• Forum
      /  
    Software
      /  
    Sikkerhed
  • 20-08-2008 · 18:35 1424 visninger 22 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Getmore.dk

    Af Philip gæst
Kan man stole på Getmore.dk ?? Jeg skal til at bestille noget derinde, men jeg synes den har ret dårligt omdømme.

Supporter Aspirant
20-08-2008 18:38
Ja, det kan man godt, men du skal forvente, at hvis det går i stykker er der nok lidt længere reparationstid end de andre store og lidt dyrere forhandlere.
Semi Supporter
20-08-2008 18:39
Har handlet for mange tusinde kroner uden problemer.
Ny på siden
20-08-2008 18:40
De er fine nok, bare man holder sig fra deres skærme.
Giga Supporter
20-08-2008 18:40
Amen søg dog :*(
Mega Supporter
20-08-2008 18:41
der er som regel ingen problemer når man vil købe ting af getmore, men hvis din ting så går i stykker, så er de tunge at danse med.
Thomas

#6

Gæst
20-08-2008 18:47
Som andre skriver så er der ingen problemer med at købe noget der, men håb på intet går i stykker for det er simpelthen det værste sted jeg nogensinde har haft noget til rep. Simpelt ting som f.eks ombytning af GFX tager uden problemer 3 uger.
Bruger Aspirant
20-08-2008 18:52
Jeg har aldrig haft problemer med dem, har dog heller ikke haft nogle RMA'er hos dem
Elite Supporter
20-08-2008 18:52
Har ikke haft nogen problemer med dem indtil videre, hurtig levering og uden at skulle betale fragt.
Megabruger
20-08-2008 18:57
Har heller ingen problemer med dem, har købt hos dem af og til og lige købt min T240 Samsung i sidste uge uden problemer.
Crelle

#10

Gæst
20-08-2008 19:04
Hey.. Jeg har også handlet med GetMore.dk før, og der har ikke været nogle problemer.. Dvs. det eneste problem jeg havde med dem var, at jeg bestilte et graffikkort, samt nogle andre varer. På hjemmesiden stod der, at varen ikke var på lager, og at den forventede tid det ville tage, før den igen var på lager, var 9-10 dage. Det lød overskueligt, så jeg bestilte det. Men efter et par dage kom der en e-mail hvori der stod, at datoen var blevet rykket to uger frem, så jeg skulle vente endnu længere tid.. et par dage igen kom der en lignende e-mail med samme besked, så de 9-10 dage var pludselig blevet til en måned, så jeg afbestilte graffikkortet via. en e-mail. Et par dage senere fik jeg mine andre varer.
Så jeg vil mene, at GetMore er et okay sted at købe ting, men tag lige i mente, at det er ikke altid de lige lover deres varer kommer hjem til tiden.. Lidt irriterende, men ikke katestrofalt.
Yilar

#11

Supporter Aspirant
20-08-2008 19:14
#10
Det er meget normalt hos de fleste online forhandlere, specielt på ting der er helt nye...
ronny

#12

Monster Supporter
20-08-2008 19:33
det er ikke bøvlet ved køb der skræmmer ved køb hos dem men der imod hvis der opstår en rma sag såkan du i de fleste tilfælde godt glemme alt om det
Elite Supporter
20-08-2008 19:36
jeg har ikke meget tilovers hos getmore.. til dels pga man hører de historier om RMA, og tildels at de ødelægger et site som fx http://www.trustpilot.dk - kom ikke og sig at de ikke selv har en finger med i spillet i at de har over 100% flere bedømmelser end den nærmeste forfølger og at langt de fleste bedømmelse kommer fra nye "brugere" med 1 (og måske 2 bedømmelser, den anden plejer og være edbpriser) - det er fusk og bedrag er det!
Neerup

#14

Supporter Aspirant
20-08-2008 19:42
Ja. jeg bestilte engang en psu der, de sendte mig en hel forkert, og jeg sendt den så ind, men jeg fik aldrig pengene tilbage. lidt øv.

Hilsen Neerup
Stevns

#15

Gæst
20-08-2008 19:44
Jeg har 1 gang købt fra Getmore. Det er det dårligeste sted jeg nogen sinden har handlet, kan kun fraråde dig at handle der! : ) Har aldrig haft problemer med SHG.dk, og hvis der har været noget med en varer, er det ofte blevet ordnet hurtigt, og til fordel for mig. Havde engang bestilt en CPU, den blev så udsolgt, og det var ikke muligt for dem at få den hjem, så forslog jeg at jeg fik en der var noget bedre til samme pris. Dagen efter havde jeg en CPU der var langt bedre, til samme pris som den jeg havde bestilt. Har dog kun handlet med dem 1 gang efter der er kommet ny ejer, men virker da som om at supporten er lige så god som den altid har været : )
HOL Moderator
20-08-2008 20:35
#13

Getmore sender en mail ud efter gennemført ordre og beder kunden om at bedømme handlen på Trustpilot.
pkd

#17

Ny på siden
20-08-2008 20:55
Ja, ligesom E-opinion kommer når man har handlet som ComputerSalg.dk, ikke ?
Yilar

#18

Supporter Aspirant
20-08-2008 21:07
Sider som trustpilot er sgu spild af tid anyway. Svært at tage det seriøst når størstedelen af dem der kommentere er:
1. Fanboys for bestemte shops, her tænkes især på SHG fanboys, eller retter sagt de tidligere SHG fanboys.
2. Folk der kun har noget dårligt at sige.
Og nu er der så den 3. option, som er folk der bliver lokket ind med efterfølgnings-email og kun kommenterer på salget, som 99% af gangene er smertefrit.
Mega Supporter
20-08-2008 21:24
ja de sender squ nok ikke en mail ud og beder os om at bedømme dem efter en rma sag.
Giga Supporter
20-08-2008 21:27
#16, det er da lidt tideligt, er det ikke?
CupeX

#21

Semi Supporter
01-09-2008 15:17
YEs, jeg sidder i en RMA sag lige nu - laaang forklaring, men har ikke set skyggen af en fungerende vare nu på 2. mdr.
- Jeg skal ALDRIG handle der igen, for man aner aldrig hvornår man får brug for RMA, også må der gerne være tegn på lidt service... Og nu er det nævnt så mange gange herinde, at man selv er uden om det hvis man køber nu... for jeg fortryder da at jeg ikke gav de 15kr mere og havde fået en form for service :(
Elite Supporter
01-09-2008 15:48
#16 bliver de samme personer så også bedt om at bedømme postdanmark? langt de fleste af de bedømmelser på trustpilot af getmore er brugere... med 2 bedømmelser, 1 af Getmore og en af postdanmark - tidligere var det getmore og edbpriser der bliver bedømt.. som jeg har skrevet.. FUSK!
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner