• Forum
      /  
    Hardware
      /  
    Generel hardware
  • 16-12-2024 · 19:45 2801 visninger 38 svar
  • UPS har mistet min pakke

    Af anox Elitebruger

Jeg er uheldigvis i den situation, at da jeg kom til pakkeshoppen efter min UPS pakke, kunne de ikke finde den. Jeg gav pakkeshoppen et par dage til at finde den, uden held.
Kontakte UPS, som kontaktede pakkeshoppen og bekræftede den er væk. Kontaktede derefter Seagate (RMA 18 tb harddisk), som 2 arbejdsdage senere valgte at oprette en sag hos UPS. Så nu er vi snart en uge henne og der hvor sagen er i dag. 

Forløbet har være frustrerende og det er 2 virksomheder der er tunge at danse med. Jeg kan ikke få klart svar på hvor lang tid jeg kan forvente der går, før sagen er løst. 

Jeg søger derfor andre herinde som har stået i samme situation. Hvordan er jeres sag forløbet?

Seagate siger de har 12 arbejdsdage til at vente på tilbagemelding på UPS om deres løsning (erstatning/fundet pakke). Herefter kan Seagate ikke sige mere om hvordan de håndtere det herefter med ny pakke.

Har snakket telefonisk med en Seagate's 'øverste' supervisor som ikke kunne fortælle yderlig. UPS siger det er en sag mellem dem og Seagate og afviser kontant at dele informationer.  Så det blev endestationen. Nu håber jeg at jeg kan trække på lidt HOL erfaring i stedet for :)


Guru
16-12-2024 19:48

Da ups fik et ur væk jeg havde købt gik der næsten 1 måned før sagen var afsluttet, det var en sag til 30k.

Jeg hader ups, 3 gange har de bare smidt et ur i min opgang uden at ringe på eller få påkrævet underskrift 

Monsterbruger
16-12-2024 19:54

Du må desværre vente med tålmodighed det er UPS der står med erstatning ansvaret over for seaget og dig som kunde. 

Du skal nok få dine diske bare hvornår det bliver  er alt efter hvor lang tid ups bruger

anox

#3

Elitebruger
16-12-2024 19:55

#1 fandt de pakken eller fik du sendt en ny pakke?

Min sag er dog kun til 2,5k, men frustrerende er det. Specielt fordi det er Seagate der virkelig har ringe support. AI ville kunne gøre det bedre :)

Gigabruger
16-12-2024 20:15

Jeg har lige købt en robotstøvsuger på Black friday
den blev sendt med ups den ankom til min lejlighed lørdag godt nogen var hjemme.
bare mærkeligt jeg jeg fik en sms den 11dec. hvor den skulle leveres og der valgte jeg pickup point bog & ide
så i dag modtar jeg en sms med min pakke er hos bog og ide, jeg troede det var fordi det var en del ordre så resten kom, men bog og ide havde ikke nogen pakke.

Guru
16-12-2024 20:25

#3 Det var et meget sjældent ur og ups fik det væk med det samme det kom i deres varetægt.
Ups betalte erstatning til sælger og sælger sendte mine penge retur.

Læs om ups på trustpilot og du vil nok prøve at undgå ups som mig bagefter men desværre står de for rigtig mange pakker som kommer fra udlandet af

anox

#6

Elitebruger
17-12-2024 14:12

#4, oprettede du dag også en sag ved UPS og hvor langt er sagen nu? 

#5, Operation X havde engang en udsendelse om bla. Postnord pakkepostbude som stjal pakker og solgte det videre på det sorte marked. Jeg tænker UPS nok ikke går fri af brodne kar heller, så måske det er hvad der er sket.
Det er i al fald det jeg mistænker ved mig. En pakke i harddisk størrelse med label fra Seagate. Kan have været tidelig jul for et pakkebud. 

Ja det er helt galt på Trustpilot. Slog dem op efterfølgende. Og jeg troede Postnord var slem. Har spurgt Seagate om man kan få dem til at sende via andre ved RMA, men det kan man desværre ikke. Så de næste diske bliver nok fra Toshiba, som har bedre support (selvom de også sendes med UPS) :)

Elitebruger
17-12-2024 14:24

jeg mistet en pakke i Holland, som skulle sendes fra Polen. der tog så omkring en måned før jeg fik pengene tilbage efter bekræftelse de mistet pakken. Det var dog ikke UPS eller Post Nord..... men irreterende er det, men fik dog penge tilbage efter måned trods alt dog.

Giga Nørd
17-12-2024 14:28

Du skælder ud på UPS, men i realiteten kan det jo lige så godt være "din" pakkeshop som har udleveret pakken til en forkert kunde, eller en medarbejder hos pakkeshoppen der har taget en tidlig julegave.

Den lyder jo til at være sidst scannet i pågældende pakkeshop.

12 dage til at søge efter pakken lyder ikke helt urimeligt.
Det giver både tid til at lede, og se om den skulle komme retur fra et sted som uafhentet (forkert registreret).

atuz

#9

Monsterbruger
17-12-2024 14:32

Min bror har arbejdet ved UPS og siddet i deres kundeservice. Der sker af og til nogle helt skøre ting. Han oplevede en pakke, der skulle leveres et eller andet sted i Danmark var røget på en forkert bil og var havnet i..... Australien. Som han fortalte kunden "den er på et fjernlager". Mon ikke din pakke nok skal dukke op og komme frem. På et tidspunkt. 

the688

#10

Guru
17-12-2024 15:25

Der er pænt mange steder pakken "kan være" - og selv hvis der ikke var juletravlhed, ville det stadig være rimeligt at de havde et par uger til at se om pakken måske dukker op fordi den er blevet fejlsorteret eller noget. Hvis den er scannet ind i pakkeshoppen som modtaget, så har pakkeshoppen selvfølgelig et forklaringsproblem. 

..det har de bare ikke over for dig. Det har de over for deres samarbejdspartner. Der er en hel erstatnings-ansvars-kæde som går igang, og som selvfølgelig skal respekteres. Der er pakker der falder af transportbånd, ryger i forkerte pallebure, eller simpelthen falder ned under en hylde, tusind gange om dagen, i den her slags firmaer.

Selvfølgelig kan den også være stjålet et sted i kæden. Men det er stadig dig der har en aftale med Seagate. Så det er kun Seagate du kan snakke med om det. Så skal de så snakke med deres pakkefirma - som måske skal snakke med et bud i DK, eller en pakkebutik fyldt med 15-årige som også har travlt med at fylde ting på hylder, og hjælpe ved kasse to, og finde Tinka-kort til skrigende unger.

Ja, det er surt. Men sådan er spillet. Det tager tid. Det ville være et mirakel hvis sagen var løst på en uge eller to. Det skulle kun være hvis pakken pludselig dukker op alligevel nede i pakkeshoppen. Det gør den nok ikke. Hvis der reelt skal en erstatningssag til, så er der en hel lang procedure som Seagate skal igennem med deres leverandør. 

anox

#11

Elitebruger
17-12-2024 16:16

#8, helt rigtig, fejl forekommer desværre. Den kan have forputtet sig i pakkeshoppen. Nu er pakkeshoppen et familiefortagende i en mindre by, så tænker ikke det er tilfældet de har nappet den. Rygterne vil løbe hurtigt i så fald og IT interesseret er det ældre ægtepar ikke ligefrem :) 

I UPS system står der pakken er kvitteret for af pakkeshoppen og det er ejeren der har gjort det. Så det er i det sidst led den er gået galt mellem UPS bud og pakkeshop. Hele vejen fra Holland er den registreret mange gange. 

#9, jeg håber den dukker frem. Har ikke lyst til at vente helt til næste år. Og jeg føler med din bror. Det må ikke være rare arbejdsbetingelser at arbejde under. Synes ikke UPS behandler dem ok. 



jbred

#12

Junior Nørd
17-12-2024 16:30

Ligemeget hvem, hvor og hvordan pakken er væk, så er det UPS´s ansvar, de betaler folk for at levere det man betaler for. Så når folk siger "det er jo ikke UPS der har smidt den væk"  jo, det er, de har ansvaret for pakken bliver sendt fra A til B. Samme med Elgiganten sælgere der ikke vil hjælpe med service/rep informationer så snart de har solgt deres produkter, der er man en del af den butik/navn der har ansvar for der bliver levet op til det man har lovet og gældende regler.  Der er gået lidt pakket ind i vat over folk og ansvar.   Hvis det skulle være på den måde kan fragtfirmaer ikke få skylden for noget som helst når der sker fejl. De fleste er jo bare en underbetalt timelønnet stakkels medarbejder, lige fra ham i brugsen, fragtmanden, ham der kører buret rundt på deres hovedlager, stregkodelæseren der er fra et tysk firma (så det deres skyld) den næste fragtmand og ungarbejderen der skal scanne pakken og udlevere den, hele vejen rundt får de penge fra UPS, så det er deres ansvar.

Elitebruger
17-12-2024 17:07

Det er vel bare at annullere din ordre. Du har vel 14 dages fortrydelsesret når der er tale om. Fjernsalg, og så købe de diske et andet sted. 

Det gjorde jeg med nogle Fodboldstøvler, som jeg havde købt. De var blevet væk ved Post Danmark

Jwg kontaktede unisport der satte gang i en undersøgelse, hvor til jeg bare bad dem annullere ordren, så jeg kunne få mine penge tilbage og købe mine støvler et andet sted.

Der var ingen problemer i det, da det var en sag mellem unisport og Post Danmark, som var mig uvedkommende 

Giga Nørd
17-12-2024 17:27

#12
Når ejeren af pakkeshoppen har kvitteret for pakken er det hans ansvar, altså hans firmas ansvar.
Han er ikke medarbejder hos UPS, uanset hvordan du vender og drejer det.

Pakkeshoppen har ansvar over for UPS, som igen har ansvar over for Segate, som igen har ansvar over for kunden.
UPS er kun et led i kæden.
Vil du til at placere et direkte ansvar ligger det hos pakkeshoppen.
Vil du til at placere et overordnet ansvar ligger det hos Seagate.


#13
Det kunne måske godt være en mulighed for at komme hurtigere videre.
Jeg synes som sagt det er helt fair at der er 12 dage til at lede efter pakken/se om den skulle dukke op, men det bør ikke ramme kunden, men sælgeren, altså Seagate.
Så snart de har fået bekræftet pakken er væk, burde de enten sende en ny pakke, eller tilbagebetale kunden.

jbred

#15

Junior Nørd
17-12-2024 17:37

#14 Så længe UPS får pengene, så er det deres ansvar at pakken når frem. Så må de boykotte deres pakkesteder og fyre de uduelige ansvarlige de har til at håndtere deres pakker.  UPS er ikke et led i kæden, de har ansvaret for pakken fra pakken bliver afleveret til den er leveret, det er dem der skal tage fat i deres uduelige lavtlønnede "ansatte". UPS giver pakkenshoppen penge, dvs de når de håndtere pakker er ansat ved UPS.  Du ringer jo ikke til brugsens 15 åige ungarbejder når din pakke er væk. Men til dem du betaler penge til, så er det deres ansvar at kontakte pakkeshoppen. Det hedder firma ansvar, alt det andet tuderi med "det var alle de andre" kan man ikke bruge til ngoet som kunde.

Giga Nørd
17-12-2024 17:45

#15
UPS giver pakkenshoppen penge, dvs de når de håndtere pakker er ansat ved UPS.
Magen til ævl.

Med sådan postulat ville UPS være ansat hos Seagate fordi de modtager penge for at fragte deres pakke.
(Ligesom pakkeshop firmaet får penge af UPS for at håndtere pakken)


Du ringer jo ikke til brugsens 15 åige ungarbejder når din pakke er væk. Men til dem du betaler penge til, så er det deres ansvar at kontakte pakkeshoppen. Det hedder firma ansvar, alt det andet tuderi med "det var alle de andre" kan man ikke bruge til ngoet som kunde.
Lidt har du da forstået, det firma man skal kontakte hedder Seagate.

Som du kan læse i #0...
UPS siger det er en sag mellem dem og Seagate og afviser kontant at dele informationer.
Hvilket er helt korrekt.

jbred

#17

Junior Nørd
17-12-2024 17:54

#16 De udfører en tjenste de får penge for, de får penge pr pakke, de gør det selvf også for at få folk i deres butikker, men de får skam også penge for det.

UPS får penge for at udføre et stk arb for seagate, så ja, de er ansat til at udføre det stykke arbejde.


resten du skriver er jeg enig i, da det er UPS´s ansvar

Giga Nørd
17-12-2024 18:07

Nej, det er Seagates ansvar.
Kun Seagate har ansvar over #0.

#0 er ikke kunde hos pakkeshoppen (i forhold til pakken).
#0 er ikke kunde hos UPS.
#0 er kunde hos Seagate.

Og uanset hvem der betaler et firma for at udføre en opgave, gør det ikke at det firma pludselig er ansat et andet sted.
Det er noget pjat at påstå, et firma kan slet ikke være ansat.

Giga Nørd
17-12-2024 18:14

Forskellen er NETOP at erstatningsansvar skifter mellem firmaerne fordi de IKKE er ansat hos hinanden, og her står pakkeshop firmaet med erstatningsansvaret fordi de har kvitteret for pakken.
(Over for UPS, som til gengæld har erstatningsansvar over for Seagate, som har erstatningsansvaret over for #0)

anox

#20

Elitebruger
17-12-2024 18:22

#13, desværre er det en reklamation af en harddisk og den nye tilsendte der er blevet væk. Så kan ikke gøre så meget ved det. Men ellers en god idé :)

Jeg tænker egentlig at UPS er kommet med en ladning pakker til pakkeshoppen og pakkeshoppen har skrevet under og overset min pakke manglede. Men ja pakkeshoppen står måske med ansvaret til sidst mht. erstatning. Der var ikke super god stemning sidst.
Men det må de have kalkulreret med i deres forretning. Det vil ikke være mit ansvar. Men træls er det da, når man gerne vil støtte de lokale der hvor man bor. 

Giga Nørd
17-12-2024 18:32

#20
Jeg vil tro pakkeshoppen har forsikret sig, så der kommer endnu et led i erstatningsansvaret, et forsikringsselskab.
Men har de ikke det, hænger de formodentlig på regningen.
(Kommer an på kontrakten mellem UPS og Pakkeshop firmaet, da det er mellem 2 firmaer kan der skrives næsten alt muligt ind i en sådan kontrakt)

Æv den ikke gik med bare at annullere handlen.

anox

#22

Elitebruger
17-12-2024 19:06

#21, ville dog meget gerne have pengene tilbage, så jeg kunne købe en Toshiba disk i stedet for. De har bedre support.

Seagate er virkelig ikke lette at have med at gøre. Har brugt timer på deres chat og sågar en engelsk talende supervisor der ringede. Intetanende og glat som en ål. Hvis deres support kariere stopper, kan de altid falde tilbage som politiker. Det er de rigtig dygtige til. Men brugbare information og løsninger dur de ikke til :P

anox

#23

Elitebruger
30-12-2024 13:24

En hurtig opdatering. 

UPS har i sidste uge lukket min sag. Da de har kontrakt med Seagate og tavshedspligt, må de ikke fortælle konklusionen. De er helt kolde. 

Seagate er stadig i gang med at undersøge sagen her 3 uger efter pakken forsvandt. Så konklusionen fra UPS kan jeg ikke få. Jeg får kun en masse beklagelser og undskyldninger om at de har travlt. Det kan jeg ikke bruge til noget. 

Det nye er jeg kan se min pakkes track-and-trace nu er opdateret med:

Returning to Sender 12/28/2024, 10:33 A.M.

Prøvede at ringe til UPS, men igen, de er is kolde og nægtede at fortælle mig noget. Har de fundet min pakke og hvorfor er den på vej tilbage til Holland?

Så sagen er den jeg har mistet min pakken for 3 uger siden. Jeg har ikke kunne få nogen information om hvad der er sket eller sker med den. Kan jeg gå uden om UPS og Seagate gør jeg det i fremtiden. Jeg er træt af Indisk call center. AI ville være mere human ;)

Ultra Nørd
30-12-2024 17:16

#23
Spørg Rosendahl og jeg om vi kender det..
Rosendahl købte et grafikkort - det forsvandt i første omgang, så fik jeg besked på at forsendelsen var returneret til afsender (mig)
Da jeg så fik pakken retur, købte jeg en ny label og afsendte anden gang - så røg pakken til Hoiland, blev returneret til mig og jeg fik fornøjelsen af at købe min tredje pakkelabel til samme forsendelse.

Tredje gang er lykkens gang, siger man.
Og det var det-

(Postnord behandlede min klagesag på mindre end tre uger, de er lynhurtige i den biks.. De betalte ikke en jante retur for den porto-historie, men sendte et gavekort til lagkagehuset... spørg mig venligst ikke hvordan logikken er skruet sammen i den butik)

anox

#25

Elitebruger
30-12-2024 17:37

Opdatering igen:

Efter 3 timer i Seagate Chat, ser det nu ud til de sender en ny disk. Supervisoren blev vel træt af mig og kunne sjovt nok godt løse sagen. Jeg kan ikke gennemskue hvorfor de ikke gjorde det fra starten af. 

Jeg kan dog ikke få at vide om min pakke er fundet, om pakken er sendt tilbage eller bare er tabt for altid. Det ved Seagate åbenbart ikke. 

Det skal dog siges at jeg ikke rigtig har andet end et nummer og supervisorens tilsagn om at det er løst og en disk sendes. Tilliden er væk, så kan meget vel være en support-snooze, som man kalder det (lov noget der ikke kan holdes, for at slippe af med kunden).

Mail:
Thank you for contacting Seagate, This is Youssef.

We are contacting you regarding your case with the reference number x. We are delighted to inform you that we managed to created for you a new request with the following reference number x and we will be working with our warehouse team to ensure that you are receiving the package as soon as possible and the tracking number for the package will be shared with you via email soon.

Ultra Nørd
30-12-2024 17:46

25
Tillykke med det.
Når det er sagt; jeg handler af samme årsag i Danmark med danske butikker fordi jeg ikke magter det pis du lige har været igennem.
Jeg ved at mange vil gå langt for at spare lidt penge hist og her-  mellem os to; det fatter jeg simpelthen ikke.

anox

#27

Elitebruger
30-12-2024 17:57

#26, den var faktisk købt i dansk Webshop. Plejer gerne at købe hos Computersalg, fordi de har fint support, men koster typisk noget mere. 

Desværre var disken 4½ år og uden for reklamationsretten. Så var der kun Seagate tilbage der tilbyder de 5 år.

Men det fungere ikke ret godt, under al kritik. Og så kombineret med UPS er lige så slemme. Minus + Minus giver desværre ikke et Plus her. Men et stort rungende minus. 

Så har bedre erfaringer med Toshiba. Deres RMA holder også til i Tyskland, det er tættere på. Men de bruger desværre også UPS. De sidste 2 RMA er dog gået smertefrit :)


Ultra Nørd
30-12-2024 18:02

Jeg var lynhurtigt på vej op i det røde felt, men jeg læser hurtigt (for hurtigt) med mine  nye toptunede briller, Compumail læste jeg..
Ja, jeg forstår din frustration.
Jeg krydser fingre for at det ender lykkeligt, nu Youssef lægger an til forsoning.

anox

#29

Elitebruger
30-12-2024 21:57

Opdatering:

Nu figurere der et nyt tracking nummer  på den oprindelig forsendelse. Seagate kan ikke fortælle om det er den oprindelig pakke eller om den er fundet i det hele taget. Og UPS må ikke sige noget. Det er vildt bizart. 

Hvis tracking nummeret er for den oprindelige pakke, som nu er på vej tilbage til Holland; må den have ligget et eller andet sted i UPS regi og ikke blevet afleveret korrekt til pakkeshoppen. Ellers ville pakkeshoppen hvis den var fundet, nok kontakte mig og lade mig hente pakken. Så tror mest på UPS har lavet fejl. Brugte tid sammen med de ansatte med at kigge alle deres pakker igennem i pakkeshoppen. Så har ved selvsyn set den ikke var der. Men ved det naturligvis ikke med sikkerhed og kommer nok aldrig til det pga. Seagate. 

Men tænker dog det er den oprindelige pakke med harddisk de har fundet. Ellers var Seagate aldrig gået med til at sende en ny. Så en måneds tid tog Seagate om at løse det, hvis de ellers ikke fucker mere up. Der er ingen garantier, det har de så sandelig vist mig ;)

anox

#30

Elitebruger
31-12-2024 12:15

Opdatering:

Jeg er blevet udspillet af Seagate. De har ganske enkelt snydt mig. De ved ikke jeg har adgang til at se den forsvundne pakkes hjemtur til Seagate. Den er i Hamborg Tyskland nu.

Min forudsigelse:
Lur mig om jeg ikke først får et nyt pakke tracking nummer når den gamle pakke er tilbage om et par dage i Holland. Seagate vil bruge helligdage som undskyldning. De lovede ellers 24 timer. De er nu snart gået.

Det begynder at give mening Seagate ikke vil fortælle mig noget om den forsvundne pakke. Det vil jo afsløre de direkte lyver og udspiller kunden. 

På trace for den forsvundne pakke kan jeg se pakken ikke blev hentet og derfor sendt tilbage. Da UPS bekræftede pakkeshoppen ikke havde den, vil jeg antage UPS har lavet fejl og må have ligget på en central eller lignende. Men spekulationer. UPS og Seagate nægter at sige noget. Men giver god mening de dækker over hinanden, de har trodsalt partnerskab. 

Jeg krydser finger for ingen af mine andre Seagate diske går i stykker. For troede jeg Postnord var slem, så har UPS toppet den værste service jeg har prøvet. 

Godt nytår trodsalt. To dårlige Amerikanske virksomheder, skal ikke få lov at ødelægge festen :D

ReZel

#31

Giga Nørd
31-12-2024 13:49

#30 UPS er så shit så de har været i kontant på DR og det er ikke blevet bedre siden den gang

Jeg fik en pakke fra UPS da jeg have købt noget fra Amazon i USA og da jeg ikke var hjemme da de kom så smed din den ned til Silvan i Køge men de gav mig ikke nogle form for besked så måtte ringe til UPS og vente forever for at få at vide hvor den var for fik ikke nogle email eller SMS

Vil sige UPS er den værste af dem alle sammen selv Bring og DAO er bedre

Vil faktisk heller bruge den billige fragt fra Amazon i USA godt være det tar op til 3 uger men det er så IKKE UPS og det er langt mindre besvær ud og det koster mindre

Ultra Nørd
31-12-2024 14:15

I min optik er Seagate lidt nogle skødehunde.
De kunne have løst det der projekt i ekspressfart - hele historien minder om Lenovo-tingen der stak helt af for en anden bruger tidligere på året.

anox

#33

Elitebruger
31-12-2024 14:49

#32, Lenovo tingen var desværre også mig :P Har været et uheldigt år. Krydser finger for et godt 2025 :D

#31, vidste ikke de har været i kontant. Men Trustpilot fortæller i al fald en negativ historie og bekræfter alt jeg har oplevet.
Jeg beder dem altid om pakkeshop, fordi jeg ved de snyder med huslevering. Sidste gang lagde UPS min pakke med hardware ude foran min dør, med frit udsyn for alle forbi passerende. Jeg fandt den tilfældigt da jeg skulle ud og handle nogle timer senere. Heldigvis begyndte det først at styrtregne en halv time efter, ellers havde det været ødelagt. Siden dengang har det været et no-go. 

Ydermere I den her sag havde Seagate den frækhed at sige jeg skulle huske at hente min pakke når de sendte den nye. Som om jeg ikke har været 2 gange forgæves i pakkeshoppen. Seagate er virkelig nogle arrogante bip :) 


Ultra Nørd
31-12-2024 14:55

33
Jesus Kristus..
Det ER sgu dig!
Jamen... jeg forestiller mig at du så har ramt loftet for modgang og går et nyt år i møde med lottogevinster,  smukke kvinder, forfremmelse på jobbet og et naturstridigt godt helbred.

ReZel

#35

Giga Nørd
31-12-2024 15:53

#33 ved ikke om du skal have en DR konto for at se den før i tiden skulle man ikke men kan være de har lavet det om siden

https://www.dr.dk/drtv/episode/kont...

Jeg har aldrig selv haft noget med Seagate men ved godt deres service er totalt lort

Alle problemer jeg har haft har været da jeg fik disken fordi de var defekte det er mange år siden jeg har haft en disk der stod af og det var WD Red sidst

anox

#36

Elitebruger
01-01-2025 12:29

Update:

Nu har jeg fået et pakkenummer på den nye pakke. Der står at UPS er i besiddelse af den i Holland. De estimere jeg modtager pakken d. 6. januar. Den tidligere manglende pakke er i Tyskland på vej tilbage (trace). Så det ser ud til de faktisk har sendt den nye, før den gamle er sendt tilbage. Jeg kan dog ikke få det bekræftet af Seagate eller UPS, så tag det med et grant salt :)

Så hvis alt går godt, har det taget UPS og Seagate knap 5 uger at løse problemet. Pyha, det håber jeg ikke jeg skal opleve igen. Har ca. 20 harddiske, halvdelen er Seagate, så kommer nok desværre ikke udenom det. Men køber Toshiba fremover, det er helt sikkert :)

#35, ah ja, den udsendelse kan jeg godt huske jeg har set, havde dog glemt den. Det er helt grotesk det de laver. Årsagen skal dog findes i et kynisk virksomhedsledelse, som presser og misbruger arbejdskraft i Danmark. Og så naturligvis kombineret med de brodne kar.
Jeg har i al fald ondt af de der sidder i supporten og skal være frontfigur til alt det møg der kommer ind. Jeg synes selv jeg taler ordentligt, men stemningen og budskabet er negativt. Det er ikke rart for begge parter. Specielt når supporten skal fortælle mig de ikke må videregive hvad der er sket med min manglende pakke. Noget der burde være helt essentielt og logisk. 

Monster Nørd
01-01-2025 12:32

36
Det er vitterligt et bizart sted at spare - online kundesupport, mener jeg.
Vi handler i overvejende grad på nettet og alligevel er nogle selskaber helt ude af trit med virkeligheden.

anox

#38

Elitebruger
03-01-2025 11:08

Update:

Så gjorde Seagate det helt klart at de ikke ønsker at fortælle mig noget, jeg har dog forsøgt spørgsmålet rigtig mange gange:

Unfortunately we will be unable to provide an answer regarding what happened with the original package, my apologies. However, I will be able to provide answers if you have other questions.

I skrivende stund kan jeg se 'den forsvundet pakke' er kommet til:

On the Way
Eindhoven, Netherlands
01/03/20257:18 A.M.

I går ringede jeg til UPS for at få noget information. Hun fortalte mig kun det der allerede stod under pakkenummeret som jeg selv kunne se, så ingen ny information omkring overstående. 
Da jeg pointerede hun gav fejlinformation omkring Claim procedure, fik jeg truende at vide hun ville lade sin chef høre kaldet og smækkede herefter på. Det er en mærkværdig opførsel af UPS. Men tænker de er så store, at de åbenbart kan opføre sig på den måde. Jeg har ikke oplevet det før.

Bruger påkrævet
En bruger er påkrævet for at oprette svar på Hardwareonline.dk
Du kan oprette en bruger her eller logge ind her

Log ind for at få flere funktioner