• Forum
      /  
    Internet
      /  
    Netværk
  • 04-05-2005 · 19:50 85 visninger 3 svar
  • Denne tråd er over 6 måneder gammel

    Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

  • Cisco 831 og IP telefoni, virker ikke.

    Af DynaBlast Elite Supporter
Hej,

Problemet er som følger.
Jeg har en TDC ADSL med fast DHCP adresse.
Tilslutter jeg den standard SE5880 router som følger med og kobler min HandyTone på, så kan jeg godt logge på mit IP telefoni.

Sætter jeg derimod min Cisco 831 på, så vil mit IP telefoni ikke koble op. (En PC koblet til Cisco 831 køre fint internet, mail osv.)

Jeg har læst noget om at Cisco IOS er SIP-AWARE og at mange IP telefoni udbydere ikke kan takle dette.

Hvordan slår jeg SIP-AWARE fra i min router?
Eller findes der nadre måder at løse mit problem på?

Router info:
C831 Software (C831-K9O3Y6-M), Version 12.3(7)T9
System Bootstrap, Version 12.2(8r)YN, RELEASE SOFTWARE (fc1)
Int e0 er LAN med fast ip og NAT inside.
Int e1 er WAN med DHCP og NAT outside.

Mvh
Henrik

McM|

#1

Elitebruger
04-05-2005 19:54
Prøv at spørge inde i forum hos musimi.dk
Elite Supporter
06-05-2005 11:30
og vi prøver igen
McM|

#3

Elitebruger
06-05-2005 11:33
Fik du ingen hjælp i forum på musimi.dk eller hvad?... tvivler på der er ret mange ip telefoni geeks herinde..
Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner