Hvorfor kontakter du ikke bare salgsstedet?
--
AMD Ryzen 5600x | MSI B550m Mortar Wifi
MSI Gaming X 6700 xt 12 GB
2x8 GB Corsair 3,2 GHz | Noctua NH-U12A
Corsair RM750 v2 | WD Black M.2 500 GB
Har du købt den som erhvervsdrivende? Hvis ikke, kontakt forhandler med henblik på ombytning på reklamationsretten.
Ownership transfer er sindssygt besværligt og det er ikke noget du skal til at rode med. Ja du kan faktisk ikke engang selv gøre det... Så glem alt om at køre den her parallelimport over garantien.
Brug din reklamationsret, hvor du også er bedre stillet i forhold til ombytning til en ny skærm, fremfor en refurbished.
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
#1
Din skærm leveres med 3 års Advanced Exchange Service (Udvidet ombytningsservice)i, så hvis det bliver nødvendigt at udskifte skærmen, afsendes den til dig næste arbejdsdag inden for den 3 års begrænsede hardwaregarantii.
Så frem den skal skiftes,garantien gælder, så kommer de med en ny skærm og henter den defekte skærm dagen efter, jeg skal ikke nøjes med en skærm på 1920x1080 imens jeg venter på min skærm bliver undersøgt af licotronic og evt for en anden (uanset hvor hurtige de måtte være).
Det var i går, i nat jeg igen lagde mærke til at jeg har en skærm med svag burn in da jeg spillede et spil, kunne ikke umiddelbart skrive en mail til dem, ringe til dem er kun mandag til fredag og så prøvede jeg dell på facebook.
Dells garanti er ret god,har prøvet det før med en dell U2414H, de havde dog ikke nogen på lager så jeg fik en 2560x1440 skærm
https://i.imgur.com[...]
--
Sidst redigeret 16-01-2022 11:52
#3 - Det er også korrekt. Men jeg kan se du forventer dag-til-dag levering via Dell. Det er ikke det, de skriver.
De skriver at den 'afsendes' næste arbejdsdag. Fra deres lager i Holland. Så forvent i hvert fald 3 dages levering. Hvis altså der er en ombytnings skærm på lager.
Altså... Efter du har fået gennemført ownership transfer, som kræver at Licotronic kontakter deres leverandør, som skal lave ownership transfer via Dell, til Licotronic, så du (måske) kan bruge garantien.
Brug reklamationsretten. Lad Licotronic stå for besværet.
Du kan også prøve at løse det selv:
https://www.dell.com[...]
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
--
Sidst redigeret 16-01-2022 11:56
skærmen hvis ikke der fremgik tydeligt, købt som privat
--
Jeg forventer ikke de kommer med en skærm fra dag til dag, men at de kommer med en ny skærm eller en helt iorden skærm som er samme model som den jeg har og så henter den skærm der er problemer med dagen efter, så jeg har tid til at stille den "nye" skærm op .
Om jeg så for lov til at beholde den jeg har fået (hvis garantien dækker) eller om jeg for min skærm tilbage som er lavet, ved jeg ikke. Tror dog mest på det sidste selv om det er mest besværligt
Miun skærm er lavetskærmen hvis ikke det fremgik tydeligt, er købt som privat
Forventer ikke dag til dag levering, men at de kommer og aflevere en ny eller bare en anden helt i orden skærm af samme model og så dagen efter henter den defekte skærm så jeg har tid til at stille den op inden de henter den defekte skærm
Hvis der er godkendt fejl om jeg så kan beholde den jeg har fået eller for min skærm tilbage som er lavet og helt iorden ved jeg ikke, tror det er det sidste. maj 2021
--
Ring til Dell på mandag, og lad dem klare det.
Har selv 5 Dell skærme, og brugt deres service 2 gange, og det tager max. 2 dage inden de er med en ombytnings skærm.
Sidste gang jeg fejlmeldte var omkring kl. 16, og næste dag var UPS med ny, selv om den skulle fragtes fra Holland.
--
#7
Ikke så meget hvor lang tid det tager, men mere ikke at skal undvære en 3440x1440 skærm
--
#6 - Fair nok, jamen kontakt Dell på tlf. 7023 0182 og så må du lave en garantisag.
Så må du krydse fingre for de vil lave en ownership transfer for dig så du kan bruge garantien.
Ud fra billederne ser det ud som om du har mere end 1 skærm. Mon ikke du overlever ventetiden.
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
--
Sidst redigeret 16-01-2022 13:06
#8, Når de kommer og aflevere skærmen, har du til næste dag at pakke den gamle ned, du skal bruge det emballage den nye kommer i, til at pakke den gamle ned i og de henter den næste dag.
Så du vil ikke være uden skærm.
--
gå burn in ikke ind under almindelig slitage.
er ikke sikker på at der er nogen garanti på burn in
--
NOget nyt mht. returnering? Eller ombytning?
--
AMD Ryzen 5600x | MSI B550m Mortar Wifi
MSI Gaming X 6700 xt 12 GB
2x8 GB Corsair 3,6 GHz | Noctua NH-U12A
Corsair RM750 v2 | WD Black M.2 500 GB
Sjov detajle jeg opdagede som jeg ikke viste der var, berøringsfølsomt blåt lys liger under dell logoet
--