Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Support ved HP

Af Elitebruger srixon | 04-10-2010 17:47 | 1034 visninger | 4 svar, hop til seneste
Hej, Ganske kort: Har købt en HP printer + ekstra XL patroner. Læser vejledning og der står intet om at man skal anvende medfølgende patroner ved opstart. Så jeg smider XL patronerne i og vil beholde de andre som backup. Først når printeren skal kalibrer patronerne beder den mig om at indsætte medfølgende SETUP patroner. Intet at gøre mine andre patroner vil den ikke godtage. Jeg åbner så SETUP patroner og alt kører fint, dog står jeg nu med åbne patroner for 450 kr. Jeg ringer til HP for at fortælle dem om fejlen (1. manglende info i vejledning, 2. at xl patroner regelt ikke virker uden forbehold). De siger så at det er almen viden at man skal anvende SETUP patroner og det ved alle. Det er så logisk at de ikke vil skrive det i manualen (dog skriver de at man skal fjerne plastik og sætte strøm til). Så vender jeg mig mod jer for at høre om jeg virkelig er den eneste i verden der ikke ved det? Support sagde at det var lige så logisk som at man ikke skal stikke sin arm ind i printeren. Tak så dum er jeg :-)
--
#1
Ronson
Forumansvarlig
04-10-2010 18:13

Rapporter til Admin
HP og support har ikke noget med hinanden at gøre. Jeg var heller ikke klar over at det ikke kan lade sig gøre, jeg ville nok have puttet de medfølgende patroner i først, men kan ikke se hvorfor XL-patronerne ikke skulle virke (hvis ellers de er originale). Selv som forhandler er det tit umuligt at få support ved HP. Har efterhånden opdaget at de ikke kan se en pind flere oplysninger end dem man selv kan finde på deres side. Har man spørgsmål ud over dette så kan de som regel ikke hjælpe.
--
http://chipsguiden.dk[...] Konsoller købes! Undtaget Xbox/Xbox 360/NES/SNES/N64/Gamecube/Sega Master System II/Sega Mega Drive/Dreamcast/PS1/PS2
#2
srixon
Elitebruger
04-10-2010 19:32

Rapporter til Admin
De er skam ganske originale patroner. Support henvist til at jeg skulle kontakte forhandleren. Så jeg prøver at kontakte computersalg.dk i morgen. Det vil jeg så gøre, men ved godt hvad det ender med. Jeg er bare så skuffet over deres support. Jeg prøvede at forklare det samme eksempel med et legetøj og dertilhørende batterier. At man godt kan smide genopladeligde batterier i nyt legetøj uden at skal prøve med alm alkaline. Men den sammenligning var helt off mente han.
--
#3
Helmer
Semi Supporter
04-10-2010 19:39

Rapporter til Admin
jeg forstår ikke din logik ? hvorfor køber du andre blækpatroner end dem der følger med?
--
#4
srixon
Elitebruger
04-10-2010 20:16

Rapporter til Admin
Hvad er det som du ikke forstår; hvorfor jeg køber ekstra patroner med min printer? Hvordan skulle svaret på dette spørgsmål indflyde på deres support?
--

Opret svar til indlægget: Support ved HP

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE