Haha det forklare den del jo :D
Torsdag aften var jeg på nettet for at kigge på en skærm. faldt over samsung SM 245b med speakers. til 3490 kr.
Tog så hele vejen til herlev for at hente den, men da jeg kom derind kostede den pludselig 4300!
Den dag svor jeg at jeg aldrig ville handle hos dem igen. Så haha lær det at gå konkurs :P
mht. til posten. har selv nogle computer dele derfra. mener ikke der er meget man kan gøre hvis det er det går i stykker, men heldigvis har de fleste producenter deres egen RMA :)
mvh martin
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
men er sku ikke sikker, synes bare at ha set så mange programmer med folk der har købt store flad skærme og butikken gik konkurs, dog kan jeg ikke huske resultatet af programmet :D
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#2 jeg sad selv som sagt selv og kiggede efter skærm på edbpriser. og havde netop tænkt på pc-netto fordi de lå dejlig tæt på, så jeg bare kunne afhente. men pludselig var de bare ikke til at finde på hifi og edbpriser mere. så finder man ud af de er gået konkurs.. fedt.. så må man finde en ny netbutik.. hvorfor kan shg ik ha en københavns afdeling ? skod :)
--
jeg købte et grafikkort hos dem i starten af december... det brændte jo selvfølgelig sammen efter 1½ måned. Jeg sendte det til rep, og nu er firmaet gået konkurs. Har ikke hørt fra dem i 2 uger. tror i man kan regne med nogensinde at se sin vare igen??, og i en repareret udgave???
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Modtog mit kort idag, men i en ikke repareret udgave. jeg ved de har haft det hos dem i to uger, før de gik ned, og min kasse har ikke engang været åbnet. Er der nogle der ved hvor/hvem man henvender sig til med sin garanti rep????
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#5 Kontakt hardware-producenten, det vil sikkert vise sig at være det hurtigste og nemmeste.
--
Simon
For at afhjælpe de kunder som enten har eller måske får brug at få repareret en vare, har vi oprettet 2 hjælpe funktioner. Disse funktioner vil være til rådighed de næste 2 år, så kunder som så sent som fredag d. 29-02-2008 har købt varer vil kunne få hjælp helt til slutningen af deres reklamationsperiode. Der arbejdes hele tiden på at få aftaler i hus med flere leverandører, så kig jævnligt forbi siden.
end quote
nederst på deres egen forside.
--
ja men undrer mig bare over at de så sender kortet tilbage til mig i urepareret stand, for at jeg så skal oprette en ny rma sag og sende kortet til dem, men jeg prøver det...
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
RMA min bare... :-D Jeg har pt for 11.000 kr LCD TV fra Samsung til at stå der ikke virker... og dem har PC-Netto ikke nogen aftale med... så der ikke noget at gøre... Men hvad pokker... så har jeg da en omgang parallel importeret Samsung til at hænge der ikke virker... Øv bøv...
/bm
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.