Et forslag :
Man behøver ikke at samarbejde med Pricerunner, eller bestemte leverandører (med mindre det giver mening for HOL) - men kunne det være muligt med sådan et review at nævne "MSRP" eller hvad produktet "står til" fx. på Pricerunner eller hos indsæt-samarbejdspartner-her ?
Jeg kan sagtens selv slå det op - men det virker som en essentiel del af at vurdere et produkt. Hvis det her headset koster 600 kroner, ved jeg allerede at det ikke er noget jeg behøver interessere mig for - og koster det 3000,- vil det også være "interessant at læse om, men uinteressant pga prisen".
Vil det give mening at oplyse sådan en "forventet pris" på en eller anden måde? Eller står det allerede i artiklen, og så skal jeg til at sende undskyld-rom til jer? :)
--
"ORK SATME!"
Håber jeg har forstået din besked rigtigt :) Men i så fald har du jo helt ret. Normalt vil jeg også skrive prisen eksempelvis i introen, den er godt nok smuttet ved den her :) Men får jeg rettet, og synes faktisk det er en god pointe - Så vil jeg tage med mig fremadrettet, og smide det i introen.
--
Kan se, at jeg faktisk har nævnt prisen i introen :) Hvis det igen er det du mener??
--
Sidst redigeret 03-10-2022 14:28
Mea Culpa.
Det er mig der er antik/retarderet/attention-span-udfordret.
Det stod jo lige der! (..eller har du tilføjet det efterfølgende, bare for at f*cke med mit hoved? ;)
Men jo - perfekt. Måske sku' det stå i "opsummeringen" også? Prisen er jo ret relevant for "for og imod"
Tak fordi du lytter til feedback!
--
"ORK SATME!"
Haha nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer ;)
Men ja for fanen! Stop aldrig med at skyde med inputs, de bliver taget imod med kyshånd :D
--
Man kan os skrive det i higelight nyheden, men tænker det ville være fint i bare det står i selve nyheden :)
--
Hilsen Heini
Redaktør på HardwareOnline.dk