Min far er ikke så stærk i teknologi og er desværre kommet til at købe et 1-års abonnement i en app på hans iPhone. Han har købt det den 3. Juli og der har været en 1-uges prøveperiode indtil den 10. Juli, hvorefter han igår blev opkrævet 600kr.
Vi har requested en refundering via Apples hjemmeside og der står nu, at der vil gå 24-48 timer før vi får svar. I mailen/kvitteringen han modtog igår står der, at han har 14-dage fortrydelsesret. Da der er gået mindre end 14 dage, kan vi så forvente at få refundering?
En refundering kunne være lækkert, men hvis ikke, så må det bare være en lærestreg på at være mere opmærksom en anden gang.
Skriver bare lige for at høre, hvis andre herinde har oplevet det samme og har bedt om refundering fra Apple. Er det gået fint eller blev i nægtet?
--
3060 Ti, Ryzen 7 3700x, 16 GB 3200 Mhz
--
Sidst redigeret 11-07-2024 17:58