Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Regning fra Yousee

Af Bruger Aspirant Nickelasen | 16-02-2017 20:05 | 1672 visninger | 13 svar, hop til seneste
Hej alle, Sagen er den, at jeg har en masse problemer med Yousee. Jeg købte en TV abonnement hos dem den 4. februar, men har allerede opsagt det igen grundet en masse problemer. Mit tv hakkede og flimrede helt vildt. Jeg skiftede antennekabel og lavede et par søgninger, men intet hjalp. De sendte så en tekniker og han skiftede antennekabel og så virkede det sjovt nok 1 dags tid, men nu hakker og flimrer det igen - ikke lige så meget, men stadigvæk lidt. Jeg mener ikke, at jeg skal betale for teknikeren, da det stadigvæk ikke virker helt optimalt, men de mener anderledes. De skriver, at jeg kan klage, men det kræver regningen er minimum 1000,-.. Har jeg andre muligheder og hvad havde I gjort? Jeg er simpelthen så træt af Yousee og deres elendige service.
--
#1
Renetarderet
Junior Nørd
16-02-2017 20:07

Rapporter til Admin
Well, jeg synes ikke at det giver mening at du skal betale for en tekniker hvis han IKKE har afhjulpet dit problem. Måske kan du kontakte forbrugerrådet ? Du kan eventuelt prøve at kontakte dem i et åbent forum (facebook), men selvfølgelig med en åben og sober tone. Det kan være at du fanger en fornuftig medarbejder der godt kan se logikken i din klage og hjælper dig :)
--
#2
NiceRag
Supporter
16-02-2017 20:10

Rapporter til Admin
du skal ihvertfald ikke betale regningen forklar dem at teknikeren kom og skiftede kabel og da han forlod din bolig var der intet flimmer, men det opstod kort efter. dvs han ikke afhjalp problemet - og dermed skal du ikke betale for det. Hør ombudsmanden i værste fald! Jeg vil lige råde dig til at optage samtaler via telefon eller i bedste fald, kommunikere med dem via skrift, så du kan dokumentere det hele, hvis det ender med en sag. så står du langt bedre. (og husk at tal pænt :P)
--
Sidst redigeret 16-02-2017 20:11
#3
Nickelasen
Bruger Aspirant
16-02-2017 20:12

Rapporter til Admin
Jeg har prøvet alt med Yousee. Har snakket med flere forskellige medarbejdere, der siger, at jeg ikke skal betale, når det ikke virker, men dem, der sidder med regningerne i forhold til teknikerbesøg er slet ikke til at rokke i overhovedet. De mener at det er min fejl, da de har skiftet antennekabel, men det har jo ikke hjulpet, men det forstår de ikke en pind af. Men okay, jeg prøver at kontakte forbrugerrådet, fordi jeg synes godt nok ikke at det er fair, at jeg skal betale for en ydelse, som jeg ikke har fået.
--
#4
Nickelasen
Bruger Aspirant
16-02-2017 20:14

Rapporter til Admin
Jeg må nok indrømme, at jeg har skrevet nogle ikke så pæne ord til dem, men det er sgu også fordi, at de konstant laver fejl derinde og det er ikke til at finde hovedet og hale i noget. Det er ikke første gang og der har også være mange, mange andre problemer i den meget korte periode, som jeg har været kunde. Men jeg vil kigge på det med de forskellige firmaer, som jeg kan kontakte :-)
--
#5
vest-aalb-dk
Super Nørd
16-02-2017 20:16

Rapporter til Admin
Selv om teknikeren havde afhjulpet problemet skulle du ikke betale. Men hvorfor pokker har du fået yousee, har du ikkf hørt om de konstante problemer der er med det lortefirma?
--
Ironi forekommer aldrig!
#6
Nickelasen
Bruger Aspirant
16-02-2017 20:20

Rapporter til Admin
Jeg har haft Yousee før, også med problemer, men besluttede at prøve igen her et års tid efter. Ja, det skulle jeg aldrig have gjort.. :-( Og jo, jeg kan godt se nu, at de ikke har den bedste score på Trustpilot :-)
--
#7
Renetarderet
Junior Nørd
16-02-2017 20:29

Rapporter til Admin
Husk nu bare, at gå efter bolden og ikke personen :) Der sidder tit en masse flinke mennesker der bare gerne vil hjælpe dig. Jeg tror nok du skal slippe for den regning, og det bliver kun nemmere med en sober tone :)
--
#8
Master
Gæst
16-02-2017 20:46

Rapporter til Admin
#0, der er ikke andet for end at klage til Yousee. Når du har fået en afslag, kan du køre den videre i retten. Du får intet ud af at ringe til Yousee. De har ufaglærte medarbejder, selvom de fleste er flinke, har de ikke kvalifikationerne og systemerne de benytter sejler mildest talt. Du kan bede om en leder, men personen her er blot igen en ufaglært der styre et team på 10-12 stykker. Herefter endestation. Kort og godt, Yousee/TDC har en kynisk ledelse der kun tænker økonomi og der er god service ikke et begreb De kender til.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
Slettetbruger21
Guru
16-02-2017 20:47

Rapporter til Admin
#0 Hvor bor du henne? Det kan være - hvis du bor i lejlighed - at der er en nabo, underbo etc. der har en ballast der ikke er ordentligt afskærmet og dermed går ind og ødelægger dit signal. Bare en tanke....
--
Slettet jfr GDPR
#10
kiksen1987
Supporter Aspirant
16-02-2017 20:50

Rapporter til Admin
Personligt synes jeg Yousee support er noget lort. Jeg flyttede fra skanderborg til horsens. Fik dem til at flytte mit tv / bredbånd med. Der gik ged i deres system. Så autobetaling ikke forsatte. De sendte ikke mail eller brev med vi ikke havde betalt. Istedet får jeg en rykker. Måneden efter. Jeg ringer ind og siger hvad der er sket. Får den slettet rykker og betaler som jeg skal. Næste måned får jeg endnu en rykker. Ringer ind og får at vide at jeg skal betale. Derudover har jeg bare haft meget kvalitets problemer med nettet ryger, tv kanaler skal genfindes osv. Valgte at opsige på stedet da jeg fik anden rykker og skifte over til Stofa. Været glad lige siden. Fik at vide da jeg ville opsige de godt kunne slette min anden rykker. Betalte den med glæde for at komme væk fra dem. Betaler altid min regninger.
--
Yep
#11
ToFFo
Guru
16-02-2017 21:01

Rapporter til Admin
Og du er sikker på det ikke er dit TV den er gal med?
--
Nu uden signatur :O
#12
Nickelasen
Bruger Aspirant
16-02-2017 21:07

Rapporter til Admin
De eneste jeg kan klage til er en speciel afdeling og de har afvist den 2 gange nu.. På den ene side, så har jeg lyst til at betale og slippe for dem. Har også allerede skiftet til en anden udbyder i forhold til bredbånd. Men på den anden side, så er jeg også sur over, at de bare kan gøre sådan og man ikke har nogle rettigheder. Jeg bor i lejlighed, så jeg ved ikke om det kan være det. Og med hensyn til mit Tv, så kan jeg ikke se, hvorfor der skulle være problemer med det. Jeg har heller ingen problemer med f.eks at spille xbox eller noget andet.
--
#13
Slettetbruger21
Guru
16-02-2017 21:13

Rapporter til Admin
#12 Hvis der er en beboer tæt på dig, der har en elektronisk ballast kan denne, hvis den ikke er afskærmet i mod RF interference, gå ind og lave kuks i dit TV signal.
--
Slettet jfr GDPR

Opret svar til indlægget: Regning fra Yousee

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning