Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Netværk
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

router?

Af Bruger Aspirant mrdennis | 17-07-2018 09:41 | 914 visninger | 6 svar, hop til seneste
hey boys. for noget tid siden begyndte vores internet at blive langsomt. har 50/50 kørte nogen speedtests den viste 1/50 og nogen gange mindre. tænkte det nok var min router den var galt med så fik købt mig en rt-ac3200 men det var helt det samme desværre, ringede til min udbyder og alt var som det skulle være, bridge var åben og det hele. skiftede kabler mellem router og computere virkede heller ikke, har så lige bestilt en 25 m netkabel og for at skifte kablet mellem min box og router. kan jeg gøre ret meget andet? kan det være deres box der fucker med et eller andet har haft den i ca 8 år? HJÆÆÆLP
--
#1
thy25138
Ny på siden
17-07-2018 09:52

Rapporter til Admin
Start med at lave et reset af dit modem hvis muligt. Ellers lyder det som et defekt modem. Nu var det adsl jeg arbejdede med da jeg blev uddannet ved TDC men 8 år er gammelt når man taler om et modem. Oplys din internetudbyder at dit modem er gammelt "og at du overvejer at opsige dit abonnement" Det sætter som regel fut under kundeservice.
--
#2
mrdennis
Bruger Aspirant
17-07-2018 09:57

Rapporter til Admin
jeg har ikke mulighed for resette boxen fra min udbyder. det gjorde han dog da jeg snakkede med dem men det hjalp ikke, må give dem et kald igen, endte skifter de den box ellers finder jeg en anden udbyder, har også svært ved at se det kan være andet, når jeg køre direkte fra udbyder box og ind i pc har jeg fuld knald på, så det kan vel ikke være kablet? eller?
--
#3
thy25138
Ny på siden
17-07-2018 10:28

Rapporter til Admin
Har du problemer når du kører med kablet direkte i boksen? Jeg kan ikke se at det kan være andet. Har du en anden strømforsyning der kører samme spænding? Nogen gange begynder et modem at opføre sig underligt når strømforsyningen bliver gammel.
--
#4
mrdennis
Bruger Aspirant
17-07-2018 11:07

Rapporter til Admin
nej når jeg køre direkte fra box og i computer virker det som det skal, nej det har jeg desværre ikke lige til at ligge, når jeg prøver igennem min egen nye router virker det ikke, er det muligt at boxen ikke kan finde ud af at levere data til min router mere?
--
#5
thomsen48
Semi Supporter
17-07-2018 11:21

Rapporter til Admin
Hvis det er Yousee du har, så bare ring til dem og sig du vil have den nyeste router de har. Jeg får udskiftet min hver gang jeg finder ud af at de har fået en ny model, plejer ikke at være noget problem.
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
#6
mrdennis
Bruger Aspirant
17-07-2018 11:37

Rapporter til Admin
jeg har altibox og har lige ringet til dem igen og der kommer en tekniker og skifter den box en af dagene, så nu krydser jeg fingere
--

Opret svar til indlægget: router?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE