Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Toshiba User - Søger Tech Support

Af Gæst Thomas E. Kelm | 03-07-2011 21:32 | 714 visninger | 6 svar, hop til seneste
Hej, allesammen. Jeg spillede på min Toshiba bærbar her den anden dag, da den chrashede netop da jeg havde startet et spil med en ven. Skærmen gik ud og musikken hakkede og gik i stå, nøjagtig som ved et freeze. Jeg genstartede den, gik ind i spillet og det samme skete. Derefter, går skærmen ud ved start-up. Efter Toshiba-loading. Hvis jeg enter BIOS, går den også ud. Jeg kan høre windows starte op, men skærmen går ned. Er der nogen som first-hand har haft samme problem, som eventuelt kan hjælpe mig med dette? Jeg spiller WoW og da Firelands (4.3) kom ud i Onsdags og min Guild progresser som top 5 på vores server, ser jeg det som et stort tab hvis jeg mister for meget online-tid. Jeg bruger min PC til stort set alt, så jeg ville nødig se den blive sendt til København for at blive repareret og sendt retur om ti dage. Desuden, har jeg desværre en meget lille tro på at den faktisk blier fikset første gang, due to previous experiences. [email protected] - Hvis du ved hvad du snakker om. Beskeden er meget kort, da jeg hektisk prøver mig frem, men jeg håber der er en eller anden, som har et forslag til hvordan jeg kan fikse dette problem. Tak.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Sonnyboy442
Guru
03-07-2011 21:40

Rapporter til Admin
#0 Hvor gammel er den? Toshiba er som regel meget gode til at lave deres bærbare når de bliver sendt ind. Jeg har efterhånden sendt en del ind for et firma som jeg arbejdede for og vi har hver gang fået en virkende bærbar tilbage :P
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|Gainward GTX 580|CorsairAX1200
#2
Thomas E. Kelm
Gæst
03-07-2011 21:47

Rapporter til Admin
#1 Den er købt i November, hvis jeg husker korrekt.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
Sonnyboy442
Guru
03-07-2011 21:55

Rapporter til Admin
#2 Okay :) Find et nummer direkte til deres værksted, så kan du få den lavet meget hurtigere end hvis du f.eks går ind i butikken hvor du har købt den og får den sendt ind af dem :)
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|Gainward GTX 580|CorsairAX1200
#4
smitra
Ny på siden
03-07-2011 22:11

Rapporter til Admin
#3 Fik lavet mig en account (: Vil prøve. Havde håbet på et svar fra en der kunne hjælpe mig med at fikse den på nuværende tidspunkt, hvis der er en metode. Men jeg vil prøve!;) Tak. Ved dog ikke hvordan.
--
#5
Sonnyboy442
Guru
03-07-2011 22:48

Rapporter til Admin
#4 Jeg ville gerne hjælpe, men så mister du garantien og ved ikke hvor du bor :) Har splittet min gamle Toshiba ad mange gange efterhånden og det er ikke så svært, men når den er så ny så skal du ikke splitte den ad og miste garantien :) Og velkommen på siden :)
--
EVGA X58 3 Way-SLI Classified|i7 930 4,4Ghz|Custom vand|Dominator 1600Mhz|Crucial SSD 1TB WD Black Caviar|Gainward GTX 580|CorsairAX1200
#6
smitra
Ny på siden
03-07-2011 23:02

Rapporter til Admin
#5 Jo tak (: Jeg tænkte at der var en måde at genstarte grafik-modulet eller noget. Jeg har også gjort mine tanker, om jeg kunne køre grafik-modulet igennem min fladskærm. Jeg ved meget om computere, men min brede og fiktionelle fantasi sætter til tider en mur op for virkeligheden ;)
--

Opret svar til indlægget: Toshiba User - Søger Tech Support

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning