Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Lyd og højttalere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

SONOS problemer

Af Giga Supporter bphhm | 13-03-2022 15:28 | 1472 visninger | 2 svar, hop til seneste
Jeg har igår fået problemer med vores Sonos system hvor app's siger de ikke kan få forbindelse til Sonos. Vi har det gamle system med en Sonos Bridge som er koblet med ethernet kabel til Ubiquity switch. Vi bruger S1 apps. Jeg troede først det var Bridg'en der var stået af og har købt en "ny" brugt med samme problem. Jeg har haft genstartet routeren + switch et par gange, har skiftet ethernet kabel, har skiftet porten, har prøvet at tilslutte Bridge til en port på en anden switch men lige lidt hjælper det. Nogen der har et bud på hvad der kan være problemet? Der er ingen andre netværks relaterede problemer, og jeg har svært ved at tro at begge Bridges er i stykker.
--
Ncase M1, Asrock X470 itx, R9 3900x, Corsair H100i m 2 x NF-A12x25, G.skill 32 GB DDR4-3200, ASUS RTX3070, Corsair SF600, Samsung EVO 970 1TB NVMe
#1
JokeTheMan
Monsterbruger
13-03-2022 15:59

Rapporter til Admin
Jeg har tidligere haft problemer med opsætningen af 2.4/5Ghz løsninger, hvor min sonos også hopper af på 5 GHZ, så jeg har måttet opdele nettet i to forskellige netværk for at den kan skelne mellem de to.
--
#2
Rebelski
Monsterbruger
13-03-2022 21:31

Rapporter til Admin
Hvis det bliver ved med at drille så ring til deres support. De er super flinke og hurtigt til at hjælpe med opsætningen. Har brugt dem 2 gange
--

Opret svar til indlægget: SONOS problemer

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning