Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Hvilken benzin/diesel bruger du ?

Af Junior Supporter Mikkelmohr | 06-06-2018 14:04 | 6613 visninger | 48 svar, hop til seneste
Hej HOL, her den anden dag da jeg skulle tanke og kørte ind på f24, der var de begyndt på noget der hed Goeasy 95. Noget der skulle pleje din motor så vidt jeg forstod. Ved nemlig shell har de vpower, men det vidst også en højere oktan 99 så vidt jeg ved samtidig med det plejer din motor. På min gamle golf ku jeg godt mærke forskel på normal 95 og vpower, men med min nye bil syntes jeg ikke at jeg kan mærke forskel :) Circle K har jo også det der Miles og miles plus benzin. Når det spørgsmål jeg sidder med er om det virkelig kan betale sig med alt det der eller skal man bare smæk normal 95 i ? Hvad gør i ?
--
i5-3570K - H60 - P8Z77-V LX - 2 x 4 GB corsair veangence pro 2133 mhz - Corsair CX500M SM - SP silicone 120 Gb SSD - 2 TB WD green - Msi GTX 770 2 Gb
#1
Clegg
Giga Supporter
06-06-2018 14:13

Rapporter til Admin
Kører på det absolut billigste benzin jeg kan finde.
--
Sidst redigeret 06-06-2018 14:13
#2
Karanka
Ultrabruger
06-06-2018 14:15

Rapporter til Admin
0# Jeg køre på normal 95.. Har prøvet og køre på Vpower også, og vurdere faktisk godt man kan mærke forskel på benzinen, og motor gangen.. gider barei kke betale mere end jeg allerede gør, da jeg køre mange kilometer..
--
#3
PunaniPounder
Semi Supporter
06-06-2018 14:23

Rapporter til Admin
Har kun ejet gamle biler som ikke fortjener de lækre dråber, så indtil jeg får en vogn der fortjener lidt luksus bliver det billigst mulige brændstof.
--
Dell Latitude E5450: i5 5300U / 8 GB RAM / 320 GB HDD / 14" Full HD LED Dell Latitude E7240: i5 4310 / 8 GB RAM / 128 GB SSD / 12.5" HD LED
#4
Divo
Monsterbruger
06-06-2018 14:25

Rapporter til Admin
Jeg har en rimelig ny I30 og køre Vpower så vidt muligt i den og i min BMW S1000RR - Køre jeg kun 99 eller andet høj oktan
--
#5
Mikkelmohr
Junior Supporter
06-06-2018 14:27

Rapporter til Admin
#4 Nogle grund til det, har nemlig en ny VW UP TSI og kan ikke finde ud af om jeg skal give den vpower eller bare almindelig 95 :)
--
i5-3570K - H60 - P8Z77-V LX - 2 x 4 GB corsair veangence pro 2133 mhz - Corsair CX500M SM - SP silicone 120 Gb SSD - 2 TB WD green - Msi GTX 770 2 Gb
#6
Divo
Monsterbruger
06-06-2018 14:30

Rapporter til Admin
#5 Jeg tror det ikke, jeg ved det ikke det er en turbo bil og tænker at det bedre, men så har jeg det bedre med mig selv 8-) og det er ikke det vilde sådan en sluger i benzin så tænker det er ok at smide de ekstra 10kr i på en tank, Motorcyklen får det eftersom det er en cykel som smider mange hestekræfter og tager mange omdrejninger. Og vi havde den på felt og den smed minimalt mere men igen ikke noget jeg ligger mærke til på vejen
--
#7
Slæden
Supporter Aspirant
06-06-2018 14:35

Rapporter til Admin
Den billigste
--
6800K/Z370F/3000DDR4/EVGA 1080/34UM62/Vengeance 2100/QPAD keyb.
#8
Activity
Mega Nørd
06-06-2018 14:42

Rapporter til Admin
Min G7 Faceliftet 1.4 TSI er kørt ind på Oktan 99. Kunne læse Oktan 100 rammer OK benzin på Sjælland snart, det bliver spændende. En turbo benziner har altid glæde af hørt oktan tak for at undgå banking osv. #4 Hvis du ind imellem tanker Vpower Oktan 99 og en enkel gang 95 så kan du starte helt forfra med at køre den ind på Oktan 99. Så havde jeg bare kørt 95 og sparet de penge. Det andet hjælper ikke. Er det uden Turbo, så er effekten også utrolig lille hvis den overhovedet er der.
--
LG 55" SJ850V 15ms Input Xbox One X Scorpio Edition 1TB + 512GB SSD
#9
the688
Guru
06-06-2018 14:58

Rapporter til Admin
Hvis du kører på andet end 95, bør du nok overveje at få "tunet" (som i "indstillet", ikke "overclocket") dit køretøj til den oktan du kører på. Jeg smider højere oktan i min MC, mens min Kia Rio 1,4 diesel bare får det billigste jeg kan finde :)
--
"ORK SATME!"
#10
Mikkelmohr
Junior Supporter
06-06-2018 15:37

Rapporter til Admin
#8 når så det gir faktisk mere på min up end en up uden turbo, så ku jeg da godt overveje at begynde med vpower Ville egentlig bare vide om det er den 1 krone ekstra literen værd eller ej :) For det jo noget med den også renser motoren eller hvad det er for noget :)
--
i5-3570K - H60 - P8Z77-V LX - 2 x 4 GB corsair veangence pro 2133 mhz - Corsair CX500M SM - SP silicone 120 Gb SSD - 2 TB WD green - Msi GTX 770 2 Gb
#11
Mullimik
Gæst
06-06-2018 15:51

Rapporter til Admin
#10 At det ligefrem renser motoren er vist en kæmpe løgn. Det bliver forbrændt ligesom alt andet benzin og kan ikke rense din motor. Hop nu heller ikke på den der med HYDRIVE, rens din motor for næsten ingen penge, vi sætter bare lige denne smarte maskine til og vupti, så har du en ren motor og +10% hestekræfter. Det er bare salgsgas alt sammen. Den eneste måde du får renset din motor på er at splitte den helt ad og rense den på den manuelle måde.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
bornholmeren92
Bruger
06-06-2018 15:56

Rapporter til Admin
Tanker altid 95 oktan, ingen grund til at spare de 3 øre pr liter :)
--
Twitch: http://www.twitch.tv[...]
#13
Slæden
Supporter Aspirant
06-06-2018 16:14

Rapporter til Admin
Hvis bilen er indstillet til 95 oktan - er det komplet spild af penge at smide højere oktan på! Find en eneste teknisk baseret artikel, der viser andet!
--
6800K/Z370F/3000DDR4/EVGA 1080/34UM62/Vengeance 2100/QPAD keyb.
#14
VojenZ
Elite Supporter
06-06-2018 16:36

Rapporter til Admin
Kan ikke mærke forskel på min V50 med den billige diesel eller Miles plus ved Circle K, så køber også det billigste. Men det er også ved at være en ældre bil så alligevel ikke det værd da den har rundet de 250.000 km.
--
4770K @ 4.5 ghz | 16 gb 1866 mhz | Asus Strix 1070 TI | Gigabyte Z87 | Noctua U12-S | Corsair 400Q | 3 x 250 GB SSD | 650W Antec |
#15
Trapper
Gæst
06-06-2018 16:42

Rapporter til Admin
"mindre/små" motor med en lille nomiel ydelse får ikke mere som hovedregel end måske 0-2% højere ydelse ud af et højere oktan tal. Hvor motor med en forvejen høj ydelse kan få en ydelse på måske 5-7% højere ydelse. Højere endnu hvis man snakker om en motor med måske 350 HK+ i forhold til at motoren skulle køre på oktan 95. En almindelig personbil som familien Danmark kører i vil man allerstørste sandsynlighed ikke kunne mærke at man tanker højere oktan tal, da ydelsen slet ikke er betragtlig i forhold til nomielle ydelse på motoren. Højere oktan tal er forbeholdt til biler med en forbrændingsmotor der har høj ydelse, så som en VW GTI/R, Opel Insignia OPC/ Audi S3/RS3 osv osv. En normal bil kan sagtens køre på et højere oktan tal, bilens ECU tager bare højde for en tidligere forbrænding og sørger for at der ikke kommer fejl kompression i motoren. Så den justere for det. Det samme gør sig gældende med høj ydelses biler så længe man snakke normale person/gade biler så kan de også køre på en oktan 95. Jeg ville køre på benzin du føler dig mest komfortabel med at fylde på din bil. Jeg selv kører på Circle K's Miles Plus, grundet jeg er ramt af mit arbejde som flymekaniker så når de siger de har fyldt additiver i benzinen så bliver jeg glad. Det er grundet hvis motoren ikke har en ren/fuldstændig forbrænding vil den sode til ved ventiler/stempel da blandings forholdet og brændværdi ikke har ramt helt rent 100%. Hvis man tilføjer lidt additiver til at egenskaberne i benzinen kan man sørge for at brændværdi ændrer sig og der opstår en bedre forbrænding i motoren. Er årsagen til jeg er hoppet på Miles Plus, om det har reel virkning skal jeg ikke kunne udtale mig om da jeg ikke har haft topstykke af min motor.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#16
mentjali
Monsterbruger
06-06-2018 17:04

Rapporter til Admin
Hverdagsbilen får bare 95. Om der så er miles eller hvad de forskellige kalder det er lidt forskelligt. Sommerslæden bliver der dog altid tanket vpower99 på både pga oktantallet og pga de aditiver de bruger i den.
--
#17
waskustobaskus
Elite Supporter
06-06-2018 17:10

Rapporter til Admin
Man vil aldig kunne mærke 2-3 hk så spild af penge. Du kan youtube det og du skal op i en turbo bil men nogen hk før end af de giver noget.
--
#18
kikophil
Giga Supporter
06-06-2018 17:17

Rapporter til Admin
Well - kører ind til min nærmeste og mest brugte Ingo station for at smide 95 oktan på. Tror ikke, at hverken miljø eller mintegnebog scorer noget overordnet ved, at ligge at køre længere efter evt. billigere benzin :) Der vil selvf. altid være forsøg på dette via de forskellige konkurrerende selskaber - ligesom ved alle andre selskaber! At oprette et falsk behov for en bestemt vare, der ikke leverer bedre vare - eller billigere sammenlagte udgifter, vil naturligvis altid være et "must" for firmaerne for, at kunne overleve konkurrencen :) Men vi brugere står desværre altid for svage til, at kunne gå op mod denne udvikling/udnyttelse, da sammenhold blandt brugere er et saga blot - der mangler en fællesorganisation, der er langt større end det "småpis" vi har til rådighed, og må nøjes med for tiden :) Egentligt utroligt at der ikke netop på brugernes side er laaaangt større støtte omkring modstand overfor do!!! - Da det vil kunne bremse inflationen og utallige andre ting samtidig med, at brugerne fik deres varer til langt færre kroner - (på verdensplan) :)
--
#19
kikophil
Giga Supporter
06-06-2018 17:34

Rapporter til Admin
He he - før i tiden hvor man brugte "rigtige" karburatorer - kørte man motoren højt op i omdrejninger, hvorefter man langsomt smed en danskvand direkte ned i karburatoren! Det virkede faktisk (som oftest) grundet kulsyren - fint til rensning/sprængning af div. kalkaflejringer rundt omkring ventilerne så div. benzinforbrug efterfølgende blev mindre :) Nu om dage ku` man nok få endnu mere fut i fejemøget ved selv at lave en omgang hjemmelavet sodavandsbrus :)
--
#20
Mikkelmohr
Junior Supporter
06-06-2018 20:36

Rapporter til Admin
#11 når okay troede faktisk der var noget i som renset motoren :) Men ja det jo en penge maskine.
--
i5-3570K - H60 - P8Z77-V LX - 2 x 4 GB corsair veangence pro 2133 mhz - Corsair CX500M SM - SP silicone 120 Gb SSD - 2 TB WD green - Msi GTX 770 2 Gb
#21
Evil Mushroom
Gigabruger
06-06-2018 20:41

Rapporter til Admin
Har benzinkort til Circle K, det virker også på Ingo, så jeg fylder bare alm 95 på vores Peugeot 208. Hvor den er billigst... Mekanikeren fylder noget renseprut i tanken når den er til service. Kører ca 12-15000 km om året og ifølge dem er en enkelt årlig rensning nok. Som min gamle mekker sagde: Starter slæden og kører uden mislyde, så kan suppen nok bruges ;)
--
/Evil Mushroom.
#22
Gaio
Supporter Aspirant
06-06-2018 20:42

Rapporter til Admin
# 9 6/6 og du er tilbage ;)
--
Es gibt Dinge, die gibt's nicht.
#23
Stilling
Elitebruger
07-06-2018 08:18

Rapporter til Admin
95 fra den nærmeste tank.
--
#24
Anomynous
Monster Supporter
07-06-2018 10:48

Rapporter til Admin
Kører udelukkende på v-power men har også chippet min bil og har ladet mig fortælle at den har godt af det høje oktan.
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
#25
Colaplus
Guru
07-06-2018 10:58

Rapporter til Admin
Jeg har en ældre motorcykel med karburator og ret lavt antal hk/motorstørrelse, så den får, ligesom min hverdagsbil, bare det billigste 95 blyfri fra Ingo. Har dog prøvet at tanke 99 oktan på motorcyklen, det gør at når den skyder lidt, så er der lidt mere knald i, men ellers intet!
--
MSI Gaming 5 Z97 | Xeon E3-1230 v3 | 12GB DDR3 1600MHz | GTX 1060 3GB
#26
mentjali
Monsterbruger
07-06-2018 11:51

Rapporter til Admin
20# det gør de skam også. Er dog forskelligt hvilke aditiver og hvor meget de fylder i afhængig af land og hvilken kæde det er.
--
#27
2fast4you
Super Supporter
07-06-2018 15:34

Rapporter til Admin
Smider det biligste 95 på min 1.4L turbo 140hk Hyundai i30 Fastback. kan ikke rigtigt mærke om jeg køre 99 eller 95.
--
Intel i7 8700k 5ghz @ Msi Carbon Pro Nvidia Titan XP @ SWIFT PG278Q 16GB 3000mhz C15 @ Samsung 950pro SeaSonic Platinum 1000W
#28
Auxois
Semi Nørd
07-06-2018 17:22

Rapporter til Admin
Min bil kan ikke køre på mindre end 98, så tanker Vpower (og snart OK 100 oktan) i Danmark og 98, når jeg er i Sverige. Kunne dog godt fristes til et Flexfuel-setup.
--
saiot:"der er ikke noget der heder overpris der er kun noget der heder dumme pasoner den pris som 2 kan blive enige er den ratige pris."
#29
Die_Happy
Gigabruger
07-06-2018 17:31

Rapporter til Admin
Smider bare ganske almindelig 95 på min. Jeg har prøvet V-Power og flere andre, som lover længere på literen, men ligger konsekvent på ca. 10 km/l uanset hvad der hældes på.
--
#30
yoshi
Monsterbruger
08-06-2018 03:17

Rapporter til Admin
Ford Moneo 2,0 fra 2007. Altid 95. Får den 92 tændingsbanker den og det er sådan set det eneste du ønsker den ikke skal gøre over længere tid. Aldrig V-power, det er simpelthen for dyrt og der er ingen forskel for min motor. (Den har nu rundet 230.000 og bruger hverken vand eller olie) Det er dyrt fordi det er højoktan, men så længe din motor som sagt ikke tændingsbanker er der ingen is på koen ;-) Shell har altid forsøgt sig med at sælge benzin brygget på en særlig opskrift og den har skiftet navn over flere omgange. Du kan eventuelt selv købe additiver hos T-hansen eller hvad de hedder og give den en snaps i ny og næ. But if it aint broken, don't fix it ;-) Min Aprilia rsv 1000 r factory får ligeledes 95 og den elsker det. Har forsøgt om der var nogen forskel med v-power, men det er fuldstændig det samme.
--
Sidst redigeret 08-06-2018 03:19
#31
Fnugi2003
Elitebruger
08-06-2018 05:50

Rapporter til Admin
Bruger Shell FuelSave Diesel på min DS3 E-HDI
--
msi b150 gaming pro Intel i3 6100, 16Gb ddr4, Gigabyte GTX950, Samsung 840 256gb ssd, alm HD 500gb
#32
zeppo
Ultrabruger
08-06-2018 07:23

Rapporter til Admin
Lidt læsning om "Miles" her: https://fdm.dk[...] Best case give 2,8% bedre på literen, worst case giver intet. Det er også tydeligt at der vindes mest ved bykørsel og mindst ved længere ture og højere hastighed, som fx motorvejskørsel. Jeg tror de fleste er enige om at de mange tilsatte additiver gør noget godt for rensning/vedligehold af dyser mm., men om det gør nok til at gøre en reel forskel er ikke dokumenteret. Et højere oktantal end 95 vil i de fleste tilfælde ikke gøre noget som helst for en motor som er bygget til at køre på 95. Det må derfor være din personlige fornemmelse der afgør om det er pengene værd.
--
Anything that can go wrong, will go wrong!
#33
MyrKnof
Monsterbruger
08-06-2018 09:54

Rapporter til Admin
Hvis den generelle benzin pris er lav, så kan jeg godt finde på at tanke 99, bare fordi en tank holder længe for mig grundet korte ture, og den går lidt længere literen på det. Kan ikke mærke forskel i power, men motorgangen er lidt blødere. Fiesta 1.0 100hk. Kunne ALDRIG finde på at putte 92 på, og ved ikke hvorfor produktet eksistere. Men der er jo folk der er dumme nok til at bruge det selv om det kun er 2 øre billigere, men de kører 1km mindre literen. (yep, kender en af de personer, rigtig "nik, smil og lad være med at diskutér" type)
--
#34
ZulfoDK
Supporter Aspirant
08-06-2018 11:40

Rapporter til Admin
Da jeg havde min GT86 fik den altid VPower - den skulle som minimum have 98 okt. Min RAV4 Hybrid får bare normal 95 fra OK.
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#35
Don Kristensen
Semi Nørd
08-06-2018 14:28

Rapporter til Admin
Jeg tanker konsekvent 99 oktan (vpower) da jeg har en motor som er lidt kendt for at dø pga lspi. Derfor prøver jeg at gøre det bedste, at tanke højoktan, skifte olie hyppigt osv.
--
#36
Ruma01
Gigabruger
08-06-2018 16:22

Rapporter til Admin
Som mekaniker og tidligere tankvognschauffør kan jeg kun anbefale shell's produkter, derefter circle k, q8, ok, og side om side ligger alle de billigste selskaber (Ingo, f24, Uno-x og hvad der ellers er) Benzinen og dieselen er den samme uanset hvilket selskab man benytter, såfremt det er på Sjælland (ved det er samtank/shell der er i Fredericia, men kender ikke distributions området) Den brændstof der leveres på Sjælland /øerne er fra statoils raffinaderi i Kalundborg -(dog ikke v-power, den er fra Fredericia) det eneste forskel er de additiver der putte i og mængden, og der er stor forskel hvor shell er dem der putter mest i. Når det så er sagt så er, til en vis grænse, jo mere additiver jo bedre, de fjerner aflejringer i motoren, forbedre forbrændingen og har andre egenskaber ved forbrænding, med de typer motore og følere der er på biler i dag (partikelfilter, bredbånds sonder, direkte indsprøjtnings dyser, høj og lavtryks egr systemer) så vil jeg på det kraftigste anbefale så godt brændstof som muligt hvis man kører i en bil der ikke er ældre end 4-5 år, uanset kørselsmønster
--
#37
Peter VTEC
Gæst
08-06-2018 21:27

Rapporter til Admin
Jeg køre udelukkende på Miles plus diesel, det renser motoren og anbefales til dieselmotorer som samtidig køre mange korte ture. Min motor går bedre på det og længere på literen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#38
waskustobaskus
Elite Supporter
08-06-2018 21:50

Rapporter til Admin
https://www.youtube.com[...] Spild af penge.. og du de gange jeg har prøvet vpower har jeg IKKE kørt lægnere på literen men det har kostet 1kr+ mere.
--
#39
Dami4200
Supporter Aspirant
08-06-2018 22:16

Rapporter til Admin
#36 Du er delvis rigtig på den. Basisbenzin (UG90 eller UG93) er det samme produkt, uanset om det går til CK, YX, Q8, SHELL, OK eller GoOn. 80% af Sjælland forsynes fra Equinor's (Statoil) terminal i Hedehusene, og de sidste 20% fra Kalundborg rampen. Hvert selskab har sine egne additiv tanke stående på terminalerne, som bliver blandet i bilerne. (Omkring 75% af Equinor's benzin salg i maj måned var UG93DK2) :) På diesel sælges AG12DK1 / 2 / 3, AG18DK1 / 2 / 3 og AG24DK1 / 2 / 3 som er hhv sommer, overgangs og vinter diesel. (AG = AutoGasoil, 12,18,24 = kuledenskaber, DK1, DK2, DK3 = sommer, overgangs og vinter) Personligt tanker jeg BF95 / alm diesel fra det billigste selskab.
--
Sidst redigeret 08-06-2018 22:17
#40
TheCyberCb
Superbruger
08-06-2018 22:18

Rapporter til Admin
Kører normalt på v-power, da jeg tror på at det er bedre (flere additiver) og synes moteren kører bedre med det. Den ekstra pris betyder ikke det store, så havde jeg nok valgt en øko motor og ikke min 2.0T FSI
--
E5 2670,Rampage IV Gene,Kingston 32GB Ram, 2xSamsung 840 Pro 512gb/2x850 Evo 500GB/840 Evo 500GB, Asus Strix GTX970, SilverPower 650W, Apple G5
#41
Ruma01
Gigabruger
08-06-2018 22:40

Rapporter til Admin
#39 Har aldrig været derude, men bliver lidt af kbh ikke forsynet fra benzinøen (prøvestenen) fra samtank, og ja det er jo oktan 90/93, resten øges jo med ethanol, og holdet stadig på flere additiver er bedre. Er du på raf? Eller fdo?
--
Sidst redigeret 08-06-2018 22:41
#42
Dami4200
Supporter Aspirant
08-06-2018 22:56

Rapporter til Admin
Samtank er dem som ejer tankene (ligesom DanBalt i Åbenrå) - Equinor lejer en del af dem. Det eneste som Equinor har liggende på Prøvestenen pt er lidt JETA1, som tidligere blev brugt til forsyning af SASoil. Sidste år lå der også B7 til DSB togene derinde. /er på Raf, men har tæt samarbejde med FDO pga. CSO forpligtelser.
--
Sidst redigeret 08-06-2018 22:59
#43
RoyalHealer
Ny på siden
08-06-2018 23:24

Rapporter til Admin
Eh, min dyt er custom mappet på 99 så meh, overvejer at remappe til 98. Ikke at det ville gøre det helt stort at lade den ligge som den er, men Jeg er lidt perfektionist :p; men der er lidt at hente økonomisk KM/L(intet udover da det vil tage en 20-30 tank fulde at hente hjem igen) og powerband mæssigt ved custom maps. Har kørt V-Power siden ny. FYI - Var det hos hessteknik. :)
--
#44
minoo
Monster Supporter
09-06-2018 12:12

Rapporter til Admin
Min Clio fra 2007 1.5 dci diesel bliver nærmest kun tænker på en bestemt Ingo. Og tja bare kald mig naiv. Synes på den bestemte ingo at når jeg tanker der køre den bedre i motoren end hvis jeg tænker på bonus eller ok. Der imod tænker jeg aldrig ved Haahr benzin/ Oil. Der synes jeg næsten bilen hakker i motoren. Når jeg tænker diesel hos dem
--
MacBook Pro "Core i5" 2.5Ghz 13" Mid-2012, Kingston HyperX 240GB SSD, 8GB RAM
#45
Ronson
HOL Moderator
09-06-2018 16:22

Rapporter til Admin
#38: Er du sikker på du har set videoen? Den viser at det dyrere brændstof både giver flere hk samt at det kan mærkes. Ikke meget, men der er en ændring stor nok til at det både kan måles og mærkes. Rens, pleje og længere på literen tester de ikke.
--
Klik her for evig lykke: http://chipsguiden.dk[...] Klik her for HOL Bladet: http://chipsguiden.dk[...]
#46
Mikkelmohr
Junior Supporter
10-06-2018 11:11

Rapporter til Admin
Hmmm ku godt være man skulle til at tanke vpower udfra #36 kommentar :)
--
i5-3570K - H60 - P8Z77-V LX - 2 x 4 GB corsair veangence pro 2133 mhz - Corsair CX500M SM - SP silicone 120 Gb SSD - 2 TB WD green - Msi GTX 770 2 Gb
#47
Ruma01
Ultrabruger
25-07-2018 20:00

Rapporter til Admin
Dette er noget vi ser mere og mere da der kommer flere og flere måder hvorpå forureningsniveauet ønskes sænket Min personlige vurdering ( dette er ikke bekræftet fra kunde) er at der er kørt på billigt brændstof, i kombination med forkert kørsels mønster, for korte ture/ for mange start/stop. Den bunke sod jeg har taget billede af, vil jeg tro er halvdelen af hvad der er i systemet, resten er ikke til at få ud uden det kommer i en form for rensekar. https://picee.dk[...]
--
Sidst redigeret 25-07-2018 20:01
#48
Inside
Super Nørd
26-07-2018 08:37

Rapporter til Admin
Nicolas Kiesa er gået over til OK's oktan 100, og er meget glad for det! https://www.instagram.com[...] Skal også selv have det prøvet og se om jeg kan mærke nogen forskel på en tunet Audi A4 med 230hk.
--
Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!

Opret svar til indlægget: Hvilken benzin/diesel bruger du ?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning