• Forum
      /  
    Software
      /  
    Spil
  • 12-08-2012 · 20:00 1111 visninger 10 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Er dette en fejl i BF3?

    Af Krelle1911 Monsterbruger
Hej HOL.

Jeg er begyndt at få denne fejl efter ca. 10 minutters spil i BF3 https://dl.dropbox.com/u/11810614/B...

Jeg har googlet lidt frem og tilbage, og nogle mente at det kunne være min adblocker som gjorde det - og sjovt nok så kom det også efter jeg installerede den. Men nu har jeg fjernet både adblocker og browser, og så installeret browseren igen - dog får jeg stadig denne fejl!

Kan det skyldes andet, og har nogle af jer et lignende problem?

Håber i kan hjælpe mig med mit seriøst irriterende problem!! :-)

- Krelle

Giga Supporter
12-08-2012 20:02
Well, er det kun ved den server du får timeout? ellers kan det jo være det er din forbindelse der driller :) evt lav en speed/ping test og se om det er din forbindelse der driller
Monsterbruger
12-08-2012 20:08
Det er ved ALLE servere, og jeg mener ALLE. Lige meget om det så er en i brasilien, så går der max 10 min så er jeg ude - med samme besked.

Min forbindelse driller ikke. Har 40/40 med stik til min PC, så der burde intet være. I CSS f.eks ligger jeg med en ping på 5-15 på DK servere.

Det er udelukkende i BF3, og er kommet fornyligt. :-(
Monster Nørd
12-08-2012 20:13
Hvis du ikke har prøvet det, så prøv eventuelt at sætte flueben i kør dette program som administrator under kompatibilitet i både bf3 og origin genvejen
Junior Supporter
12-08-2012 20:18
Får det selv nogle gange. Nogle gange kan jeg spille 30min i en bane og få det. andre gange 5-10min. Nogle gange får jeg det slet ikke. Jeg får det dog kun randoms. Jeg har 30/30 fiber.
Bruger
12-08-2012 20:59
Har du åbnet portene i routeren til spillet ?
og Added de diverse proccesor til undtagelse i din firewall ? det hjælp da jeg gjorde det for en kammerat med samme problem :)
Bruger
12-08-2012 21:06
Her prøv at åben disse porte:

TCP: 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127
UDP: 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300

men altid en god måde at komme til bunds i lignede sager,
Bare skriv direkte med en fra support via battlelog ? :)

Håber det virker.

Kilde: bf3 Support og

http://battlelog.battlefield.com/bf.../

Ps. kan ikke lige huske hvad man skal tilføje som undtagelse i sit antivirus. Det skal dog siges at ikke alle behøver at gøre disse ting, hvorfor ved jeg ikke, bare hvad support sagde :)
Monsterbruger
12-08-2012 21:25
TheTECHguy - jeg tror jeg prøver supporten! Det er lidt ligeosm intet virker. Det med portene gjorde ingen forskel overhovedet! :-)
Juniorbruger
12-08-2012 21:50
Prøv at disable UPNP
Bruger
12-08-2012 22:03
Prøv det og prøv evt også at deaktivere antivirus og test :) kune måske også være det :) men held og lykke

sucks not to could play
Monsterbruger
03-09-2012 03:43
Glemte at svare hvad løsningen var.

- Det var ganske simpelt akkuret som #8 sagde.
uPnP var problemet. Med det slået fra i routeren, var problemet væk.
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner