Har du ikke elektronikforsikring igennem indboforsikringen?
Jeg ville i hvert tilfælde under ingen omstændigheder få det repareret til den pris - hvis det går i stykker igen efter nogle måneder, kan du igen hælde flere penge efter det.
For 10.000 kan du alligevel få andre helt nye, og okay, OLED tv.
--
-----------------
Lars B. / ZulfoDK
Hvis du har betalt med et Mastercard Gold, har du udvidet elektronikforsikring. Mener det er 3 år.
--
Enig med #1. Vil dog tilføje, at der er to års rek. ret på en rep., så skulle TV'et igen lave samme nummer, så er man dækket ind.
--
10700KF | Asus Z590-Plus TUF
2x8 GB Corsair @ 3200 MHz
WD Blue 500 GB (2,5" SATA) | CM V650 V2 Gold
Gt 730 2GB | NZXT Kraken x63
#3 Men man skal så kunne bevise at det er samme fejl/udskiftede komponenter som første gang - det ville jeg ikke turde binde an på :D
--
-----------------
Lars B. / ZulfoDK
#4 Tænker, at man får en udspecificeret papir på hvad der er lavet. :-) Men vil værkstedet snyde, så gør de det.
--
10700KF | Asus Z590-Plus TUF
2x8 GB Corsair @ 3200 MHz
WD Blue 500 GB (2,5" SATA) | CM V650 V2 Gold
Gt 730 2GB | NZXT Kraken x63
#0 Kun 2 år gammelt og allerede i stykker.
Prøv at tage direkte kontakt til Grundig og hør om de ikke kan hjælpe.
Det er jo ikke ligefrem et budget TV, så tænker de måske gerne vil stå inde for deres High-end devices.
--