Well, jeg synes ikke at det giver mening at du skal betale for en tekniker hvis han IKKE har afhjulpet dit problem.
Måske kan du kontakte forbrugerrådet ?
Du kan eventuelt prøve at kontakte dem i et åbent forum (facebook), men selvfølgelig med en åben og sober tone.
Det kan være at du fanger en fornuftig medarbejder der godt kan se logikken i din klage og hjælper dig :)
--
du skal ihvertfald ikke betale regningen
forklar dem at teknikeren kom og skiftede kabel og da han forlod din bolig var der intet flimmer, men det opstod kort efter.
dvs han ikke afhjalp problemet - og dermed skal du ikke betale for det.
Hør ombudsmanden i værste fald!
Jeg vil lige råde dig til at optage samtaler via telefon eller i bedste fald, kommunikere med dem via skrift, så du kan dokumentere det hele, hvis det ender med en sag. så står du langt bedre. (og husk at tal pænt :P)
--
Sidst redigeret 16-02-2017 20:11
Jeg har prøvet alt med Yousee. Har snakket med flere forskellige medarbejdere, der siger, at jeg ikke skal betale, når det ikke virker, men dem, der sidder med regningerne i forhold til teknikerbesøg er slet ikke til at rokke i overhovedet. De mener at det er min fejl, da de har skiftet antennekabel, men det har jo ikke hjulpet, men det forstår de ikke en pind af.
Men okay, jeg prøver at kontakte forbrugerrådet, fordi jeg synes godt nok ikke at det er fair, at jeg skal betale for en ydelse, som jeg ikke har fået.
--
Jeg må nok indrømme, at jeg har skrevet nogle ikke så pæne ord til dem, men det er sgu også fordi, at de konstant laver fejl derinde og det er ikke til at finde hovedet og hale i noget. Det er ikke første gang og der har også være mange, mange andre problemer i den meget korte periode, som jeg har været kunde. Men jeg vil kigge på det med de forskellige firmaer, som jeg kan kontakte :-)
--
Selv om teknikeren havde afhjulpet problemet skulle du ikke betale.
Men hvorfor pokker har du fået yousee, har du ikkf hørt om de konstante problemer der er med det lortefirma?
--
Ironi forekommer aldrig!
Jeg har haft Yousee før, også med problemer, men besluttede at prøve igen her et års tid efter. Ja, det skulle jeg aldrig have gjort.. :-(
Og jo, jeg kan godt se nu, at de ikke har den bedste score på Trustpilot :-)
--
Husk nu bare, at gå efter bolden og ikke personen :) Der sidder tit en masse flinke mennesker der bare gerne vil hjælpe dig. Jeg tror nok du skal slippe for den regning, og det bliver kun nemmere med en sober tone :)
--
#0, der er ikke andet for end at klage til Yousee. Når du har fået en afslag, kan du køre den videre i retten. Du får intet ud af at ringe til Yousee. De har ufaglærte medarbejder, selvom de fleste er flinke, har de ikke kvalifikationerne og systemerne de benytter sejler mildest talt. Du kan bede om en leder, men personen her er blot igen en ufaglært der styre et team på 10-12 stykker. Herefter endestation.
Kort og godt, Yousee/TDC har en kynisk ledelse der kun tænker økonomi og der er god service ikke et begreb De kender til.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #0 Hvor bor du henne? Det kan være - hvis du bor i lejlighed - at der er en nabo, underbo etc. der har en ballast der ikke er ordentligt afskærmet og dermed går ind og ødelægger dit signal. Bare en tanke....
--
Slettet jfr GDPR
Personligt synes jeg Yousee support er noget lort.
Jeg flyttede fra skanderborg til horsens. Fik dem til at flytte mit tv / bredbånd med.
Der gik ged i deres system. Så autobetaling ikke forsatte.
De sendte ikke mail eller brev med vi ikke havde betalt.
Istedet får jeg en rykker.
Måneden efter. Jeg ringer ind og siger hvad der er sket. Får den slettet rykker og betaler som jeg skal.
Næste måned får jeg endnu en rykker.
Ringer ind og får at vide at jeg skal betale.
Derudover har jeg bare haft meget kvalitets problemer med nettet ryger, tv kanaler skal genfindes osv.
Valgte at opsige på stedet da jeg fik anden rykker og skifte over til Stofa. Været glad lige siden.
Fik at vide da jeg ville opsige de godt kunne slette min anden rykker. Betalte den med glæde for at komme væk fra dem.
Betaler altid min regninger.
--
Yep
Og du er sikker på det ikke er dit TV den er gal med?
--
Nu uden signatur :O
De eneste jeg kan klage til er en speciel afdeling og de har afvist den 2 gange nu.. På den ene side, så har jeg lyst til at betale og slippe for dem. Har også allerede skiftet til en anden udbyder i forhold til bredbånd.
Men på den anden side, så er jeg også sur over, at de bare kan gøre sådan og man ikke har nogle rettigheder.
Jeg bor i lejlighed, så jeg ved ikke om det kan være det.
Og med hensyn til mit Tv, så kan jeg ikke se, hvorfor der skulle være problemer med det. Jeg har heller ingen problemer med f.eks at spille xbox eller noget andet.
--
#12 Hvis der er en beboer tæt på dig, der har en elektronisk ballast kan denne, hvis den ikke er afskærmet i mod RF interference, gå ind og lave kuks i dit TV signal.
--
Slettet jfr GDPR