Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

3 mobil Advarsel

Af Juniorbruger jonase | 19-03-2005 16:00 | 1400 visninger | 34 svar, hop til seneste
Hej Jeg vil bare advare jer mod at købe en 3 mobil... Jeg har haft min mobil i godt et år nu.. Og indtil videre har jeg ikke fået en eneste regning som har passet... Der står hver måned noget med at jeg har ringet til Norge og til Sverige, men jeg kender ikke engang nogen der bor der.. Min ven fik i Septemper sidste år stjålet sin 3 mobil, og fik den derefter straks spærret.. Problemet var bare han ikke kunne komme igennem til 3 og få sagt sin abonnement op... Han har hver måned siden september skulle betale regninger fra 3, hvor de påstår han har ringet til alle mulige... Men det kan jo ikke når hans mobil er spærret, og han ikke engang har den!.. Når man prøver at konfrontere 3 med de fejl de konstant laver, skal man først vente på at komme igennem til kundeservice i 30 minutter! Og når man endelig kommer igennem er det altid en ny en der ikke ved så meget... Så de kan ikke svare på noget som helst... Jeg har for 3 måneder siden fået sagt mit abonnement op, og jeg får stadig regninger fra 3... De påstår bare at jeg aldrig har sagt det op... Så nu må jeg prøve igen.. Min råd til jer er altså: Hold jer meget langt væk fra 3.. Det kan godt være deres mobiler er billige, men deres service fungerer overhovedet ikke!
--
#1
-=]CarlsberG[=-
Mega Supporter
19-03-2005 16:14

Rapporter til Admin
Hvad kan jeg sige...!? http://www.3sucks.dk[...]
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af -=]CarlsberG[=- - http://www.shs-wankers.tk[...]
#2
mulle
Junior Nørd
19-03-2005 16:26

Rapporter til Admin

--
Sidst redigeret af Diabelez
#3
damp barn
Mega Nørd
19-03-2005 16:42

Rapporter til Admin
#0 ja gab og man ringer ikke til et teleselskab for at opsige, dette skal de ha på skrift. jeg har haft 2 stk 3 abo. siden dec03. og syntes den service jeg har fået har været okay god. har da haft mine firmware probz. men det kan løses med en update eller 2 ;)
--
Qbic ¤ Intel Nordskov [email protected] ¤ 360GB JD WD GeCube X800PRO 525/530 ¤ Zalman 7000A-Cu 2X512MB Corsair PC3200C2PRO ¤ XP'Pro SP2
#4
damp barn
Mega Nørd
19-03-2005 16:43

Rapporter til Admin
#1 og mht. den side så har jeg kun at sige, magen til useriøst gylle skal man lede længe efter, siden er godt nok bygget pænt op, og ligner rigtig godt, men selve indholdet kan man ikke ta seriøst.
--
Qbic ¤ Intel Nordskov [email protected] ¤ 360GB JD WD GeCube X800PRO 525/530 ¤ Zalman 7000A-Cu 2X512MB Corsair PC3200C2PRO ¤ XP'Pro SP2
#5
mulle
Junior Nørd
19-03-2005 16:49

Rapporter til Admin
#4 Jeg må ærlig talt indrømme at jeg heller ikke tror at siden er ment i 100% ramme alvor. Tror nu mest den er ment som en provokation og som en grine side (for nogle af de ting der står, er faktisk ganske underholdende formuleret) #2 Til Diabelez: Having a bad day? Det var da på ingen måde en stødende kommentar!
--
OZ Alufælge 16" m. Dunlop SP9000 Sport lavprofildæk (4 stk). Hulafstand: 110 mm. 4 monteringshuller. 195/40ZR16(certificeret t. over 240 km/t), kr. 6.000 [email protected]
#6
COL4
Giga Supporter
19-03-2005 16:51

Rapporter til Admin
#4 Ja den side er til grin.. De kritikpunkter der nævnes er kun til at grine over..
--
COL4.DK supports ShareholdersUnited. Manchester United is not for sale. http://www.col4.dk[...]
#7
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 16:52

Rapporter til Admin
#3 Måske virker det useriøst, men det er fakta det hele... Man skal nok ha nogen indædte agressioner før man kan følge indholdet på http://www.3sucks.dk...[...] Jeg mente jeg havde ringet til 3 for at opsige abonnementet, jeg sendte en fax... Den påstod de så i sidste uge de ikke havde fået, selvom jeg både havde fået dem i 3 butikken til at faxe den, og jeg havde også selv faxet den til dem... Hvis du syntes du har fået god service har du enten været heldig, eller også aner du bare ikke hvad god service er... :)
--
#8
FTW414
Monster Supporter
19-03-2005 16:55

Rapporter til Admin
Mig & kæresten har haft 3 i cirka 1 års tid nu og har endnu ikke oplevet problemer så kan ikke helt se hvad der er at klage over ihvertfald da...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr (Mest Af Ældre Dato) Siden Bliver Jævnligt Opdateret Så Den Er Up To Date...
#9
COL4
Giga Supporter
19-03-2005 16:57

Rapporter til Admin
#7 Okay det lyder underligt.. Hvis du har faxet til dem så har du gjort det du skulle.. Så må det have fucket op for dem!
--
COL4.DK supports ShareholdersUnited. Manchester United is not for sale. http://www.col4.dk[...]
#10
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 17:02

Rapporter til Admin
#8 Fordi du ikke har haft problemer med 3, betyder det ikke at der ikke er nogen problemer overhovedet.. Er ked af at sige det, og jeg håber ikke jeg ødelægger noget for dig... Men der er andre der har 3 som har rigtig mange problemer med... Kig bare på http://www.3sucks.dk...[...]
--
#11
Mr_Mo
Mega Nørd
19-03-2005 17:04

Rapporter til Admin
Mit eneste problem er at jeg nogle gange skal prøve at ringe 3 gange før den gidder.
--
Athlon Barton 3000+ FSB400, Ati Radeon 9500@9700, 512MB RAM, 80GB HD, SB Live!
#12
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 17:06

Rapporter til Admin
Tænkte på... til folk der skriver her.. Har i nogensinde prøvet at ringe til kundeservice? Det tager en halvtime at komme igennem... Det kan godt være at i måske har problemer med selve telefonen, men vil i ikke betragte det som et problem at man skal vente så lang tid??
--
#13
FTW414
Monster Supporter
19-03-2005 17:07

Rapporter til Admin
#12 Har faktisk ringet til deres kundeservice et par gange og har aldrig ventet over 5min
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr (Mest Af Ældre Dato) Siden Bliver Jævnligt Opdateret Så Den Er Up To Date...
#14
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 17:12

Rapporter til Admin
#13 Det kan jeg ikke forstå... Ringer du på meget mærkelige tider?.. Når jeg ringer om eftermiddagen skal man altid vente min 30 minutter... Eller syntes du bare det er sjovt at være lidt irriterende :)
--
#15
FTW414
Monster Supporter
19-03-2005 17:14

Rapporter til Admin
#14 Vil ikke kalde det et mærkeligt tidspunkt sidst var kl lidt over 12...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr (Mest Af Ældre Dato) Siden Bliver Jævnligt Opdateret Så Den Er Up To Date...
#16
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 17:17

Rapporter til Admin
#15 Er det såå lang tid siden? For et halvt år siden, var der ikke så lang ventetid som nu...
--
#17
FTW414
Monster Supporter
19-03-2005 17:19

Rapporter til Admin
#16 er vel et sted mellem et halvt og helt år siden... har ik så tit behov for at ringe til dem...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr (Mest Af Ældre Dato) Siden Bliver Jævnligt Opdateret Så Den Er Up To Date...
#18
Only1
Monsterbruger
19-03-2005 17:21

Rapporter til Admin
har haft 3 og er glad for at slippe af med dem... ik andet en problemer med dem og latterlig kunde serviecs
--
PC | Intel P4 3Ghz @ 3,9Ghz | 1024 Mb Dual | Geforce 6600GT HP | http://neonman.dk[...] - Opret da dig på toplisten :)
#19
CFE
Supporter
19-03-2005 17:24

Rapporter til Admin
bare fordi du har problemer betyder det jo ikke alle har problemer med 3, kender flere der er glade og tilfredse fordi de har fået en avanceret telefon til en billig penge, personligt venter jeg dog med at hoppe over på 3G-vognen til de store selskaber sætter strøm til deres net.
--
i teorien er teori og praksis det samme... i praksis fungerer det bare ikke. http://BFgamers.net[...] - Alt om Battlefield 2
#20
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 17:32

Rapporter til Admin
#19 Jeg har en rimelig god baggrund for mine udtalelser... Jeg kender 11 personer der har/har haft 3... 10 ud af de 11 personer har ikke 3 mere, ene og alene af den årsag at de ikke har styr på en skid.. Hvis du vil gi mig et godt argument forl at største delen af 3's kunder er glade for at ha 3, vil jeg med glæde tro dig.. Men med mit sammenligningsgrundlag, har jeg ikke den store grund, vel??.. Og med mine personlige erfaringer taler ikke ritig til 3's fordel vel?.. :)
--
#21
mulle
Junior Nørd
19-03-2005 17:32

Rapporter til Admin
#11 Er det ikk derfor det hedder 3 ???? :-) #14 Det er altså mange steder man må hænge længe i telefonen, når man ringer om eftermiddagen. Det er jo der folk får fyraften, så det er jo også der, der er flest der ringer ind.
--
OZ Alufælge 16" m. Dunlop SP9000 Sport lavprofildæk (4 stk). Hulafstand: 110 mm. 4 monteringshuller. 195/40ZR16(certificeret t. over 240 km/t), kr. 6.000 [email protected]
#22
damp barn
Mega Nørd
19-03-2005 17:33

Rapporter til Admin
#5 jeg tror nu godt, at siden er ment alvorligt nok, da vi her taler om en sur 3 kunde. men denne side er blevet debateret et par gange før ;) både her, men også på -> http://www.mobildebat.dk[...] http://www.mobildebat.dk[...] hvad skrev du i #2 ?
--
Qbic ¤ Intel Nordskov [email protected] ¤ 360GB JD WD GeCube X800PRO 525/530 ¤ Zalman 7000A-Cu 2X512MB Corsair PC3200C2PRO ¤ XP'Pro SP2
#23
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 17:33

Rapporter til Admin
#17 Tænkte det nok... I takt med de har fået flere kunder, kan de ikke administrere alle de klager de får... Derfor er der så lang ventetid...
--
#24
Pico
Ultrabruger
19-03-2005 17:37

Rapporter til Admin
#19 Det kan godt være det ikke er alle der er utildfredse, men det er største delen. De folk jeg kender har alle opsagt deres 3, eller vil gøre det når de kan. Alle de gange jeg har ringet til 3's "kundeservice" har der været ventetid på over 20-40min. Har kun haft toldmodighed til at vente på at komme igennem da jeg skulle opsige lortet. Det tog mig en time at få opsagt mine telefoner, det er sku langt ude. Og da jeg sagde jeg ville opsige dem, fik jeg tilbudt nedsættelse i abonnement og 2 nye mobiler. Men nej tak. Man er sku lidt desperat for at beholde kunder, når man begynder at tilbyde sådanne ting.
--
Don't eat yellow snow!
#25
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 17:40

Rapporter til Admin
#24 Da jeg sagde mit abonnemnt op fik jeg et 2 siders brev fra 3's direktør... Det var en lang proganda tekst... Det sjove ved det var bare, at de glemte at skrive noget om de havde modtaget min opsigelse, og hvornår den ville blive sagt op fra... Du har ret.. De er MEGET desperate..
--
#26
damp barn
Mega Nørd
19-03-2005 17:46

Rapporter til Admin
#14 hvis man ringer mellem 12-18 er der en stor chance for at du har en ½times ventetid, det siger sig selv, men prøv mellem 8-11 og igen 18-20 her er der gode tider. må da indrømme at HI3G har været lidt lidt længe om at rette op på deres såkaldte "børnesygdomme" som alle i branchen/pionerer, vidste ville komme. da de starter et sprit nyt koncept og teknologi op. her vil der altid være problemer. men trods div. firmware problemer og lidt knas, er jeg godt tilfreds, især med deres brde 3G dækning som har været godt på vej, her på det sidste. og som ca. 70% af dk's befolkning. Gult = 3G Videosamtale Rødt = 3G hastigheder Grøn = Roaming hos TDC http://bigup.peecee.lir.dk[...]
--
Qbic ¤ Intel Nordskov [email protected] ¤ 360GB JD WD GeCube X800PRO 525/530 ¤ Zalman 7000A-Cu 2X512MB Corsair PC3200C2PRO ¤ XP'Pro SP2
#27
Hungry Horace
Gæst
19-03-2005 17:48

Rapporter til Admin
3 stinker, la det ikke være noen tvil om det. Men jeg har funnet en måte å komme frem til kundeservice på: Ring direkte til omstillingen, vær gal, og *poff!* så står du først i køen hos kundeservice og får svar i løpet av 1 minutt. Her er min klageliste -Ubrukelige telefoner som faller ut og løper tørr for strøm -Ventetid hos kundeservice på 40 minutter, og det er reglen, ikke unntaket -Feilaktige regninger
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#28
Pico
Ultrabruger
19-03-2005 17:49

Rapporter til Admin
#26 Opsigelse af abonnement kan kun ske mellem 10-18
--
Don't eat yellow snow!
#29
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 17:50

Rapporter til Admin
#26 Jeg syntes ikke det er acceptabelt at man skal ringe inden for bestemte tidspunkter for at få en ventetid under en halvtime.. Det er ikke i orden.. Det er 3 der har et ansvar som sælger, og ikke mig der skal indrette mig efter bestemte tidspunkter at ringe...
--
#30
Pico
Ultrabruger
19-03-2005 17:52

Rapporter til Admin
#25 har da i det mindste fået et brev hvor de bekræfter min opsigelse, og fra hvilken dato opsigelsen er gældende. Fik faktisk det brev dagen efter jeg havde ringet og opsagt dem.
--
Don't eat yellow snow!
#31
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 17:54

Rapporter til Admin
#30 Heldige dig... Jeg fik først et propaganda brev, og de er nu i sidste uge stoppet med at sende regninger.. Men de skrev aldrig til mig at min abonnement var sagt op.. :(
--
#32
jonase
Juniorbruger
19-03-2005 18:03

Rapporter til Admin
Nå.. Man må sige jeg fik mit budskab ud.. Der er næsten 200 der har set mit indlæg.. Så må man bare håbe de er blevet klogere og vælger 3 fra... :)
--
#33
jonase
Semibruger
19-03-2005 18:10

Rapporter til Admin
#2 Mulle hvad var det egentlig du skrev?
--
#34
kagemand_42
Mega Supporter
19-03-2005 18:22

Rapporter til Admin
Syns godt nok også 3 telefonerne stinker. Dette kan måske skyldes at de stadig er beta telefoner, hvad ved jeg... Kritikpunkterne jeg lige kan komme i tanke om: Videotelefoni: Det er så skidt så man tror det er løgn. Kvaliteten er utrolig ringe. Det man ser i reklamerne hvor der er helt skarpt holder ikke en meter. Derudover er min 3 telefon (NEC e616) bygget på så genial en måde, at skærmen sidder foran, og lyden kommer ud bagpå :S Ham der har designet den tlf må godt nok ha været ugenial... "3 portalen": Jeg bor i Hvidovre, tæt på kbh, så man skulle mene at der da var nogenlunde dækning i det område.. Men næææh nej... Halvdelen af gangene jeg prøver at komme ind på 3-portalen kommer den op med en windows-ala fejlkode, varierende fra gang til gang.. Opkald: Tit når jeg ringer er jeg udsat for at dem jeg ringer til ikke kan høre mig, eller jeg kan simpelthen ikk ringe op. Størrelsen: Ja... Det er jo ik nogen nyhed at 3-telefonerne alle vejer på den forkerte side af et ton (billedeligt set). Nokia og SE ser da ikke ud til at have noget problem med at lave små telefoner, så hvorfor skal lige netop de her telefoner være så store? En af de eneste fordele jeg lige kan komme på er at den intil videre ikke har fejlet i at sende sms/mms beskeder :-O 3 er noget rigtig SKIDT ! Fortryder virkelig jeg købte den her. Og forresten: De spil de reklamerer med man kan downloade koster 20 kr pr måned pr spil, og de "musikvideoer" som de reklamerer med begrænser sig til nogle få 80'er hits og en enkelt eller 2 med Britney. Det er godt nok det mest lousy udvalg jeg længe har set. Lad vær med at forvente noget MTV om igen eller noget...
--

Opret svar til indlægget: 3 mobil Advarsel

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning