Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Ros til hardware shop

Af Guru guanomo | 26-10-2005 09:02 | 1366 visninger | 14 svar, hop til seneste
Nu er det slut med folk kun giver ris til hardware butikker, tid til lidt ros som folk tit glemmer. Har en RMA sag kørende hos bob.dk . Min psu gik død og jeg testet den og ledte straks efter min kvittering, men typisk, den eneste kvittering på mit hardware der er væk, nedtur. Kontaktet dem så og så sendte de hele fakturan til mig, god service. Mit andet "problem" var så at den psu sad i et kabinet jeg købte, dvs. min psu havde ikke sit eget varenummer, men det var hellere ikke noget problem (ved ik om det er såen alle steder) Sendte så min psu tilbage, 3 hverdage efter modtog jeg mail med de havde modtaget min sag og den var i behandling. De ringede så igår (1½ uge efter modtagelsen) og ville følge op på sagen og ville oplyse mig om at den var sendt tilbage til producenten og at det ville tage lidt tid pga. producenten. Den synes jeg er god service, at man oplyses uden at skulle henvende sig først.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
#1
Zeneka
Gigabruger
26-10-2005 09:07

Rapporter til Admin
det er de nu ikke de eneste der gør det, men det er da fedt når de gider at bruge tid på deres kunder.
--
så længe vi er stive .... er vi i live
#2
guanomo
Guru
26-10-2005 09:11

Rapporter til Admin
#1 det er de sikkert ikke, men første gang et firma ringer mig op (privat i hvert fald) i stedet for bare at sende en mail eller vente på man henvender sig selvom de ved det tager tid med at få byttet noget hos producenten.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
#3
Mick
Elitebruger
26-10-2005 09:39

Rapporter til Admin
Ja, gjorde alle online shops det, så ville det fjerne mange af mine frustrationer :)
--
/Mick http://gogsvendborgtgi3.dk[...] http://detosnu.dk[...]
#4
Agent00abe
Ny på siden
26-10-2005 09:42

Rapporter til Admin
vil os li rose min leverandør... mit bundkort brændte af fo lidt over en måned siden og jeg store fjols testede det ikke ordentligt igennem så jeg troede at min processor var brændt af med den. jeg sender både bundkort og processor til Århus pc lager (http://www.pc-lageret.dk[...] de testede mit bundkort defekt og processoren virkede. stakkels jeg tænkte jeg, nu skal jeg betale for deres elektrikers timer fordi processoren ikke var brændt af... men dagen efter modtog jeg min processor samt en faktura 1stk rma +fragt ----- 0kr... så ros fortjener de da... yderligere ringede de op til flere gange til producenten for at rykke for mit bundkort da på nuværende tidspunkt er ude af salg... så thumbs up :)
--
If a job is worth doing, it's worth dying for!
#5
CV
Semi Nørd
26-10-2005 09:48

Rapporter til Admin
Da jeg skulle sende min PSU til RMA hos CompuMail.dk, gik det også super hurtigt, samt uden problemer. Situationen var den, at jeg havde fået smidt nogle af de papirer der fulgte med, væk. Men jeg tog chancen og sendte den ind til dem. Sendte den klokken 13 torsdag eftermiddag. Fredag middag fik jeg en mail på at de havde modtaget den. Og de var i gang med fejlsøgning på den. SÅ blev det weekend. = Intet arbejde. Mandag middag lå den nye PSU hjemme hos mig. Det synes jeg sku var godt gået.. :D
--
NOW RUNNING Amd 64 3500+ @ 2.7Ghz @ 38C load !! | DFI Lanparty SLI-DR | nVidia GeForce 7800GTX | 4*512Mb Kingston HyperX Dual Channel | 160GB SATA | 520W Chill'i | Thermal Right XP-90C |
#6
Kilroy
Giga Supporter
26-10-2005 11:37

Rapporter til Admin
Lyder som om, SHG skal have et link til denne tråd, så de kan lære lidt om kundeservice :-)
--
#7
guanomo
Guru
26-10-2005 11:39

Rapporter til Admin
#6 har hellere ingen probs haft med dem. Alt har kørt mht. ordrer/rma osv. der også.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
#8
KC
Elitebruger
26-10-2005 11:41

Rapporter til Admin
Jeg har handler ved getmore.dk 6 gange, og der har aldrig været problemer... Kan godt være andre har, men jeg kan kun anbefale dem!
--
<b>Røv røv og røv</b> <--- mon det virker?! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Hvis jeg har budt på en auktion og vinder, så kontakt mig vha mail :-)
#9
Naumann
Junior Supporter
26-10-2005 11:41

Rapporter til Admin
#6 ja og chippen.dk ;-) Anyways meget rart at høre nogle positive historier, end det altid bare er folk der brækker sig. Det er self rart at vide hvilke onlinebutikker folk har været uheldige med, eller haft decideret vrøvl med bestemt :-)
--
BMW M Power
#10
gfunknown
Mega Supporter
26-10-2005 11:48

Rapporter til Admin
#6 jeg kender endnu ingen som er blevet snydt har ventet for lang tid eller andet, af dem som handler hos shg.dk jeg har altid selv været meget tilfreds med mine handler derfra! så thumbs up til shg.dk
--
AMD-Athlon64 X2 3800+ Dual Core Asus-A8N-SLI nVidia nForce4 2 stk Asus-EN6800GT/2DT/256MB,nVidia GeForce 6800GT Kingston-Dual Channel 2x512 MB PC3200 DDR400
#11
CV
Semi Nørd
26-10-2005 11:52

Rapporter til Admin
Har oplevet problemfrie handler med følgende: Expressdelivery CompuMail SHG MidtData Studiedata (FonaTel, handler godt nok med mobiler, men det betaler fragten. :P ) Dell
--
NOW RUNNING Amd 64 3500+ @ 2.7Ghz @ 38C load !! | DFI Lanparty SLI-DR | nVidia GeForce 7800GTX | 4*512Mb Kingston HyperX Dual Channel | 160GB SATA | 520W Chill'i | Thermal Right XP-90C |
#12
guanomo
Guru
22-11-2005 18:51

Rapporter til Admin
Nyt i sagen, bob.dk har endnu ikke hørt fra producenten så de har tilbudt mig følgende psu http://www.bob.dk[...] Har sagt ja til den. Synes det er fin service når nu producenten ikke tager sig sammen. (tsk tsk chieftec)
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
#13
guanomo
Guru
24-11-2005 14:16

Rapporter til Admin
Sidste update, fik den her psu til 420 kr inkl. forsendelse. Syntes selv det er en fin erstatning, også til de penge. slutrebat 306 kr. http://www.bob.dk[...] Havde den her.(den lidt ældre model uden 20/24 splitter) http://www.chieftec.de[...] (mon de har set den her tråd hehe) God service trods alt.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
#14
JacobHL
Gæst
27-11-2005 19:21

Rapporter til Admin
Har haft 2 harddiske til RMA hos SHG, begge gange var der en ny harddisk på mit bord efter 2 dage(dvs. de sendte den samme dag som de modtog den), thumps up til dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Ros til hardware shop

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning