har problemer med at løse nogle problemer med base class undefined i c++ hvis nogle kan hjælpe vil det være super. hvor i at alle klasser som skal render,update skal nedarve fra World.
Main (World.h)
#pragma once
#include "Player.h"
#include "Enemy.h"
#include "ScreenDrawer.h"
#include <GL/glut.h>
Player.h
#include <GL\glut.h>
#include <SOIL.h>
#include <Vector2D.h>
#include "World.h"
class Player :
public World
{
Enemy.h
#include <GL\glut.h>
#include <SOIL.h>
#include <Vector2D.h>
#include <time.h>
#include <math.h>
#include <stdlib.h>
#include <map>
#include <vector>
#include "World.h"
class Enemy :
public World
{
ScreenDrawer.h
#include <GL\glut.h>
#include <SOIL.h>
#include "World.h"
class ScreenDrawer :
public World
{
--
Sidst redigeret 23-02-2017 23:07