Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Netværk
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Portforward virker pludselig ikke - YouSee

Af Ultra Supporter mindfreak | 13-05-2019 11:03 | 2186 visninger | 11 svar, hop til seneste
Hej Min router er en Sagem 3890 V3. Jeg har i et godt stykke tid ikke kunne tilgå min NAS server udefra. 1) Jeg har ikke fået ændret offentlig IP. 2) Jeg har ikke ændret IP og/eller port på min server. 3) Den portforward regel der er lavet i routeren har førhen virket helt fint. Jeg har prøvet lidt forskellige ting, såsom at oprette en ny portforward med en ny port. Dette har ikke hjulpet. Jeg har testet med canyouseeme.org og har prøvet fra min mobil på det mobile bredbånd. Er der nogle med samme router som måske kan hjælpe? Det sidste jeg kan prøve er at nulstille routeren, men det bliver absolut sidste udvej. Portforward på Sagem 3890V3: https://gyazo.com[...] Min opsætning: https://gyazo.com[...]
--
#1
SShadowS
Guru
13-05-2019 11:04

Rapporter til Admin
Snakket med YouSee? EDIT: Men den forward der vil da aldrig virke udefra. Så tror ikke helt på det du siger med at den altid har været sådan.
--
6700K|Maximus VIII Extreme|32GB RAM Gainward2080ti-GS|PG279Q Samsung960 PRO 512GB|Samsung 850 PRO 512GB Samsung860 QVO 2TB|Corsair AX860i
--
Sidst redigeret 13-05-2019 11:06
#2
|Smash|
Forumansvarlig
13-05-2019 11:10

Rapporter til Admin
Source og destination IP er ens. Den regel der har aldrig virket.
--
Bazinga! Problemer med en Admin/Moderator? Spørgsmål vedr. en tråd/et indlæg? - Send en mail til undertegnede. FFHAU!
#3
palle
Gæst
13-05-2019 11:18

Rapporter til Admin
Sådan en regel kan godt virke, hvis udstyret er fejlbehæftet. For ikke længe siden kom der ny firmware til modemmet, som ændrede lidt på port forward (er nu mindre fejlbehæftet).
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
Stroyer
Elite Nørd
13-05-2019 15:12

Rapporter til Admin
0# Som andre gør opmærksomme på burde den regel aldrig have virket. Fjern "source ip" og det skulle virke.
--
IDGAF!
#5
stallemanden
HOL Moderator
13-05-2019 16:46

Rapporter til Admin
#0 Den forbindelse du skriver fra, er det også den du har din NAS på? Hvis ja, så er der noget der har ændret sig uden du har været klar over det.
--
http://hamdentykke.dk[...] http://onsdagssnegl.dk[...]
#6
mindfreak
Ultra Supporter
13-05-2019 16:49

Rapporter til Admin
#1 og #2 Er ked af at skuffe jer, men reglen har altid været der. Så selvfølgelig har den virket. Jeg tror derimod #3 er inde på det rigtige med firmware og GUI opdatering. #4 Bingo. Jeg var sikker på, at feltet source IP skulle være udfyldt, da YouSee automatisk har gjort det med firmware opdateringen. Så jeg havde udfyldt de nyoprettede portforward regler med samme udgangspunkt... Tak for hjælpen.
--
#7
mindfreak
Ultra Supporter
13-05-2019 16:51

Rapporter til Admin
#5 Nej, det var på min arbejdsplads. Jeg er hjemme nu.
--
#8
stallemanden
HOL Moderator
13-05-2019 16:52

Rapporter til Admin
#9
SShadowS
Guru
13-05-2019 16:58

Rapporter til Admin
#6 Så har reglen jo heller ikke virket... Som vi skrev.
--
6700K|Maximus VIII Extreme|32GB RAM Gainward2080ti-GS|PG279Q Samsung960 PRO 512GB|Samsung 850 PRO 512GB Samsung860 QVO 2TB|Corsair AX860i
#10
mindfreak
Ultra Supporter
13-05-2019 17:00

Rapporter til Admin
#9 Ok....
--
#11
palle
Gæst
13-05-2019 17:17

Rapporter til Admin
#9 Vi har at gøre med udstyr, som er utilregneligt. Tidligere blev source ip tilmed omskrevet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Portforward virker pludselig ikke - YouSee

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE