Hvis den er fra power/Elgiganten får du næppe en ombytter før end den har været til rep. Og hvis den bliver sendt til rep. skifter de nok nærmere blæseren end at give dig en ombytter.
Du kan altid prøve at kræve en ombytning/hæve købet grundet alderen, men 1 måned er nok på grænsen af for gammelt.
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
Hævede købet. De var ikke meget for det, men begyndte at læse op fra loven, foran 10 kunder, så de fik hurtigt nok. Købte en stationær fra hp. Om et par år er det min plan at jeg smider kabinettet og bundkortet af h til og opgraderet derfra
--
#2 fedt, glad for du fik en løsning du var tilfreds med.
Også meget heldigt du ikke nåede at læse §78 stk. 3 op fra loven, ellers havde sælger sikkert set sit snit til med et retslig grundlag ikke at tilbyde dig at hæve købet :)
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
efter loven vis der er noget galt har BUTIKKEN 3 forsøg på REP før du kan kræve købet ophævet..
men vis det har været i Elgiganten og via dit navn så får du ingen hjælp næste gang overhovedt
--
Sidst redigeret 12-04-2020 00:04
#5 - Jo. Men også nej. Det kommer an på fejlen og produktet. Når vi snakker forbrugerlov er det, desværre, aldrig så firkantet :P
--
- Indsæt signatur -
#0 Det er en kendt og udbredt fejl ved MSI bærbar, i hvert fald på deres Stealth modeller.
--
#3 havde bare fået nok.
#4 det var i elgiganten
#7 ufattelig de ikke kan fikse det
--