Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

RMA

Af Ultra Supporter FarMan-4-Two | 05-11-2015 19:45 | 935 visninger | 3 svar, hop til seneste
Hej folkens - det er blot en forespørgsel...Betaler det sig at bruge tid på at lave en såkaldt RMA på forhandlerens hjemmeside når varen er "brændt af" 2 måneder før de 2 års "fabriks garanti" udløber ? Der er tale om en CPU købt hos BJ Trading og et MB købt hos Cinemagic i Januar 2014 - og vi har selvfølgelig selv samlet PC-en og den har aldrig været overclocket ? Men har iøvrigt kørt problemfrit siden den blev bygget...
--
Asus P5B-DE-LUXE - Win 7 - Intel Core 2 Duo E6600 - Nvidia GTX 550 TI -4 GB DDR2 RAM - Logitech Z 680 - Philips 27" LED -
#1
Tux
Guru
05-11-2015 19:58

Rapporter til Admin
En CPU burde ikke dø efter 2 år under normale omstændigheder, så det er lige præcis det RMA er til.
--
Don't feed the trolls.
#2
FarMan-4-Two
Ultra Supporter
05-11-2015 20:03

Rapporter til Admin
#1 tak - jeg laver en RMA - mvh Jan
--
Asus P5B-DE-LUXE - Win 7 - Intel Core 2 Duo E6600 - Nvidia GTX 550 TI -4 GB DDR2 RAM - Logitech Z 680 - Philips 27" LED -
#3
Mathias Tøndering
Monsterbruger
05-11-2015 21:18

Rapporter til Admin
Hvorfor ikke lave en RMA? - hvis du har mulighed for at få en ny vare hjem så ville jeg da altid lave en "sag" - Mathias
--
Mac users swear by their computers. PC users swear at their computers. ~Author Unknown

Opret svar til indlægget: RMA

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning