Hej HOL,
Kæresten købte for et halvt år siden en iPhone X ved et af de mange selskaber som sælger brugte iPhones. Nævner ikke navnet - det er ikke nødvendigt.
Anyways: Hun købte den "som ny" med garanti, men efter 3-4 måneder begyndte hun at få problemer med signalet på telefonen. Når hun snakkede i telefon begyndte den pludseligt at lægge på. Hun snakkede så med firmaet og fik den så sendt til reparation. Det tager 2 uger for dem, men hun modtager den så til sidst, men skærmen var meget lysere end før. Uanset hvor langt hun skruer ned for lysstyrken er den virkelig lys, især hvis det er mørkt.
Hun snakkede med dem og spurgte om de havde skiftet skærm og det sagde de, at ja det havde det fordi der åbenbart skulle være en "fejl" med den gamle skærm som kunne betyde, at den senere ville gå i stykker. Dermed må de have taget en billig kinaskærm på.
Nu har jeg selv skiftet et par iPhone skærme så jeg fortalte hende, at det ingen mening giver det de siger og nok er kommet til at ødelægge den under reparation, hvilket jeg heller ikke helt forstår hvordan man kan komme til.
Nå, men virksomheden nægter nu at skifte skærm, da de siger at "de jo ikke kan gøre mere" og "at de bruge uorginale dele, men høj kvalitet" hvilket jo er en løgn. Jeg er blevet rasende over situationen og spekulerer på om der overhovedet er noget man kan gøre. Jeg kunne naturligvis skifte den, men det er bare lidt træls at skulle bruge penge på noget som man ikke burde, da hun jo har købt den "som ny" med garanti.
--
Gæstebruger, opret dit eget
login og få din egen signatur.