Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Netværk
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Hjælp IP - 10 gange??

Af Semi Supporter Mattti | 16-01-2023 18:49 | 2235 visninger | 41 svar, hop til seneste
Hej derude....:) Håber i kan hjælpe med mit netværks problem.. Jeg har fået forskellige svar på mine spørgsmål, hos aura.. Mit internet falder ofte ud... Først fik jeg at vide routeren ikke genforhandler ip i samme tids-internal. som deres DHCP.. Og at dette kunne løses ved en reset af min router tp-link AXE5400.. Dette gjorde jeg så, og nu siger de at der er et andet problem.. Routeren står og beder om ip adresse mindst 10 gange i døgnet. efter genstarten ser det dog ikke ud til at den har bedt om ip adresse siden. Hvad kan jeg gøre ved disse problemer?? Jeg har sat routeren op med standard info, udover mit wifi... Jeg har her til aften nulstillet alt mit udstyr..:( Men kan problemet være min unraid-server?? Jeg mener ikke at jeg har noget andet end et par dockers kørende?? Håber i kan hjælpe mig, På forhånd tusind tak!
--
#1
neondyret
Ultra Supporter
16-01-2023 21:32

Rapporter til Admin
Kan du evt se i loggen for din to link router hvad den melder ? Hvilet udstyr får du af aura? Nokia modem I bridge eller ?
--
Pc - I5 2500K @ 4,5 Lc | Asrock ultimate6 | 4 gb Cl 7 | 6870 | Hifi - Denon 4308 | Dali mentor 8 | Cw HFA 18x | Samsung us6705 46" Led
#2
Mattti
Semi Supporter
16-01-2023 22:35

Rapporter til Admin
Hej og tusind tak for svar.. Jeg har en denne router: AXE5400 ..: https://www.elgiganten.dk[...] Mit modem er dette: https://www.aura.dk[...] Jeg har sat min router efter dette modem. Og det er ikke i bridge-mode .. Da jeg igen lige har nulstillet min router, har jeg ikke nogle log-filer, desværre:( Er der ellers noget jeg skal kigge efter?? Takker for svar!
--
#3
neondyret
Ultra Supporter
16-01-2023 23:00

Rapporter til Admin
Router/modem før dit eget burde være sat i bridge mode , så den burde bare give en wan/offentligt ip udfra port 1, hvor ofte sker det i løbet af en dag at den hopper af og mister ip? Hvis det sker flere gange i løbet af en dag kan du evt prøve sæyte en pc direkte i port 1 på aura nokia modem og prøve se om den gør det samme med miste forbindelsen , hvis ikke så der evt noget galt med din egen router :)
--
Pc - I5 2500K @ 4,5 Lc | Asrock ultimate6 | 4 gb Cl 7 | 6870 | Hifi - Denon 4308 | Dali mentor 8 | Cw HFA 18x | Samsung us6705 46" Led
#4
Mattti
Semi Supporter
16-01-2023 23:13

Rapporter til Admin
Hej igen.. Tusind tak for hjælpen:) Den har lige lavet fejlen igen.. # Clients connected: 1 ; WI-FI : 0 #################################################################### 2023-01-16 23:09:18 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run WAN1_ON 2023-01-16 23:09:18 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run WAN0_OFF 2023-01-16 23:09:18 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run LAN_ON 2023-01-16 23:08:37 upnp[12490]: <6> 217504 Service start 2023-01-16 23:08:37 upnp[12490]: <6> 217505 Service stop 2023-01-16 23:08:36 remote-management[12203]: <6> 282505 Service stop 2023-01-16 23:08:28 nat[11062]: <6> 211021 IPSEC ALG enabled 2023-01-16 23:08:28 nat[11062]: <6> 211021 L2TP ALG enabled 2023-01-16 23:08:28 nat[11062]: <6> 211021 PPTP ALG enabled 2023-01-16 23:08:28 nat[11062]: <6> 211021 SIP ALG enabled 2023-01-16 23:08:28 nat[11062]: <6> 211021 RTSP ALG enabled 2023-01-16 23:08:28 nat[11062]: <6> 211021 H323 ALG enabled 2023-01-16 23:08:28 nat[11062]: <6> 211021 TFTP ALG enabled 2023-01-16 23:08:28 nat[11062]: <6> 211021 FTP ALG enabled 2023-01-16 23:08:27 traffic-stats[9120]: <6> 269001 Clear all stats because time changed 2022-04-29 00:00:52 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run WAN1_ON 2022-04-29 00:00:52 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run WAN0_OFF 2022-04-29 00:00:52 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run LAN_ON 2022-04-29 00:00:52 nat[11062]: <6> 211501 Initialization succeeded 2022-04-29 00:00:51 nat[11062]: <6> 211501 Initialization succeeded 2022-04-29 00:00:46 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run WAN1_OFF 2022-04-29 00:00:46 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run WAN0_ON 2022-04-29 00:00:46 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run LAN_ON 2022-04-29 00:00:45 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run STATUS_ON 2022-04-29 00:00:44 qos[10091]: <6> 259504 Service start 2022-04-29 00:00:43 qos[10091]: <6> 259503 Function disabled 2022-04-29 00:00:43 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run GENERAL 2022-04-29 00:00:33 traffic-stats[9115]: <6> 269504 Service start 2022-04-29 00:00:29 factory-reset[8560]: <6> 284504 Service start 2022-04-29 00:00:28 parental-control[8367]: <6> 229504 Service start 2022-04-29 00:00:28 parental-control[8367]: <6> 229502 Function enabled 2022-04-29 00:00:27 access-control[8197]: <6> 239504 Service start 2022-04-29 00:00:27 access-control[8197]: <6> 239503 Function disabled 2022-04-29 00:00:26 nat[7450]: <7> 211001 Flush conntrack 2022-04-29 00:00:26 nat[7450]: <6> 211502 Function enabled 2022-04-29 00:00:26 nat[7450]: <5> 211051 Create NAT chain succeeded 2022-04-29 00:00:25 nat[7450]: <6> 211501 Initialization succeeded 2022-04-29 00:00:25 nat[7450]: <6> 211501 Initialization succeeded 2022-04-29 00:00:24 imb[7366]: <6> 218507 Daemon connection succeeded 2022-04-29 00:00:24 imb[7366]: <6> 218012 ARP Binding disabled 2022-04-29 00:00:24 imb[7366]: <6> 218506 Config interface initialization succeeded 2022-04-29 00:00:24 imb[7366]: <6> 218501 Initialization succeeded 2022-04-29 00:00:24 basic-security[6638]: <6> 219504 Service start 2022-04-29 00:00:24 basic-security[6638]: <5> 219606 Flush conntrack table succeeded 2022-04-29 00:00:23 upnp[6902]: <6> 217504 Service start 2022-04-29 00:00:22 upnp[6902]: <6> 217505 Service stop 2022-04-29 00:00:21 firewall[5354]: <6> 209504 Service start 2022-04-29 00:00:19 remote-management[5868]: <6> 282505 Service stop 2022-04-29 00:00:17 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run WIFI2G_ON 2022-04-29 00:00:17 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run WIFI6G_ON 2022-04-29 00:00:17 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run WIFI5G_ON 2022-04-29 00:00:00 time-settings[1654]: <6> 279504 Service start 1970-01-01 00:00:13 led-controller[1618]: <6> 288051 Start to run STATUS_SAN 1970-01-01 00:00:12 led-controller[1618]: <6> 288504 Service start Nogen der kan se nogen fejl?? tusind tak!
--
#5
the heatkiller
Gigabruger
17-01-2023 10:15

Rapporter til Admin
Ny router den er sku smutte
--
AMD Ryzen 9 5950X ASUS ROG Strix B550-F Asus Rog Stirx 3070TI Corsair Vengeance RGB 16GB 3600 Mhz
#6
the heatkiller
Gigabruger
17-01-2023 10:17

Rapporter til Admin
Du kan også prøve at installere r dd-wrt firmware på og set den op igen. Der er vær fald et software problem
--
AMD Ryzen 9 5950X ASUS ROG Strix B550-F Asus Rog Stirx 3070TI Corsair Vengeance RGB 16GB 3600 Mhz
#7
Mattti
Semi Supporter
17-01-2023 14:24

Rapporter til Admin
Så fejlen er min??
--
#8
Porphyra
Monster Supporter
17-01-2023 17:21

Rapporter til Admin
Defekt router tænker jeg, ligner at den spontant genstarter. Der er en chance for at den kan reddes ved at flashe ny firmware, hvis noget er korrupteret, ellers så skal den udskiftes. Ville være en god ide at køre med fiberboksen alene en dag, hvis du ikke har problemer der, så ved du i hvert fald med sikkerhed at det er din router som er problemet.
--
Du er altid velkommen til at sende en PM hvis jeg ikke ser din kommentar
--
Sidst redigeret 17-01-2023 17:23
#9
gfunknown
Giga Nørd
17-01-2023 18:18

Rapporter til Admin
Som de andre også skriver så ligner det at din router har en fejl. Den genstarter, jeg Bille prøve at koble alt fra og se om den stadig gør det hvis du kun har en pc til, evt. lav firmware opdatering hvis der er en. Men måske også bare købe en anden router hvis ikke udbyders kan bruges.
--
#10
Mattti
Semi Supporter
17-01-2023 21:24

Rapporter til Admin
Hej igen.. Tusind tak for jeres hjælp:) Jeg har sat en gammel opnsense-box op.. Så må vi se om det hjælper på forbindelsen:) tak
--
#11
Mattti
Semi Supporter
17-01-2023 23:10

Rapporter til Admin
Hej igen derude... Jeg håbede at problemet ENDELIG var løst, but here we are again, samme problem! Jeg kan STADIG ikke connecte til internet, og det selvom jeg både har nulstillet fiber-box og router flere gange nu. Min udbyder insisterer fortsat på at det er hos mig fejlen er, også selvom jeg nu gentagne gange har forklaret at de ting de beder mig gøre, ER forsøgt uden virkning, samt prøvet de råd jeg har modtaget her. Jeg tænker nu om det kan være min fiber-box der er roden til dette onde, og om det kunne være værd at give et shot med foreslå dette for min udbyder? Min OPNSENSE Router siger 100% packet loss når jeg pinger Google. Hvad er mine muligheder nu? ER der overhovedet nogen?? Igen, tusind tak for alle jeres gode råd!
--
#12
Kasper Køhlert
Elitebruger
17-01-2023 23:46

Rapporter til Admin
upnp ikke sikkert sip telefon L2TP VPN RTSP streaming media servers
--
https://www.danmark.indhold.eu[...]
#13
CyberOpz
Ultra Supporter
18-01-2023 10:58

Rapporter til Admin
#11 - Får du IP-adresse på WAN? Under gateway, er der defineret en default gateway? Er du bag CGN? Der er noget der taler for at det ikke er dig, når der er to routere der får samme problem. Har du prøvet med andet netkabel? Bare for at udelukke.
--
#14
Mattti
Semi Supporter
18-01-2023 23:11

Rapporter til Admin
Hej igen Jeg har lige skiftet plug's ne i begge sider af mit cat6 kabel.. Når jeg kører speedtest fra modem, kommer jeg kun op på det halve af min betalte hastighed (ca. 500mbits), men kører jeg med router er det kun download hastigheden der er 900 mbit. og upload hastigheden er ca. 700 mbit.. Jeg har før skrevet il kundeservice men de har endnu efter 2 mdr. ikke fixet min upload..:( Jeg er ikke bag cgnat. mener at det hedder dynamisk ip.. Al hjælp bliver gladeligt modtaget:) Men prøver at ringe igen i morgen, håber det hjælper Tusind tak
--
#15
Mattti
Semi Supporter
20-01-2023 17:28

Rapporter til Admin
Hej igen... Jeg har igen kontaktet min ISP, de siger fejlen er hos mig, og vil ikke udskifte min fiberboks.. Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre?? Da det er aura´s fiber overvejer jeg at skifte til fastspeed der kan køre på samme kabler.. Der skulle der eftersigende være bedre support. Så hvad kan jeg ellers gøre..... De har skrevet dette: (Der er intet galt med din fiberboks. Det er også den fiberboks vi sætter op idag. Du har enheder som kæmper om ip adressen da du enten har switch på eller har problemer med din tp link . Du får kun 1 adresse fra os til din router . Hvís der er andet der prøver at tage en ipadresse vil din router miste nettet og prøv at få ip igen ,så der slås de om det og du får udfald . ) Kan dette have noget med min unraid-server at gøre?? Det nyeste jeg har af docker, er cloudflare tunnels.. samt bitwarden... Ellers kører alt som det plejer.. Og hvis dette er problemer kan jeg ikke forstå at fejlene kun kommer når jeg max´er min forbindelse når der downloades.. Jeg håber i kan hjælpe mig igen.. Tak..
--
#16
Stroyer
Guru
20-01-2023 17:41

Rapporter til Admin
15# Pil alt dit eget netværksudstyr fra og kobl' direkte på deres - Sæt en maskine til fx. at ping'e nogle forskellige adresser og IP'er ude på nettet som du ved der svarer mens du er på arbejde fx.: ping dr.dk -t > c:\temp\dr_ping.txt ping google.com -t > c:\temp\google_ping.txt ping 1.1.1.1 -t > c:\temp\1111_ping.txt ping 8.8.8.8 -t > c:\temp\8888_ping.txt Du kan evt. modificere i Powershell hvis du gerne vil have nogle timestamps på eller bruge fx.: fping Så kan du samle lidt data sammen og se om det er dit udstyr eller deres. Hvis det er deres så ville jeg nok lave lidt mere arbejde og få en masse detaljer som jeg så ville kaste i hovedet på dem, og bede dem fixe deres lort - i en pæn tone naturligvis.
--
IDGAF!
#17
Brainmanager
Semibruger
20-01-2023 18:03

Rapporter til Admin
siden du skriver at du har aura som udbyder går jeg udfra du også har den icotera router som de bruger eller har du switch på direkte fra modemmet? lyder til at det er icotera der volder problemer da den genopfrisker IP 1 gang i timen og den første jeg havde fra dem havde det problem at jeg mistede forbindelsen 1 gang i timen men jeg kontakte dem og fik en helt ny plus en tilgin router som jeg har som reserve hvis uheldet skulle ske igen.
--
Rogues and Noobs have one thing in common. They both pick locks.
--
Sidst redigeret 20-01-2023 18:07
#18
Mattti
Semi Supporter
20-01-2023 18:09

Rapporter til Admin
Hej igen, tusind tak for jeres svar! Jeg bruger deres nokia modem, https://www.aura.dk[...] og bruger min egen router., i stedet for icotera Kan det være problemet at den ikke er sat til?? Synes ikke jeg har haft problemer med det før?? Jeg har lukket alle mine docker containere og problemet er det samme, jeg har prøvet med en download klient og det får fiberen til at slå fra:( tak..
--
#19
Brainmanager
Semibruger
20-01-2023 18:11

Rapporter til Admin
ja det kan være et problem da de opdatere deres software natten til 1. december så det fuldt ud kan kommunikere med icotera så prøv at sætte icotera på først og så din switch efter icotera og se om det hjælper 8-)
--
Rogues and Noobs have one thing in common. They both pick locks.
#20
Mattti
Semi Supporter
20-01-2023 21:30

Rapporter til Admin
Hej igen.. Jeg har nu prøvet med icotera, og der virker forbindelserne slet ikke? Jeg kan ikke komme på, overhovedet:( Men da jeg aldrig har haft problemer før, så ved jeg sgu ikke hvad jeg ellers kan gøre:?? Tak!
--
#21
Brainmanager
Semibruger
20-01-2023 22:03

Rapporter til Admin
men har du sat din egen router på efter icotera? bemærk her at hvis du har det så skal du bruge en switch hvis du vil have flere enheder på internet da icotera kun har en udgang til internet men prøv at sætte din pc i icotera og se om dette ikke virker men vær opmærksom på med aura at der kan gå op til 1 time før den er på da deres system "låser" ip for en time ad gangen men her kan du ringe til deres tekniske afdeling hvor de så kan frigive den med det samme.
--
Rogues and Noobs have one thing in common. They both pick locks.
--
Sidst redigeret 20-01-2023 22:06
#22
Mattti
Semi Supporter
20-01-2023 22:38

Rapporter til Admin
Hej igen, takker for svar! #21: Da jeg satte icotera til prøvede jeg med min bærbar. Jeg satte den i en af lan udgangene.. Men jeg kunne slet ikke komme på... Jeg har også prøvet at sætte den til inden min router. men der virkede ingenting. slet ingen forbindelse, nogen steder?? Noget af det der er ret irriterende, er at alt har virket indtil de opgraderede netværket for 2-3 måneder siden..) Nu har jeg kun 700mbit som uploads.. Jeg havde problemet før, den nye router. Og troede at det var min gamle router der var problemet. Det jeg ikke forstår. er alt virker til jeg tænder for download. Jeg har prøvet at genskabe problemet, tænder jeg fx for torrent med ubuntu for at se at forbindelsen igen forsvinder.. Alt virker indtil jeg max´er forbindelsen.. På forhånd tak!
--
#23
CyberOpz
Ultra Supporter
21-01-2023 01:26

Rapporter til Admin
Og vi er enige i at det kun er din router der går i Nokia boksen ikke? Din server sidder forbundet til en switch efter din router ikke?
--
#24
Mattti
Semi Supporter
21-01-2023 02:17

Rapporter til Admin
takker for svar! #23.. Det er helt korrekt:)
--
#25
CyberOpz
Ultra Supporter
21-01-2023 10:34

Rapporter til Admin
Hvis du stadig har din OPNSense router på, så logger den en helt del. Så vidt jeg husker, så er der under systemlog angivelse af DHCP og Gateway systemer. Prøv og se om der skrives noget der antyder fejlen. Alternativt ville jeg sætte Aura Icotera router på og melde problemerne til kundeservice og lade dem foretage fejlfindingen. Altså spille helt dum kunde og udføre deres instrukser til fejlfinding. Det kan tage noget tid. Og nogle forsøg. Synes det lyder mystisk, det problem.
--
#26
SniperKingDK
Superbruger
21-01-2023 11:02

Rapporter til Admin
Hvorfor har du 2 router på? Hvis du vil køre med din egen router skal fiberboksen sættes i bridge mode, eller i det mindste skal du slå DHCP fra i fiberboksen. Prøv at pille din egen router fra, og træk lan kabel fra port 1 (lan) fra Nokia boksen, til switch.
--
#27
Stroyer
Guru
21-01-2023 11:32

Rapporter til Admin
22# Du skal jo lige vente lidt - det er ikke sikkert at din wan dhcp lease er udløbet og stadig hænger på dit gamle udstyr. Men igen - pil alt fra så du kun har en PC af en eller anden art koblet direkte i Nokia CPE'en - Vent på at den trækker en adresse og sæt noget ping igang som beskrevet. Så vil du jo inden for relativt kort tid kunne finde frem til hvor problemet ligger (Udbyder hardware eller dit eget)
--
IDGAF!
#28
Mattti
Semi Supporter
21-01-2023 14:33

Rapporter til Admin
Hej igen.. #27.. Jeg har prøvet med pc, direkte i boksen. Og der ligger hastigheden på det halve i begge retninger altså ca. 500/500.. Det kunne teksupport heller ikke finde svar på:??
--
#29
Stroyer
Guru
21-01-2023 14:41

Rapporter til Admin
28# Troede dét vi var i gang med at fejlsøge på ikke var hastigheden men stabiliteten? Mindre hastighed han have mange årsager - typisk dårligt kabel, NIC, maskine mv.
--
IDGAF!
#30
gfunknown
Giga Nørd
21-01-2023 15:25

Rapporter til Admin
Virker lidt rodet, måske mig der ikke forstår at læse dig korrekt. Prøv. ISP ISP router (som ikke er i bridge) og så en pc i en af lan portene. Så burde det være så de har nemmere ved at fejlsøge. Når det virker så kan du knalde alt muligt andet på. Men start med at få en stabil og hurtig linje op at køre. Som en anden skriver. Der er lease time på IP, så du kan ikke bare skifte rundt og forvente at få en ip. Men sæt det hele som jeg beskrev, ring ind til dem og bed om at få frigjort din ip og følg deres instrukser. Jeg sidder ikke præcis med sådan noget til daglig, men har oplevet fejl fordi en havde en L3 switch koblet til som var kasseret fra hans arbejde, og det vidste kunden ikke. Da jeg spurgte sagde han at det bare var en gammel switch som ikke kunne noget. Kunden vidste i det her tilfælde lidt om IT så han virkede troværdig, men det endte med at være fejlen.
--
#31
Mattti
Semi Supporter
21-01-2023 17:56

Rapporter til Admin
Hej igen, tusind tak for hjælpen:) Nu har jeg sat min fiberboks direkte i min pc.. Problemet er der fortsat:( Jeg bruger til tider vpn, og når jeg er på der, smides jeg af.. Da jeg lige prøvede at teste nu, var problemet at blev smidt af, jeg bruger mest linux, og der kunne jeg ikke komme på igen. Jeg genstartede ind i dual boot med windows og så kom jeg på igen. Jeg prøvede at genskabe problemet igen, og denne gang kunne jeg ikke komme på i hverken windows eller min Kubuntu installation.. Efter lidt tid, hvor jeg havde slukket computeren ca. 5 min. Og en genstart kom jeg på igen..:: Kan virkelig ikke finde ud af hvad fan der er i vejen?? Men jeg syntes at alt det her virker mærkeligt:( Tusind tak for jeres hjælp...
--
#32
Brainmanager
Semibruger
21-01-2023 19:32

Rapporter til Admin
så din pc er sat direkte i fiber boksen uden noget som helst andet er koblet på? her tænker jeg på om du stadig har sat din egen router på. det eneste jeg umiddelbart undrer mig over er at du tidlige skrev at du havde udskiftet de plugs på dit kabel og hvis dette er tilfældet vil jeg råde dig til at prøve med et helt nyt cat6 kabel i stedet for da det lyder lidt til at det kan skabe et problem. hvis du har et nyt kabel så sæt icotera på din fiberboks og så din pc på icotera uden noget som helst andet tilsluttet og så se hvordan det ser ud.
--
Rogues and Noobs have one thing in common. They both pick locks.
--
Sidst redigeret 21-01-2023 19:35
#33
gfunknown
Giga Nørd
21-01-2023 20:04

Rapporter til Admin
Din fiberboks skal være med indbygget router, og skal uddele dhcp adresser, ellers vil det ikke virke korrekt for dig. Det lyder som om du kun har en ip, men at du hele tiden får den brugt i et forsøg på et eller andet.
--
#34
Mattti
Semi Supporter
21-01-2023 21:51

Rapporter til Admin
Hej igen.. Tusind tak for jeres hjælp:) #32 Jeg har prøvet med nye plugs og et andet kabel, uden ændring :( Jeg har prøvet med router og nu igen uden router... Samme effekt, internettet slår fra:( Når jeg kører med router opnår jeg mere stabilitet end uden ( altså direkte fra fiberboksen) #33 Jeg ved ikke om min fiber-boks har indbygget router. Men nu har jeg som sagt prøvet med og uden router.. Al forbindelse forsvinder :( Af hvad jeg har erfaret, får jeg forbindelsen igen, lidt forskelligt.. Nogle gange med genstart af pc, nogle gange med genstart af router, og når det er værst. skal jeg genstarte fiber-boksen og resette den før jeg kan komme på igen:( Ved sgu snart ikke hvad jeg skal prøve længere?? Kan det være hvis jeg bruger vpn på mit netværk?? Har dog aldrig nogensinde før haft dette problem før.. "altså ikke før de (opgraderede) deres netværk"?? Jeg har kørt med samme netværk konstruktion i snart 3 år.. (aldrig haft problemer før) Tak..
--
Sidst redigeret 21-01-2023 21:55
#35
Brainmanager
Semibruger
21-01-2023 22:04

Rapporter til Admin
så vil jeg råde dig til at ringe til dem og bede se om der er mulighed for at de kan sende en tekniker ud og se om han kan finde fejlen. jeg vil ikke råde dig til at skifte til Fastspeed da jeg udelukkende kun har hørt rigtig dårlige ting omkring dem deriblandt support.
--
Rogues and Noobs have one thing in common. They both pick locks.
#36
neondyret
Ultra Supporter
22-01-2023 10:20

Rapporter til Admin
Hvis du 100% på du har testet det som nævnt tidligere med pc direkte i fiber boks(Nokia) og stadig oplever udfald med ping whatever > log.log og kan bevise i den logfil overfor teknikker så havde jeg ringet til dem og bedt sendte en teknikker ud og opleve problemet selv og sige hvis han ikke finder fejl og kan få stabilitet på så må du betale for hans udkald hvis fejlen derimod er deres og teknikker oplever dette må de betale
--
Pc - I5 2500K @ 4,5 Lc | Asrock ultimate6 | 4 gb Cl 7 | 6870 | Hifi - Denon 4308 | Dali mentor 8 | Cw HFA 18x | Samsung us6705 46" Led
#37
CyberOpz
Ultra Supporter
22-01-2023 21:10

Rapporter til Admin
Sæt nu ISP routeren på. Har den mistet forbindelsen i morgen, så kontakter du support og får dem til at fejlsøge problemet.
--
#38
gfunknown
Giga Nørd
22-01-2023 22:33

Rapporter til Admin
Er lidt i tvivl om du gør som jeg beder dig om. Men hvis det kun er deres udstyr og router der er til og det ikke virker, så tag kontakt til dem.
--
#39
wazer^
Super Nørd
23-01-2023 04:38

Rapporter til Admin
Det er ikke så svært, har du KUN deres udstyr på og deres boks fejler vil de kunne se det i deres logs og ellers er det altså dit udstyr der fejler, dit netværkskort, router,switch,wifi eller andet lign du har på, det kan også være dit os. Prøv med en anden maskine som IKKE har sammenhæng med den maskine du normalt bruger. Du kan også være hacket og der er en ghost dhcp server på dit netværk sat op, som bliver misbrugt, men med de ting du har spurgt om hjælp til før er du sikkert inde i et fy fy miljø med deling :)
--
if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
--
Sidst redigeret 23-01-2023 04:41
#40
Mattti
Semi Supporter
23-01-2023 11:22

Rapporter til Admin
#39 Hvis dette er rigtigt hvordan finder man og sletter dette?? Tak!
--
#41
mig
Gæst
23-01-2023 12:34

Rapporter til Admin
https://community.spiceworks.com[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Hjælp IP - 10 gange??

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE