• Forum
      /  
    Hjemmebiograf
      /  
    TV / Fladskærme
  • 31-10-2009 · 20:38 1339 visninger 3 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • PG6000 - reperation hos LG?

    Af slapy Elitebruger
Hey

Efter mit tv ligepludselig ikke ville vise noget billed har jeg haft det til reparation. Jeg købte det i januar i år, igennem en netbutik der hedder (hed) vivashopping. Den er lukket, og derfor er det sendt ind igennem expert..

Men altså - det er inde hos LG nu. Det har det været i mere end 25 arbjedsdag (over en måned) og gentagende gange har jeg været nede i expert og rykke for reparationen.

Kan de virkelig tillade sig at have det inde så længe? Da jeg sendte det ind sagde ekspedienten at der maks ville gå 10 arbejdsdag.. og denne frist er altså mere end overskredet!

Hver gang jeg henvender mig siger de 'Jeg kan ikke se andet end det er til reparation'. En af gangende lovede ekspedienten dog at sende en rykker til LG.. da jeg kom en uge efter kunne han hverken huske det, samt han intet svar havde fået (klovn).

Hvad gør jeg? Jeg ved godt det er LG's skyld og ikke experts.. men hvordan skal jeg forholde mig til dette?

På forhånd tak!

Forumansvarlig
31-10-2009 21:30
Ring til LG på 80 88 57 58

LG har i øvrigt on-site service på alle tv fra 32" og op (så længe vi ikke snakker parallelimport)
Ultrabruger
31-10-2009 21:49
hvis tvet er parrel import har lg intet med det at gøre
Elitebruger
31-10-2009 22:58
Tv'et er muligvis parallelimporteret.. dog 'taget i mod det på garrentien' sagde ekspedienten til mig.. ?
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner