• Forum
      /  
    Internet
      /  
    Internetudbydere
  • 22-11-2006 · 19:32 2597 visninger 33 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Servage - betalt - snydt?

    Af MooreDk Elitebruger
Hej.

Først skal det lige siges at jeg ikke opretter denne tråd, fordi jeg tror servage har snydt mig, jeg tvivler stærkt på et så "stort" selskab, vil gå ind og snyde, men søger alligevel lidt hjælp.

Jeg bestilte webhotel+ et .com domæne hos dem, 14.11.2006 (+/- en dag), jeg valgte at betale via kontooverførsel, eftersom jeg ikke kunne finde mit kort.

Jeg overførte beløbet, d. 16.11.2006, til den konto de oplyste, og skrev det de havde bedet mig om i payment text.

Men jeg har endnu ikke modtaget hverken email eller anden form for bekræftelse.

Igår sendte jeg dem en mail, ca. kl 15, og den har jeg endnu ikke modtaget svar på.

Det begynder lidt at bekymre mig.

Hvad siger i?

Monsterbruger
22-11-2006 19:47
Jeg tvivler på at de bevidst prøver at snyde dig , snarere er det et udtryk for at de har travlt med andre ting.
Spam dem med daglige mails hvor du spørger om hvor langt de er nået i behandlingen af din bestilling , vedhæft referencer til tidligere mails.
Elitebruger
22-11-2006 21:03
#1
Jamen det er sgu ikke rigtig den service jeg havde håbet på.
Monsterbruger
22-11-2006 21:12
#2 Det kan jeg da godt forstå , men man kan ikke bedømme dem ud fra en enkelt oplevelse. Det er dårlig forretning og de vil have sværere ved at tilfredsestille dine forventninger i fremtiden hvilket jo er skidt for dem.
Du kan vælge at skrive en opsigelse til dem og forlange dine penge tilbage men det er jo ikke sikkert du vil opleve en bedre service et andet sted , det er moderne markedsøkonomi , "here today , gone tomorrow". I sådanne virksomheder er der som regel skrabet ind til benet i forvejen. Derfor min opfordring til at sende dem mails indtil de opfylder deres forpligtelser.
Elitebruger
22-11-2006 21:19
#3

Skal jeg så bare trykke vidersende på den gamle mail, også skrive "Any news?!", hver dag, indtil jeg får svar? :)

Elite Nørd
22-11-2006 21:33
Nu er det ikke unormalt at en bankoverførsel tager nogle flere dage at registrere. Det kan både tage tid at overføre pengene og inden firmaet registrerer det. Nu er der endda en weekend imellem så du skal sgu nok give dem et par dage mere.
Monsterbruger
22-11-2006 21:36
#4 Tja , hvorfor ikke :)
iPod

#7

Ultrabruger
22-11-2006 21:39
Bankoverførsler tager længere tid - Jeg betalte med Visa kort og havde det hele klar efter 1 time og 30 min - (Domænet var ikke klar men lavede en pegning midlertidig da domænet skal flyttes til servage)
Junior Nørd
22-11-2006 21:40
#4 - Nej, endelig ikke. Der er ikke noget værre end kunder der lavet det nummer, det eneste du opnår med det er få en dårligere service. Hvis du allerede har sendt én mail, skal de nok nå til den.

Som #5 rigtigt nok skriver, kan en bankoverførsel tage tid. Giv det til Mandag, skulle ikke undre mig om du hørte noget fra dem inden dag.
Elitebruger
22-11-2006 22:25
#5+#6+#8


Det gør jeg så, jeg venter til mandag, også begynder jeg på de der "Any news" beskeder :-)
eRago

#10

Ny på siden
26-11-2006 21:34
ved ikke hvor lang tid det tager for penge, man sender via bankoverførelse tager til udlandet.
men tager normalt 2-3 dage her hjemme ;)

så kan godt være grunden som nogle andre skriver - skal dog siges dem jeg kender har ikke haft nogen problemer med dem osv, så tror bare du skal vente det skal sgu nok komme.
Supporter Aspirant
27-11-2006 14:21
Stadig intet svar..

Imorgen kl 09.30 ryger den første besked afsted.
Supporter Aspirant
28-11-2006 09:52
Så røg den første besked afsted.
Arnbak

#13

Giga Nørd
28-11-2006 10:05
Øhh altså fordi du spammer din udbyder med mails, behøver du ikke lave et indlæg for hver mail du sender... :)
Supporter Aspirant
28-11-2006 10:41
#13
Næh, men jeg vil gerne holde jer opdateret.


From: Michel Moore <michelmoore@gmail.com>
Date: 28/11/2006 09.52
Subject: Fwd: Pay, but nothing get?
To: sales@servage.net


Any news!??!?!?!?!?


Regards
Michel

---------- Forwarded message ----------
From: Michel Moore <michelmoore@gmail.com>
Date: 21/11/2006 11.47
Subject: Pay, but nothing get?
To: sales@servage.net


Dear Sirs.

About 2 weeks ago, i buyed a webhotel+domain at servage.net, i chose
to pay by a wire transfer.
Now its 1 week ago, that i made that wire transfer, but i have still
nothing get from you.

In the message at the wire transfer, i wrote: REF 101106-1428641

I expect that there must be an error from your, and i will receive the
domain+webhotel, soon.

Regards
Michel
Ny på siden
28-11-2006 12:08
Dear Sirs.

About 2 weeks ago, i bought a webhotel and domain at servage.net. I chose
bank transfer as my payment.
Now its been a week, since I made the bank transfer, and I still havnt recieved anything from Servage.net.

As a part of the bank transfer, I attached this text: REF 101106-1428641. This should make it possible for you to identify and verify my payment.

I suspect an error at your end, and I hope that this issue will be resolved as soon as possible and that I will receive the service I have paid for.

Regards
Michel

Næste gang du spammer dem kan du jo eventuelt nappe ovenstående tekst.
Supporter Aspirant
28-11-2006 21:47
#15
Tak for det, den mail smider jeg afsted nu, også får de en såkaldt spammail hver dag fra nu af :-)
Elitebruger
28-11-2006 22:16
Da det var mig der foreslog da at bruge den daglige spammail fremgangsmåde som måske i længden ikke er den allerbedste vil jeg da foreslå dig en alternativ fremgansmåde.
Hvis de efter X antal dage ikke har reageret på dine mails kan du gå over til at sende dem en mail hvor du gerne vil opsige din bestilling og have dine penge ført tilbage.
Supporter Aspirant
30-11-2006 14:14
#17
Ja, men tvivler sgu på de gider overføre pengene tilbage, når de ikek engang gider svare på mails ? :-S

Har endnu ikke modtaget svar... :-(
iPod

#19

Ultrabruger
30-11-2006 14:27
#18 Hmmm - underligt -plejer altid og få et svar indenfor 10 min. tid - både angående betaling og regning og på support -
Supporter Aspirant
30-11-2006 16:55
#19

Tjah, nu ar jeg sgu stadigvæk ikke fået svar... Jeg skriver til sales@servage.net og til info@servage.net
iPod

#21

Ultrabruger
30-11-2006 16:59
prøv og skriv fra en andne mail adresse
Syfax

#22

Mega Supporter
30-11-2006 17:24
Jeg tror helt ærligt #21 har fat i noget.. Indholdet af dine mails(som du har posted her) og din email kunne godt være noget et spam filter har fanget.

Men en anden måde du nok kan få svar på, er ved at bruge http://groups.google.com/.
Jeg ved at der tit er medarbejdere fra servage, som giver "support" der.

Men med det sagt, så giver jeg dig ret i at det er for dårligt, at du slet ikke har hørt noget fra dem endnu..
Supporter Aspirant
30-11-2006 20:15
#21
Min email er en gmail, der burde ikke være noget problem..

#22
Jeg gider dem egentlig ikke mere, det kan fandme ikke passe at email kontakt skal være et ønske..


Har i en ide til hvordan jeg opsiger det lort der, og får dem til at overføre mine penge tilbage?
iPod

#24

Ultrabruger
30-11-2006 20:24
#23 Jeg har oprettet en "ticket" for dig for at gøre dem opmærksomme på denne her tråd - Så kan det være at de giver mig et svar eller direkte svarer dig
Syfax

#25

Mega Supporter
30-11-2006 20:52
#23 jeg bruger selv gmail hos servage, så det var ikke hosten, mere navnet jeg mente..
Supporter Aspirant
30-11-2006 22:07
#24
Okay, tak for det.. Btw, i sin tid oprettede jeg mig vidst også gennem din "coupon".

#25
Tjah, jeg hedder Miche Moore, irl, så... :-)
Monsterbruger
30-11-2006 22:21
Du kan vel ringe til dem, og høre hvordan det går med det ref. nummer du fik i oprettelse mailen?
Syfax

#28

Mega Supporter
30-11-2006 22:31
#26 ja, det kan jeg se nu, undskyld. Men jeg læste det som michael moore.. Altså ham med de tiltider lidt provokerende film. :)
Og så sammen med en mail der indeholder ord, som "webhotel+domain", "wire transfer" osv.
Supporter Aspirant
30-11-2006 23:12
#27
Har ikke engang modtaget nogen oprettelses mail :-S , og kan ikke tysk :-(
#28
Hehe ja okay :-)
iPod

#30

Ultrabruger
30-11-2006 23:42
jeg har fået svar ( fik det efter 10 min's tid) og nej moore det var ikk min kupon hehe :)

Men jeg fik svar fra dem og der er blevet fjernet navn i indlægget:

Hello xxxxx,

Tak fordi du har gjort mig opmærksom på det. En udenlands overførsel kan i nogen tilfælde tage noget tid. Vi oplever alt fra 2 dage til 14 dage i ekstreme tilfælde.

Al mail bliver besvaret og jeg kan se at vores mail kø p.t. er 30 min. Dog kan det være at hans mails ikke er valideret. Pga. af meget spam på sales kontoen benytter vi det aktive antispam filter.

Vi har dog lige åbnet en dansk bank konto for at undgå ligende problemer i fremtiden.

Jeg finder dog intet på den bank transfer id som står i posten - hvilket tyder på at kontoen er aktiveret. Du kender ikke tilfældigvis det domæne han har valgt?

PS. Jeg har ikke rettigheder tilat poste i forumet da de ikke tillader "gæstebruger adgang".

Kind regards,
xxxxxx, Servage Hosting
iPod

#31

Ultrabruger
30-11-2006 23:43
Moore - kontakt mig helst på min private mail så jeg kan hjælpe dig yderligere - min private mail er inde på min profil
iPod

#32

Ultrabruger
01-12-2006 00:15
Jeg laved en update for 5 min siden og fik et svar igen:

Hello xxxx,

Det er rigtig ærgegeligt når kunder får et dårligt indtryk. Desværret er bank transfers meget svære at spore og i de fleste tilfælde er der ikke andet at gøre end at vente.


Kind regards,
xxxxx, Servage Hosting

jeg har selv valgt og fjerne alle navne i dette indlæg
Supporter Aspirant
01-12-2006 17:59
Hej Ipod..

Jeg kontakter dig lige på msn,
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner