Har du nogle bluetooth højtalere eller lignende sat til telefonen? Prøv at slå bluetooth fra og se om det hjælper.
--
#1 Lyder som om han har fat i den lange ende, nu hvor de er begge telefoner der er problemet. Men ellers må du have fat i yousee selvom deres service er lort, så er en softwarefejl også dækket af reklamationsretten.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #1
Dette er nu testet uden held desværre...
#2 ja de er ikke rigtig til at få fat på, men må prøve igen på mandag :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Oplever det samme fra tid til anden på min iPhone 12 mini også yousee.
Ingen lyd når nogen jeg tager telefonen, ringer jeg tilbage lige bagefter så er der fin lyd.
--
Et langskud kan være noget buggy ved noget wifi calling? på android er det lige til at slå fra, men har IOS den setting som i kan teste med?
--
Linux, både privat og professionelt
Det er aldrig umuligt at trække et kabel, so stop whining
Har testet med og uden men giver ingen forskel om den funktion er slået til eller ej desværre
--
Har du prøvet med et andet simkort fra en anden udbyder?
--
#5 testet uden held desværre..
#7 det har jeg faktisk ikke testet - vi har ikke noget kort fra anden udbyder, men dette kunne jo testes ved lejlighed :)!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det tyder på at problemet er centreret omkring at modtage opkald?
Er "lydløs" aktiveret? (den lille kontakt der er orange når det er aktiveret)
Er "forstyr ikke" aktiveret (den lille måne i kontrolcenter)
Er volume niveau skruet helt op?(kommer volume ikonet frem når du trykker på volumeknappen)
Har du installeret 3rd parts apps der blokerer opkald? (f.eks Truecaller?)
--
Bare genstart den, så virker den igen...
--
#9
alt er aktiveret og telefonen ringer fint med lyd osv. det er først når telefonen er taget problemet er der.
alt lyd er på max med max på - har ingen 3parts apps mht telefoni.
#10 -
Du lyder som den aller bedste IT supporter !!! :) Dette er forsøgt flere gange uden held, da det jo er det første man gør :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Du kan prøve:
"Nulstil alle indstillinger" Indstillinger-->Generelt-->Nulstil
Hvis det ikke virker så er der næsten kun "Slet alt indhold og alle indstillinger" tilbage
Tag også dit simkort ud
Bare husk at lav en fuld backup inden, så du kan genskabe din iphone (Du kan bruge Icloud: Indstillinger-->Tryk på dit Navn øverst --> iCloud --> iCloud-sikkerhedskopi --> Sikkerhedskopier nu
Når du har slettet alt indhold og alle indstillinger, så har du en helt clean Iphone 12 pro og kan teste om du stadig har problemer. Hvis du stadig har problemer, så er det ikke længere dit ansvar og du skal istedet benytte dig af din reklamationsret da du har bevist at der er en fejl i din iphone 12 pro.
--
Sidst redigeret 17-01-2021 17:22
Angående Yousee som påstår at dett ikke er deres problem, men telefonen
Er Yousee sælger af din Iphone 12 pro?
Hvis ja
Ifølge købeloven, så er det Yousee som skal tage imod din reklamation når du vil klage over en vare. Som udgangspunkt må Yousee ikke afvise din klage.
Yousee skal selvfølgelig have mulighed for at undersøge varen.
Hvis de ønsker, at producenten eller importøren også skal undersøge varen, må Yousee selv sørge for, at det sker. Den tid, der går med det, tæller med i den samlede tid, Yousee har til at få din iphone 12 pro i orden. Det skal desuden være uden udgift for dig.
Har din Iphone 12 pro en mangel efter købelovens regler, er det Yousees ansvar at sørge for, at problemet bliver løst.
--
#12/13
Vi vil forsøge dette også lige se om det virker. vi har "sky " backuppen så en genindstilling af produktet ville muligvis løse det. det vil jeg prøve ihvertfald!
Telefonerne er ikke købt hos yousee - de er købt af privatpersoner der solgte deres (uåbnede) Selvfølgelig med kvitteringer så der kan bruges reklemation. I og med det er begge telefoner der fejler (og jeg umiddelbart IKKE kan finde problemet hos andre) må det næsten ligge hos yousee..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har du prøvet:
\indstillinger\face id og kode\opmærksomhedsfunktioner = OFF
--
#15
er ikke helt med på hvad dette vil ændre ? :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Svigermor har problemet på hendes telefon også, det er dog en iPhone 8
--