :)
--
Live or Die
#52
donDark
Mega Supporter
01-02-2012 00:28

Rapporter til Admin
firmaer som proshop går som regl op i og holde et rimeligt review hos steder som trust pilot .. så i burde gå ind og fortælle dem hvor dårlig service de giver .. så kan det være de vågner lidt op http://www.trustpilot.dk[...] ... hvis nok af jer deler dårlige ratings ud
--
#53
Lauth
Megabruger
01-02-2012 00:44

Rapporter til Admin
Jeg har haft flere RMA sager ved Proshop og jeg har aldrig haft problemer med dem. Senest havde jeg en PSU hvor jeg havde kvajet mig og den var brændt af pga vand fra mit vandkøling der lækkede. Ringede op til dem, forklarede dem sagen. fik at vide at den skulle de nok bytte. Jeg tog så derop samme dag, og vupti 5 minutter i deres RMA afdeling og jeg havde en ny PSU. Og vi snakker deres Århus butik her. Jeg har handlet RIGTIG meget ved proshop. og det agter jeg at blive ved med.
--
Asus Sabertooth P67, 2600K watercooled @ 4.8GHz, 2x EVGA GTX480 OC @ 910mhz watercooled
#54
Dety
Mega Supporter
01-02-2012 00:45

Rapporter til Admin
# 53 - sindsygt de gav dig en ny da det er selv forskyldt :D
--
Live or Die
#55
Lauth
Megabruger
01-02-2012 00:48

Rapporter til Admin
#54 Jeg turde heller ikke tro på det før jeg sad i bilen på vej hjem med en ny. Men jeg har prøvet det der var værer med proshop og fået mine penge igen
--
Asus Sabertooth P67, 2600K watercooled @ 4.8GHz, 2x EVGA GTX480 OC @ 910mhz watercooled
#56
Dety
Mega Supporter
01-02-2012 00:53

Rapporter til Admin
# 55 - har det ærlig talt lidt sådan , med hvilken net butik man handler fra er lidt en smags sag, nogle er begyndt og handle på dustin / wupti osv, men her før sad jeg og kiggede på trustpilot angående komplett, at folk brokker sig over 69 kr i fragt , det blir sendt fra sverige, og for man det ik på dag 2 , er det nok fordi bilen er fyldt op med andre folks ting som bestilte før en selv , og så en havde modtaget en pakke med hul i hjørnet, komplett bruger nye/friske pakker, og så der en som giver komplett skylden for postdanmarks manglende info om omdeling , hva sker der for det
--
Live or Die
#57
Jesp3r
Superbruger
01-02-2012 01:37

Rapporter til Admin
#51 Øh jeg køber fra tyskland, som er i EU. Det er billigere i tyskland det burde alle vide.. Enhver kan købe dem til den pris. Så et sted hvor 7970 kostede 3200 i går.
--
Rampage IV Extreme » i7 3960X » 16GB » 7970 CF » 240GB Vertex 3
#58
Dety
Mega Supporter
01-02-2012 01:52

Rapporter til Admin
# 57 - lugter af fusk med moms uanset hvordan du siger det (: ,
--
Live or Die
#59
las
Mega Supporter
01-02-2012 01:57

Rapporter til Admin
#58 Hvad er det du snakker om.. Det er et EU land, man kan frit handle der. Hardware ér som regel billigere i tyskland: http://geizhals.at[...] 7950 koster omkring 3k+ og 7970 3400+
--
#60
ToFFo
Guru
01-02-2012 08:00

Rapporter til Admin
Deres lagersystem er desuden også fucking retarded. Jeg bestiller en lagervare. Jeg får ordrebekræftelse og det hele. Alt ser fint ud og de lover levering næste dag. Men så ruller der en mail ind senere... Det ser jeg jo ikke, da jeg jo ikke cheker min mail konstant, når jeg ha fået ordrebekræftelse og leveringsdato. I mailen står der. Ring venligst vedr. ordre# xXxxXx... Tænker det kan jeg jo lige gøre når jeg får tid, da der ofte er ventetid på deres telefoner. Så ringer jeg ind, undrer mig lidt over min vare ikke er kommet. Så skulle have fat i dem alligevel. "Duuuuh din vare er altså ikke på lager." "Jamen den stod som om den var på lager, da jeg bestilte" "Duuuh vores lagersystem har en fejl." "Ja tak, kunne i ikke have skrevet det i mailen? Eller i det mindste ringet til mig i stedet for jeg skal skride til handling og bruge flere penge på jer end nødvendigt?" "Undskyld men det er svært at ringe til folk med begge hænder oppe i røven." "Det er anden gang det er sket. Lærer i det aldrig?" "Herpe derpe derp derp duuuh"
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#61
Martin.?.?
Mega Supporter
01-02-2012 09:48

Rapporter til Admin
Jeg har fået svar/foto De vil ikke lave en rma ? foto viser hvid kølepasta ???? i socket. hvordan kan MX2 kølepasta få den farve,det fatter jeg ikke,samt den en foto er der et hår på det er min: 2cm langt? mit er 3mm.
--
Martin.v.r Bygger vandkølig for andre,tuner også vider Overclcok er min hobby en del af octeamdenmark holder til ved Viborg
#62
Mil7br4nD
Juniorbruger
01-02-2012 10:03

Rapporter til Admin
#57 Kom med et link til en tysk webshop der sælger 7970 til 3200, It would be greatly appreciated
--
#63
Frederik112
Ny på siden
01-02-2012 10:16

Rapporter til Admin
Det er for dårligt af dem. Købte engang en computer af dem til ca. 8000 kr, men den gik konstant ud. Den måtte sendes derind 4 gange før de rent faktisk erstattede nogle af de ødelagte dele, og da jeg endelig fik den igen (Hvor halvdelen af mine USB-indgange pludselig ikke virkede mere) så havde de skrevet med sprittusch overalt på den. Komplett derimod kan man FOR DET MESTE regne med. De er anstændige, og gav mig 300kroner retur, fordi deres fragt var 2 dage forsinket. Der er selvfølgelig altid nogle uheldige sager, men det må man bare leve med.
--
#64
Denuush
Guru
01-02-2012 10:27

Rapporter til Admin
#61 Grotesk......
--
#65
Thomaslje
Nørd
01-02-2012 10:34

Rapporter til Admin
Det er dårligt at høre og så finde man ud af at man har købet over halvdelen af sin nye computer hos proshop da de ikke havde delene hos komplett fuck mit liv
--
Gigabyte z68X -ud4-b3| I5 2500k| Gigabyte GTX 570| Corsair 4GB DDR3 1600MHZ CL7| Corsair TX V2 850W|
#66
Martin.?.?
Mega Supporter
01-02-2012 16:18

Rapporter til Admin
så er jeg ned for at hendte det bundkort jeg ikke kunne få bytte,men de har bukket nogle ben ved RMA.så nu er sagen en anden,ser lige hvad de finder ud af nu
--
Martin.v.r Bygger vandkølig for andre,tuner også vider Overclcok er min hobby en del af octeamdenmark holder til ved Viborg
#67
Denuush
Guru
01-02-2012 16:34

Rapporter til Admin
Du skal sku ikke finde dig i noget martin. meld tilbage :)
--
#68
Slettetbruger5612
Giga Nørd
01-02-2012 16:47

Rapporter til Admin
#62 På 2 min fandt jeg et til 458 euro ~ 3400kr. Var jeg bedre til tysk, og gad bruge tiden på det, så tror jeg ikke det er umuligt at finde til 3200, eller i nærheden af det område. http://www.preissuchmaschine.de[...]
--
#69
Denuush
Guru
13-02-2012 15:52

Rapporter til Admin
#0 Hvad blev det til? Er lidt nysgerrig.
--
#70
Martin.?.?
Mega Supporter
13-02-2012 15:54

Rapporter til Admin
ja,de har modtaget det igen,og sent der vider til ASUS,så nu vendter jeg bare,XXXX det tager tid,jeg er ikke god til at vendte.
--
Martin.v.r Bygger vandkølig for andre,tuner også vider Overclcok er min hobby en del af octeamdenmark holder til ved Viborg
#71
Denuush
Guru
13-02-2012 15:55

Rapporter til Admin
Hva forskel sku det gøre, at de har sendt det ind til Asus? De kan vel os bare sige "ammen pins er bukket"
--
#72
Martin.?.?
Mega Supporter
13-02-2012 15:57

Rapporter til Admin
JA,men den del er ikke min sag,der noget de selv må havde styr på. jeg har noget på skrift,som de har skrevet under på,som vil få de fleste til blive hvid i hovdet.
--
Martin.v.r Bygger vandkølig for andre,tuner også vider Overclcok er min hobby en del af octeamdenmark holder til ved Viborg
#73
ToFFo
Guru
13-02-2012 16:00

Rapporter til Admin
#71 - Normalt vil man ikke sende kortet ind til ASUS. Da de bare vil smide det ud, da det er alt for tidskrævende at rette de pins op der er bøjede. Men det tager nok laaaang tid før der sker noget. Proshop vil med sikkerhed gøre alt for at slippe for at betale/bytte noget som helst. Så Martin må forvente at der går en evighed uden at han får noget som helst ud af ventetiden. Men det er rart at høre at det ikke bare er mig der er åndssvag, når jeg siger at de rent faktisk mishandler bundkort derinde.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#74
Martin.?.?
Mega Supporter
13-02-2012 16:04

Rapporter til Admin
jeg har foto de selv har tage,hvor de ikke fejler noget,og som sagt var jeg flad af grin,da jeg kom hjem med en aftale,som de skrev under på,min kære lille mor ville havde jeg skulle poste det på alle danske sider,men jeg vil bare gerne havde et nyt bundkort,så jeg har den bare i min gemmer
--
Martin.v.r Bygger vandkølig for andre,tuner også vider Overclcok er min hobby en del af octeamdenmark holder til ved Viborg
#75
Denuush
Guru
13-02-2012 16:14

Rapporter til Admin
#73 Så har de jo bare sendt lorten videre.. Det er jo synd for Martin, når han har det hele på skrift, og i form af billeder, at Proshop ikke vil give ham et nyt bundkort, når de ved at de har lavet lort i den. Det viser jo bare, at det blot er endnu et eksempel på, at jeg må se efter en anden forhandler, når jeg skal kigge på budnkort.
--
#76
Martin.?.?
Mega Supporter
13-02-2012 16:55

Rapporter til Admin
Der er lavet en ombytningsordre til dig. Du vil få besked når bundkortet kan afhentes i vores butik Så er manden glad igen
--
Martin.v.r Bygger vandkølig for andre,tuner også vider Overclcok er min hobby en del af octeamdenmark holder til ved Viborg
#77
ToFFo
Guru
13-02-2012 17:24

Rapporter til Admin
#76 - Tog fandme da også en krig. Det er da en masse du skal igennem, for noget der burde være enkelt.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#78
Denuush
Guru
13-02-2012 17:37

Rapporter til Admin
#76 har du lige fået den mail nu her??????????
--
#79
Juleulven
Gigabruger
13-02-2012 17:42

Rapporter til Admin
tjae jeg har handlet hos PRC-data, Proshop, SHG og har gjort det i rigtig mange år (5+) (ca 30-40 handler) jeg har haft ca 5-6 RMA sager i den tid ... og har faktisk aldrig haft problemer med dem ... Jeg tror (og understreger det er spekulation) at mange problemer skyldes den måde man tilgår dem på ... dialog mæssigt... Jeg syntes #60 er et hamrende godt eksempel på en fuldstændig mangel på tolerance og respekt for andre mennesker ... at bruge ord som "retarderet" og "Duh" fordi der er sket en fejl er da barnligt... Husk når i peger fingre af folk er der ALTID 3 der peger indad ... dermed ikke sagt at nogle herinde nok har en "case" ...
--
#80
Martin.?.?
Mega Supporter
13-02-2012 19:12

Rapporter til Admin
da jeg sendte det ind skrev jeg i min rma fejl kode 00 alt mit hw er teste med et asrock xtreme6,og virker her har prøvet alt med dette bundkort,men det bliver i fejl kode 00 jeg kan skifte bios på 2 måder,men uden held reset virker ikke mere alt man kan gøre for at få dette bundkort op at køre,er prøvet uden held. men er kun glad for at få et nyt.
--
Martin.v.r Bygger vandkølig for andre,tuner også vider Overclcok er min hobby en del af octeamdenmark holder til ved Viborg
#81
ToFFo
Guru
13-02-2012 21:31

Rapporter til Admin
#79 - Jeg tror (og understreger det er spekulation) at mange problemer skyldes den måde man tilgår dem på ... dialog mæssigt... Ahva?? Du tror vel ikke jeg ringer til dem og kalder dem idioter inden jeg opretter en RMA... Det har intet med sagen at gøre. Jeg opretter en RMA ved den normale procedure. Der er INGEN dialog. Den eneste dialog der er, er den email de sender mig efter de har smadret mit bundkort. Så skriver de: "Der er bøjede ben i CPU soklen. Skal vi smide bundkortet i skraldespanden for dig?" Hvortil jeg skriver "Nej tak, jeg vil gerne have det retur." Det jeg skriver er jo bare satire. Men at der er sket "en fejl" er jo for åndssvagt. Hvordan kan det være en "fejl" når det er sket et UTAL af gange. Hvis der er tale om en fejl, så vil de vel stå inde for at der er sket en fejl, og så rette op på det, i stedet for at give forbrugeren fingeren i stedet for at lytte til fornuft. Som du kan se i denne tråd, er der en sjov sammenhæng mellem folk der har sendt bundkort til RMA hos proshop og bøjede ben i CPU soklen. Hvorfor gør de det? Når de gør sådan med folks ting, så fortjener de da ikke ros.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#82
DaWeirdGuy
Ultrabruger
13-02-2012 22:02

Rapporter til Admin
#81 de er nogle motherfuckers! men deres 1400rpm fans til 10kr var jeg glad for :D
--
Yeah my life is like a movie hope you gotta stale. - kiD iNk
#83
bassemandere
Ultrabruger
13-02-2012 22:56

Rapporter til Admin
jeg undrer mig meget her er mange der klager over proshop.dk måske i skulle sige det her: http://www.trustpilot.dk[...] Det jeg mener der er jo mange gode anmeldelser, og kommer der ikke mange dårlige anmeldelser tror folk jo det er et perfekt firma...
--
Stop volden, eller jeg smadrer dig... er det dobbelt moral? :)
#84
NIRVANA78
Junior Supporter
13-02-2012 23:29

Rapporter til Admin
Jeg tror ærligt talt bare folk skal købe hardware/software de steder de har lyst og erfaret den bedste kundeservice...For faktum er efter de første 83 poster i denne tråd så lyder alle de firmaer der bliver nævnt ens...Ens i den forstand at nogen har haft vrøvl med Proshop mens andre har haft vrøvl med komplett, Dustin, Wupti, Computersalg, Føniks osv....Det er maginalt hvor meget bedre et firma er end et andet i dette meget lille land...Reglerne er de samme for dem alle....Min pointe er bare. Handel der hvor DU har erfaret den bedste service lad være med at lægge for meget i andres erfaringer fra andre butikker...Folk forbinder ordet "service" med noget forskelligt...Personligt har jeg handlet rigtig mange forskellige steder...Men jeg ved dog at jeg aldrig har fået noget fra Komplett...Jeg har intet imod komplett men jeg er faktisk godt tilfreds de steder jeg handler for tiden og har ikke "brug" for andre butikker. Ja jeg håber det gav mening det jeg PRØVEDE at sige. MVH JDH
--
Se SETUP under profil! Nobody is perfect - Not even God!
#85
DEVIL_DK
Guru
13-02-2012 23:33

Rapporter til Admin
#83 Problemet ligger tit i folk ikke selv vil indrømme hvis de ødelægger noget så er det lettere at sige shop x er nogle tåber. Der er folk her på sider der er religiøst forelsket i komplett og mener de aldrig laver fejl, og roser dem ved enhver mulighed, de samme folk er tit dem der sviner i svær proshop til. #84 kunne ikke skrive det bedre selv :) Jeg vil ikke udtale mig om kompletts service da jeg aldrig har handlet der og aldrig kommer til det. Men jeg har handlet ved mange af de få danske shops og de har alle behandlet mig godt og været seriøse med rma. Har også prøve et tysk shop som var et ren helvede de tog 4 uger om at bytte et doa gfx da jeg så fik det nye var der også fejl på det de tog denne gang kun 3 uger om at bytte det og nægtede at bytte det til et andet fabrikat selv om jeg ville betale extra for det.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 * *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#86
ToFFo
Guru
13-02-2012 23:38

Rapporter til Admin
#85 - Problemet ligger tit i folk ikke selv vil indrømme hvis de ødelægger noget så er det lettere at sige shop x er nogle tåber. Det er jo ikke så meget det. Det er mere det faktum at Proshop rent faktisk gør det... Og det er et kæmpe problem. Se evt #61. Det er jo ikke fordi folk bevist smadrer deres hardware, og forsøger at tørre den af på proshop. Det er fordi der på mystisk vis komme bøjede ben i socket. Forskellige firmaer, forskellige erfaringer. Det er klart. Men det her er jo forkasteligt. Har ikke hørt om andre steder der bruger den metode.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#87
DEVIL_DK
Guru
13-02-2012 23:43

Rapporter til Admin
#86 ja og månen er lavet af grøn ost.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 * *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#88
KCheKRiK
Mega Nørd
13-02-2012 23:43

Rapporter til Admin
Jeg har kun haft super gode RMA og købs oplevelser med Proshop, men hey - nu har jeg selvfølgelig heller ikke prøvet at proppe kølepasta ned i mit bundkort - plejer at nøjes med at komme det på min cpu's IHS. Har også gode erfaringer med BJ-trading, Århus PC-lager og Føniks computer, og så har jeg været uheldig med Komplett en enkelt gang sammen med en kammerat samt en gang med Føniks computer - så jeg synes det er svært at pege fingre ad nogen - så længe de er villige til at tage ansvar for deres fejl når de opstår.
--
|Rampage Formula X48|Q9650|OCZ PC2-9200 Reaper 4GB|Gainward GTX570 GLH|OCZ Vertex 2 60GB|X-Fi Prelude 7.1|4,25TB|Dell U2711|Z-5500|
#89
ToFFo
Guru
14-02-2012 01:12

Rapporter til Admin
#87 - Jeg er ikke lige med :P #88 - Helt enig. At fucke op er en ting. At indrømme det er en anden. Men bare at få banket lidt rundt i soklen for at slippe for at lave en bytter er simpelthen latterligt.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#90
Martin.?.?
Mega Supporter
14-02-2012 02:05

Rapporter til Admin
Det der fik min rma igemmen var foto,hvad jeg ikke haft dem,havde jeg tabt et bundkort til små 2200,- har aldrig haft problemer med PRC/SHG/proshop før,men når sådan noget her sker,får det mit pis i kog. handler jeg der stadig ? JA det vil jeg gøre,men nu har jeg så også lært noget mere,omkring rma.
--
Martin.v.r Bygger vandkølig for andre,tuner også vider Overclcok er min hobby en del af octeamdenmark holder til ved Viborg
#91
ToFFo
Guru
14-02-2012 02:48

Rapporter til Admin
#90 - Nu ved de hvad du hedder, så næste gang der kommer en RMA sag med dit navn på, så ved de, de ikke skal prøve at fuske :)
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#92
Clegg
Supporter
14-02-2012 07:33

Rapporter til Admin
Har oplevet noget af det samme Proshop. Jeg handler aldrig ved det lorte firma mere. Langt de fleste der anmelder Proshop og andre forretning på Trustpilot har ikke har en RMA sag. En forretning kan for mig kun bedømmes på deres service/RMA og ikke på deres salg/levering.
--
Intel i5-2500K @4.5GHz Gigabyte GA-Z68XP-UD4 MSI 560TI Twin Frozr II/OC 900MHz @SLI Corsair Vengeance 8GB 1600MHz DDR3
#93
xKralle7800x
Super Supporter
14-02-2012 07:42

Rapporter til Admin
Jeg har altid handlet hos proshop, aldrig været problemer der. Har haft et par RMA sager hos dem gennem tiden. Den ene var et demo bundkort, der fik jeg pengene tilbage. Den anden var et bundkort de ikke ville tage imod i Viborg fordi der var bøjede pins, så det var der ikke noget at gøre ved jo :) Ellers har jeg aldrig haft problemer ved at handle hos Proshop som jeg skrev, men det er jo hver sin smag :)
--
2500K@4,5GHz-8GB Corsair Vengeance CL9 1600MHz-Asus Maximus IV GENE-Z-2x Asus GTX 560 Ti-Fractal Design Xl Black-4TB HDD-Corsair H50-Silent Pro M850
#94
Houdini
Superbruger
14-02-2012 10:15

Rapporter til Admin
93# Samme her Har aldrig oplevet problemer med proshop, har handlet der lige siden jeg begyndte at købe computere og dele til samme. Samme har min storebror, aldrig oplevet problemer med dem. Har haft RMA sager med forskellige ting, en ekstern der ikke virkede da jeg koblede den til, jeg fik straks en ny og den der ikke virkede fik de tilbage. Samme med min computer fik et problem et godt stykke tid efter at jeg havde købt den (1½år's tid) Hvor mit bundkort brændte sammen, eller det vil sige forbindelsen mellem grafikkort og bundkort var væk.. Den blev sendt til rep, og de fandt fejlen og det kostede mig ikke en rød reje, og da bundkortet var udgået fik jeg pengene der svarede til købspris af bundkortet. Det kan man sgu ikke rigtig klage over.. Om jeg har været ufatteligt heldig i mange år? det kan jeg ikke svarer på, men jeg stopper sgu ikke med at handle der.
--
Life is a game. Play it!
#95
xKralle7800x
Super Supporter
14-02-2012 10:20

Rapporter til Admin
#94 Ja, men ikke alle der har samme erfaring med proshop jo. Jeg bliver stadig ved med at handle der. Synes de har gode priser på alt derinde. De yder også godt service, de er der altid for at hjælpe. Jeg har også selv handlet der lige siden jeg startede i computer verdenen :)
--
2500K@4,5GHz-8GB Corsair Vengeance CL9 1600MHz-Asus Maximus IV GENE-Z-2x Asus GTX 560 Ti-Fractal Design Xl Black-4TB HDD-Corsair H50-Silent Pro M850
#96
anonym
Gæst
26-11-2013 18:41

Rapporter til Admin
Deres RMA afdelingsdepot ligner computer helvede, og deres ansatte tænker kun på at slikke røv på chefen, det vil sige skide på kunderne, og resten er ind og ud medarbedjere, der bliver brugt som toilet papir, dette er de gamle direktøres ækle umenneskelige holdningerne der stadigvæk bliver fastholdt, og misbruger unge mennesker til at arbejde under umenneskeligt pres. det er ækelt at dette misbrug for lov at forsætte.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: RMA hos proshop

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning