Hvis alt andet virker end bare markøren, så lyder det som om, at sensoren er død.
Hvis den er købt indenfor de sidste to år, så er det bare at få den afleveret/sendt tilbage til købs-sted, da det er dækket af reklamationen.
--
Så jeg kan sagtens tage tilbage til expert og sige at jeg vil have byttet?
--
Er den ny? Fjern det plastik underneden ;)
Ellers ned i butikken og få den byttet.
Husk dog lige at hent Razers driver software Synapse 2.0
http://www.razersupport.com[...]
Tvile
--
#2
Sagtens!
Forsøg dog først med software opdatering som Tvile anbefaler, hvis det ikke hjælper så er det bare ned i Expert. Det er ikke en slidtage fejl, så reklamationen skal dække, da det er forventeligt at produktet skal kunne være funktionel og brugbar i minimum 24 måneder, og der er markøren en ret væsentlig funktion. :-P
Det kan være, at Expert vil forsøge at sende dig videre og bede dig om at sende varen direkte til Razer, men det skal du ikke acceptere. Du har købt varen i en fysisk butik, hvorfor det ikke kan være forventeligt at du har meromkostning i forhold til fragt. :-)
Bare husk kvitteringen!
--