Shit, var der nogle der rent faktisk fik den til den pris? :O
--
#1, ja, ihvertfald den 28" 4k 144hz har folk fået ifølge FC Junkies i denne bytte tråd...
https://hardwareonline.dk[...]
Han siger at alle "umiddelbart" får deres skærme. :)
Så det gælder vel også for 49" :p
--
10900k, strix z490-gw, 64gb lpx3200, 1tb sn750, gtx760, rm750i
d15s, lian li pc-a10 alu, aoc cu34g2x
--
Sidst redigeret 29-06-2022 14:26
#2 jojo, men der var vist ingen der nævnte at de rent faktisk fik købt G9'eren :D
--
#2 - Det håber jeg virkelig :)
Min ordre står bare som "Behandler" - så ventetiden er lang lige nu :D
--
#5 - Fik du købt 2 x G9? :D
--
#6
Fik købt både lidt alm G9, og lidt Neo G9 (:
--
#5 Hehe crazy
Hvor mange har du da købt?
--
Mvh
Fc Junkies
--
Sidst redigeret 29-06-2022 15:30
#7 - Hvad stod Neo'en til? :)
--
#9 2199 mener jeg, begge G9 havde samme pris
--
Mvh
Fc Junkies
#10 - sygt nok. Hvad kan den mere end den "alm" i grunden?
--
#10
Neo kostede lidt mere end den anden.
--
#12 Shit..hvis du mod forventning ville slippe en af dem til prisen, evt plus en mønt så giv lyd :p
--
Hvor var de "tilbud" henne? fuck jeg er jelly hvis man har fået en g9 til 2.2k
--
Sidst redigeret 29-06-2022 16:08
ret sikker på fc junkie sagde den var tilbagekaldt fra bring som sikkert også sker med de andre,
--
jep jep
Har en ven der fik snuppet en virkelig billig skærm igennem Samsung, tror det er fra det tilbud der snakkes om.
Den stod klar til udlevering i pakkeshop, da han kom ned fik han besked på de ikke kunne udlevere den og den blev sendt tilbage.
Han har lige fået en email fra Samsung om at skærmen desværre var solgt til forkert pris men han kunne få den til en anden god pris og hente den samme dag.
--
Der var sket en fejl på samsung.com - de skrev ud at de var nødt til at annullere ordren, men ombestemt sig så dagen efter.
Lige nu står min ordre blot i "Behandler" - så ventetiden er lang lige nu :)
--
#15 Jeg fik min 28" i dag - de sendte en mail med undskyldning i mandags fra Samsung og at jeg fik hvad jeg havde bestilt.
--
Mvh
Fc Junkies
#19 - Samme her. Blev du kontaktet af Bring, eller hvordan?
--
#20 Bare sms fra Bring
--
Mvh
Fc Junkies
#21 - Fedt, fedt, fedt!
Kæft ventetiden er lang :D
--
#23 - Ja så godt tråden, det kørte sgu lidt af sporet - desværre! :/
--
Update.
Samsung Salgs Support forsøgte at spise mig af med at de ikke kunne få lov at genoprette ordren, efter at de selv havde annulleret den, formentlig pga. de løb tør for dem på lager.
Det stod på i 2,5 mdr, og så blev jeg henvist til Samsung Nordic Voice of Customer - hvor jeg fik super service af en Jens - 1 dag senere havde jeg ordren, og derfra gik der 4-5 dage, så var skærmen hos mig. :)
--