Forum
Opdate: Gave til forældresløsbarns konfirmation
144
Penge tilbage i SKAT
132
Billigt trådløst headset anbefalinger?
6
Hvilke rj45 stk?
6
Hvorfor er RTX 4070 TI dyrere end RTX5070 TI ?
0
Asus RT-BE92U mister 5ghz??
5
Gendanne SMS'er på en Iphone
6
Gratis spil-tråden
15
Dårlige komponenter i Windows (S-Mode) bærbare?
5
Nå men reddit synes jeg er en klovn :D
16
Er der noget der er meget forkert her?
13
Acer, ny installation??
4
Asus Tuf vs MSI X870
5
Sorround højttaler til forstærker
8
Bedste 4k oled til prisen
8
PC måske død. Hvad kan jeg gøre?
4
Wifi 7 på Laptop?
7
Program til komprimering af billeder til web?
6
50XX launch - Del 2
66
Brug for hjælp angående computer valg
7
Er den her 5070 TI ikke lidt pebret?
3
Ny pc på lavt budget (proshop)
24
hvad synes I om denne "samlet gaming pc"
7
Hvorfor kan ikke køre 144hz i max opløsning?
6
The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered
18
Bruge gamle SATA-600 HD'er som lagerplads?
9
Grafikkort - Til bærbar
6
Søger gode råd til ny gamer pc.
6
Lenovo IdeaPad 1 eller Asus VivoBook Go til mor
10
Ny Alienware 18" bærbar
0
Køb & Salg
K: cpu intel 7 generation
1
S: Iphone 15 128 gb
8
S: 240hz skærm til salg
2
K: Atx kabinet+PSU
2
S: Gigabyte RTX 2060
4
K: 2 x 4 DDR3 RAM
1
S: Asustor F56706T - m2 - SSD - NAS (2 styk)
3
S: Ældre PC til salg (9700K & 1080TI)
6
K: mats intel bundle søges 13/14 gen
2
B: Asus TUF 4080 til 3070 eller bedre
6
S: Seasonic G12 GM-650 GOLD PSU
2
K: Ryzen 9 3950x
1
S: i7 9700k, z390-f, 32gb, H100x
11
K: Corsair SF750 købes
4
S: Corsair 1000w psu
3
S: 3090 / 5950x / 128GB ECC / ASRock X570 Creator
6
K: Ryzen 7000 / 9000
2
Hol.dk's Uofficielle White/Black liste V4
308
V: TP-Link Deco XE75
0
V: Alphacool Eisbaer 420 fra 2019
0
K: 6800 xt eller 7800 xt
5
V: Næsten komplet pc.
7
V: server, ProLiant DL560 Gen9
14
S: GTX 1070 ti + I7 7700K bundlet og PSU
1
V: Bærbar Gaming PC
0
K: cpu og bundkort
1
K: ddr4 ram
1
S: MSI RTX 3070 Gaming X Trio
7
K: AM5 cpu / Bundkort / DDR5 ram
0
S: G.Skill 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHZ CL15
13
Forum
Opdate: Gave til forældresløsbarns konfirmation
144
Penge tilbage i SKAT
132
Billigt trådløst headset anbefalinger?
6
Hvilke rj45 stk?
6
Hvorfor er RTX 4070 TI dyrere end RTX5070 TI ?
0
Asus RT-BE92U mister 5ghz??
5
Gendanne SMS'er på en Iphone
6
Gratis spil-tråden
15
Dårlige komponenter i Windows (S-Mode) bærbare?
5
Nå men reddit synes jeg er en klovn :D
16
Er der noget der er meget forkert her?
13
Acer, ny installation??
4
Asus Tuf vs MSI X870
5
Sorround højttaler til forstærker
8
Bedste 4k oled til prisen
8
PC måske død. Hvad kan jeg gøre?
4
Wifi 7 på Laptop?
7
Program til komprimering af billeder til web?
6
50XX launch - Del 2
66
Brug for hjælp angående computer valg
7
Er den her 5070 TI ikke lidt pebret?
3
Ny pc på lavt budget (proshop)
24
hvad synes I om denne "samlet gaming pc"
7
Hvorfor kan ikke køre 144hz i max opløsning?
6
The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered
18
Bruge gamle SATA-600 HD'er som lagerplads?
9
Grafikkort - Til bærbar
6
Søger gode råd til ny gamer pc.
6
Lenovo IdeaPad 1 eller Asus VivoBook Go til mor
10
Ny Alienware 18" bærbar
0
Køb & Salg
K: cpu intel 7 generation
1
S: Iphone 15 128 gb
8
S: 240hz skærm til salg
2
K: Atx kabinet+PSU
2
S: Gigabyte RTX 2060
4
K: 2 x 4 DDR3 RAM
1
S: Asustor F56706T - m2 - SSD - NAS (2 styk)
3
S: Ældre PC til salg (9700K & 1080TI)
6
K: mats intel bundle søges 13/14 gen
2
B: Asus TUF 4080 til 3070 eller bedre
6
S: Seasonic G12 GM-650 GOLD PSU
2
K: Ryzen 9 3950x
1
S: i7 9700k, z390-f, 32gb, H100x
11
K: Corsair SF750 købes
4
S: Corsair 1000w psu
3
S: 3090 / 5950x / 128GB ECC / ASRock X570 Creator
6
K: Ryzen 7000 / 9000
2
Hol.dk's Uofficielle White/Black liste V4
308
V: TP-Link Deco XE75
0
V: Alphacool Eisbaer 420 fra 2019
0
K: 6800 xt eller 7800 xt
5
V: Næsten komplet pc.
7
V: server, ProLiant DL560 Gen9
14
S: GTX 1070 ti + I7 7700K bundlet og PSU
1
V: Bærbar Gaming PC
0
K: cpu og bundkort
1
K: ddr4 ram
1
S: MSI RTX 3070 Gaming X Trio
7
K: AM5 cpu / Bundkort / DDR5 ram
0
S: G.Skill 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHZ CL15
13
- Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Servage - betalt - snydt?
Af MooreDk Elitebruger
Hej.
Først skal det lige siges at jeg ikke opretter denne tråd, fordi jeg tror servage har snydt mig, jeg tvivler stærkt på et så "stort" selskab, vil gå ind og snyde, men søger alligevel lidt hjælp.
Jeg bestilte webhotel+ et .com domæne hos dem, 14.11.2006 (+/- en dag), jeg valgte at betale via kontooverførsel, eftersom jeg ikke kunne finde mit kort.
Jeg overførte beløbet, d. 16.11.2006, til den konto de oplyste, og skrev det de havde bedet mig om i payment text.
Men jeg har endnu ikke modtaget hverken email eller anden form for bekræftelse.
Igår sendte jeg dem en mail, ca. kl 15, og den har jeg endnu ikke modtaget svar på.
Det begynder lidt at bekymre mig.
Hvad siger i?
Først skal det lige siges at jeg ikke opretter denne tråd, fordi jeg tror servage har snydt mig, jeg tvivler stærkt på et så "stort" selskab, vil gå ind og snyde, men søger alligevel lidt hjælp.
Jeg bestilte webhotel+ et .com domæne hos dem, 14.11.2006 (+/- en dag), jeg valgte at betale via kontooverførsel, eftersom jeg ikke kunne finde mit kort.
Jeg overførte beløbet, d. 16.11.2006, til den konto de oplyste, og skrev det de havde bedet mig om i payment text.
Men jeg har endnu ikke modtaget hverken email eller anden form for bekræftelse.
Igår sendte jeg dem en mail, ca. kl 15, og den har jeg endnu ikke modtaget svar på.
Det begynder lidt at bekymre mig.
Hvad siger i?
Jeg tvivler på at de bevidst prøver at snyde dig , snarere er det et udtryk for at de har travlt med andre ting.
Spam dem med daglige mails hvor du spørger om hvor langt de er nået i behandlingen af din bestilling , vedhæft referencer til tidligere mails.
Spam dem med daglige mails hvor du spørger om hvor langt de er nået i behandlingen af din bestilling , vedhæft referencer til tidligere mails.
#1
Jamen det er sgu ikke rigtig den service jeg havde håbet på.
Jamen det er sgu ikke rigtig den service jeg havde håbet på.
#2 Det kan jeg da godt forstå , men man kan ikke bedømme dem ud fra en enkelt oplevelse. Det er dårlig forretning og de vil have sværere ved at tilfredsestille dine forventninger i fremtiden hvilket jo er skidt for dem.
Du kan vælge at skrive en opsigelse til dem og forlange dine penge tilbage men det er jo ikke sikkert du vil opleve en bedre service et andet sted , det er moderne markedsøkonomi , "here today , gone tomorrow". I sådanne virksomheder er der som regel skrabet ind til benet i forvejen. Derfor min opfordring til at sende dem mails indtil de opfylder deres forpligtelser.
Du kan vælge at skrive en opsigelse til dem og forlange dine penge tilbage men det er jo ikke sikkert du vil opleve en bedre service et andet sted , det er moderne markedsøkonomi , "here today , gone tomorrow". I sådanne virksomheder er der som regel skrabet ind til benet i forvejen. Derfor min opfordring til at sende dem mails indtil de opfylder deres forpligtelser.
#3
Skal jeg så bare trykke vidersende på den gamle mail, også skrive "Any news?!", hver dag, indtil jeg får svar? :)
Skal jeg så bare trykke vidersende på den gamle mail, også skrive "Any news?!", hver dag, indtil jeg får svar? :)
Nu er det ikke unormalt at en bankoverførsel tager nogle flere dage at registrere. Det kan både tage tid at overføre pengene og inden firmaet registrerer det. Nu er der endda en weekend imellem så du skal sgu nok give dem et par dage mere.
#4 Tja , hvorfor ikke :)
Bankoverførsler tager længere tid - Jeg betalte med Visa kort og havde det hele klar efter 1 time og 30 min - (Domænet var ikke klar men lavede en pegning midlertidig da domænet skal flyttes til servage)
#4 - Nej, endelig ikke. Der er ikke noget værre end kunder der lavet det nummer, det eneste du opnår med det er få en dårligere service. Hvis du allerede har sendt én mail, skal de nok nå til den.
Som #5 rigtigt nok skriver, kan en bankoverførsel tage tid. Giv det til Mandag, skulle ikke undre mig om du hørte noget fra dem inden dag.
Som #5 rigtigt nok skriver, kan en bankoverførsel tage tid. Giv det til Mandag, skulle ikke undre mig om du hørte noget fra dem inden dag.
#5+#6+#8
Det gør jeg så, jeg venter til mandag, også begynder jeg på de der "Any news" beskeder :-)
Det gør jeg så, jeg venter til mandag, også begynder jeg på de der "Any news" beskeder :-)
ved ikke hvor lang tid det tager for penge, man sender via bankoverførelse tager til udlandet.
men tager normalt 2-3 dage her hjemme ;)
så kan godt være grunden som nogle andre skriver - skal dog siges dem jeg kender har ikke haft nogen problemer med dem osv, så tror bare du skal vente det skal sgu nok komme.
men tager normalt 2-3 dage her hjemme ;)
så kan godt være grunden som nogle andre skriver - skal dog siges dem jeg kender har ikke haft nogen problemer med dem osv, så tror bare du skal vente det skal sgu nok komme.
Stadig intet svar..
Imorgen kl 09.30 ryger den første besked afsted.
Imorgen kl 09.30 ryger den første besked afsted.
Så røg den første besked afsted.
Øhh altså fordi du spammer din udbyder med mails, behøver du ikke lave et indlæg for hver mail du sender... :)
#13
Næh, men jeg vil gerne holde jer opdateret.
From: Michel Moore <michelmoore@gmail.com>
Date: 28/11/2006 09.52
Subject: Fwd: Pay, but nothing get?
To: sales@servage.net
Any news!??!?!?!?!?
Regards
Michel
---------- Forwarded message ----------
From: Michel Moore <michelmoore@gmail.com>
Date: 21/11/2006 11.47
Subject: Pay, but nothing get?
To: sales@servage.net
Dear Sirs.
About 2 weeks ago, i buyed a webhotel+domain at servage.net, i chose
to pay by a wire transfer.
Now its 1 week ago, that i made that wire transfer, but i have still
nothing get from you.
In the message at the wire transfer, i wrote: REF 101106-1428641
I expect that there must be an error from your, and i will receive the
domain+webhotel, soon.
Regards
Michel
Næh, men jeg vil gerne holde jer opdateret.
From: Michel Moore <michelmoore@gmail.com>
Date: 28/11/2006 09.52
Subject: Fwd: Pay, but nothing get?
To: sales@servage.net
Any news!??!?!?!?!?
Regards
Michel
---------- Forwarded message ----------
From: Michel Moore <michelmoore@gmail.com>
Date: 21/11/2006 11.47
Subject: Pay, but nothing get?
To: sales@servage.net
Dear Sirs.
About 2 weeks ago, i buyed a webhotel+domain at servage.net, i chose
to pay by a wire transfer.
Now its 1 week ago, that i made that wire transfer, but i have still
nothing get from you.
In the message at the wire transfer, i wrote: REF 101106-1428641
I expect that there must be an error from your, and i will receive the
domain+webhotel, soon.
Regards
Michel
Dear Sirs.
About 2 weeks ago, i bought a webhotel and domain at servage.net. I chose
bank transfer as my payment.
Now its been a week, since I made the bank transfer, and I still havnt recieved anything from Servage.net.
As a part of the bank transfer, I attached this text: REF 101106-1428641. This should make it possible for you to identify and verify my payment.
I suspect an error at your end, and I hope that this issue will be resolved as soon as possible and that I will receive the service I have paid for.
Regards
Michel
Næste gang du spammer dem kan du jo eventuelt nappe ovenstående tekst.
About 2 weeks ago, i bought a webhotel and domain at servage.net. I chose
bank transfer as my payment.
Now its been a week, since I made the bank transfer, and I still havnt recieved anything from Servage.net.
As a part of the bank transfer, I attached this text: REF 101106-1428641. This should make it possible for you to identify and verify my payment.
I suspect an error at your end, and I hope that this issue will be resolved as soon as possible and that I will receive the service I have paid for.
Regards
Michel
Næste gang du spammer dem kan du jo eventuelt nappe ovenstående tekst.
#15
Tak for det, den mail smider jeg afsted nu, også får de en såkaldt spammail hver dag fra nu af :-)
Tak for det, den mail smider jeg afsted nu, også får de en såkaldt spammail hver dag fra nu af :-)
Da det var mig der foreslog da at bruge den daglige spammail fremgangsmåde som måske i længden ikke er den allerbedste vil jeg da foreslå dig en alternativ fremgansmåde.
Hvis de efter X antal dage ikke har reageret på dine mails kan du gå over til at sende dem en mail hvor du gerne vil opsige din bestilling og have dine penge ført tilbage.
Hvis de efter X antal dage ikke har reageret på dine mails kan du gå over til at sende dem en mail hvor du gerne vil opsige din bestilling og have dine penge ført tilbage.
#17
Ja, men tvivler sgu på de gider overføre pengene tilbage, når de ikek engang gider svare på mails ? :-S
Har endnu ikke modtaget svar... :-(
Ja, men tvivler sgu på de gider overføre pengene tilbage, når de ikek engang gider svare på mails ? :-S
Har endnu ikke modtaget svar... :-(
#18 Hmmm - underligt -plejer altid og få et svar indenfor 10 min. tid - både angående betaling og regning og på support -
#19
Tjah, nu ar jeg sgu stadigvæk ikke fået svar... Jeg skriver til sales@servage.net og til info@servage.net
Tjah, nu ar jeg sgu stadigvæk ikke fået svar... Jeg skriver til sales@servage.net og til info@servage.net
prøv og skriv fra en andne mail adresse
Jeg tror helt ærligt #21 har fat i noget.. Indholdet af dine mails(som du har posted her) og din email kunne godt være noget et spam filter har fanget.
Men en anden måde du nok kan få svar på, er ved at bruge http://groups.google.com/.
Jeg ved at der tit er medarbejdere fra servage, som giver "support" der.
Men med det sagt, så giver jeg dig ret i at det er for dårligt, at du slet ikke har hørt noget fra dem endnu..
Men en anden måde du nok kan få svar på, er ved at bruge http://groups.google.com/.
Jeg ved at der tit er medarbejdere fra servage, som giver "support" der.
Men med det sagt, så giver jeg dig ret i at det er for dårligt, at du slet ikke har hørt noget fra dem endnu..
#21
Min email er en gmail, der burde ikke være noget problem..
#22
Jeg gider dem egentlig ikke mere, det kan fandme ikke passe at email kontakt skal være et ønske..
Har i en ide til hvordan jeg opsiger det lort der, og får dem til at overføre mine penge tilbage?
Min email er en gmail, der burde ikke være noget problem..
#22
Jeg gider dem egentlig ikke mere, det kan fandme ikke passe at email kontakt skal være et ønske..
Har i en ide til hvordan jeg opsiger det lort der, og får dem til at overføre mine penge tilbage?
#23 Jeg har oprettet en "ticket" for dig for at gøre dem opmærksomme på denne her tråd - Så kan det være at de giver mig et svar eller direkte svarer dig
#23 jeg bruger selv gmail hos servage, så det var ikke hosten, mere navnet jeg mente..
#24
Okay, tak for det.. Btw, i sin tid oprettede jeg mig vidst også gennem din "coupon".
#25
Tjah, jeg hedder Miche Moore, irl, så... :-)
Okay, tak for det.. Btw, i sin tid oprettede jeg mig vidst også gennem din "coupon".
#25
Tjah, jeg hedder Miche Moore, irl, så... :-)
Du kan vel ringe til dem, og høre hvordan det går med det ref. nummer du fik i oprettelse mailen?
#26 ja, det kan jeg se nu, undskyld. Men jeg læste det som michael moore.. Altså ham med de tiltider lidt provokerende film. :)
Og så sammen med en mail der indeholder ord, som "webhotel+domain", "wire transfer" osv.
Og så sammen med en mail der indeholder ord, som "webhotel+domain", "wire transfer" osv.
#27
Har ikke engang modtaget nogen oprettelses mail :-S , og kan ikke tysk :-(
#28
Hehe ja okay :-)
Har ikke engang modtaget nogen oprettelses mail :-S , og kan ikke tysk :-(
#28
Hehe ja okay :-)
jeg har fået svar ( fik det efter 10 min's tid) og nej moore det var ikk min kupon hehe :)
Men jeg fik svar fra dem og der er blevet fjernet navn i indlægget:
Hello xxxxx,
Tak fordi du har gjort mig opmærksom på det. En udenlands overførsel kan i nogen tilfælde tage noget tid. Vi oplever alt fra 2 dage til 14 dage i ekstreme tilfælde.
Al mail bliver besvaret og jeg kan se at vores mail kø p.t. er 30 min. Dog kan det være at hans mails ikke er valideret. Pga. af meget spam på sales kontoen benytter vi det aktive antispam filter.
Vi har dog lige åbnet en dansk bank konto for at undgå ligende problemer i fremtiden.
Jeg finder dog intet på den bank transfer id som står i posten - hvilket tyder på at kontoen er aktiveret. Du kender ikke tilfældigvis det domæne han har valgt?
PS. Jeg har ikke rettigheder tilat poste i forumet da de ikke tillader "gæstebruger adgang".
Kind regards,
xxxxxx, Servage Hosting
Men jeg fik svar fra dem og der er blevet fjernet navn i indlægget:
Hello xxxxx,
Tak fordi du har gjort mig opmærksom på det. En udenlands overførsel kan i nogen tilfælde tage noget tid. Vi oplever alt fra 2 dage til 14 dage i ekstreme tilfælde.
Al mail bliver besvaret og jeg kan se at vores mail kø p.t. er 30 min. Dog kan det være at hans mails ikke er valideret. Pga. af meget spam på sales kontoen benytter vi det aktive antispam filter.
Vi har dog lige åbnet en dansk bank konto for at undgå ligende problemer i fremtiden.
Jeg finder dog intet på den bank transfer id som står i posten - hvilket tyder på at kontoen er aktiveret. Du kender ikke tilfældigvis det domæne han har valgt?
PS. Jeg har ikke rettigheder tilat poste i forumet da de ikke tillader "gæstebruger adgang".
Kind regards,
xxxxxx, Servage Hosting
Moore - kontakt mig helst på min private mail så jeg kan hjælpe dig yderligere - min private mail er inde på min profil
Jeg laved en update for 5 min siden og fik et svar igen:
Hello xxxx,
Det er rigtig ærgegeligt når kunder får et dårligt indtryk. Desværret er bank transfers meget svære at spore og i de fleste tilfælde er der ikke andet at gøre end at vente.
Kind regards,
xxxxx, Servage Hosting
jeg har selv valgt og fjerne alle navne i dette indlæg
Hello xxxx,
Det er rigtig ærgegeligt når kunder får et dårligt indtryk. Desværret er bank transfers meget svære at spore og i de fleste tilfælde er der ikke andet at gøre end at vente.
Kind regards,
xxxxx, Servage Hosting
jeg har selv valgt og fjerne alle navne i dette indlæg
Hej Ipod..
Jeg kontakter dig lige på msn,
Jeg kontakter dig lige på msn,