det er de nu ikke de eneste der gør det, men det er da fedt når de gider at bruge tid på deres kunder.
--
så længe vi er stive .... er vi i live
#1 det er de sikkert ikke, men første gang et firma ringer mig op (privat i hvert fald) i stedet for bare at sende en mail eller vente på man henvender sig selvom de ved det tager tid med at få byttet noget hos producenten.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
vil os li rose min leverandør... mit bundkort brændte af fo lidt over en måned siden og jeg store fjols testede det ikke ordentligt igennem så jeg troede at min processor var brændt af med den. jeg sender både bundkort og processor til Århus pc lager (
http://www.pc-lageret.dk[...] de testede mit bundkort defekt og processoren virkede. stakkels jeg tænkte jeg, nu skal jeg betale for deres elektrikers timer fordi processoren ikke var brændt af... men dagen efter modtog jeg min processor samt en faktura 1stk rma +fragt ----- 0kr...
så ros fortjener de da... yderligere ringede de op til flere gange til producenten for at rykke for mit bundkort da på nuværende tidspunkt er ude af salg...
så thumbs up :)
--
If a job is worth doing, it's worth dying for! Da jeg skulle sende min PSU til RMA hos CompuMail.dk, gik det også super hurtigt, samt uden problemer.
Situationen var den, at jeg havde fået smidt nogle af de papirer der fulgte med, væk. Men jeg tog chancen og sendte den ind til dem. Sendte den klokken 13 torsdag eftermiddag.
Fredag middag fik jeg en mail på at de havde modtaget den. Og de var i gang med fejlsøgning på den.
SÅ blev det weekend. = Intet arbejde.
Mandag middag lå den nye PSU hjemme hos mig.
Det synes jeg sku var godt gået.. :D
--
NOW RUNNING
Amd 64 3500+ @ 2.7Ghz @ 38C load !! | DFI Lanparty SLI-DR | nVidia GeForce 7800GTX | 4*512Mb Kingston HyperX Dual Channel | 160GB SATA | 520W Chill'i | Thermal Right XP-90C |
Lyder som om, SHG skal have et link til denne tråd, så de kan lære lidt om kundeservice :-)
--
#6 har hellere ingen probs haft med dem. Alt har kørt mht. ordrer/rma osv. der også.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
Jeg har handler ved getmore.dk 6 gange, og der har aldrig været problemer...
Kan godt være andre har, men jeg kan kun anbefale dem!
--
<b>Røv røv og røv</b> <--- mon det virker?!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hvis jeg har budt på en auktion og vinder, så kontakt mig vha mail :-)
#6 ja og chippen.dk ;-)
Anyways meget rart at høre nogle positive historier, end det altid bare er folk der brækker sig. Det er self rart at vide hvilke onlinebutikker folk har været uheldige med, eller haft decideret vrøvl med bestemt :-)
--
BMW M Power
#6 jeg kender endnu ingen som er blevet snydt har ventet for lang tid eller andet, af dem som handler hos shg.dk jeg har altid selv været meget tilfreds med mine handler derfra! så thumbs up til shg.dk
--
AMD-Athlon64 X2 3800+ Dual Core
Asus-A8N-SLI nVidia nForce4
2 stk Asus-EN6800GT/2DT/256MB,nVidia GeForce 6800GT
Kingston-Dual Channel 2x512 MB PC3200 DDR400
Har oplevet problemfrie handler med følgende:
Expressdelivery
CompuMail
SHG
MidtData
Studiedata
(FonaTel, handler godt nok med mobiler, men det betaler fragten. :P )
Dell
--
NOW RUNNING
Amd 64 3500+ @ 2.7Ghz @ 38C load !! | DFI Lanparty SLI-DR | nVidia GeForce 7800GTX | 4*512Mb Kingston HyperX Dual Channel | 160GB SATA | 520W Chill'i | Thermal Right XP-90C |
Nyt i sagen, bob.dk har endnu ikke hørt fra producenten så de har tilbudt mig følgende psu
http://www.bob.dk[...]
Har sagt ja til den.
Synes det er fin service når nu producenten ikke tager sig sammen. (tsk tsk chieftec)
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på. Sidste update, fik den her psu til 420 kr inkl. forsendelse. Syntes selv det er en fin erstatning, også til de penge.
slutrebat 306 kr.
http://www.bob.dk[...]
Havde den her.(den lidt ældre model uden 20/24 splitter)
http://www.chieftec.de[...]
(mon de har set den her tråd hehe)
God service trods alt.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på. Har haft 2 harddiske til RMA hos SHG, begge gange var der en ny harddisk på mit bord efter 2 dage(dvs. de sendte den samme dag som de modtog den), thumps up til dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.