Nogle skriver om en firmwareopdatering kan give liv i den, andre, som du nævner, er det batteriet der er dødt
https://www.ifixit.com[...]
--
Intel I7 6700K Skylake, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI R9 380, MSI GTX970 4Gb, Samsung 840 EVO 240Gb 1# Tak for buddet har prøvet update :/ Desværre
Og som man desværre kan se er kommentarene fyldt op med hvor man kan anskaffe sig sådan et batteri :(
--
i5-3570K - H60 - P8Z77-V LX - 2 x 4 GB corsair veangence pro 2133 mhz - Corsair CX500M SM - SP silicone 120 Gb SSD - 2 TB WD green - Msi GTX 770 2 Gb
#2
Hvad Sagde Bose da du kontaktede dem?
--
3# Jeg har ikke kontaktet bose endnu faktisk :)
--
i5-3570K - H60 - P8Z77-V LX - 2 x 4 GB corsair veangence pro 2133 mhz - Corsair CX500M SM - SP silicone 120 Gb SSD - 2 TB WD green - Msi GTX 770 2 Gb
Batteriet er formodentligt ikke i stykker, men er blevet blevet afladet totalt. Og så kan højtaleren ikke finde ud af at lade batteriet op. Det er pga. pissedårligt design fra Boses side, og en konsekvens af at der er "software" power knapper på alle dimser i dag. Det giver uundgåeligt et forbrug fra batteriet, selv om højtaleren er slukket. Og når den så ikke har været brugt længe, og måske endda var afladet da den blev sat væk, ja så sker det her. Det er LANGT bedre at sætte en mekanisk afbryder på batteridrevne ting, især når nu lithium batterierne i alting er bygget ind så de ikke kan udskiftes.
Jeg tror ikke du får liv i den, uden at skille den ad, måle på batteriet, og derefter lade det manuelt op med en computerlader direkte på batteriet. Folk der flyver modelfly eller kører modelbiler har som regel sådan en lader.
--
Whatever
#5 Det er jeg sgu ked af og høre :( Men tak ! :)
--
i5-3570K - H60 - P8Z77-V LX - 2 x 4 GB corsair veangence pro 2133 mhz - Corsair CX500M SM - SP silicone 120 Gb SSD - 2 TB WD green - Msi GTX 770 2 Gb
#6 eg havde faktisk samme problem og blev ved med at trykke tænd og sætte strøm til og så møllen om igen ind til den tændte og blev lade top igen. Fik byttet min første bose højtaler da den fik denne fejl inden for en uge..
--
Skriver lige selvom tråden er gammel, da den stadig ligger øverst på Google...
Du skal tvangsopdatere softwaren
1) connect speaker til din computer med USB
2) gå ind på btu.bose.com
3) hent og kør softwaren
...den skriver sikkert at softwaren er up to date
4) tryk: A D V pil-op pil-ned
...så åbner advanced mode, så du kan tvangsopdatere software
5) opdater
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det virkede! Jeg var klar til smide den ud, men nu er den opdateret og står og lader op - og virker!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg kan også bekræfte det virkede! Min havde ellers været død i 8 mdr.
--
Hvad menes der med A D V pil op og ned?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #11, du skal køre softwaren fra din pc, og så trykker du A D V, Pil op, pil ned.
--
Har lige netop prøvet det , og det så ud til at virke ?? men! Da den nåede 100% blinkede den stadig rød?? hvad gør man så ?? Prøvede at køre Update igen … og igen …. Og igen ?? hmmmm
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.