Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Laptops.dk - service?

Af Monsterbruger EniGma | 05-08-2005 22:48 | 6671 visninger | 116 svar, hop til seneste
Jeg har i de seneste par uger prøvet at få min bærbar repareret. Den blev købt hos Laptops.dk for under et år siden. Det viste sig dog at Laptops.dk har lidt problemer med at holde deres del af en købsaftale. Læs nedenstående og vurdér selv hvorvidt det kan kaldes for service. MIG: Hej! Jeg har haft sendt min Toshiba Tecra S1 til reparation for defekt volumekontrol og tastatur. Jeg er netop kommet hjem fra ferie og modtaget den fra min ven, som den efter aftale blev sendt hjem til. Det viser sig desværre, at der overhovedet ikke er blevet lagt mærke til det problem jeg skrev, da man blot har udskiftet højttalerne, som problemet tydeligvis ikke kommer fra. Desuden er der skiftet enkelte taster i tastaturet, men selve etuiet "buler", da tastaturet ikke er blevet monteret korrekt efterfølgende. Jeg står nu, efter at have betalt over 150,- for post og porto, med de samme problemer og er meget utilfreds meget denne reparation. Hvordan skal dette problem udredes? Med venlig hilsen NM LAPTOPS.DK: Til Nima Marashi Jeg beklager på Toshiba's vegne at der tilsyneladende er problemer forbundet med nedenstående reparation. Kontakt Toshiba Danmark på tlf. 80 01 74 92. Venlig hilsen X Laptops.dk MIG: Hej igen. Jeg har idag snakket med Toshiba, som mener at ansvaret ligger hos laptops.dk, da fejlbeskrivelsen: "Lyden skratter" har været utilstrækkelig. Den oprindelige fejlbeskrivelse fra min side var: "Lyden hopper sommetider op til maksimum og andre gange skratter den. Det er specielt når min hånd har hvilet på den venstre side foran tastaturet i et stykke tid, hvilket nok er hvor lydkortet er placeret. Man kan også fremprovokere fejlen ved at trykke lidt rundt på det område og skrue op og ned på lyden via den analoge volumekontrol." Jeg vil gerne indsende computeren på ny, men ønsker ikke at betale 150,- for portoen igen. Mvh NM LAPTOPS.DK: Hej Nima Det er i sagens natur Toshiba's ansvar at gennemteste maskinen inden denne sendes retur til kunden - uanset ordlyden af fejlbeskrivelsen. Af samme grund kører vi selv diverse generelle testprogrammer m.v. på vores lokale IBM værksted inden RMA sager returneres. Netop for at sikre at defekten er lokaliseret. Da der er tale om en "indleveringsgaranti" påhviler eventuelle forsendelesomkostninger slutbrugeren. Venlig hilsen X Laptops.dk MIG: Hej Jeg indsendte PC'en til jer igen for to dage siden og modtager den igen i dag med en bemærkning om at den skal sendes direkte til ServiceGruppen. Jeg har nu brugt 300,- på porto UDEN at få nogen forbedring på mit produkts fejl. Jeg arbejder tilfældigvis selv i reparationsafdelingen i landest største varehus og ved udemærket hvilke regler og aftaler der er mellem forhandler og bruger, det første Laptops.dk og det andet mig! ServiceGruppen er ikke forhandleren i denne sag og Laptops.dk burde stå ved sit ansvar. Følgende er citeret fra http://www.forbrug.dk[...] forbrugerstyrrelsen: ***** "Sælgeren skal tage stilling til din reklamation, uanset på hvilket tidspunkt indenfor de to år du klager. Det kan sælger gøre ved at undersøge varen selv, eller ved at sende den til værkstedet eller til importøren til en nærmere undersøgelse. Han kan også tage stilling til din reklamation uden at undersøge varen - fx fordi din forklaring om hvilken fejl, der er tale om, og hvor længe efter købet den opstod, er nok for ham til at afgøre, om der var tale om en fejl, der var til stede på leveringstidspunktet - fx en fabrikations eller materialefejl. Det er ikke meningen, at du skal møde op i forretningen med et bevis for at der er en fabrikations eller materialefejl. Afviser sælgeren din reklamation uden at tage stilling til klagen, risikerer han, at tabe sagen ved retten eller i Forbrugerklagenævnet, og i så fald skal han betale sagsomkostninger." ***** Jeg vil gerne høre Laptops.dk's endelige holdning til sagens forløb. Med venlig hilsen NM LAPTOPS.DK Hej Nima Hvorfor er det så afgørende for dig at du skal kunne sende maskinen til os og ikke direkte til værkstedet ? Du må meget undskylde, men jeg kan alstå ikke se hvad det skulle hjælpe. Det eneste du ville få ud af det er at reparationen tager 3-4 dage ekstra. VI løber ikke fra noget ansvar, og hvis du har problemer med Servicegruppen har vi et meget godt samarbejde med Toshiba Danmarks chef, så vi kan få ham til at bede Servicegruppen om at gøre sig ekstra umage. Med venlig hilsen X Laptops.dk MIG: Hej X. Det købte produkt har en fejl, så jeg indleverer det til forhandleren for at få det rettet. Første forsøg fejler, så jeg indsender det igen, men bliver afvist og bedt om at give det til en tredjepart. Dermed skal jeg til at betale porto for 3. gang og det er jeg absolut ikke med på. Du må give mig ret i, at der ikke er noget forkert i det jeg har gjort, og at I, som forhandler, burde have taget jer af videresendelsen til ServiceGruppen. Med venlig hilsen NM LAPTOPS.DK: Jamen hvad hjælper det ? Det koster desuden kun kr. 48,- at sende en alm. pakke med PostDanmark. Med venlig hilsen X Laptops.dk MIG Elektroniske udstyr skal sendes som forsigtig-pakker med Post Danmark, og det koster alt i alt 147,- kroner. Hvad det hjælper? At i erkender jeres fejl og betaler portoen på 147,- så jeg kan få min computer repareret! LAPTOPS.DK's ENDELIGE SVAR: Hej Vi sender 50 bærbare hver dag - regn lige ud hvad det bliver på årsbasis ? Der sker aldrig noget med pakkerne, da bærbare er pakket til at kunne tåle at blive kastet med. Ville du også sende et digital kamera som forsigtig pakke, selvom du kunne pakke det inde i vat ? Du er velkommen til at betale ekstra til PostDanmark, men det er penge ud af vinduet. Det er som sagt Servicegruppen der skal lave den, og jeg kan ikke se hvad du for ud af at sende den til os. Med venlig hilsen X Laptops.dk
--
[]D [] []V[] []D
#1
FTW414
Nørd Aspirant
05-08-2005 22:55

Rapporter til Admin
kan ikke helt se hvorfor at de har sendt den retur til dig anden gang men vil så også give ham ret i at det er totalt spild af penge og sende den som forsigtig pakke det gør ikke den store forskel hvis det er pakket ordentlig ind alligevel. også den sidste pakke jeg fik der var sendt forsigtigt der var et pænt stort hul i bunden af kassen så jeg gik og tabt pakkechips hele vejen ud der fra... så fuck om det er forsigtig pakke eller ej...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#2
Jna
Gæst
05-08-2005 23:02

Rapporter til Admin
Som du selv skriver: Sælgeren skal tage stilling til din reklamation, uanset på hvilket tidspunkt indenfor de to år du klager. Det kan sælger gøre ved at undersøge varen selv, eller ved at sende den til værkstedet eller til importøren til en nærmere undersøgelse. Du har også fået et nummer til at ringe direkte til importøren (Gratis nummer oven i købet !). Det er en del nemmere en at skulle sidde og skrive post hele tiden via en mellemhandler. Så nej, der var ikke ringe service Laptops.dk !
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
EniGma
Monsterbruger
05-08-2005 23:05

Rapporter til Admin
Og min sidste mail til X fra Laptops.dk: Hej X Det lyder ikke til at vi to kan blive enige, så jeg må klare mig selv. Men inden jeg lader det her ligge, vil jeg gerne have en tredjeparts mening: http://www.hol.dk[...] http://www.edbpriser.dk[...] Med venlig hilsen NM
--
Uha!
#4
EniGma
Monsterbruger
05-08-2005 23:10

Rapporter til Admin
#2 Det kan sælger gøre ved at undersøge varen selv, eller ved at sende den til værkstedet eller til importøren til en nærmere undersøgelse. Ja flot at nummeret er gratis, men kan kun ringes til fra fastnet, hvilket jeg aldrig kommer i nærheden af. Kan du så forklare mig hvorfor pakken blev returneret?
--
Uha!
#5
FTW414
Nørd Aspirant
05-08-2005 23:12

Rapporter til Admin
#4 Kan ikke forklare hvorfor at han har sendt den retur men kan bestemt godt forstå at han til hver en tid vil nægte at betale for at du har sendt den som forsigtig pakke...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#6
TT>LANFIRE
Mega Supporter
05-08-2005 23:14

Rapporter til Admin
#0 Det er VIRKELIG DÅRLIG SERVICE.. Føj for satan! Self skal de sørge for at få den lavet, og ikke bare sende den retur til dig.. Desuden gør computercity ihvertfald det at de betaler returporto hvis produktet var defekt ved modtagelsen.. Jeg sendte min bærbar ind til ComputerCity, og efter nogle dage ringede jeg derind.. Jeg kunne enten få en ny eller få alle pengene retur.. Se det er service.. Dette gjorde de fordi jeg ikke kunne vente på den tid det ville tage at reparere den.. Jeg skal ud og købe bærbar igen, og jeg troede det ville blive ved Laptops.dk.. Men nu finder jeg mig sku et andet sted, det er sikkert! (Ville gerne ha en X31/40/42P) Jeg er ked af det på dine vegne, og jeg håber de kommer til fornuft.. Ellers ville jeg straks kontakte forbruger klage nævnet, og derefter give dem dårlige bedømmelse rundt omkring..
--
Visit yaa.dk plz :) (hp + forum) Se handler i profilen !!
#7
Nicolai
Gæst
05-08-2005 23:21

Rapporter til Admin
Hej #0! Helt enig med LANFIRE! Det er noget svineri det laptop.dk har gang i. Det har intet med service at gøre og du burde klage til forbrugerrådet. Du har på intet tidspunkt gjort noget forkert og jeg kan godt forstå at du sender computeren i en "sikkerheds" pakke. Hvis den nu skulle gå i stykker så var det jo dig der havde et problem. Så du har retten med dig! Håber du klarer den og held og lykke
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
EniGma
Monsterbruger
05-08-2005 23:22

Rapporter til Admin
#5 Fra post.dk: "Pakker med følgende indhold skal sendes som Forsigtigpakker: -porcelæn, glas og tilsvarende skrøbelige genstande. -teknisk udstyr herunder computere, edb-udstyr og laserudstyr (skal sendes i original emballage eller tilsvarende god emballage). -møbler, barnevogne o.l., der på grund af deres form ikke kan stuves sammen med andre pakker." Lad os sige at jeg var "dum" at sende pakken som forsigtig, men det er ikke min fejl at de returnerer den i stedet for at opfylde deres pligt som et dansk firma under dansk lovgivning herunder købeloven. #6 Tak for støtten. Jeg vil helt sikkert også undersøge mine muligheder for at klage.
--
Uha!
#9
FTW414
Nørd Aspirant
05-08-2005 23:23

Rapporter til Admin
#7 Øhmmm NEJ hvis pakken er pakket forsvarligt ind vil det aldrig være ham men postDK der har et problem...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#10
FTW414
Nørd Aspirant
05-08-2005 23:25

Rapporter til Admin
#8 som skrevet forstår heller ikke at de har sendt den retur til dig gir ikke rigtigt så meget mening... men har du så også lige husket denne her regl under forsigtig pakker : Teknisk udstyr skal sendes i en kraftig kasse og skal inde i kassen være emballeret med formstøbt, stødabsorberende materiale som f.eks. flamingo, således det er sikret mod stød, og således at det ikke under transporten kan bevæge sig i forhold til emballagen.
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#11
FTW414
Nørd Aspirant
05-08-2005 23:28

Rapporter til Admin
#8 Men dvs så også sige at næste gang du køber et bundkort eller noget så vil du altså godt betale ca. 150,- i porto istedet for ca. 50,- og IT udstyr kan uden problemer sendes som alm pakke såfemt det logisk er pakket forsvarligt ind. men ja uanset hvad så burde han ikke have sendt den retur til dig og selv bedt dig sende den til værkstedet...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#12
Jna
Gæst
05-08-2005 23:31

Rapporter til Admin
#4 Nu modsiger du dig selv: MIG: Hej igen. Jeg har idag snakket med Toshiba ... Den her tråd er vist blevet for pivet ! I øvrigt kan du selv finde mere her: http://www.toshiba.dk[...] Under garanti m.v. #6 Tag en slapper. Computercity er væsentlig større og sender skam også deres varer retur til importøren ved fejl.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#13
EniGma
Monsterbruger
05-08-2005 23:33

Rapporter til Admin
#9, 10, 11 og øvrige der ikke helt fatter det her. For at Post Danmark vil betale erstatning på varer over 4000,- SKAL pakken sendes som forsigtige.
--
Uha!
#14
EniGma
Monsterbruger
05-08-2005 23:37

Rapporter til Admin
Jna (eller skal jeg sige Jansen?): JA jeg fik muligheden for at ringe til Toshiba en enkelt gang, som i øvrigt kastede skylden tilbage på Laptops.dk, men hvordan i helv.. retfærdiggør det den dårlige behandling?? Det er vidst Laptops der er pive-forretning i denne sammenhæng. Jeg har aldrig set magen til et så ansvarsflygtig foretagende!
--
Uha!
#15
FTW414
Nørd Aspirant
05-08-2005 23:38

Rapporter til Admin
#13 Hvis du så læser det her engang til Teknisk udstyr skal sendes i en kraftig kasse og skal inde i kassen være emballeret med formstøbt, stødabsorberende materiale som f.eks. flamingo, således det er sikret mod stød, og således at det ikke under transporten kan bevæge sig i forhold til emballagen. hvis ikke den har været sendt med præcis den type emballage ja så dækker de rent faktisk slet ikke som forsigtig pakke mere da den er pakket forkert ind...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#16
sar
Gæst
05-08-2005 23:41

Rapporter til Admin
Synes det er generelt at folk herinde er hurtige til at tage forhandlers parti - har det noget at gøre med jantelov monstro? Jeg læser det som om, at du fik IKKE fik at vide at den skulle sendes til ServiceGruppen på forhånd - hvis det er tilfældet synes jeg det er dybt uansvarligt. Men jeg vil ikke kalde det ude af tråd med laptop.dks generelle forretningspolitik, vi har jo tidligere haft en tråd der påviste at de er ufine i kanten - man får vel hvad man betaler for, nogengange.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#17
EniGma
Monsterbruger
05-08-2005 23:41

Rapporter til Admin
#15 PC'en blev sendt præcist som den blev modtaget: I original med stødabsorberende indhold og alt det der.
--
Uha!
#18
EniGma
Monsterbruger
05-08-2005 23:46

Rapporter til Admin
#16 Jeg har ikke haft anden kontakt til forretningen, så nej det fik jeg ikke at vide.
--
Uha!
#19
FTW414
Nørd Aspirant
05-08-2005 23:47

Rapporter til Admin
noget andet jeg kom til at overveje det er har du tjekket op på om han har skrevet eller sagt på noget tidspunkt at det er ham der står for garanti´en og ikke toshiba selv ? for de der 2års reklamtions ret du har pr lov er jo noget helt andet også skal du kunne på pege at fejlen mere og mindre er en fabriksfejl da den mere og mindre ikke dækker ret meget andet. Okay nogle forhandler tar så bar og sender varen til RMA alligevel da de jo har garanti hos producenten men er bestemt ikke alle undtaget du kan bevise at det er pga fabriksfejl at fejlen er opstået... men såfremt at det sker indenfor de første 6 mdr skal forhandleren bevise at det ikke er en fabriksfejl... #17 Okay aner ikke lige hvordan de sender Toshiba´s nu om stunder da jeg købte min for mange år siden kom den mere og mindre bare i en kasse. og ville bestemt aldrig betale ekstra for en forsigtig pakke for det er nok de pakker jeg har modtaget der har fået flest tæsk selvom det har været 30kgs pakker...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#20
FTW414
Nørd Aspirant
05-08-2005 23:50

Rapporter til Admin
men ellers så kontakt forbrugerstyrelsen også bagefter laptops.dk det plejer at hjælpe på de fleste forhandlere specialt hvis man pointere at man ellers vil køre en sag på dem. om laptops.dk så vil være ligglad eller ej skal jeg ikke kunne sige men ku godt nævne et par butikker der ikke er...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#21
EniGma
Monsterbruger
05-08-2005 23:54

Rapporter til Admin
#19 Købeloven og reklamationsretten for private er mellem forhandler og slutbruger - basta! Jeg arbejder som sagt selv med service og reparation for et lavprisvarehus. Det er altid forhandleren der er den ansvarlige overfor brugeren i de første 2 år.
--
Uha!
#22
FTW414
Nørd Aspirant
05-08-2005 23:55

Rapporter til Admin
#21 Det er jeg udemærket godt klar over men læs hvad jeg skriver... den dækker faktisk kun fabriksfejl hvis vi skal følge købeloven og efter de 6mdr er det dig der skal kun bevise det og ikke ham
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#23
thorand
Monsterbruger
05-08-2005 23:56

Rapporter til Admin
#16 Nu syntes jeg ikke du skal blande Jantelven ind i det, det er forresten en nordmand der opfandt den. Med hensyn til modstand eller hvad man skal kalde det, opfatter jeg mere som en lyst til at drille og provokere, måske også fordi der ind i mellem kommer nogle af den slags tråde hvor det faktisk er butikken der har ret. I dette tilfælde bør #0 have en god sag, om han får ret er en anden sag, men jeg håber det, problemet er at ingen vil tabe ansigt og skære igennem og sige "OK mit problem".
--
så det ...
#24
EniGma
Monsterbruger
06-08-2005 00:00

Rapporter til Admin
#22 Jeg ved udemærket godt hvad du mener, men problemet er jo ikke at Laptops.dk ikke erkender fejlen på computeren. Det er derimod at de ikke gør det der kræves af dem som sælger.
--
Uha!
#25
ZumZar
Monsterbruger
06-08-2005 00:00

Rapporter til Admin
Synes det virker som elendig service og ved nu hvor jeg ikke skal købe bærbar.
--
#26
Jna
Gæst
06-08-2005 00:00

Rapporter til Admin
#14 Med henvisning til din info i #4, skrev du pludseligt at det ikke var muligt for dig at ringe til Toshiba. Nu skriver skriver du at du kun fik lov til at tale med Toshiba én enkelt gang ? Skal man tro på dig eller ej. Jeg gør i hvert fald ikke mere ! Tror mere på at der er gået sport i at klynke/pive over de mindste bagateller, som burde løses på fredelig vis.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#27
FTW414
Nørd Aspirant
06-08-2005 00:02

Rapporter til Admin
#24 Var som skrevet også bare noget jeg kom til at tænke på for kunne jo også ske at han måske lige fik den ide også ville du måske ende med en regning for rep af den istedet og det ville være mindre fedt... men som skrevet tidligere så ja så burde han aldrig have sendt den retur og bedt dig om at sende den derind og da slet ikke når han selv har stået med den i hånden...
--
http://www.sluttygirl.dk[...] Oprydnings Salg Af Altmuligt Mest IT Udstyr http://www.porngirl.dk[...]
#28
EniGma
Monsterbruger
06-08-2005 00:06

Rapporter til Admin
#26 Hehe komisk.. Du lyder lidt desperat. Søren Jansen fra Laptops.dk er informeret om denne tråd, så han kan til enhver til give sig til kende og forsvare sig eller sige at jeg lyvee. Så skal jeg med glæde videresende mine emails til alle der er interesserede. Jeg synes i øvrigt at det er vildt hyggeligt at sidde fredag nat og skrive om en fiktiv klagesag på et hardware-forum :-P
--
Uha!
#29
kohaar
Bruger
06-08-2005 00:20

Rapporter til Admin
Dårlig service. Det kan der ikke herske nogen tvivl om. Personligt giver jeg gerne lidt ekstra for notebooks hvis jeg ved at firmaet yder en god service. Jeg vil nemlig ikke stå i en situation som denne! Laptops.dk vil aldrig modtage en ordre fra mig.
--
Zepto 4100 - 1.6 P-M, 1024 MB Ram, 40 GB Harddisk, Radeon 9000 64 MB Ram
#30
Jna
Gæst
06-08-2005 00:24

Rapporter til Admin
#28 Syntes du vi er komiske og desperate på hol.dk ? Du er vist ikke helt klar over konsekvenserne at hænge firmaer ud med en gang løgn og fiktion i diverse forum, fordi du sidder og keder dig derhjemme.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#31
EniGma
Monsterbruger
06-08-2005 00:30

Rapporter til Admin
#30 Jeg kan godt lide at du siger "vi". Tag lig et kig på min rang og indmeldelsesdato og din egen "gæste-konto". Log dig ind og giv dig til kende mate. Det ser mere ud til at DU har noget at skjule. Du vil måske fortælle mig om konsekvenserne? Pas nu heller på med at true folk på internettet - du kunne jo spores på din IP og mon ikke den ender i Vejle?
--
Uha!
#32
kohaar
Bruger
06-08-2005 00:31

Rapporter til Admin
#30 (gæst) Du er vist ved at være noget off topic, og personligt vil jeg mene, at du lige nu er den eneste der mangler troværdighed her.
--
Zepto 4100 - 1.6 P-M, 1024 MB Ram, 40 GB Harddisk, Radeon 9000 64 MB Ram
#33
Mion
Ultra Supporter
06-08-2005 00:57

Rapporter til Admin
meget sjovt det med laptops og service, har selv henholdt mig til tidligere tråde, hvor man er blevet snydt i hoved og i røv. har selv haft en advokat på da jeg købte det der skulle være en ægte t30 for 18000 for lang tid siden, som så viste sig at være en import model, og hvor ibm frasagde sig alt med den forretning da det var rent fusk, krævede også den advokat for at få byttet.. laptops (jansen consult) er en fusker forretning, men ved man det, så kan man få x31 modeller til indbruds priser, så leve uden supporten. Men gider ikke diskutere den sag mere, er en hel del personer der har kørt de sager med ham, endag nogle der fysisk har taget ned for at besøge ham. og få ordnet det. (nu snakker vi verbalt) Men anyways, han har ikke rettigheder til bare at videre sende service. og det vil han aldrig have, men det er en virksomhed, at snakker man med ham så bliver tonen rimlig hurtig latterlig, og sådan svagpisser hård fra hans side, selvom man snakker sagligt. derfor ingen respekt for ham, og det vil jeg aldrig have, men priserne er fair, så kan man leve med den tvivlsomme garanti, så er det jo 50% priser på bærbare. men er glad for min IBM er dansk
--
Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan.
#34
Disco
Elitebruger
06-08-2005 01:09

Rapporter til Admin
Ja, det er da lidt sørgeligt hvis man kan sælge 50 bærbar om dagen på den politik! Men det går jo også fint for chippen... Kan stadig sidde og grine lidt over den tone som laptops.dk manden bruger - det er vidst MEGET heldigt for ham, at folk ikke snakker med ham før de køber en bærbar hos ham ;-)
--
#35
Disco
Elitebruger
06-08-2005 01:14

Rapporter til Admin
#33: sad lige og tænkte på om det ikke også var ham, men var ikke sikker. Så kan jeg kun sige flot gået! Kan godt huske hvor han havde sine egne regler...og da der så blev taget kontakt til nogle der havde noget at sige på det område - ja. så var de ikke lige opdateret og der var lidt fejl og blabla. Og så var de pludselig væk. Det er sådan et firma skal køres! :D
--
#36
spallou
Elitebruger
06-08-2005 01:46

Rapporter til Admin
Jeg tænkte engang på at købe en computer hos laptops.dk, men er glad for jeg ikke gjorde det. Havde klaget til forbrugerstyrelsen over sådan en dårlig behandling. Janson står jo og pisser dig op og ned ag ryggen, skal du ikke finde dig i.
--
FCK :)
#37
DEVIL_DK
Super Nørd
06-08-2005 02:37

Rapporter til Admin
uanset hvordan den er sendt så længe den er pakket forsvarligt skal shoppen tage imod den og selfølgelig sørge for den bliver lavet så den rent faktisk virker. så Laptops.dk på den igen dæk mandens udgifter og ta jer sammen.
--
*Asus P5WD2*P4 640 3200@4400*Asus N7800GTX* *2x512PQI DDRII 5400*AUDIGY 2*NB-Fortron BlueStorm 500W* *2x120 GB Seagate 7200,7*PIONNER DVR 107-D*Samsung 913N 19"*
#38
Dumbo
Gæst
06-08-2005 03:10

Rapporter til Admin
Kan kun sige at laptops.dk vist har jokket i spinaten den her gang. Selvfølgeligt skal de modtage den og ikke sende sorte per videre...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#39
DP
Giga Nørd
06-08-2005 10:42

Rapporter til Admin
Det er fandme ringe ja.. det bliver i hvert fald ikke dér jeg køber min eventuelle fremtidige bærbare.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. nu..!
#40
Hans
Maxi Nørd
06-08-2005 11:15

Rapporter til Admin
Du skal selv betale for portoen, når du sender notebooken til service første gang, men er fejlen ikke rettet, så må de restende portoudgifter pålægges Laptops.dk, da de har solgt de produktet og så må de slås med Toshiba bagefter. Da det er Laptops.dk, der betaler transporten, så er det også dem, der bestemmer, hvordan transporten skal finde sted. Som jeg ser det, burde Laptops være ekstra large pga. fejl fra Laptops.dk/Toshiba og betale ALLE portoudgifter... Når det så er sagt, så synes jeg lige, at man skal lade være med at male fanden på væggen. Jeg tror ikke på, at der findes BARE EN forhandler, der ikke har haft kunder, der (måske med rette) har følt sig dårligt behandlet. Jeg vælger sandsynligvis også Laptops næste gang jeg skal have en ny notebook - jeg har ikke haft skyggen af problemer med mine handler hos Laptops.dk og jeg ikke bleg for at anfale Laptops.dk til andre.
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...] - Nyeste test: 1tegration 8000 og Zepto Znote 120SL. Kommende tests: IBM R50/T42p/X41, Zepto Znote 2314/2415/6515.
#41
thorand
Monsterbruger
06-08-2005 11:22

Rapporter til Admin
#40 Med fare for at fornærme dig, så vil jeg sige, med den signatur du har, og med dine chancer for reklamer der, er du nok ikke helt uvildig!
--
så det ...
#42
Mathias|O.C.A
Junior Supporter
06-08-2005 11:27

Rapporter til Admin
Føj for en gang anus og bæ service man. Jeg havde ikke ventet 1 sek. på at give dem en ordenlig røvfuld over telefon og mail ! #30 Haha hvor er du da lam man !
--
Powered by: ^ ATI ^ AMD64 ^ Kingston ^ MSI ^ Seagate ^ LiteOn ^ Chill Innovation ^ MSN/Email: [email protected] - Krafthelvede ! Den var helt frisk !
#43
ledderlappan
Elite Supporter
06-08-2005 11:36

Rapporter til Admin
1. De burde ha sendt din laptop videre til servicegruppen den anden gang du sender den ind. At de sender den tilbage til dig og siger at du skal sende den til servicegruppen er umådelig dårlig service. Bevidst dårlig service ville jeg mene. 2. At de fralægger sig alt ansvar og siger at Thosiba burde gøre dit og dat og de ikke behøver at vedlægge en detaljeret beskrivelse at problemet, viser endnu engang hvor engageret de er.
--
"This is my boot, it will fit up your ass with the right amount of force" [[email protected]][Shuttle SB75G2][1024MB PC3500][MSI X800 PRO]
#44
Hans
Maxi Nørd
06-08-2005 11:45

Rapporter til Admin
#41 Det er forståeligt nok... Men #40 er min egen personlige holdning og jeg mener selv, at jeg ikke er partisk, selv om sikkert vil mene det, hvilket de også skal have love til, da vi lever i et frit land. Jeg kunne jo også have logget ud og skrevet et indlæg som gæst, men jeg står ved det jeg siger og jeg håber netop, at dette viser, at jeg ikke er partisk. Jeg har vurderet sagen og i tråd med andre, kommet frem til, at det ER Laptops.dk der skal dække udgifterne til porto og at jeg synes at Laptops.dk burde dække alle undgifterne som undskyldning, selv om skaden er sket. Jeg har selv lagt små 50k hos Laptops og jeg har ingen problemer med at lægge flere penge der. Du kan i øvrigt takke Søren for, at NoteBookWorld.dk som de eneste i Danmark kan teste IBM notebooks... Han skulle gerne sende en X41 til min subnotetester i næste uge... Men du da give ret i, at der kan findes lignende sager om alle forhandlere... Personligt har jeg oplevet at Midt-Data nægtede at tage cpu og bundkort retur. Jeg fortalte dem pænt om lovgivningen og at jeg selvfølgelig ville klage (og få medhold) og fortalte at de ikke skulle sende det tilbage til mig. Så ringede de lidt senere og sagde at jeg godt kunne få pengene tilbage, de ville bare trække 500,- fra til dækning af omkostninger i forbindelse med gensalg. Igen fortalte jeg dem om lovgivningen. Tredje gang de ringede fortalte de, at de havde besluttet "at gøre en undtagelse" og give mig alle pengene tilbage. Så spurgte jeg, hvorfor de ikke bare havde sparet min og deres tid, ved blot at følge lovgivningen - det fik jeg ikke noget svar på...
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...] - Nyeste test: 1tegration 8000 og Zepto Znote 120SL. Kommende tests: IBM R50/T42p/X41, Zepto Znote 2314/2415/6515.
#45
Freehelp
Semi Supporter
06-08-2005 11:54

Rapporter til Admin
Jeg har også haft mine tvivl på laptops vegne eller det vil sige en af mine venner har! Det viste sig at den IBM har solgte min kammi, var hentet var Irland. En fejl på maskinens skærm opstod 2 dage efter handlen. Køber reklamerede over dette, og fik svaret at dette stod for egen regning. Han kontaktede herefter IBM i DK, og fik den besked, at maskinen var hentet fra en privatbruger i Irland, og dermed fragav IBM sig for reperationen. Dette videregav køber så Søren Jansen, hvorefter utallige mails gik frem og tilbage. Det endte dog med at Søren tog den tilbage og fixede sagen. Men ofte virker det på mig, som om de forsøger at ungå reglerne og deres forpligtigelser. Det er jo ikke første gang man høre dårligt om dette firma.
--
http://laptopworld.dk[...] endelig kommet online :D
#46
Henrik R. Andersen
Gæst
06-08-2005 13:08

Rapporter til Admin
Jeg er måske lidt dum, men har prøvet at finde hoved og hale på denne tråd. Hvorfor er det at ham forhandleren er så forfærdelig, bare fordi han henviser til at det er Toshiba der skal lave den. Jeg kan ikke forestille mig at de selv har reservedele til at lave den. Jeg har selv været afløser ved posten, og det koster altså kun ca 50 at sende en bærbar computer.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#47
L00t
Moderator
06-08-2005 13:24

Rapporter til Admin
Forhandleren er "forfærdelig", fordi han sender sorteper videre! Kunden kan være hamrende ligeglad hvilke problemer Toshiba har på deres værksted, det er forhandleren som har en forpligtelse overfor kunden, og ikke en eller anden tredjepart. Det er normal praksis i branchen at få kunden til at håndtere reklamationen selv, men Laptops.dk *nægter* jo direkte at håndtere sagen for kunden, og roder sig ovenikøbet ud i en diskussion som om kunden var idiot at kræve at de skal gøre det loven foreskriver. Jeg er glad for at jeg ikke købte min laptop dér. Men så igen, det er jo heller ikke første gang at de har problemer med at overholde købeloven. Sidste gang fik vi dem til at fjerne deres salgsbetingelser fordi de ikke overholdt købeloven på mange punkter, men det har da ikke hjulpet kan jeg se. I salgsbetingelserne nævner de stadig at visse produkter skal sendes direkte til producenten, og det er ikke i overensstemmelse med købeloven.
--
PHP programmering udføres, eks. : gæstebog, afstemning, nyhedssystem, artikelsystem, databaseudformning, shoutbox - alt tilpasset dit site. Se profilen for information.
#48
Rasmus Adamsen
Gæst
06-08-2005 13:38

Rapporter til Admin
godt jeg fik læst denne her tråd da :O jeg var lige ved at købe en bærbar til 12 kilo på laptops.... men så læste jeg denne tråd... og fandt en anden bærbar.... HVOR DER ER GARANTI på... :) mums en Zepto 4315 på vej til mig :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#49
EniGma
Monsterbruger
06-08-2005 14:54

Rapporter til Admin
LAPTOPS.DK Hej Jeg tror vi har misforstået hinanden. Jeg har prøvet at overbevise dig om at du kun skal betale normal fragt for at sende en pakke, og så har jeg spurgt dig hvorfor du synes, at det er bedre at sende den til os og ikke til Servicegruppen. Det sidste har du ikke svaret på ? Hvis du har en god grund til det og mener at vi er bedre kvalificeret og nemmere at snakke med en det ret store firma Servicegruppen, så er du velkommen til at sende den til os, men du skal altså lige aftale det med os først, for vi er også mere end 1 person i dette firma, og bliver ligesom andre forhandlere og servicegruppen nødt til at have nogle retningslinier for at vi ikke bruger en masse tid på noget unødigt. Vi har nok at se til i forvejen med at opretholde det høje serviceniveau, som vi har. Du kan se på edbpriser at vi får topkaraktere og vi har normalt et meget fint omdømme - lige bortset fra nogle gamle sager, hvor folk bliver ved med at kage rundt i noget fra da vi startede for ca 3-4 år siden. Dengang havde "vi" meget travlt da der kun var mig, nu er vi 6 personer i firma`et. Jeg vil gerne betale porto`en så du kan sende den ind igen, og hvis du giver mig sagsnummeret kan jeg sørge for at Servicegruppen tager sagen ekstra alvorligt. Jeg vil dog ikke betale mere end de kr. 50,- det koster at sende en almindelig pakke. Til gengæld vil jeg så tage ansvaret, for at der ikke sker noget. Du skal dog sørge for at den er pakket korrekt ned i den oprindelige emballage. Der står på vores hjemmeside at man skal kontakte os først inden man sender pakker til os (netop for at undgå dette) og derfor sender vi normalt altid pakker retur som kommer uden forudgående aftale. Alle andre forhandlere på nettet forlanger det samme af kunderne, og Toshiba`er skal altid laves af Servicegruppen. Med venlig hilsen X Laptops.dk MIG Hej X. 1. Hvis der skete nogen med min pakke, ville jeg kun kunne få erstattet 4000,- hvis den ikke var sendt som forsigtig. 2. Nu blev den afsendt til jer og ikke ServiceGruppen og I burde have taget jer af sagen. Første gang jeg sendte pakken havde jeg ikke aftalt noget og på jeres hjemmesiden står der: "Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på følgende adresse: Jansen Consult, Tagesvej 2, 7120 Vejle Øst. Bemærk at på visse produkter skal reklamationer rettes direkte til producenten. Forhør dig derfor herom inden du sender varen til os. NB: Når du returnerer varen bedes du venligst vedlægge en kort, præcis og fyldestgørende fejlbeskrivelse samt en kopi af din faktura. Såfremt ovenstående ikke iagttages forbeholder vi os retten til at sende pakken retur for købers regning." Jeg siger nej tak til dit tilbud om at give mig 50,- for fragt. Jeg vil hellere betale 150,-og prøve min sag hos forbrugerklagenævnet. Jeg er ked af at en forholdsvis simpel sag er blevet så kompliceret. Med venlig hilsen NM
--
Uha!
#50
DEVIL_DK
Super Nørd
06-08-2005 15:13

Rapporter til Admin
alm pakker er dækket op til 4200.- er pakken mere vær skal den sendes som værdi post. efter som den er sendt til laptops engang og de ikke har udbedret fejlen skal de selfølgelig batale fragten for den bliver sendt igen faktisk skal de ifølge loven også betale første gang hvis der er fejl på varen. så en ting er sikkert går du til forbrugerklagenævnet kan jeg kun se et udfald du vinder den sag ret let. nu ville jeg aldrig eje en laptop men skulle jeg have en blev den ihvertfald ikke købt ved dem. håber du får en hurtig løsning på sagen og laptops burde nok gå derres ting igennem for en sag som denne burde ikke kunne komme så langt ud. når kunden først har haft en rma der ikke er vel lykket burde man som en fornuftig forretning gøre alt hvad der står i ens magt for at løse problemet uden gene og udgift for kunden. det er god normal service IMO
--
*Asus P5WD2*P4 640 3200@4400*Asus N7800GTX* *2x512PQI DDRII 5400*AUDIGY 2*NB-Fortron BlueStorm 500W* *2x120 GB Seagate 7200,7*PIONNER DVR 107-D*Samsung 913N 19"*
Ved ikke om det er nævnt... Men det er penge ud af vinduet at sende som forsigtig pakke.. Jeg har flere gange været på Københavns PostCenter og set hvordan pakkerne behandles, forsigtig eller ej. De bliver faktisk smidt i samme bur og så kastet ned på en bånd hvor de herefter sorteres. Surt, men sandt. Så ved du det :)
--
Smid en stemme på min bil: http://www.bilgalleri.dk[...]
#52
Fjummer
Elite Supporter
06-08-2005 15:49

Rapporter til Admin
#51 Det handler om forsikring og ikke hvordan de behandler varen
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death The day the earth stood still traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#53
EniGma
Monsterbruger
06-08-2005 16:11

Rapporter til Admin
Jeg har lige snakket med Søren Jansen fra Laptops.dk i over en halv time i telefonen. Han er godt klar over at pakken ikke skulle have været sendt retur og beklager episoden. Hvis jeg ser bort fra regler og paragraffer, kan jeg da også se at det letteste er at sende produktet direkte til værkstedet i stedet for at sende det over en mellemmand. Vi har fået det redet ud i stedet for at gå videre til forbrugerklagenævnet, og det er vi begge glade for. I øvrigt tror jeg ikke, som Søren Jansen også pointerede, at Laptops.dk's service er ringere end andre netbutikker. Så skulle den sag være ude af verden.
--
Uha!
#54
thorand
Monsterbruger
06-08-2005 16:35

Rapporter til Admin
Lykkelig udgang for alle:-)
--
så det ...
#55
TT>LANFIRE
Mega Supporter
06-08-2005 16:57

Rapporter til Admin
#53 Puha.. Det var godt.. Jeg var tilfældigvis også inde på deres side for at kigge på bærbare.. De har mange billige IBM modeller jeg godt kunne tænke mig.. Eller en HP NC4000
--
Visit yaa.dk plz :) (hp + forum) Se handler i profilen !!
#56
Synk
Mega Supporter
06-08-2005 17:00

Rapporter til Admin
En anden gang så send dem et link til http://www.nettjek.dk[...] Der står bl.a. at du aldrig selv skal betale porto, og at det ALTiD er firmaet du har købt PC'en der skal stå for evt. reklamationer, de kan dog anbefale dig at gå videre til producenten, men det er helt op til dig selv om du vil det. De må ikke nægte at ordne det for dig.
--
Hvorfor gik kyllingen over vejen? Fordi den var gul...
#57
TT>LANFIRE
Mega Supporter
06-08-2005 17:31

Rapporter til Admin
http://www.forbrug.dk[...] ...
--
Visit yaa.dk plz :) (hp + forum) Se handler i profilen !!
#58
Synk
Mega Supporter
06-08-2005 17:58

Rapporter til Admin
#57 Heh ja okay så har de lagt det derind nu :-)
--
Hvorfor gik kyllingen over vejen? Fordi den var gul...
#59
Kim
Gæst
06-08-2005 19:08

Rapporter til Admin
Gad vide hvor meget denne tråd havde indflydelse på sagens udfald? Noget siger mig, en del..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#60
Theking2
Junior Nørd
06-08-2005 19:24

Rapporter til Admin
#59 Det samme her + at han truede med forbrugerklagenævnet
--
Ses vi i BF2? Det tror jeg nok vi gør! Theking_DK Hol.dk HJT Supporter
#61
Jna
Gæst
06-08-2005 19:40

Rapporter til Admin
#31+53 Så er der lige dig og mig tilbage, hvor du lægger ud med at jeg skulle true dig ! Konsekvenserne, ja det er således at du har fået en masse folk op af stolen og givet dårlig omtale til en forretning, som du havde så travlt med at hænge ud på "internettet" i stedet for at få lagt sagerne på bordet sammen med sælger privat. #42 lam man. Flot sagt, af en på 13-14 år !
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#62
Martin Henriksen
Juniorbruger
06-08-2005 19:49

Rapporter til Admin
#61 Det er da dig der er "dum" at høre på. Han søgte jo folks vurdering på hol.dk mht Laptops.dk service. Fejlen ligger jo klart ved Laptops.dk og ikke #53. Han forsøgte jo også at få løst problemet privat. Ville have gjort det samme som #0 #0 Godt I fik løst problemet.
--
#63
alias
Gæst
06-08-2005 19:57

Rapporter til Admin
#61 Var problemet ikke at butikken ikke kunne købeloven og #0 derfor spurgte om råd ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#64
Søren Jansen
Gæst
06-08-2005 20:06

Rapporter til Admin
Hej alle Læg lige mærke til at jeg og kunden har fået snakket tingene igennem, og at vi begge godt kan se det fra hindandens synspunkt. Kunden vil nu sende sin maskine ind til Servicegruppen, da han godt kan se at det er det nememste. Jeg har undskyldt at vi ikke har været konsekvente nok i vores måde at behandle reklamationer på (første gang kunden sendte den til os sendte vi den videre til Servivegruppen og ikke retur til ham) og at jeg måske har virket lidt for kort for hovedet i min mail til ham. Vi kan alle lave fejl, men vi gøre absolut vores bedste for at gøre alle kunder glade. Det er der mange andre forhandlere der også gør, men der er også mange som ikke har styr på noget som helst - se blot dem på edbpriser med meget dårlige karaktere fra brugerne. Vi bruger samme fremgangsmåde som langt de fleste andre forhandlere på nettet. Kunden skal i første omgang kontakte os for at aftale nærmere, og i tilfælde som med Toshiba, hvor det er Toshiba/Servicegruppen der skal lave den, siger vi til kunderne at de skal kontakte dem da det er det bedste og hurtigste for alle parter (Toshiba anbefaler denne fremgangsmåde) Hvis en kunde absolut vil have at den skal forbi os, så nægter vi det ikke, men man må ikke bare sende den til os uden forudgående aftale. Jeg er møg ked af at laptops.dk er blevet svinet til her, og synes heller ikke denne sag har været retfærdigt vurderet af alle dem der har kommet med kommentare om at vi er nogle svin. Vi har må intent tidspunkt smidt ansvaret fra os, men har villet løse problemet på den måde der vat lettest for alle parter. Mvh Søren Jansen, Laptops.dk
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#65
thorand
Monsterbruger
06-08-2005 20:16

Rapporter til Admin
#61 Flot sagt mand, man skulle tro du have ordet i din magt. Men at gemme sig som gæst flytter ikke en meter at du burde have holdt dig væk, specielt dit sidste indlæg. Så jeg vil sige som #42 Lam man!
--
så det ...
#66
Theking2
Junior Nørd
06-08-2005 20:30

Rapporter til Admin
#61 Han har jo netop lagt sagerne på bordet optil flere gange, men Laptops ville jo ikke rigtig gøre noget set med mine øjne, før til sidst hvor de indså at de hellere måtte stoppe den dårlige omtale og skride til handling. #0 Godt at du fik dit problem løst til sidst. Også håber jeg da at Laptops betaler noget af fragten, for ellers vil det være temmelig svinsk at du skal smide så mange penge på bordet for få den lavet.
--
Ses vi i BF2? Det tror jeg nok vi gør! Theking_DK Hol.dk HJT Supporter
#67
Kim
Gæst
06-08-2005 20:32

Rapporter til Admin
#64, Hvad blev resultatet så? Fik kunden betalt _hele_ portoen tilbage?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#68
StufMeister
Super Supporter
06-08-2005 20:41

Rapporter til Admin
#0 og #64....godt i fandt ud af det. bare lige for god ordens skyld Søren Quote ( http://www.forbrug.dk[...] Krav om angivelse af returnummer Sælger skal selvfølgelig have mulighed for at identificere varen når du udnytter fortrydelsesretten, men han kan ikke kræve, at du først skal rette henvendelse til ham om et returnummer, som herefter skal anføres på varen ved tilbagesendelsen, før han vil acceptere returneringen.
--
If music be the food of love.... Play on... Shakespeare
#69
Knutz
Junior Nørd
06-08-2005 20:55

Rapporter til Admin
er det bare mig eller ender alle sådan nogle sager her med at forhandleren undskylder og siger det er en misforståelse, når der bliver truet med forbrugerklagenævnet? Jeg syns det er sjovt at se så hurtigt de skifter synspunkt!
--
Det var jo det jeg sagde!
#70
gorth
Ny på siden
07-08-2005 08:03

Rapporter til Admin
#69 - Nej, det er ikke bare kun dig. Det er underligt at alle forhandlere der endelig giver sig efter at være blevet truet med Forbrugerklagenævnet og udsat for offentlig tæsk, betror sig til den gode gamle "misforståelse" (Læs: Vi blev knaldet. Nu forsøger vi ikke tabe ansigt). I hvor mange af disse af sager har en forhandler erkendt at de har forsøgt at snyde en kunde?
--
#71
DEVIL_DK
Super Nørd
07-08-2005 11:04

Rapporter til Admin
#64 ja i vil løse problemet på den nemmeste måde for jer og den billigste. ved at bede kunden om at betale for fragten selv om loven siger i skal betale hvis der er fejl på varen. Jeg har selv siddet i en RMA afdeling i en stor online shop så jeg kender godt loven. lavede jeg en fejl forsøgte jeg altid at løse problemet ved at gøre det let og ikke mindst udgiftfrit for kunden. men jeg tror faktisk i har en god "lille" shop for man høre ikke om mange klager over jer. og alle kan selfølgelig lave en fejl. så på med vanten og ret et par upser i denne sag :)
--
*Asus P5WD2*P4 640 3200@4400*Asus N7800GTX* *2x512PQI DDRII 5400*AUDIGY 2*NB-Fortron BlueStorm 500W* *2x120 GB Seagate 7200,7*PIONNER DVR 107-D*Samsung 913N 19"*
#72
Ole Jocumsen
Gæst
09-08-2005 22:10

Rapporter til Admin
Jeg har brugt 100 år og en sommer på at bøvle med en net forretning, hvor jeg havde købt et ret dyrt videokamera. Forbrugerklagenævnet gav mig ret i alting til at starte med, men den holdt ikke da det kom til stykket. Hvis man har mulighed for at komme og aflevere den defekte vare hvor det er købt, skal forhandleren ikke refundere fragten.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#73
Peter Hansen
Gæst
10-08-2005 08:15

Rapporter til Admin
Jeg sys, at hele denne historie siger meget om laptops.dk Jeg tror heller ikke at det er der jeg køber min næste bærbar. Det kan være en smutter, men hvorfor tage chancen når der er mange andre om budet..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#74
OH
Gæst
10-08-2005 21:19

Rapporter til Admin
Laptops har i mine øjne ikke gjort noget forkert, specielt ikke når ham #72 skriver at forhandleren ikke skal refundere fragten. At de har henvist direkte til reperatøren er da ingen dødssynd. Jeg synes dette viser lidt om at hvis at der er en mange naive folk som uden at sætte sig ind i sagen bare hyler og tror det hjælper at lykken et andet sted. Skal vi gætte på at #73 er en konkurrent, som benytter lejligheden til at svine en anden til ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#75
hahaha
Gæst
10-08-2005 21:21

Rapporter til Admin
hvad skal vi så gætte på du er??
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#76
Peter Hansen
Gæst
11-08-2005 08:17

Rapporter til Admin
#74 Fordi man er skeptisk over noget, behøver man ikke at være konkurrent. Jeg ved ikke, hvad du fetter for, større rabat næste gang du skal have bærbar??? Jeg sys bestemt godt, at man kan kritisere laptops metoder, og jeg iøvrigt også at det er sjovt så let det går efter at stemmingen er i mod dem her
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#77
Zack Gem
Moderator
11-08-2005 08:28

Rapporter til Admin
#74 For ikke at gøre forviringen større, syntes jeg du skulle skirve Søren Jansen eller Laptops.dk som gæstenavn, så alle ved det er dig, som under andet gæstenavn giver labtop.dk ret i deres håndtering af sagen. Ikke alle der kan se din IP, og på den måde ved det!
--
---[PWS]Zack Gem--- Overclocking er en sport! Ikke en nødvendighed... www.HardwareOnline.dk[...] moderator
#78
#77
Gæst
11-08-2005 08:30

Rapporter til Admin
HAHAHA
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#79
KimSk
Gigabruger
11-08-2005 08:58

Rapporter til Admin
ups laptops bustet haha
--
#80
Peter Hansen
Gæst
11-08-2005 09:24

Rapporter til Admin
Hvor mange pro laptops mon er skrevet af laptops selv?? Kunne da være lidt sjovt at vide
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#81
L00t
Moderator
11-08-2005 09:30

Rapporter til Admin
Svar #46 er også skrevet af Laptops.dk, som det eneste andet svar ud over #77. Desværre har de også været på spil i en anden tråd, hvor et andet firma bliver omtalt negativt (firmaet handler med ... you guessed it... laptops).
--
USA er fjenden. Ikke araberne. http://www.thenausea.com[...]
#82
bedstefar
Gæst
11-08-2005 10:36

Rapporter til Admin
tag da fanden at jeg IKKE skal købe den kommende IBM T43-modellen hos laptops.dk. Har været på udkig efter en sådan en, men efter at have set denne tråd, er jeg glad for at jeg ikke brugte 21.000 kr. hos laptops.dk. Det lyder som et meget useriøst og uansvarligt firma, mage til elendighed skal man søge længe efter. #0 godt at det gik godt for dig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#83
Peter Hasen
Gæst
11-08-2005 15:38

Rapporter til Admin

--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Sidst redigeret af Zack Gem
#84
StarF
Monster Supporter
11-08-2005 16:28

Rapporter til Admin
efter denne tråd er jeg glad for jeg købte min bærbar ved Zepto, den enege gang den skulle til rep for at få skiftet tastatur, der betalte de forsendelsen for mig... (de sendte en fragt sedel) og jeg havde den igen 2 dage efter.. altså jeg sendte mandag og fik den igen onsdag, med sprit nyt tastatur.. se det er sku service! Håber da for dig du får løst dine problemer..
--
Shine on you crazy diamond! http://www.evilsun.dk[...]
#85
bedstefar
Gæst
11-08-2005 22:37

Rapporter til Admin
tag da fanden at jeg IKKE skal købe den kommende IBM T43-model hos laptops.dk. Har været på udkig efter en sådan en, men efter at have set denne tråd, er jeg glad for at jeg ikke brugte 21.000 kr. hos laptops.dk. Det lyder som et meget useriøst og uansvarligt firma, mage til elendighed skal man søge længe efter. #0 godt at det gik godt for dig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#86
Krabbefar
Super Supporter
11-08-2005 22:58

Rapporter til Admin
Nice job moderators.
--
XP2500@3200 barton|TT extreme volcano 12|Abit NF7-S 2.0|powercolor radeon 9800 pro|1024 Geil PC3200 Dual|Antec truepower 430 Watt|Seagate barracuda SATA harddisk|Samsung 959NF|MX500|Icemat/Steelpad|
#87
freehelp
Gæst
12-08-2005 07:20

Rapporter til Admin
Svar # 77 Kæft dette er pinligt for laptops.dk
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#88
Søren Jansen
Gæst
12-08-2005 22:55

Rapporter til Admin
Hej Alle Denne sag drejer sig om en kunde, der er møg sur over, at jeg har bedt ham om at sende sin maskine til reparation ved Servicegruppen. (De fleste andre forhandlere gør det samme - spørg selv) Efter at have snakket med kunden i telefonen, kan han godt se at det ikke var så slemt, og er egentligt ked af at have sat alt dette i gang. Vi bliver enige om at han sender den til Servicegruppen som jeg fra starten har sagt han skulle gøre. Jeg kan ærligt talt ikke se hvorfor, vi skal svines til af en masse som uden at sætte sig ind i sagen kommer med nogle kommentarer om vi har en dårlig service, og at hvis man bare købes en Zepto så er alt godt. Sagen med kunden kunne godt have været undgået, men vi har nok at se til, og vi vil helst bruge vores tid på de sager, hvor vi kan gøre en forskel. Den bedste løsning er at kunden sender sin maskine til Servicegruppen, det er der ingen der kan argumentere imod. At det var forkert at sende den retur til ham er i mine øjne igen dødssynd, men jeg har undskyld for det. Det er ikke forhandleren der skal betale for fragten, selvom det kan tolkes sådan når man læser på forbrugerstyrelsens side. Det var forkert at vi sendte den retur til ham, og ikke sendte den videre til Servicegruppen, men der står højt og tydeligt på vores hjemmeside at man skal kontakte os inden man sender noget ind. Fremover vil vi kontakte kunder den sender noget ind og aftale nærmere med dem. Hvis nogen ikke tør købe en PC hos os, fordi vi prøver at forsvare os mod useriøs kritik, så er der ikke noget at gøre ved det. Her er mine kommentarer til et par indlæg i denne debat: #4 Toshiba support har også et tlf. nummer man kan bruge, hvis man ringer fra mobiltelefon #13 Det er ikke korrekt. Hvis en pakke til værdi af eksempelvis 20.000 bliver væk har man ikke fået noget ud af at sende dem som forsigtig - så skal den sendes som værdipakke. #14 Det er Servicegruppen der i den sidste ende skal lave maskinen, så er det ikke nærmere Servicegruppen der løber fra sit ansvar ved at henvise til at det er vores problem ? Nej så er det nemmere at give os skylden for alting ! #46 Jeg mener hvert et ord, og tænkte det var klogest ikke at stå frem - min fejl. #47 Vi nægter ikke at tage den ind, og har også beklaget at vi ikke sendte den videre, men kunden har ved bestilling accepteret vores retningsliner og ikke fulgt dem, så det gør os ikke til et firma med dårlig service, men viser bare at vi har nogle retningslinier og andre forhandlere gør det samme. Mange kan nok give mig ret i at det er firma`er med faste retningslinier, som har styr på tingene og dermed i det lange løb yder en god service, uden at de behøver tage overpris for at få råd til det. #48 Ja, det viser da bare at du ikke har sat dig ind i hvad dette går ud på. #51 Tak, men det er ikke helt korrekt, Hvis man sender en pakke som forsigtigpakke OG den er pakket forsvarligt ind i org. emballage får man erstatning, hvis pakken lider overlast. #52 Ikke korrekt #59+69+70 Sagens udfald ?? Prøv lige at læs hvad kunden der startede med at svine os til har skrevet, vi blev enige om at han skulle gøre som jeg hele tiden har sagt, nemlig at sende den til Servicegruppen. Der er ikke kommet indrømmelser fra vores side, udover at vi undskylder at maskinen er sendt retur, og at vi fremover ikke sender pakker retur, selvom de ikke har fulgt vores retningslinier. #62 Jeg synes det er ok at kunder spørger andre kunder til råds om sager her på siden, men man skal nok prøve at gøre det lidt mere konkret, ellers kører det af sporet, og til sidste er der ingen der kan finde ud af hvad problemet egentligt er. Brugere her på siden skal nok heller ikke komme med en masse kloge ord, medmindre de er helt sikre på at de har ret. Eksempelvis er der åbenbart ingen her der præcist ved hvordan man sender pakker forsvarligt og sikrer sig mod at pakken forsvinder. #65 Hvorfor tæller et indlæg fra en "gæst" ikke – der er da vist ingen der er i tvivl om hvem afsenderen er ? #85 Ja, køb du din T43 et andet sted, så finder du ud af at Servicegruppen forlanger kr. 280,- for at sende pakken retur. Deres forsvar er at de har indleveringsgaranti, og at du bare kunne have været kommet med den og hentet den igen. Det synes jeg er frækt, men det er der ingen der brokker sig over, for det er et stort forkromet firma med fine retningslinier. Det værste er at det kun koster dem kr. 50,- at sende den retur. Det er da vist at tjene penge på andres uheld ! Vi sender returblanketter til kunder, så de kan få maskinen retur uden omkostninger. Det skal lige pointeres at det kun er ved IBM reparationer at Servicegruppen tager penge for at sende maskiner retur. Det er gratis ved Toshiba. #81 Kommentaren om det firma er korrekt. Jeg har bestilt en maskine ved dem, da jeg ikke kunne forstå de var så billige. De har stadigvæk ikke leveret den, og de svarer ikke på henvendelser. Det var først da jeg truede med at gå til JyllandsPosten at han reagerede, og han lovede mig at vende tilbage med et svar dagen efter - jeg har stadigvæk ikke hørt noget fra dem. Her taler vi om dårlig service, og i derude har sikkert også oplevet forhandlere som ikke er til at få et svar fra, når der er problemer med en leverance. Vi er meget opmærksomme på at yde en god og hurtig service, men vi bliver desværre også nødt til at fokusere på de sager, som vi skal tage os af, og lade Servicegruppen tage sig af at reparere maskiner de får penge af Toshiba for at lave. #87 Ja, det er det. Mvh Søren Jansen, Laptops.dk
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#89
L00t
Moderator
12-08-2005 23:09

Rapporter til Admin
Respekt. Du vandt noget igen, dér.
--
USA er fjenden. Ikke araberne. http://www.thenausea.com[...]
#90
Disco
Elitebruger
13-08-2005 00:16

Rapporter til Admin
Hmm..som topping på denne lækre isdessert, har vi så 'jeg udgiver mig lige for en anden'-trickset. Et Must-Have for en hver selvstændig erhvervsdrivende :-7
--
#91
ocsid
Gæst
13-08-2005 00:18

Rapporter til Admin
#90: Hørt! Hørt! ...Se jeg kan også?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#92
Andrew
Gæst
13-08-2005 07:03

Rapporter til Admin
Hej Alle, Vil ikke tage parti i denne sag, men den kan måske bruges til at sige følgende: Til forhandlere/sælgere: Mange af os "almindelige" forbrugere, der hverken er computer- eller jura-eksperter, bliver lidt skræmte af at høre sådanne historier. 13.000 kr er MANGE penge, og det er derfor vi går så meget op I at købe den helt rigtige maskine hos de helt rigtige mennesker. Det kan derfor godt irritere mig lidt, at man ofte bliver mødt med en vis arrogance og overfladisk attitude fra nogle forhandlere (bemærk: kun NOGLE) bare fordi man ikke lige kender til den helt nye type RAM eller ikke er bekendt med alle købelovens paragraffer osv. Man kan jo godt være over middel begavet selvom man ikke følger med i den nyeste udvikling på PC-markedet eller er interesseret i små juridiske finesser... Fremtidens forhandlere vil overleve på SERVICE!! Måske er det os forbrugere der er blevet mere sarte, men det er jo så blot et faktum, som en dygtig forretningsmand ville udnytte til at gøre sin forretning endnu bedre... ;-) (Hvis jeg alligevel skal blande den aktuelle sag ind, så kan jeg fortælle at den eneste erfaring jeg har haft med laptop4u.dk er nogle emails jeg sendte vedr. spørgsmål om en af deres maskiner - der fik jeg helt OK pænt svar, og jeg var meget tæt på at købe en maskine hos dem til 12.500 kr. Men denne sag gør, at jeg måske alligevel ikke vil købe hos laptop4u.dk - ikke fordi jeg har noget personligt imod laptop4u, men sådan en sag får én til lige at tænke tingene igennem en gang til... Regn selv ud: 12.500 minus fragten for #0's Toshiba er tabet for laptop4u hvis jeg nu vælger ikke at købe der. Derfor, fohandlere, tænk på SERVICE... I øvrigt: god hjemmeside laptop4u.dk - jeg har lært meget der :-) Og så en tak til brugerne af et sådan forum som dette - jeg får utrolig meget ud af at læse trådene. Hold en god tone, og argumentér sagligt for jeres sag... så vinder I troværdighed hos mig i hvert fald. Jeg kan også anbefale udenlanske forums (som jeg i øvrigt synes holder en mere høflig tone end vi gør i DK - måske vi kan lære noget?) fx notebookforums.com hvis I er ude efter en ny laptop. Jeg har fundet OCEANER af nyttige reviews/tips der! Overvejer selv at købe en ASUS M6Va'er når den udkommer!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#93
ReneSDK
Moderator
13-08-2005 07:31

Rapporter til Admin
#92 du skal lige lægge mærke til at der i denne tråd snakkes om laptops.dk .... du snakker om laptop4u.dk ...IKKE samme firma overhovedet. Nu skal du lige passe på at du ikke får trukket et firma ind i det og giver det dårlig omtale for noget de slet ikke har haft med at gøre.
--
Husk også vores IRC kanal, #hol.dk på QuakeNet.
#94
L00t
Moderator
13-08-2005 07:51

Rapporter til Admin
#92 Regn selv ud: 12.500 minus fragten for #0's Toshiba er tabet for laptop4u hvis jeg nu vælger ikke at købe der. Det er ikke helt korrekt :) EDB forhandlere har sjældent en avance på over 10%, så deres tab er noget nærmere 125,-
--
USA er fjenden. Ikke araberne. http://www.thenausea.com[...]
#95
Andrew
Gæst
13-08-2005 08:00

Rapporter til Admin
#93 Whoops! Undskyld, min fejl... der kan man bare se... (der røg min over-middel-begavelse-credit...;-) Jeg synes heller ikke jeg kunne finde navnet Søren Jansen på laptop4u's hjemmeside... Men jeg har som sagt heller ikke sagt noget dårligt om laptop4u (tværtimod), og nu vil jeg selvfølgelig helt klart overveje at købe hos dem igen :-) #94 OK
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#96
jens
Gæst
13-08-2005 08:08

Rapporter til Admin
#94 er 125 10% af 12500?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#97
Freehelp
Semi Supporter
13-08-2005 08:12

Rapporter til Admin
#88 Du skriver en kommentar til Svar #46 men Svar # 81 som er MOD skriver at du selv ER #46 hmm er jeg den eneste der undre sig over du udgiver dig for en anden i håb om at få folk på din side? Mod i indlæg #77 skriver senere du også er brugeren/gæst OH i #74! Hvordan forklare du dig så fra dette?
--
http://laptopworld.dk[...] endelig kommet online :D
#98
PeterIvan@work
Gæst
13-08-2005 09:52

Rapporter til Admin
#97: Lad det nu ligge... manden HAR jo erkendt sin fejl - og så skal man også stoppe! Når man sidder og læser tråden HELT igennem (hvad meget få gør ved disse lange tråde, og derfor kommer der tit nogle ret lamme indlæg!), så tegner der sig følgende billede: 1. Meget kan klares ved, at køber/sælger kommunikerer ordentligt med hinanden. 2. Sælgere kan nogle gange ha' svært ved at se, at 10.000 kr er meget for en privatforbruger/nørd som os! 3. I sidste ende kan det betale sig at starte en debat herinde, hvis man har problemer med en forhandler! /P
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#99
Freehelp
Semi Supporter
13-08-2005 12:25

Rapporter til Admin
Svar # 98 Du er måske også Søren Jansen :D
--
http://laptopworld.dk[...] endelig kommet online :D
#100
PeterIvan
Super Supporter
13-08-2005 15:06

Rapporter til Admin
#99: Nej - og nu loggede jeg lige ind... alene for din skyld! ;o) /P
--
ASUS P4S8X - P IV 1,8 Ghz | 32/42 grader m Zalman 6500B-AlCu - 256 Samsung DDR - GeForce256 32 mb DDR
#101
share
Gæst
14-08-2005 04:17

Rapporter til Admin
#94 Nu tjener laptops.dk mere end 10%. En af mine venner har købt en IBM bærbar hos laptops.dk, med dansk keyboard. Da vedkommende vil have IBM til at sende Windows XP Cd'erne, fik han at vide fra IBM at maskinen ikke en gang er dansk registreret, men er købt i et andet land end Danmark. IBM-Garantien dækker derfor ikke i Danmark. Nu ved jeg tilfældigvis at man kan få IBM bærbar fra USA til lang under den pris hvad man skal give for i Danmark. Så det laptops.dk gør er at de køber IBM computere fra andet et land end Danmark, også erstatter de computerne med en DK-keyboard. Så en fortjenste på over 20% på en IBM bærbar er ikke et helt forkert skud ved siden af.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#102
Freehelp
Semi Supporter
14-08-2005 07:05

Rapporter til Admin
# 101 110 % samme historie en af mine venner var udefor! Føj da en møg firma!
--
http://laptopworld.dk[...] endelig kommet online :D
#103
Dulius
Super Supporter
14-08-2005 11:04

Rapporter til Admin
#101, #102 Troede da det var almindelig kendt at det er årsagen til at de kan sælge varerne så billigt på laptops.dk? Jeg synes det er helt i orden - ellers ville det jo heller ikke være så billigt ved dem som det nu engang er. Hvis I ikke bryder jer om det, så må I jo købe et andet sted, og så bare betale de ekstra penge det koster..
--
Ingen render rundt og er glade og smiler hele tiden. Kun Bubber den idiot! MSN: [email protected]
#104
Peter Hansen
Gæst
14-08-2005 11:08

Rapporter til Admin
#103 eller hvem der nu kan svare Hvad betyder en ordning helt præcis for mig, hvis jeg køber en IBM der??
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#105
L00t
Moderator
14-08-2005 11:12

Rapporter til Admin
Det er alm. kendt hvis man har fulgt med i trådene på HOL omkring deres fremgangsmåde. Jeg synes det er hammersmart fundet på. Ingen mister noget ved det, for i DK indleverer man jo alligevel sin maskine til forhandleren. 10% er sikkert lavt sat for Laptops, men pointen var bare at de på ingen måde mister 12.500,- fordi en person vælger ikke at købe hos dem.
--
USA er fjenden. Ikke araberne. http://www.thenausea.com[...]
#106
L00t
Moderator
14-08-2005 11:14

Rapporter til Admin
#104 Ingenting.
--
USA er fjenden. Ikke araberne. http://www.thenausea.com[...]
#107
jens
Gæst
14-08-2005 11:19

Rapporter til Admin
#106 jo hvis den går i stykker og laptops.dk ikke eksistere mere
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#108
Peter Hansen
Gæst
14-08-2005 11:20

Rapporter til Admin
#106 Hvorfor går folk så op i det?? Piverri eller hva??
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#109
L00t
Moderator
14-08-2005 11:23

Rapporter til Admin
#108 Fordi der kan ske det som svar #107 beskriver, men siden Laptops.dk ikke er gået nedenom endnu, tvivler jeg på at det sker indenfor de næste 2 år.
--
USA er fjenden. Ikke araberne. http://www.thenausea.com[...]
#110
huw
Gæst
14-08-2005 11:51

Rapporter til Admin
Der gik du lige over stregen med det indlæg.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#111
Palle
Gæst
14-08-2005 19:35

Rapporter til Admin
Det kan da godt være at nogle maskinerer 20% billigere i USA, men de sælger også maskinerne noget billigere end andre, og et dansk tastur koster så vidt jeg ved over 500KR så hvad er der så tilbage ? Kan egentligt heller ikke se hvad det kommer os ved. I følge deres side er firmaet fra 1998, så de er er da ikke helt nye på banen. Jeg kan se de også er billige med Toshibaer, hvor kommr de fra?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#112
Søren Jansen
Gæst
15-08-2005 09:26

Rapporter til Admin
#111 Er vist under bæltestedet - jeg går ud fra det bliver slettet. De Toshiba bærbare vi sælger kommer fra Danmark, ligesom mange IBM bærbare også er oprindeligt danske. Forøvrigt er langt hovedparten af de maskiner vi sælger europæiske og ikke fra USA. Mht. til #111 som mener at kunden der har klaget sin nød her (#0) har fået hjælp pga. at han har brokket sig, så er det IKKE korrekt. Jeg har talt med ham i telefonen og undskyldt at vi har sendt maskinen retur til ham, men det ændrer ikke på at det er nemmest for alle parter at han sender den til Servicegruppen, ligesom mit svar til ham hele tiden har været. Han er tilfreds med løsningen, som i selv kan læse af hans indlæg #53 Jeg kan fornemme at der er nogle der tror, at manglende IBM garanti er ensbetydende med ingen garanti. Der er minimum 2 års reklamationsret på R modeller og 3 års garanti på X og T modeller. Det er korrekt at firma`et er fra 1998 og jeg hæfter personligt, så jeg kan ikke bare gå konkurs og glemme alt om garanti forpligtelser, ligesom et Aps eller A/S kan gøre. Mvh Søren Jansen, Laptops.dk
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#113
shopper
Gæst
17-08-2005 20:54

Rapporter til Admin
#112 Påstår du at du altid har solgt Toshiba bærbar, som kommer fra Danmark?. Det har jeg desværre svært ved at tro på.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#114
Søren Jansen
Gæst
17-08-2005 21:29

Rapporter til Admin
For et par år siden solgte vi ca. 100 udenlandske Toshiba`er, men så lavede vi en aftale med Toshiba Danmark om at droppe det, og i stedet få nogle gode priser på modeller de ikke kunne få flyttet hurtigt nok. Vi sælger MANGE Toshiba`er, og vi er mig bekendt kun overgået af Fona, Merlin og Elgiganten. Mht. IBM, så har vi over 100 danske IBM bærbare på lager (R50E, R51, T42, T43 og X41) Mvh Søren Jansen, Laptops.dk
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#115
EniGma
Monsterbruger
19-08-2005 14:11

Rapporter til Admin
Jamen Jansen dog... Jeg er virkelig skuffet, for du pynter vist lidt på vores samtale. Ja jeg sagde at jeg ikke gad igennem alt det der, fordi at jeg skulle på ferie og begynde i skole osv.. Vores aftale var at jeg ikke ville kræve noget som helst (selvom du tilbød mig et par hundrede), hvis du indrømmede at dit firma havde begået en fejl, både til mig personligt og offentligt. Nu får du det til at lyde som om at det er mig der er skurken, og det var bestemt ikke vores aftale og jeg bryder mig ikke om den fordrejning af vores samtale. Efter at have snakket med kunden i telefonen, kan han godt se at det ikke var så slemt, og er egentligt ked af at have sat alt dette i gang. Vi bliver enige om at han sender den til Servicegruppen som jeg fra starten har sagt han skulle gøre. Det er en stor lodret LØGN! Snakkede vi i 37 minutter fordi at jeg ikke syntes at det var slemt?! Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg var ked af at have offentliggjort det her. Jeg sagde direkte til dig, at folk fortjente at vurdere sagen for dem selv. Siden du nu er arrogant og har ændret på mine holdninger, synes jeg ikke at du fortjener den barmhjertighed jeg viste tidligere.. Når alt kommer til alt, står jeg stadig fast ved at Laptops.dk er et ansvarsflygtigt foretagende med hjemmelavede love og regler. Hold jer væk!!
--
Uha!
#116
Andersov
Ultrabruger
19-08-2005 15:53

Rapporter til Admin
en halv times god underholdning her .. tak for det ... Jeg kendte godt lidt til laptops.dk måder at gøre tingene på, i forvejen så dette undrer mig ikke. Desværre tror jeg ikke på der findes nogen firmaer som man ikke kan komme i den slags problemer med ... Dette er faktisk et nem en at komme udenom.. Men under alle omstændigheder ... har man modtaget en defekt vare eller en vare som bliver defekt på en eller anden måde indenfor garanti perioden SKAL forhandler betale fragt, BEGGE VEJE, så længe de også selv finder den defekt (eller deres servicebommelom finder det defekt)... #0 .. forsigtig fragt eller ej, jeg forstår godt hvorfor du har sendt det som forsigtig, jeg synes derfor også laptops.dk burde vise at de er storsindede nok til at betale HELE fragten istedet for hvad de selv sender med.. det er jo som sagt forsikringen det kommer an på hvis skidtet går i stykker ... det er jo bare at gøre opmærksom på det ved salg af en bærbar at den sendes som forsigtigfragt blablabla. forsikring etc... dette ville jeg som kunde sætte pris på. .. Jeg har under denne tråd ikke fået mindre/mere lyst til at handle hos laptops.dk, dog har jeg mistet respekt for hr. jansen i forsøget på at kommentere tråden som en anden... ... du er næsten værdig til at få samme status som Gerner, så opret dig istedet som bruger her og svar på tråde .. det har da givet ham noget mere goodwill herinde... du kunne jo redde den på den måde og så forsvare laptops.dk på den måde i flere tråde som han forsvare p(r)c-direct i sin tid.. (Sorry for delvis OT) ...
--
[2.8P4 HT, 800MHz][Zalman 7700-CU @ 12db][Soyo P4I865PE Dragon 2 PE][2x512 A-Data DDR400][Aopen Aeolus 6800GT 256MB][Samsung 193P]

Opret svar til indlægget: Laptops.dk - service?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login

Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.

Begrundelse

Nu tror jeg efterhånden den her tråd har varet længe nok. Begge parter er uenige, men det er noget I må klare uden for HOL.<br><br>Låst af ReneSDK<br>19/08-2005 - kl 15:52

Låst af ReneSDK | 19-08-2005 15:52

NYHEDSBREV
Afstemning