Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Sonos Hjælp

Af Super Supporter Vejgaard | 06-03-2024 15:46 | 1347 visninger | 8 svar, hop til seneste
Hej Flere stream tjenester af musik strammer op på den måde man kan afspille på. Jeg har 3 Sonos højtaler her hjemme og det virker fint. Mit problem er jeg godt kunne tænke mig at spille et musik nummer i stuen eks og i et andet rum noget andet musik. Der sker det at jeg starter med musikker i rum 1 og det spiller. Tænder for rum 2 det virker. Når rum 1 nummer er slut så stopper den. Rum 2 forsætter og skifter nummer. Jeg har Yousee musik er der en tjeneste der gør det muligt jeg kan spille forskellige musik i de forskellige rum? Håber nogle kan hjælpe.
--
Med venlig hilsen / Best Regards Vejgaard
#1
Snemonster
Semi Supporter
06-03-2024 16:27

Rapporter til Admin
Nu har jeg ikke Yousee Musik, men jeg har ingen problemer med at spille forskellig musik på de forskellige højtalere. Jeg har lige prøvet at sætte forskelligt musik fra Spotify på forskellige højtalere. Virker helt fint her. Ingen problemer.
--
#2
Vejgaard
Super Supporter
06-03-2024 17:31

Rapporter til Admin
Fedt så du bruger Spotify Bare den standard udgave
--
Med venlig hilsen / Best Regards Vejgaard
#3
sder
Gigabruger
06-03-2024 17:32

Rapporter til Admin
Hellere ingen problemer her med at høre forskelligt musik. Gør vi stort set dagligt.
--
#4
Vejgaard
Super Supporter
06-03-2024 17:34

Rapporter til Admin
Hvilken tjeneste bruger i?
--
Med venlig hilsen / Best Regards Vejgaard
#5
Snemonster
Semi Supporter
06-03-2024 20:18

Rapporter til Admin
#2 Standard udgave? Hvad mener du ? Er der forskellige udgaver ? Altså er Spotify Premium member, hvis det er det du mener. Men gør ingen forskel.
--
#6
mr doc22
Maxi Supporter
06-03-2024 20:21

Rapporter til Admin
Fandt denne på yousee omkring Yousee musik: "Du kan kun lytte til musik på én enhed af gangen. Lytter du fx til musik på en mobil, og logger du så ind på en anden mobil og starter et nummer, så stopper musikken på den første mobil. Kontoen kan tilknyttes lige så mange enheder, du ønsker, så du fx kan skifte mellem at høre musik fra din mobil og computer."
--
5600X,ASUS TUF GAMING B550 PLUS,G.skill 3600 MHz AUTO C16 4x8GB,AOC G2590FX,Corsair RM850,Sapphire RX 5600 XT 6GB,1 TB NVMe ADATA
--
Sidst redigeret 06-03-2024 20:22
#7
Fiskemanden
Guru
06-03-2024 20:28

Rapporter til Admin
Yousee Musik / Telmore Musik osv. kan kun afspilles på en enhed af gangen. Derfor du hele tiden får afbrudt musikken på den ene enhed. F.
--
#8
Vejgaard
Super Supporter
06-03-2024 20:39

Rapporter til Admin
Jeps okay det bliver med en anden musik tjeneste. Det er jo bare når man har noget med i ens mobil ting så har man jo det, men jeg må ud og kigge efter noget andet :D Tak for svar.
--
Med venlig hilsen / Best Regards Vejgaard

Opret svar til indlægget: Sonos Hjælp

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning