Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Købt abonnement i app ved en fejl (iPhone)

Af Elitebruger Ricogamer | 11-07-2024 17:56 | 1404 visninger | 5 svar, hop til seneste
Min far er ikke så stærk i teknologi og er desværre kommet til at købe et 1-års abonnement i en app på hans iPhone. Han har købt det den 3. Juli og der har været en 1-uges prøveperiode indtil den 10. Juli, hvorefter han igår blev opkrævet 600kr. Vi har requested en refundering via Apples hjemmeside og der står nu, at der vil gå 24-48 timer før vi får svar. I mailen/kvitteringen han modtog igår står der, at han har 14-dage fortrydelsesret. Da der er gået mindre end 14 dage, kan vi så forvente at få refundering? En refundering kunne være lækkert, men hvis ikke, så må det bare være en lærestreg på at være mere opmærksom en anden gang. Skriver bare lige for at høre, hvis andre herinde har oplevet det samme og har bedt om refundering fra Apple. Er det gået fint eller blev i nægtet?
--
3060 Ti, Ryzen 7 3700x, 16 GB 3200 Mhz

--
Sidst redigeret 11-07-2024 17:58
#1
Mr. WoLF
Guru
11-07-2024 20:00

Rapporter til Admin
Det burde være muligt at få opsagt og penge retur når de 14 dages fortrydelsesret ikke er gået
--
#2
Aqualisimo
Bruger
12-07-2024 01:34

Rapporter til Admin
Hvis du havde opsagt under prøveperioden, så havde de ikke trukket. Hvis der bliver anmodet om en refundering inden fristen er udløbet for hans returret, så kan han få pengene tilbage.
--
#3
lalandia
Monsterbruger
12-07-2024 09:26

Rapporter til Admin
Syntes apple plejer at være ret forståelig i disse sager.
--
#4
xzioN
Semi Supporter
13-07-2024 15:22

Rapporter til Admin
Du har ingen fortrydelsesret på apps/software mv. men ofte en prøveperiode så du kan teste det inden køb.
--
I5 9600k @ 4.8ghz - RTX 2070 SUPER - 16 GB DDR4 Dual 3000 MHZ - TUF Z370 Plus Gaming II - Corsair RM 750x v2
#5
Master-Benz
Monsterbruger
14-07-2024 23:40

Rapporter til Admin
Jeg tror, at din far vil få pengene tilbage. Jeg har prøvet det samme ved min søn, hvor prøveabb. var udløbet, og så var blevet fornyet til en månedelig pris. Den blev annulleret. Det har de alle blevet, for jeg har også haft en del kunder med uheldige in app køb. Apple ser ud til at give kunden førsteprioritet i disse tilfælde.
--

Opret svar til indlægget: Købt abonnement i app ved en fejl (iPhone)

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning