Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Netværk
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Bøvl med fiberboks....

Af Megabruger kips | 26-08-2022 17:08 | 884 visninger | 6 svar, hop til seneste
Hej alle Jeg har nu i flere dage forsøgt at få internettet op at køre som jeg har bestilt hos hiper, først blev der sagt det skulle være klar torsdag senest kl 16. Kl 17 fik jeg at vide det var forsinket og ville komme iløbet af aftenen. Dog nåede det altid frem. Fredag da jeg fangede hipers kundeservice snakkede jeg med en gut der kunne se at forbindelsen skulle være meldt klar, men at min fiberboks var offline. Derefter bad han mig slukke og tænde den, boksen lyser fint op i POWER, men hverken i WAN eller CATV. Nu var deres udmelding at de ville sende en tekniker ud mandag, men at være uden internet weekenden over er lidt en "øv situation" Det ikke andet end 14 dage siden at boksen virkede fint da forhenværende lejer flyttede ud. :P Nogen der har prøvet lignende, om det er dem som har koblet mig forkert op, eller om det faktisk bare er min fiberboks der gået kold efter 14 dage offline.
--
#1
Pico
Maxi Nørd
26-08-2022 17:37

Rapporter til Admin
Jeg skulle have haft fiber via Hiper tilbage i februar måned. På dagen viser det sig at der er en fejl på min fiber, et knæk, som gør at der ikke kommer lys. Jeg har snart ventet 7 måneder på at få et teknikerbesøg.
--
i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS Z97-WS|16GB Kingston 1866mhz|1080 ASUS STRIX|160GB Intel SSD|240GB Corsair SSD|500GB EVO SSD|3TB Seagate|750W CM
#2
WlN
Gæst
26-08-2022 18:00

Rapporter til Admin
Det er nok kabel ejeren der har afbrudt kablet. Oplevede det på coax kabel, det var yousee der lukkede signalet og de var ret ligeglade med at jeg var blevet kunde ved hiper, det var så en fredag.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
anox
Gæst
26-08-2022 18:17

Rapporter til Admin
#2, Hiper er en del af Yousee/Nuuday. Pengene kommer i samme kasse ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
WlN
Gæst
26-08-2022 18:28

Rapporter til Admin
#3 Hvad har penge med sagen at gøre ? , den ene ved jo stadig ikke hvad den anden laver.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
anox
Gæst
26-08-2022 18:36

Rapporter til Admin
#4, han er stadig kunde hos det samme overordnet firma. Så der er ikke noget incitament for at behandle #2 godt. Det er typisk TDC mentalitet afstedkommet af mange års monopol ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
kips
Megabruger
26-08-2022 19:51

Rapporter til Admin
#1 Gudskelov skal jeg da ikke vente 7 måneder, men det er godt nok træls at modtage en sms med det klar klokken 16, samt mail, og deres kundeservice bekræfter også det klar kl 16 :P Han lød heller ikke super stolt i telefonen
--

Opret svar til indlægget: Bøvl med fiberboks....

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE