Virker upåklageligt her
--
det er sket et par gange for mig. vent lidt og prøv så igen.
--
Have a Nice Day :)
Hvis du har Android er det derfor. Der er problemer med MitID og godkendelse fra banken. Det startede i går, og tror ikke de har fået det løst. Særligt hvis din bank bruger Bankdata.
--
Jeg har haft problemer med lorte Mit ID på ved køb på alle udenlandske sider. Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Det er både på PC og mobil det ikke virker for mig.
Så jeg har oprettet den anden mulighed. Den med SMS+kode. Det virker heldigvis som det skal, men almindelig Mit ID godkendelse hvor man skriver brugernavn, adgangskode og godkender i app'en virker ikke på udenlanske sites for mig. Virker fint i danske shops.
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +37/-0.
Stats sidst opdateret d. 27/08-2022
--
Sidst redigeret 05-11-2022 19:10
Virker heller ikke på eBay...
--
Hmm.. ok jeg prøvede med SMS og adgangskode, det virkede heller ikke.
#3 hvis det startede i går kan det være det er derfor. Jeg prøvede også at ligge en bestilling i går nemlig.
--
#7 - For mig virkede det med det samme efter jeg havde sat SMS+kode op. Men det virker stadig ikke med normal MitID login.
Det system er en kæmpe joke. Men det overrasker jo ingen når man tænker på hvem der har lavet det og hvem der har bedt om det.
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +37/-0.
Stats sidst opdateret d. 27/08-2022
--
Sidst redigeret 06-11-2022 01:11
#8 Nu har jeg lige prøvet en sidste gang med SMS kode og adgangskode, ellers har jeg skrevet til banken, hvad der lige sker. Giver lige en update, hvis købet gåri gennem.
Alle tak for jeres input. :-)
--
Hmm.. Det gik heller ikke, nu har de nok spærret kortet pga. gentagne forsøg. Det er da godt nok ikke nemt :-(
--
Har også oplevet problemer med mitid på amazon, virkede dog i andet forsøg.
--
I får lige en update.
Efter have skrevet frem og tilbage med Amazon , lovede de at jeg ville blive kontaktet af deres Payment Expert Team, ja det det lyder ganske fornemt. :-)
Jeg blev dog ikke kontaktet. For sjov prøvede jeg at gå i appen på telefonen, hvor den bad mig om at "Revise payment " på den ordre jeg havde liggende, som de ikke ville godkende. Det prøvede jeg og åbnede med Mitid og godkendte. Nu ventede jeg bare på, at der ville komme en mail, hvor der stod at mit betalingskort var blevet afvist, at jeg skulle kontakte banken. Det skete bare ikke. I stedet fik jeg en mail, hvor der stod at min ordre var sendt! Jeg aner ikke om det Payment Expert Team, har været inde over, men nu få jeg altså omsider min ordre. Jeg ved heller ikke om, det har gjort en forskel at jeg bruge appen på telefonen denne her gang ;-)
God weekend til jer :-)
--
Hader mit id.. mest elendige skod app !
--
jep jep