Ja skuffende kvalitet, gr. er at de samler en lille lastvogn før de kører her til danmark med pakkerne..
--
Hvis det ikke virker, brug da ikke vold! - Men en større hammer! :-)
1# kan du ikke tude lidt mere
--
¨~NoX~¨
#2 jeg lugter sarkasme
--
#1 Hvis det er tilfældet, så bør man ikke proklamere at man har 1-2 dages leveringstid. "Vi har 1-2 dages levering, hvis du er heldig. Ellers bliver det snildt 5 dage.", det holder ikke helt, vel?
--
Venlig hilsen
Joakim
Pkt. 2 i deres handelsbetingelser: "...Leveringstiden af produkter er 2-3 dage. Har vi ikke varen på lager leveres varen 2-3 arbejdsdage efter at den er ankommet til Komplett.dk lager."
Dvs. de lover en leveringstid på 2-6 hverdage.
Dermed ikke sagt jeg ikke kan følge dig i din frustration, men at 'hænge forhandleren ud' på den måde er ikke pænt, idet de ikke har gjort noget de ikke havde gjort dig opmærksom på, på forhånd.
--
Intel 8088 @ 4.77 MHz | 128k RAM @ 200ns | 40k ROM w./ Cassette Basic | 360k floppy drive
#0 Altså jeg har det på den måde, at ved Komplett bør jeg forvente ~4 dages levering, fordi de sender fra Norge. Komplett er bare min favorit forhandler. Jeg ved ikke hvad det er der gør dem bedre. Måske deres suveræne service, priser, tilbud, facebook side ? :-D Men ja, en 4-5 dage tror jeg er meget normalt. :)
--
Sandy Bridge setup kan ses i profil.
Jeg er 15 år gammel, bedøm mig nu ikke på alderen, tak :-)
#5 Jeg er heller ikke ude på at hænge nogen ud, jeg forstår også godt deres situation. Men jeg vil også godt dæmme op for det fejlagtige billede jeg fik, da jeg læste den foregående tråd om leveringstider på komplett. Det er ikke det hurtigste firma i verden, selvom varene er på lager.
--
Venlig hilsen
Joakim
Hvad med at ringe/skrive til Komplett i stedet for at tude herinde?
Personligt modtager jeg altid pakken hjemme eller via pick-up dagen efter jeg bestiller en lagervare hos Komplett.
--
try { write crappy code that might fail }
catch { don't care }
Jeg har kun handlet der 1 gang men hvis man skal regne ud fra det kan man forvente indtil videre 21 dages leveringstid. min ordre blev også endelig ændret til pakket i mandags hvorefter der ingenting skete. hverken mandag eller tirsdag. det jo til at få lange løg over
--
5 dage leveringstid fra komplett er normal
la nu vær med at vær vanskelig
du får dit hardware, så længe du ikke har ventet i 2 uger, så ska du ikke gøre mere ud af det..
stop med at piv forsatan..
det ses oftere og oftere at folk brokker sig over leveringstider, vær nu tålmodig!!!
--
#8 Tude? Det er en påpegning af at alt ikke er guld og grønne skove. Jeg bestilte til pick-up, varene var på lager. Og de har ikke engang sendt det. Jeg ville også være tilfreds hvis det kom 1-2 dage efter, som der stod på edbpriser. Men det er altså langt fra tilfældet.
#10 Så du mener at hvis der står 1-2 dage, så skal man ikke brokke sig hvis der går 1-2 uger?
--
Venlig hilsen
Joakim
#11 Det kan også være, at dit tilfælde bare er usædvanligt. Hvis alle andre siger det kommer indenfor nogenlunde kort tid.. Tror du så ikke bare du er uheldig?
--
Sandy Bridge setup kan ses i profil.
Jeg er 15 år gammel, bedøm mig nu ikke på alderen, tak :-)
#11 jeg har oplevet 3 gange at leveringstiden fra komplett er 4-5 dage. og jeg brokker mig da ikke.
Det er klart når lageret er placeret i Norge..
Det er dét jeg prøver at forklare Joakim..
Fordi de lover 1-2 dages leveringstid så holder det altså ikke altid stik.
Det skal jo også være økomisk for dem, at sende varer til DK.
Et eksempel:
Bestiller søndag
Pakker mandag og regner med afsendelse
Lastbil fra Norge er forsinket + 6 timer , så er det aften og folk har fri.
Tirsdag bliver tirsdags ordrene pakket, og grundet travlhed når man ikke at pakke tirsdagsvagterne færdige.
Så ondag når mandag og tirsdagspakkerne er pakket så bliver de sendt afsted sammen, af økonomiske årsager - hvilket jeg finder ganske fint..
Komplett yder en god service mht RMA, og deres rep er nice
--
Plus de enorme STATUS-problemer de har haft for nyligt? :)
--
#11 Men du har jo stadig IKKE kontaktet Komplett selv og hørt om hvad der skulle være i vejen? Come on..!
Ergo sidder du herinde og tuder! Og hvis det er så skidt og du ikke kan vente, så annuller din ordre og bestil et andet sted...
--
try { write crappy code that might fail }
catch { don't care }
tilføjelse til #15
og så ka du vente til torsdag afsendelse + fredag i fredericia og omdeling MANDAG HAHAHAH .. lol
tålmodighed
--
#13 Jeg er godt klar over forløbet der kan forlænge leveringstiden, men det ændrer ikke på at man ikke skal love 1-2 dages levering, hvis det er umuligt at holde.
#15 Hvad får dig til at tro, at jeg ikke selv har kontaktet dem? Jeg har kontaktet dem 2 gange, en gang om dagen, for at høre hvorfor min ordre ikke bliver afsendt selvom den bliver pakket. Som du jo nok kan gætte dig til, så sidder den danske support afdeling ikke i Norge og kan derfor ikke give mig noget håndgribeligt svar. I og med at ordren er pakket, har jeg ikke nogen mulighed for igennem deres system at annullere bestillingen.
#16 Jeg har massere af tålmodighed. Hvad jeg ikke har er tolerance for fejl. Og det er en fejl at love 1-2 dages levering og det så går hen og bliver til en uge eller to med lagervare.
Synes det bliver værre og værre med folk der bare skal trolle. Ville være lækkert, hvis i lod være med at opføre jer som 12 årige, bare fordi i tilfældigvis (og det er et tilfælde) ikke har haft problemer med komplett. Fanboys er der nok af, men ting bør belyses fra alle sider.
--
Venlig hilsen
Joakim
Der er altså nye tider på vej fra Komplett ang. levering.
Jeg ringede om et teknisk spørgsmål på et G510 (imidten af sidste uge), servicemedarbejderen informerede mig om, at hvis jeg bestilte varen, så ville jeg nok først få den i midten af denne uge, pga noget omlægning med norge og forsendelse. Det er da top dollar at få den info. Thumbs up.
Og så et uglegylp fra min side. Der er fremover ikke levering til eens adresse mere. Fremover skal man selv på posthuset og afhente,,,painintheass,,,
--
"Jeg har verdens bedste job, hilsen Sisyfos"
Sæt selv komma'et "Skydes ikke benådes"
#18 Så længe de nye tider bliver hurtigere, kan man jo ikke andet end være tilfreds. For mig gør det ikke noget at jeg selv skal ud og hente det, for når man alligevel arbejder kan man ikke være hjemme når de kommer forbi alligevel.
Lækkert at få lidt info. Jeg ville også ønske hvorfor de ikke sendte mine pakker afsted asap.
--
Venlig hilsen
Joakim
Komplett har problemer med levering pt. da jeg skrev med en supporter derinde sagde at der kunne gå 3-4 dage inde jeg fik mit GTX 580.
#18 De bringer stadig til dør, det gjorder de i hvert fald ved mig :) "igår"
--
Evga X58 SLI | GTX580 SLI | 920 D0 @4.5Ghz | Dominator GT 2000mhz, Corsair Professional Series HX1000W | HW-Labs Black Ice - GTS 240/360
#20 jeg fik også 2 pakker fra komplett igår der skulle jeg også på posthuset..
--
2500k - hd 6950 (flashet) - msi p67s - WD caviar black 750gb - nzxt lexa s - tp link - corsair xms3 1600mhz 4gb cl7 - cosair hx 650W
#21 det er vist noget med, at Budstikken leverer de større pakker, fx. kabinetter og TV og den slags, og de leverer til døren, mens de små pakker bliver på posthuset hos PostDK. Men det bliver nok snart muligt at vælge levering med omdeling til dem der er hjemme. Selv bor jeg tæt ved Vesterport pick-up point, så jeg slipper med den billige fragt og altid hurtig levering :P
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. hvis jeg bestiller en mandag modtar jeg altid pakken onsdag :) , . det kommer meget an på hvor man bor osv
--
Live or Die
#22 Var også billig fragt og hurtig levering jeg havde håbet på da jeg valgte pick-up point vesterport :)
--
Venlig hilsen
Joakim
#19
der er den mulighed at ændre leveringsadressen til ens arbejdsplads og dén har jeg benyttet mig af en hel del, men det ser ud til at være slut nu
--
"Jeg har verdens bedste job, hilsen Sisyfos"
Sæt selv komma'et "Skydes ikke benådes"
Tjaaa, dem som hader det med at skulle til posthuset (nogen som mig) vi bruger da bare døgnpost. hehe
eks. på hvor hurtig det kan gå er frisk fra igår. 15:25 en besked om at strømforsyning bliver sendt. 6:51 imorges var den klar til afhenting. eneste minus er jeg selv skal hente den, men har man først oplevet postdk's service så er det et meget lille minus jeg hurtig kan feje under gulvtæppet uden det opdages :-D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. glemte lige at skrive at man jo skal være tilmeldt døgnpost og at man skal huske at opgive adressen på døgnpost automaten og ikke ens hjemadresse. På den måde havner den ikke på posthuset
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #1 Nu må du holde op. Jeg ville da heller ikke køre 1 pakke over til danmark fra tyskland eller hvor fanden komplett lagerhus ligger. Det ville da miste penge på og køre frem og tilbage. nejnje...
--
PC SPECS :
AMD Phenom IIx6 1090T Processer 3.20GHz
16GB DDR3 RAM
1000GB 7200 RPM. ATI Radeon HD6870 1GB GDDR5
Hej folkens!
Først vil jeg lige sige tak for tilliden og de pæne ord fra mange af jer. Vi er super glade for den support vi har i denne type forummer. :-)
Med hensyn til dine frustrationer Joachim, må jeg give dig helt ret i, at det ikke er i orden at skulle vente så længe på at modtage varer fra os.
Vi har, som nogle allerede har været inde på, lige haft en større omstrukturering af vores lager, hvilket har betydet store forsinkelser, da alle ordrer skulle lægges manuelt ind i det nye system. Når man modtager en ordre hvert 23. sekund, tager den slags opgaver desværre tid, og vi oplevede store forsinkelser på bestilte varer. Vi er nu ved at være "back on track" og er begyndt at sende varer ud i et solidt tempo igen. Vi mærker dog stadig nogle få hick-ups og derfor kan enkelte pakker godt halte en smule i systemet.
Dette er selvfølgelig dybt beklageligt og derfor forstår vi udmærket Joachims frustrationer over situationen. Jeg kan forsikre jer alle om, at vi arbejder på højtryk for at komme tilbage til vores normale præcisionsniveau med hensyn til levering indenfor lovet leveringstid.
Vores omstrukturering af lagersystemet betyder til gengæld at vi kan håndtere mange flere bestillinger i fremtiden og blive endnu bedre til at leve op til det service niveau som I kunder forventer af os. :-)
Med hensyn til levering på hjemmeadressen, valgte Post Danmark at dette skulle være en service man betalte ekstra for. Vi arbejder på at integrere en løsning i butikken, sådan at man selv kan vælge dette, da det skal fremstå som et valg overfor forbrugeren. Vi har selv oplevet at nogle kunder modtager pakkerne alligevel, men det er nok mest Post Danmark der selv er en smule forvirret over det nye system. ;-)
Jeg beklager den forsinkelse der har været på din pakke, Joachim og håber du vil væbne dig med tålmodighed. Vi lover at gøre alt hvad vi kan, for at få pakken afsted til dig. :-)
Med venlig hilsen
Johnny
Komplett.dk
--
Komplett.dk
Jeg griner lidt... Det er ret så sjovt at se folk der klager over online butikker samt andet, da de bestiller før de egentlig har læst nærmere om dem.
Som alle andre så laver komplett også en lager status, hvori de scanner vare samt andet. Komplett havde tydeligt skrevet på deres side at leveringer kunne tage længere tid pga af optjek på deres lager. Eller noget i den dur ;)
Hvorfor er det folk aldrig spørger deres kundeservice eller andet før de bestiller ? Jeg snakkede lige med en fra komplett igår hvori han sagde at leveringerne godt kunne tage lidt længere tid, da de har haft nogle små fejl på deres lager status. Men han mente dog at problemet var ved at blive fikset, dog var han ikke helt sikker på hvornår de kunne levere deres vare hurtigt igen.
Komplett er en god side, der yder god service og de har som regel en hurtig levering, men ligeså snart de lige står i lidt problemer flaber folk fuldstændigt. Det er LATTERLIGT!
--
i7-970 @ 3.8GHz, Custom Vand, MSI-L GTX 580 SLI, G1.Assassin, 12GB 1866MHz CL7, AX1200, Corsair 800D, Vertex3 120GB
Nå, ser jeg måske misforstod lidt hvad problemet var hos komplett lige pt, men #29 gav en god forklaring :) Tak komplett
--
i7-970 @ 3.8GHz, Custom Vand, MSI-L GTX 580 SLI, G1.Assassin, 12GB 1866MHz CL7, AX1200, Corsair 800D, Vertex3 120GB
#29 Mange tak for et godt svar, modsat en del andre på det her forum, som kun kaster mudder. I klar modsætning til hvad alle sortseerene og troldene tror, så mener jeg ikke at det har været en dårlig oplevelse at handle hos komplett. Men jeg synes at informationen om omstrukturering af lager bør fremgå tydeligere når man bestiller en vare, jeg var da på intet tidspunkt klar over at lageret blev omstruktureret og derfor heller ikke klar over øget leveringstid. Så er det klart man bliver irriteret, når der alle steder står 1-2 dage og man endog bestiller til pick-up point for at få speedet processen lidt op.
Ikke desto mindre vil jeg selvfølgelig vente på min ordre. Kundeservice har været venlige og hurtige og ud over leveringstiden har der ingen problemer været med min bestilling.
--
Venlig hilsen
Joakim
Mon vi ser både postdk med og uden omdeling samt døgnpost og GLS hos komplett? GLS er på de fleste områder billigere idet de ikke går efter vægt men størrelse og ja så er deres service sku noget bedre end post dk og jo de bringer ud uden det koster mere. Alternativ kan man få sendt til en af deres pakkeshops. Fungere 100%. Min nærmeste pakkeshop ligger 1.5 km væk, sjovt nok også der hvor de sortere pakker så jeg kan hente så snart de har åben (kl 8)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. komplet er skide godt det overhovedet ikke det men her for tiden (den sidste månde) har de været så skuffende de sendte mig et ødelagt evga 580 super oc men det tog dem så også 4 dage og komme med den og så bestilte jeg nye ram det tod dem lidt over 2 uger før jeg fik den. men der da jeg så sendte mit grafikkkort tilbage så har det nu taget dem 3 uger og kigget på den og de sender først nu et nyt. men har haft problemer før men det ved og være 3-4 måneder siden.
--
Ville lige opdatere med at den heller ikke er blevet sendt idag, så det betyder jeg tidligst kan hente den mandag. Altså en leveringstid på en hel uge (i bedste fald)
--
Venlig hilsen
Joakim
Det er åbenbart normalt for Komplett at have lang leveringstid. Har selv skulle vente på mit kabinet i over en uge.
--
"Vi mærker dog stadig nogle få hick-ups og derfor kan enkelte pakker godt halte en smule i systemet."
Ja, det skal jeg love for. Min ordre på 9 dele stod i status "Bekræftet" i længere tid, end det gav mening. Supporten kunne informere om, at orden sad fast i deres "lager pluk system". Dette fixede supporteren dog med det samme.
Nu er alle 9 dele i status "Pakning påbegyndt", men nu er lagerstatus på 2 dele ændret til "Ikke på lager" med forventet leveringsdato 18. juni. Jeg forudser, at jeg ikke har nået at få disse varer med, trods de var på lager i rigelige mængder, da jeg gennemførte bestillingen.
Jeg valgte netop Komplett for at undgå dette manglende lager og leveringshelvede, som jeg oplevede sidst, jeg skiftede computer (må GetMore for evigt brænde i helvede). Jeg kan nu konstatere, at det var en fejl at tillægge de mange links til Komplett herinde fra betydning i mit valg af leverandør. Skulle nok have læst de seneste 20 anmeldelser på TrustPilot i stedet...
Jeg mener IKKE, det er OK at reklamere med, at varer kan afhentes dagen efter i pick-up, hvis bestilt inden 17:00 og på lager, når man har så store problemer med lageret, som bl.a. denne tråd viser er tilfældet - og ja, jeg er ekstremt utålmodig af natur.
Tilføjelse: Hvis beretningerne på TrustPilot står til troende, så tør jeg slet ikke tænke på hvilket bøvl, jeg vil få ud af at annulere dele eller hele ordren.
--
jeg er nu op på 23 dage siden jeg bestilte. fik at vide den var monteret og ville blive afsendt for 3 dage siden men kan se at det ikke er sket. fik en del af ordren for over en uge siden. er møgtræt af at ringe til komplett for at få stukket en ny plade. og have 8000 kr. reserveret fra min konto.
det er ekstremt frustrerende...
--
Nu så jeg lige den anden tråd om problemer med/hos Komplett.
http://www.hardwareonline.dk[...]
Følgende er noget af det mærkeligste, jeg nogensinde har hørt:
"Det er et automatisk robotlager, og af den grund er systemet lavet til at lukke for ordren, så snart den går i pakning. Ellers kan systemet ikke finde ud af det."
Så hvis én enkelt del af min samlede ordre alligevel ikke er på lager, så sker der bare intet, før den igen er på lager? Det er jo vanvittigt! Tragikomisk. :oD
--