• Forum
      /  
    Hardware
      /  
    Generel hardware
  • 17-02-2025 · 11:50 1091 visninger 11 svar
  • Ros til Logitech Service

    Af dragscope7 Gigabruger

Nu til dags er vi så hurtigere til klage over diverse producenter, når produkter fejler mm. Dog vil jeg så lige give et shout out til Logitech. 
Jeg stod med et 4 år gammel logitech G915 keyboard hvor min shift knap var gået i stykker. Efter lang tid søgen på nettet skrev jeg så til deres support. 

Det var godt nok ikke dansk, men de rådgav og hjalp og jeg har i dag modtaget et helt sæt nye keycaps til HELE tastaturet. Kvit og frit vel.
Så ros til Logitech for at hjælpe med et produkt uden garanti eller noget. 



Junior Supporter
17-02-2025 12:12

Jeg har aldrig haft andet end meget gode erfaringer med deres hardware support. 
Fik nyt keyboard udenfor garanti og et par venner der i sin tid havde et logitech MOMO racing wheel fik et nyt, mod at de sendte et foto af deres gamle, hvor usb stikket var klippet af ledningen... Superb support. 
Deres G-Hub software er til gengæld noget hø... 

Ultra Supporter
17-02-2025 12:17

Selvom jeg synes kvaliteten af deres produkter er noget hø, så har de altid haft god support. Så den ros skal de have.

Nørd
17-02-2025 15:03

Havde et G29 som gik i stykker i reklamationsperioden (elgiganten) og jeg kunne vælge at hente et nyt i butikken eller få pengene tilbage med det samme. Det skulle ikke til rep og medfølgende 4 ugers ventetid springes over. Sådan var det med alle Logitechs produkter.

Guru
17-02-2025 19:43

Logitech har alle dage været gode til at lave up front ombytninger. Uanset om varen er købt hos dem, eller hos en forhandler. De har konge service. Okay de har skruet liiidt ned for det, fordi folk udnyttede det pænt meget.

Back in the day, hvor Z-5500 højttalersættet var hot, sendte de også bare nye af dem, uden at blinke, hvis brugere rapporterede de mindste problemer. Det blev vist hurtigt for dyrt. Men for småting er de gode til up front replacements.


Also... Yay! Captcha fejlen er væk og jeg kan poste igen :D

Nørd
17-02-2025 19:55

#4, dengang med z-5500 skulle man dog klippe stikket af ligesom #1 nævner, men det var ikke nok med et billede, man skulle sende stikket ind til dem.

#4², Yay, så er det derfor der kun har været ét indlæg på 2 timer, midt i primetime. :p

Guru
17-02-2025 20:16

#5 - Det oplevede jeg heldigvis aldrig! Men det er også virkelig nemt at sætte et nyt stik på :P

Jeg prøvede også at skifte forstærker i en af dem. Det var overraskende besværligt. De havde smurt en masse komponenter ind i noget tykt sort lim af en art. Det var bare tværet ud over det hele. Især ud over kondensatorer og andre småkomponenter, som man kan købe på ebay til ingen penge. De ville satme ikke have de blev repareret :D

Gigabruger
17-02-2025 23:03

Helt enig. Havde købt et MX Keys tastatur til min far hos Føniks, og malingen på knapperne begyndte at skalle af. Føniks ville ikke bytte det (handler aldrig hos Føniks igen), så da vi som en sidste udvej selv kontaktede Logitech, sendte de ham et nyt tastatur med det samme. Det er s**** god service. 

Super Nørd
18-02-2025 09:22

Købte engang, for maaaange år siden, et Logitech Dinovo Edge brugt (fuck jeg savner det tastatur). Det gik så i stykker, eller der var et eller andet med det. Skrev til Logitech, tror ikke engang jeg havde kvittering og de var også lidt modvillige til at starte med men det endte med at de sendte et nyt kvit og frit.

Whoa

#9

Elitebruger
18-02-2025 10:09

Har prøvet nøjagtigt det samme hvor jeg også fik komplet nye taster, mener bare mit var 5-6 år gammelt! Så skide god service!
Og havde bare skrevet om man kunne købe løse taster så ja! ?? 

Mopper

#10

Elitebruger
18-02-2025 14:05

#2 De er nogle af dem med lavest fejlprocent af alle som laver mus og tastatur. Hvem mener du er bedre?

Maxibruger
18-02-2025 19:30

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor deres kundeservice var henne da mit G910 begyndte at lide af prell på flere af knapperne. Det var da så også 2 år og 2 måneder gammelt.

Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner