Jeg troede de var gået nedenom og hjem...
--
Asus P5N-E SLI
Core2Duo E8500
4x1GB Kingston hyperx 6400-ram
Inno 8800GTS 320MB
Corsair 520W PSU
#1 Tror nok at de er på vej den vej
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Med deres firma politik kan det sgu også kun gå ned ad bakke for dem.
Det er åbenbart ligegyldigt hvad man bestiller hos dem, så sender de noget andet end det man bestilte på hjemmesiden.
--
XFX nForce 790i Ultra • C2Q Q9450 @ 3600 MHz • 2 x 9800 GTX+ • 4 GB DDR3 RAM • 3.2 TB HDD plads Samlet • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW
Må indrømme jeg kun har haft gode oplevelser med dem, dog bor jeg også kun 100 meter fra dem, og har derfor altid afhentet.
Thumbs up og gode oplevelser herfra.
--
Zepto Znote 6625WD
Hvilket grafikkort havde du bestilt og hvilket et fik du leveret ?
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
har godt nok ikke handlet hos dem men er der evt. nogen der ved hvor man ellers kan købe deres nive pepsi køleskab?
http://pc-huset.dk[...]
--
supporter og nørd - inden for software, dvd, cd og meget andet, bar ikke så meget på hardware - men det kommer #4 jamen det er netop også her, at forskellen kommer ind..
for når man bestiller hos dem online, får man næsten altid noget andet, end det man egenligt har bestilt..??
det er lige fra memory cards, gfx og hdd's osv.
uden at nævne noget, ligger de lige en billigere model med..
men prisen forbliver ens,, her ender det med at man skal ha overført penge fra dem osv.. "hvis man opdager det"
crap butik..
--
E8400 ^ HD3870 512MB GDDR4 ^ P5E X38
Antec P182 ^ 4GB KHX PC6400 ^ NEC 20WGX² ^ X-Fi
Xigmatek Red Scorpion ^ Z5500 ^ Corsair HX520W
Shit man fik da lige et kæmpe shock :o! troede lige det var dem jeg havde bestilt min cpu ved :)... var så PC-lager.dk :P
--
Ik så hurtigt Mor!!!
Bestilte 2 USB nøgler som stod til levering dagen efter, fik dem 14 dage efter, og selvfølgelig helt forkerte.
Handler aldrig der igen, ligegyldig hvor billige de så må være.
--
You don't need anybody to tell you who you are or what you are. You are what you are! -John Lennon
så fat da hat altså.-.. De parallel importere også mobil telefoner..... Det er en enkelt mand som er et kæmpe fjols!
--
Amd 3800+ 64 2x512 Geil dual 2x512 hyperx dual, 512mb Ati Radeon X1950 Pro, Creative Audigy 2 ZS, Microsoft Explorer Intelli 3.0, Steelpad
#0 Penge retur?? HAHAHAHA... Du kan godt pakke madpakken og aflyse fritidsaftaler, for det kommer til at tage tid og kræfter. Jeg kæmpede 4 måneder for at få dem til at returnere penge på et defekt Mobo, som blev sendt tilbage, smidt væk, nægtet eksistens, nægtet ophævelse ha køb (efter rep tid på 1½ måned hvor de stadig ikke havde lokaliseret boardet), nægtet noget som helst.
Det tog mig 40 opkald, inden for deres 1t (EEN ENESTE TIMEs) telefontid, hvor af jeg kom igennem 5 gange. Der ud over 20 mails, trusler om bål, brænd og fodsvamp og som sagt 4 måneder, at få refunderet... Da-daa. 450 kroner.
--
#11 De burde meldes til politiet, det er vanvittigt.
--
You don't need anybody to tell you who you are or what you are. You are what you are! -John Lennon
Fatter ikke jeres kamp...
Det ringe 1 gang sige jeg har fået det forkerte. Sker der intet, så send dem et anbefalet brev hvor de får et par dage til at dække jeres omkostninger. Sker der stadig ikke noget så sæt en advokat på det.
Personligt er jeg selv mere til det pysiske aspekt af sådanne tåber, men bla bla bla det må man ikke osv..
ALDRIG tabt til dato, og de kommer til at punge en hel del mere ud.
--
E6850, 4gbpc1066, 8800GT, 2x74GBRaid0, 2x500GBHD, 22"226BW, xfi, G11, mx518, Hd650, Asusp5k. Wii, PS360GB, 40"sonyw2000, Asus M51S bærbar.
Der findes en tråd om PC-Huset, der kan være af interesse for potentielle købere:
http://www.hardwareonline.dk[...]
--
Intel C2D E8500 @ 3.16GHz
ASUS PQ5 Pro
Corsair XMS2 4 GB 800 MHz PC2-6400
ASUS GeForce™ 9600GT #13
Dit indlæg er lidt svært at læse (grammatik & ord-/stavefejl), men det lyder ikke som om du har specifik erfaring med PC-huset. Er der ikke noget der hedder at ringe en gang, da du i deres tilfælde så ikke ville komme til at snakke med nogen.
Din vejledning er såmendt god nok (anbefalet brev er en rigtig stærkt middel, med mindre de nægter modtagelse), da min erfaring med PC-huset beviser at de SKAL trues med bål og brand før de gidder at gøre noget ved det. Problemet er at man ikke bare kan pudse en advokat på sådan en sag, den skal i gennem forbrugeklagenævnet (med mindre du selv hiver penge op af lommen) og det tager både halve og hele år.
Problemet er at PC-huset tilsyneladende har det som et forretnings koncept ikke at betale penge tilbage før de føler sig absolut presset til det (set før med fx Føniks). Så med mindre man ligger ud med at råbe og skrige som et lille pattebarn, hvilket jeg personligt finder nedværdigende for både mig selv og den stakkels supporter som har fået retningslinierne udstukket af butiksejeren (PC-huset ejes af Tom Cortsen, hvis det skulle have nogens interesse), så er der ikke andet at gøre end at indstille sig på et længere sagsforløb, hvilket de færreste gidder hvis det drejer sig om småbeløb (HVILKET ER FORBUDT!!! for det understreger bare hvorfor butikkerne har sådan en politik).
--