YouSee's router (NetGear) er virkeligt dårlige som regel. Kender også til det at den nogle gange hopper af, få skiftet din router det er gratis.
Det kan også være kablerne derude hvor du bor er svage. Men Bare det med at presse 100 mbit igennem kobber ikke altid er stabilt, samtidig med at du har en del beboere der streamer HDTV gennem de samme kabler, da yousee kører igennem kabeltv stikket.
De har indeført en fairuse for at begrænse at folk falder fra nettet, hvilket er totalt latterligt, streamer du 10 videoer på youtube kan du nemt komme op på 1 Gigabyte, og de har sat fairuse op til omkring 500 GB mener jeg, men det kommer an på din forbindelse.
--
Tror du en god router imellem den fra Yousee og computeren ville hjælpe?
--
Jeg er ikke sikker, men jeg tror det ikke. Kører du over WiFi?
Problemet kan også være software relateret, det er svært at sige, men hvordan virker internettet på dine andre computere, sker der det samme?
Det bedste du kan gøre er at kontakte YouSee og sig at du hopper af dit internet jævnligt og at du ikke vil betale fuld pris for en vare som ikke virker fuldt ud.
--
Det er lidt en gang sludder Mango leverer - det har ingen inflydelse på dit internet at der kører TV/Radio mm på de samme kabler - det svarer til at sige et du har dårlig mobildækning derhjemme fordi dine naboer hører radio...
Det hjælper ikke at indskyde en box mere (en router mere) i setup'et - jeg går ud fra du har problemet når du har din pc/mac kablet direkte i kabelmodemet ? Som Mango antyder kan problemet meget vel være dit wifi signal ellers.
--
#4
Hvad snakker du om? Kan klart læse at du ikke har YouSee og ved intet om hvordan de leverer internet. YouSee kører internet over kabel TV nettet, du skal plugge din router til samme sted som dit kabel TV. Du får endda en box til at dele stikkene. Da de fleste steder kun har et kabel TV stik.
--
Lanie14 - går ind på
192.168.0.1 og skriv admin , og admin i kode, og sig hvilken Software Version du køre hvis du ikke køre
" 3.9.21.11.mp9.V0024 " ska du ringe ind til Yousee imorgen og be dem at smide seneste firmware på din router :)
har selv Yousee 100/10 bruger ik trådløs da det er ustabilt det har været værre meget værre :P
--
Intel Core i5-2500K 4.7 Ghz, Noctua Nh-D14, GA-Z68XP-UD3P, Haf X, Seagate 500gb SATA3, GTX560Ti DirectCU II, G.Skill Ripjaws 8Gb 1866mhz
1. Turn off router`s firewall.
2. Call "kundeservice" and tell them to update router`s firmware, i`ve had unstable connection and after they did it - 106 Mbps all the time.
... ah ... haven`t see you # 6 :)
--
P183 V3 @ 400rpm, P8P67 Deluxe, i7-2600K, NH-D14 @ 500rpm, C300 128GB, 4GB 1600/CL7, GTX 580 + Alpenföhn Peter @ 500rpm, SS-1000XP 1kW, BenQ 120Hz