Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Computerskærme
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

God service fra Asus

Af Megabruger Bowiecool | 09-11-2020 17:12 | 902 visninger | 5 svar, hop til seneste
Jeg vil lige dele én god oplevelse med RMA hos Asus. Jeg købte for 2,5 år siden én Asus PG279Q skærm. Her i sommers var der pludselig kommet 3 tordenfluer ind i den. Jeg havde læst mig til, at de sidestilles med en pixelfejl og at der skulle være mindst 5 stk før Asus vil gøre noget ved det. Jeg prøvede alligevel at oprette en RMA sag hos dem og beskrev problemet. 24 timer efter fik jeg tilsendt en pakkelabel til at sende min skærm retur, og ugen efter modtog jeg én sprit ny skærm (PG279Q). Rigtig fin service...
--
I5 8600k - Msi Z370 M5 - Asus Strix 1080ti - 16 GB 3200 MHz - Samsung 960 evo - Intel 600p - Phanteks Enthoo Evolv - Kraken X62 - Asus PG279Q
#1
BabaMac
Ultra Nørd
09-11-2020 17:23

Rapporter til Admin
Sådan er Asus Rma som regel, lige bortset fra at skærmen de sender som erstatning i 99,9% af tilfældene er refurbished når skærmen er over(kan ikke huske hvor mange måneder præcist) :)
--
Min hukommelse kører ikke på alle cylindre, reminders modtages gerne!!
#2
Alienwannabe
Ultra Nørd
09-11-2020 18:33

Rapporter til Admin
#0 god service :) Var det ikke noget med du ville sælge ;) ? Eller var det kun den med fluerne i ?
--
-Michael J
#3
ToFFo
Guru
09-11-2020 18:44

Rapporter til Admin
Det er ikke en generel ting at tordenfluer sidestilles med pixelfejl. Så det må du endelig ikke forvente fremadrettet. Mht. den gode service er det for tidligt at afgøre. ASUS har alle dage kørt med swap service på deres skærme. Det betyder at de sender dig en refurbished enhed med det samme, mod at du sender den defekte skærm til dem. Men hvis der er skader, som ikke er dækket af producentgarantien (som du gør brug af her), får du en regning fra ASUS på den ombytning de har sendt til dig. Beklager at være sådan en lyseslukker, men det ville være drøn ærgerligt, hvis du troede alt var godt, og der så pludselig dumper en regning ind i din indbakke. Hvis ASUS æder den og ikke sender dig en regning, så er det super service. Eller rettere, så har de levet op til det de lover i deres garanti :D
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 09-11-2020 18:45
#4
Bowiecool
Megabruger
09-11-2020 18:45

Rapporter til Admin
#2 jo, det var kun den med fluerne... Men der var én, som skrev til mig, at jeg skulle prøve RMA hos asus. Så det var godt, at jeg gav det et skud :-)
--
I5 8600k - Msi Z370 M5 - Asus Strix 1080ti - 16 GB 3200 MHz - Samsung 960 evo - Intel 600p - Phanteks Enthoo Evolv - Kraken X62 - Asus PG279Q
#5
Wut
Junior Nørd
09-11-2020 18:51

Rapporter til Admin
Det er relativt nemt at skille den ad og fjerne fluerne :-) #rightToRepair
--
FYI: https://www.youtube.com[...]

Opret svar til indlægget: God service fra Asus

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE