Hej Hol,
Jeg har for 6 måneder siden, købt følgende tv hos POWER - SAMSUNG 55" 4K NEO QLED TV QE55QN90BATXXC
Til det har jeg opsat et sonos surround anlæg med en Sonos ARC, Sonos SUB og 2 sonos ONE.
De er forbundet via HDMI i tv'ets ARC port.
Setup har kørt fantastisk de første 4 måneder, men jeg har de senest 1,5 månedes tid ca oplevet at der er sporatiske udfald på lyden, kortvarige i ca 4 sekunder, og uden noget mønster, inden jeg nulstillede tv'et var det i starten når jeg satte noget på, at det ville ske en 4-5 gange og så ville lyden køre fint indtil jeg havde det slukket og tændte igen. Efter nulstilling af tv, sker det ikke i starten, men sporadisk i løbet af afspilling, der kan gå 15 min imellem og noglegange en time.
Jeg har nulstillet begge systemer og kan ikke finde ud af, hvad der sker, jeg har testet hdmi stikket også.
Nogle der har ideer til, hvad det kan være? Jeg er ved at blive idiot af ikke at kunne regne det ud.
--
Tja.. Det går jo nok alt sammen.
--
Sidst redigeret 23-02-2024 08:24